Tak jedu dnes ráno do práce, zastavím na semaforu a najednou motka udělá bl bl bl a zdechla. Po několika pokusech o nahození jsem vybil už tak slabou baterku. Pak jsem po nějaké době ukecal jednoho autistu aby mi to napojil přes start kábly, s motorem to úspěšné točilo, ale ani náznak, že by to chytlo ... Spěchal jsem do práce a tak jsem ji nechal zamknutou na místě a zavolal rodinu (bylo to asi 3 km od domu) aby mne hodila domů pro auto. No, volal jsem Tondovi (smůla je v zahraničí) ale říkal, že asi zdechlo cosi, co řídí palivové čerpadlo. Ještě mne napadlo, že se malinko divně choval ukazatel paliva, tak kdoví, jestli čerpadlo vůbec mělo co čerpat (přestože palivoměr ukazoval ještě dost). Po cestě domů to budu muset ověřit. Nemáte někdo ještě nějaký tip, na co bych se měl podíval.
Tom
já bych to dle vlastních zkušeností tipnul na tu malou elektronickou blbinku u palivového čerpadla, úplně stejný problém mě potkal v anglii, startér točil motorem jak divej, ale motor nenaskočil, v servisu mi pak řekli, že to je celkem běžná závada a snad už to při garančních prohlídkách mění za nový jako svolávačku. Někde je tady na foru menší návod jak to na místě vyměnit, nemělo by to být nic složitýho ale měl bys mít náhradní
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Určitě to není imobilizér, to by netočil ani startér, bude to s největší pravděpodobností regulátor palivového čerpadla. Závada, kterou lze řešit na garanci.
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
invelt napsal(a):
Určitě to není imobilizér, to by netočil ani startér, bude to s největší pravděpodobností regulátor palivového čerpadla. Závada, kterou lze řešit na garanci.
No, motka je r.v. 2004, to už je chvíli po garanci.
Jestli jsem to našel správně, je to tohle - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0705&hg=16&fg=05 ? (pod číslem 6)
Tom
invelt napsal(a):
Určitě to není imobilizér, to by netočil ani startér, bude to s největší pravděpodobností regulátor palivového čerpadla. Závada, kterou lze řešit na garanci.
No, motka je r.v. 2004, to už je chvíli po garanci.
Jestli jsem to našel správně, je to tohle - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0705&hg=16&fg=05 ? (pod číslem 6)
No, motka je r.v. 2004, to už je chvíli po garanci.
Jestli jsem to našel správně, je to tohle - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0705&hg=16&fg=05 ? (pod číslem 6)[/quote]
Ahoj, jak dlouho trvá garance? Já byl před měsícem na servisu v inveltu a svolávačku na palivové čerpadlo mi udělali zdarma, mám 2007. Zkus tam zavolat.
Další propadlej BMW
Přesně tak, zavolej si do nejbližšího servisu, nahlásíš VINko a zeptáš se, zda jsou na tvoji motorku vypsané nějaké svolávací akce, při troše štěstí Ti to udělají zdarma v rámci svolávačky, pokud už to teda nebylo měněnéElektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
jsem zelenáč, zelenáč, zelenáč. Vzhledem k tomu, že u mé předchozí motky F650 nebyl palivoměr, jsem jaksi automaticky předpokládal, že u 12ky palivoměr funguje přibližně stejně jako v autě. Tj. - ukazuje - li to 4 dílky od spoda, ještě v nádrži cosi je. No, nebylo - jen sucho. Poté, co jsem včera po otočení klíčku zapalování slyšel bziknout čerpadlo, a motka stejně nenaskočila jsem pojal podezření, zajel pro 5 l, které jsem tam nalil a motka chytla na první brnknutí. A tak jsem přišel o iluzi a skálopevné přesvědčení, že BMW je značka, které se prostě tohle nemůže stát.
No nic, ještě se určitě mám co učit. Díky všem za náměty.
Tom
jsem zelenáč, zelenáč, zelenáč. Vzhledem k tomu, že u mé předchozí motky F650 nebyl palivoměr, jsem jaksi automaticky předpokládal, že u 12ky palivoměr funguje přibližně stejně jako v autě. Tj. - ukazuje - li to 4 dílky od spoda, ještě v nádrži cosi je. No, nebylo - jen sucho. Poté, co jsem včera po otočení klíčku zapalování slyšel bziknout čerpadlo, a motka stejně nenaskočila jsem pojal podezření, zajel pro 5 l, které jsem tam nalil a motka chytla na první brnknutí. A tak jsem přišel o iluzi a skálopevné přesvědčení, že BMW je značka, které se prostě tohle nemůže stát.
No nic, ještě se určitě mám co učit. Díky všem za náměty.
Důvěřuj,ale prověřuj! To už říkal soudruh Lenin. A platí to i pro BMW.
Každopádně prověř palivoměr a taky je dobrý na druhým tripu (denní km) vynulovat u pumpy a sledovat kolik jsi ujel od tankování. Pak tě optimista palivoměr nepřekvapí.Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Tom_Brno napsal(a):
A tak jsem přišel o iluzi a skálopevné přesvědčení, že BMW je značka, které se prostě tohle nemůže stát.
No nic, ještě se určitě mám co učit. Díky všem za náměty.
sorry.. u 6 let stare motorky?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2