randolf napsal(a):
Chtel bych symetricke kufry a tak bych chtel dat vyfuk blize k motorce... mate to nekdo?
taky nejak nechapu motiv...
dalsi varianta je druhy vyfuk napravo, ci jeho imitace 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
motiv je užší motorka s kuframa, to mi příde že de pochopit
kámoš tam dával tenle twalcom co píše pardál, symetrický rámy a kufry od huskyho (ty rámy pro ně dělá holan)
ma to na nový650, ale to bude asi stejný, zkusim najit fotku
ten lauf se mi osobne líbí, je matnej jak starej ešus, zvuk lepší, ale žádnej řev, myslim, že dobrý řešení, párkrát se s tím válel na písku a v pohodě
říkám si hurikán
vorel napsal(a):
motiv je užší motorka s kuframa, to mi příde že de pochopit
kámoš tam dával tenle twalcom co píše pardál, symetrický rámy a kufry od huskyho (ty rámy pro ně dělá holan)
ma to na nový650, ale to bude asi stejný, zkusim najit fotku
ten lauf se mi osobne líbí, je matnej jak starej ešus, zvuk lepší, ale žádnej řev, myslim, že dobrý řešení, párkrát se s tím válel na písku a v pohodě
jasne, ale i v tomhle pripade se da usetrit imho nesymetrickym kufrem.. neverim, ze to dostanes stejne dolu, jako napravo.
nevis sirku?
co to Morabo naposledy pocital, nejuzsi vychazeji SYSTEMOVE HLINIKACE.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vorel napsal(a):
pane hicks, krome sirky este na tebe nemam mail, esli chces par fotek ozvi se na worel@centrum.cz
randolfovi poslano
aha.. ja ti poslal jen PM.
---
a ted i mail...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vorel napsal(a):
motiv je užší motorka s kuframa, to mi příde že de pochopit
kámoš tam dával tenle twalcom co píše pardál, symetrický rámy a kufry od huskyho (ty rámy pro ně dělá holan)
ma to na nový650, ale to bude asi stejný, zkusim najit fotku
ten lauf se mi osobne líbí, je matnej jak starej ešus, zvuk lepší, ale žádnej řev, myslim, že dobrý řešení, párkrát se s tím válel na písku a v pohodě
Problém osmikila je ale právě hlavně v široký nádrži pod sedlem a tenhle problém řeší jedině origo hliníkáče, který jsou vyřízlý na OBOU stranách. Kufry ještě zachovávají jakýs takýs objem a zároveň jsou nejblíž motorce... Maiali nel Fango!
Prostě je vidět, že u vosmikila bylo počítáno s tím, že na tom bude chtít někdo cestovat a dávat na to kufry..."Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Hicks, Vjetrnik apod: Dik za rady, ale nenutte mi vase nejlepsi reseni, ja se spokojim s resenim horsim, ktere ale splnuje me pozadavky.
Pozadavek cislo 1: Nechci vyrizly kufr.
Pozadavek cislo 2: Chci to mit symetricke.
Plan je to volne misto na prave strane mezi moto a drzakem pouzit pro jine ucely (TBD).
Vorel: Dik za fotky... vypada to hezky. Kolik cm tim vyfukem usetril?
Pardal, Bystricke: Jo, jiny vyfuk je reseni, dokonce i zvuk jiny by mi nevadil, ale ty prachy do toho ted proste nedam... otazka znela, jestli nekdo zkousel presouvat ORIGINALNI vyfuk bliz motorce (vim ze treba Bluesbery to delal ale nezveda mi telefon).
Treba vezmu origo vyfuk a prosku po nem poskacu, at je plossi
Vjetrnik napsal(a):
to Randolf: kladivo+kovadlina a i origo bude užší....stačí pár ran
nebo to uriznout a zavest na komoru ridice...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mám vonkajší rozmer cez trubkový rám z D 16 mm 560 mm je asymetrický -širší na strane výfuku - originálny cca 15 - 20 mm.
Základ úpravy vznikol pomocou neželaného kontaktu z nárazníkom fábie ktorý som pritom z nej vyzliekol.
Pre priblíženie výfuku k osi moto je potrebné :
prihnúť koniec zvodu -za katom k osi moto ale nedeformovať koniec rúry
prihnúť začiatok koncovky od osi moto - deformovať predné čelo aby telo koncovky bolo rovnobežné s osou moto.
prehnúť držiak koncovky mimo zvislú os koncovky ale rovnobežne zo zvislou osou, tak aby umožnil upevnenie posunutej koncovky. Ja som pár milimetrov získal aj tým, že som osústružil čelo jadra silentbloku.
Skrátka bez pomoci fábie by som sa do toho nepustil.
ovál koncovka od Leovinci s ktorou sa to dá zvládnuť aj bez fábie stojí cca 300 euro, je síce iba z AL ale pod rámom a kuframi to moc nepoškrabeš. No ak si na to trúfaš a nezadarí sa, tak alternatíva z Leom Ti ostane ako poistka.