Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
Pomalá jednička -ADV
smazak73
#1 
Přidané 09.10.2010 22:56

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
Zdar byl by tu někdo ochotný mi zdělit jestli je možno do normální rychlostky GS implantovat pomalou jedničku z GS Adv.Pokud jo jesli je nutná výměna celých stromečků nebo stačí jen jedničková kola,popřípadě katalog.čísla a na kolik ta sranda výjde.Díky za každou odpověť lol
 
raptor - neaktivni ucet
#2 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 09.10.2010 23:14

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
orataj kolko zubov ma mat ta kratka jednotka

http://www.bmwgs....ad_id=3683

mam na predaj komplet vsetky creva z prevodovky na 1150 ktoru som kupil s tym ze ma dlhu sestku, ako sa neskor ukazalo je to kratka 6 tak by som pozrel ci tam neni aj kratka jednotka
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 09.10.2010 23:59
 
smazak73
#3 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 09.10.2010 23:34

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
No to právě nevím kolik má zubů ta ani ta ,jediný co vím, že se na přání do Adv. šroubovala pomalá .Zatím to rozhozený nemám právě zjišťuju na kolik to výjde a zda se to dá vůbec sehnat než bych se do toho pustil helpless.Ale pokud máš rychlostku z normální GS tak tam myslím pomalou jedničku nedávali ani za příplatek ?!
 
raptor - neaktivni ucet
#4 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 10.10.2010 00:00

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
asi sa nerozumieme.. ta prevodovka musi byt urcite z edvencra kedze ma kratku sestku
a podla mojich informacii kratka jednotka bola na vsetkych adventurach a na prianie bola kratka sestka
 
stepan
#5 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 10.10.2010 01:02
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
raptor napsal:
a podla mojich informacii kratka jednotka bola na vsetkych adventurach a na prianie bola kratka sestka


U GSA1150 byla krátká jednička při nákupu nové motorky volitelná. Proto ji některé motorky mají a jiné ne. Šestka je naopak u všech GSA1150 stejná.

Jinak je to u GS1150. Tam je jednička vždou dlouhá ale šestka může být delší (u některých ročníků se na PIDu zobrazuje jako "E"Wink a nebo standardní jako u GSA1150. Záleží na roku výroby.
Upravil Paji dne 10.10.2010 08:07
 
http://kouzelnyzivot.cz
smazak73
#6 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 10.10.2010 08:05

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
Takže co jsem zatím zjistil podle RealOEM-katalogu
Předlohová hřídel se musí vyměnit cela (enduro převodovka) objednací číslo 23217665749 a výjde na pouhých Grin 1218,14$-21500kč
Na výstupním hřídeli se musí vyměnit jedničkový kolo obj. č.2327665773 -233,4$-4119,5kč
Takže z mého pohledu je tato kapitola uzavřenáGrinAngry
To: Raptor - o počtu zubu v katologu ani zmíňka do Prčic,možná pokud by jsi byl ochotný a spočítal na tý jedničce zuby byl bych ti vděčný
PS: Vím za to si nic nekoupíš Smile
Upravil smazak73 dne 10.10.2010 08:06
 
Paji
#7 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 10.10.2010 08:10
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 408
Registrace: 03.04.07
stepan napsal:
raptor napsal:
a podla mojich informacii kratka jednotka bola na vsetkych adventurach a na prianie bola kratka sestka


U GSA1150 byla krátká jednička při nákupu nové motorky volitelná. Proto ji některé motorky mají a jiné ne. Šestka je naopak u všech GSA1150 stejná.

Jinak je to u GS1150. Tam je jednička vždou dlouhá ale šestka může být delší (u některých ročníků se na PIDu zobrazuje jako "E"Wink a nebo standardní jako u GSA1150. Záleží na roku výroby.



To Stepan:

Velká omluva. Omylem jsem místo napsání svého samostatného příspěvku v tomto vlákně redaktorsky opravil tvůj příspěvek.

Nejde mi to vrátit zpět.

Promiň

P
 
smazak73
#8 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 10.10.2010 08:53

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
To: Paji- K tý šestce.
Nemyslím ,že je rozhodující FID panel a E je to jenom inovace toho displeje nic víc s rychlostkou to nemá nic společnýho.
Já a kámoš máme obyč.GS -já r.v. srpen 2001 a on květen 2002 oba máme E na FID panelu a já točím na 6ku o 800 ot víc než on
Inovace FID panelu je věc jedna a inovace rychlostky je věc druhá
Jinak pokud by byl někdo ochotný změřit průměry jedničkovejch kol a počet zubů pokusili by jsme se tu pomalou jedničku vyrobit za uplně jiný prašuleshop
Upravil smazak73 dne 10.10.2010 08:54
 
mirek
#9 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 10.10.2010 09:06

Příspěvků: 166
Registrace: 30.01.08
raptor napsal:
orataj kolko zubov ma mat ta kratka jednotka

http://www.bmwgs....ad_id=3683

mam na predaj komplet vsetky creva z prevodovky na 1150 ktoru som kupil s tym ze ma dlhu sestku, ako sa neskor ukazalo je to kratka 6 tak by som pozrel ci tam neni aj kratka jednotka


ta jednička na tý tvý převodovce je normální (dlouhá), porovnával jsem to když jsem ji chvilku vlastnil..

jinak výroba zubů je fajn ale předlohový hřídel je vcelku (kdo Ti to rozlisuje a slisuje se zárukou?)
plynu není nikdy dost..
servis motocyklů BMW
 
smazak73
#10 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 10.10.2010 09:18

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
To jako předlohu vůbec nejde rozdělat je to slisovaný do kupy ?Já nevím v realu jsem to neviděl,ale to jedničkový kolo by zase takovej ořech nebyl
 
zmijon
#11 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 10.10.2010 09:37
Avatar člena


Příspěvků: 1497
Registrace: 04.02.07
Převodovka kódy
Sestavování kódy pro sérii a R 1150 R 1100 xx xx


1100 série:
DAC => 1993 - 1994 (i stále prim 1.56)
DAF (stříbro) a DAH (černá) => '94 (s vypuštěním GS), novým předsedou i 1.82 (VEH mít jinou HA překladu, O-kroužky na volné kola chrastítko volnoběhu snížení)
DAG = stříbro zařízení pro 1100 GS / RT -> v době, kdy tam byly 2 druhy barev ve stříbrné motoru a převodovky, DAG je varianta DAM jiného.
Daj = DAN na verzi před upgradem na novou tábora, některé z nich bez O-kroužky

EAQ (stříbro) a DAR (černá) => MJ 96 nových typů ložisek do 3 vln
SZÚ (stříbro) a EAB (černá) => od MY 97-ústa nové geometrie, nové hnací hřídel klapky, bez O-kroužky více.
EAF (černá) => od MY 97, s no-load a zařízení ukazatel, montážní díly pro GS / RT

Přenos všech typů R 1100 do "R 1100 S" jsou totožné v každém modelu ročně. Pouze HAG liší.


1150 série
Tam je prakticky standardní převodovkou pro všechny modely R 1150 (jedná se o 1. a 6. rychlost "dlouhý"Wink
Rozdíly jsou pak:
* Lakování bydlení v závislosti na modelu
* Model-specifická hlavice řadicí páky
* Model-specifické vybavení displej nebo neutrální spínač
* Model-specifické převodových poměrů -> 1 Krátký kurz jako SA na ADV nebo 6. Krátký kurz jako standard pro R 1150 R a R 1100 S a K 1200 RS.
* Model-specifická rozšíření
To pak vede k typech a jejich předávací kódy
Jsou vzájemně kompatibilní všech 1150-R přenos v různých vozidlech

Tato značka (tři písmena) je připojeno k zařízení čísla.

GAJ => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
HRY => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAK => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
GAG => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAD => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)

GAN => až do MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
SZP => až do MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAG => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAH => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAL => od MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAM => od MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)

Jaj => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAK => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAQ => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
Jao = havaroval lisování za JAQ

Po předání všech 1150 a 1100 S jsou stejné, například, by nikdy ukázat na vyšší rychlost s RT s kódem JAM. Pouze HAG liší.

2. Písmeno označuje vždy "typ" vysílání:
Xax = XXXXXX> standard přenosu
XBX XXXXXX => Náhradní zařízení
XCX = XXXXXX> spínací zařízení
Tam, kde se v zásadě mezi náhradní a výměnné zařízení není žádný skutečný rozdíl

Příklady:
EÚD = výměna typu zařízení SZÚ = R 1100 stříbrná
JBL = výměna typu zařízení JAL = R 1150 GSA Silver


Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
 
raptor - neaktivni ucet
#12 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 10.10.2010 10:16

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
mirek napsal:
raptor napsal:
orataj kolko zubov ma mat ta kratka jednotka

http://www.bmwgs....ad_id=3683

mam na predaj komplet vsetky creva z prevodovky na 1150 ktoru som kupil s tym ze ma dlhu sestku, ako sa neskor ukazalo je to kratka 6 tak by som pozrel ci tam neni aj kratka jednotka


ta jednička na tý tvý převodovce je normální (dlouhá), porovnával jsem to když jsem ji chvilku vlastnil..

jinak výroba zubů je fajn ale předlohový hřídel je vcelku (kdo Ti to rozlisuje a slisuje se zárukou?)


mirek takze ta moja nestastna prevodovka ma normalnu 1 a kratku 6? no parada idem dat dole cenu na 100 euroSad
 
Tonda
#13 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 11.10.2010 07:42

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
smazak73 napsal:
To: Paji- K tý šestce.
Nemyslím ,že je rozhodující FID panel a E je to jenom inovace toho displeje nic víc s rychlostkou to nemá nic společnýho.
Já a kámoš máme obyč.GS -já r.v. srpen 2001 a on květen 2002 oba máme E na FID panelu a já točím na 6ku o 800 ot víc než on
Inovace FID panelu je věc jedna a inovace rychlostky je věc druhá
Jinak pokud by byl někdo ochotný změřit průměry jedničkovejch kol a počet zubů pokusili by jsme se tu pomalou jedničku vyrobit za uplně jiný prašuleshop


smazak - paji má pravdu - motorky s "E" na displeji mají delší 6-tku než motorky s "6" na displeji. Popravdě za celou dobu, co to dělám jsem neviděl GS, který by s "E" na displeji mělo originálně z výroby kratší 6-tku. Ty jsi první, od koho to slyším. Je možné, že na tvojí motorce byla v záruce (nebo na kulanci) vyměněna převodovka (za typ s kratší "6"Wink, protože se vysypala. Stejně je to i u modelů R1200 u koncových převodů - originál mají vypouštěcí šroub až modely z druhé poloviny roku 2007 a často se mi dostane na ponk koncovej převod z motorky třeba z roku 2005, kterej ho má taky (protože "koncák" byl vyměněnej na záruku nebo kulanci - samosebou, že už za novej typ s "vypoušťákem"Wink. "Předloha" se opravdu mění kus za kus. Jak budu mít nějakou 1150 v dílně kvůli převodovce, tak ti to jedničkový kolo poměřím. Jinak buďme rádi, že u "boxerů" a starších "ležatejch" Káček jde do převodovek alespoň něco koupit samostatněWink. U nových K modelů je kazetová převodovka jako jeden díl a stojí cca 70000KčFrownSad
Upravil Tonda dne 11.10.2010 08:06
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Martin1
#14 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 11.10.2010 10:39

Příspěvků: 39
Registrace: 10.08.07
To Raptor:
Raptore máš prosím tebe ještě tu převodku nebo již šla do světa?
Upravil Martin1 dne 11.10.2010 11:50
MARTIN1
 
smazak73
#15 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 11.10.2010 21:40

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
Tonda napsal:
smazak73 napsal:
To: Paji- K tý šestce.
Nemyslím ,že je rozhodující FID panel a E je to jenom inovace toho displeje nic víc s rychlostkou to nemá nic společnýho.
Já a kámoš máme obyč.GS -já r.v. srpen 2001 a on květen 2002 oba máme E na FID panelu a já točím na 6ku o 800 ot víc než on
Inovace FID panelu je věc jedna a inovace rychlostky je věc druhá
Jinak pokud by byl někdo ochotný změřit průměry jedničkovejch kol a počet zubů pokusili by jsme se tu pomalou jedničku vyrobit za uplně jiný prašuleshop


smazak - paji má pravdu - motorky s "E" na displeji mají delší 6-tku než motorky s "6" na displeji. Popravdě za celou dobu, co to dělám jsem neviděl GS, který by s "E" na displeji mělo originálně z výroby kratší 6-tku. Ty jsi první, od koho to slyším. Je možné, že na tvojí motorce byla v záruce (nebo na kulanci) vyměněna převodovka (za typ s kratší "6"Wink, protože se vysypala. Stejně je to i u modelů R1200 u koncových převodů - originál mají vypouštěcí šroub až modely z druhé poloviny roku 2007 a často se mi dostane na ponk koncovej převod z motorky třeba z roku 2005, kterej ho má taky (protože "koncák" byl vyměněnej na záruku nebo kulanci - samosebou, že už za novej typ s "vypoušťákem"Wink. "Předloha" se opravdu mění kus za kus. Jak budu mít nějakou 1150 v dílně kvůli převodovce, tak ti to jedničkový kolo poměřím. Jinak buďme rádi, že u "boxerů" a starších "ležatejch" Káček jde do převodovek alespoň něco koupit samostatněWink. U nových K modelů je kazetová převodovka jako jeden díl a stojí cca 70000KčFrownSad

Tondo děkuju za ochotu,ale už je to asi pasé.Nemám zbytečnejch 21500peněz na předlohu tak se s tím nepřeměřuj.
S tou šestkou je mě to divný je to dovoz Belgie se serviskou a a spoustou papírů a nikde ani zmíňkaAngry Leda by se někdo hrabal v v kapličce už tady v Čechách Smile
PS: Kdybys náhodou věděl o totálně zničený předloze tak bych měl zájem 2500kč za střeva na hokusy pokusy se mě dát nechcehmm!
PS:Jinak děkuju všem za příspěvky .Aspoň jsme se dopátrali k tomu o čem to jeGrin a neskončili u meterosexuálůShockGrinGrin
Upravil smazak73 dne 11.10.2010 22:06
 
raptor - neaktivni ucet
#16 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 14.10.2010 15:27

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
martin1 este ju mam
 
smazak73
#17 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 16.10.2010 06:15

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
zmijon napsal:
Převodovka kódy
Sestavování kódy pro sérii a R 1150 R 1100 xx xx


1100 série:
DAC => 1993 - 1994 (i stále prim 1.56)
DAF (stříbro) a DAH (černá) => '94 (s vypuštěním GS), novým předsedou i 1.82 (VEH mít jinou HA překladu, O-kroužky na volné kola chrastítko volnoběhu snížení)
DAG = stříbro zařízení pro 1100 GS / RT -> v době, kdy tam byly 2 druhy barev ve stříbrné motoru a převodovky, DAG je varianta DAM jiného.
Daj = DAN na verzi před upgradem na novou tábora, některé z nich bez O-kroužky

EAQ (stříbro) a DAR (černá) => MJ 96 nových typů ložisek do 3 vln
SZÚ (stříbro) a EAB (černá) => od MY 97-ústa nové geometrie, nové hnací hřídel klapky, bez O-kroužky více.
EAF (černá) => od MY 97, s no-load a zařízení ukazatel, montážní díly pro GS / RT

Přenos všech typů R 1100 do "R 1100 S" jsou totožné v každém modelu ročně. Pouze HAG liší.


1150 série
Tam je prakticky standardní převodovkou pro všechny modely R 1150 (jedná se o 1. a 6. rychlost "dlouhý"Wink
Rozdíly jsou pak:
* Lakování bydlení v závislosti na modelu
* Model-specifická hlavice řadicí páky
* Model-specifické vybavení displej nebo neutrální spínač
* Model-specifické převodových poměrů -> 1 Krátký kurz jako SA na ADV nebo 6. Krátký kurz jako standard pro R 1150 R a R 1100 S a K 1200 RS.
* Model-specifická rozšíření
To pak vede k typech a jejich předávací kódy
Jsou vzájemně kompatibilní všech 1150-R přenos v různých vozidlech

Tato značka (tři písmena) je připojeno k zařízení čísla.

GAJ => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
HRY => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAK => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
GAG => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAD => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)

GAN => až do MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
SZP => až do MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAG => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAH => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAL => od MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAM => od MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)

Jaj => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAK => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAQ => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
Jao = havaroval lisování za JAQ

Po předání všech 1150 a 1100 S jsou stejné, například, by nikdy ukázat na vyšší rychlost s RT s kódem JAM. Pouze HAG liší.

2. Písmeno označuje vždy "typ" vysílání:
Xax = XXXXXX> standard přenosu
XBX XXXXXX => Náhradní zařízení
XCX = XXXXXX> spínací zařízení
Tam, kde se v zásadě mezi náhradní a výměnné zařízení není žádný skutečný rozdíl

Příklady:
EÚD = výměna typu zařízení SZÚ = R 1100 stříbrná
JBL = výměna typu zařízení JAL = R 1150 GSA Silver



Neví někdo z Vás kde se dá ten kód na převodovce najít .Předpokládám,že označení pro krátkou 1 je podle toho Zmionova příspěvku GAN a od r.v.2003 JAL ve stříbrný barvě
Upravil smazak73 dne 16.10.2010 06:23
 
Mesky
#18 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 16.10.2010 10:19
Avatar člena


Příspěvků: 106
Registrace: 02.11.08
Na pravý straně pod klapkou sání je tam číslo a potom kód převodovkythumbs up
 
www.automeskan.cz
smazak73
#19 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 16.10.2010 20:56

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
To: Mesky díky thumbs up
Takže záhada vyřešena. Mám převodovku s označením GAJ Grin tudíš krátká 6 to číslo je na bloku motoru takže k výměně nedošlo a nikdo se v tom nehrabal .Myslím od r.v.2000 (nevím to určitě) montovali FID panel s E ,takže ti Tondo za pravdu dát nemůžuhelpless
Pro všechny: Aby jste se nerozepisovaly kolik kdo točí na 6 zkontrolujte si číslo a kód (viz Mesky) a podle Zmijonova seznamu si najdete převodovku která má jakou 6ku popř.1kuthumbs up
Upravil smazak73 dne 16.10.2010 21:04
 
xavier
#20 
Pomalá jednička -ADV
Přidané 16.10.2010 22:02
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Tak Vam dekuji,porad jsem nevedel,jestli mam kratkou jedna na ADV nebo ne. Ted uz to vim, MAMthumbs up
Aktualne 1250 GSA HP
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 127
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,734
Nejnovější člen: Phany

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.72 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI