Chtel bych znat Vas nazor na mnou zamyslenou vymenu osvetleni na R 1100GS.
V zadu bych chtel pouzit toto: http://www.tourat...cts_id=515
Duvod je celkem jasny, dve svetla sviti vic nez jedno a kdyz odejde zarovka je tam druha.
A co se tyce predku, chci byt videt:
- dve pridavna svetla, ktera budou svitit porad (potkavacky). Rozsvecely by se stejnym vypinacem jako hlavni svetlomet. (Nekde cetl, ze v Rakousku je s osvetlenim nejaky problem, ale uz nevim co presne jim vadi.)
Umisteni si predstavuju nekde nad valci, dostatecne daleko od blikacu (nechci je utopit v jinem svetle).
- vymenit hlavni svetlomet za neco mene "autobusoveho" a abych lepe videl.
1. http://www.tourat...cts_id=522
Nejsem si jist, jestli sviti jedno a druhe je dalkove, nebo jestli funguji synchrone. Zaklad, v podstate je to akorat zdvojnasobeni poctu zarovek oproti standardu.
2. http://www.tourat...cts_id=527
Ve svetlech se nevyznam, vubec nevim co znamena DE, ale asi to bude lepsi nez prvni svetlo. Muze nekdo napovedet co je DE ?
3. http://www.tourat...cts_id=744
Tady je to asi jasny ?DE? svetlo je potkavaci, Xenon je dalkove. Dle ceny (ehm) soudim, ze je to asi nejlepsi varianta
- pridavne dalkove (Xenon) ?? To je uz asi nesmysl davat tam tohle vsechno naraz, co ?
Prosim podelte se o Vase nazory a Vase "osvetleni".
DE technologie
Reflektor projektoru
Jemné nastavení
Standard na luxusních automobilech
Kvůli velikosti reflektorů, originální nástroje musí být nahrazen.
Nasednout na výstroj:
CNC obrobený hliník, černý plast natíral
Pre- seděl vypínačům mikra
Optimální stavba, připravoval se umístit naši kabinu pilota
nástroje:
Nástroj nahrazení
IMO- 100R počítač, elektronický roadbook držitel
Sport řídit soupravu lampy
(Gearchange zapálí se jen dostupný s
Imo- 100R sport)
snad ti to pomože-líp mi to eurotran nepřeloží
Upravil holubbb dne 20.02.2008 13:34
Myslím,že na 1100GS je co se týče osvětlení hodně variant, jak vylepšit svítivost motorky.
Vše je otázka vkusu a ceny,kterou chceš dát. S 2 kulatými světly s xenonem od TT určitě neprohloupíš.
Můžeš taky juknout do katalogu Wunderlichu www.wunderlich.de.
Osobně jsem na světlo z autobusu spíš hrdý,než že by mě vadilo a svítivost považuju za dostatečnou,tak s tím nic nedělám. Vzadu, když to přestane svítit, tak to chvíli vydrží a brzy si všimnu - od toho je tam odrazka.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mám dvojsvětlo od TT a potřeboval bych poradit, kde sehnat nové paraboly. Už mají něco za sebou a jelikož jsou plastové tak je vnitřek zašlý a sklo je takové nějaké do mléčna.
holubb: Preklad nepotrebuji, akorat nevim co je to "DE technologie" ))
A co se penez tyce... Ja jezdim celkem slusne a desne bych byl nerad aby mne prevalcovala nejaka krabice. Mam zenu a syna, penize tady hrajou druhe housle.
Hrabe_X: Ja proti svetlu z autobusu nic nemam, je sice takove netradicni, ale nevadi mi. Jsem zvyklej z auta na trochu jine osvetleni a jedno svetlo mi nestaci.
Být lépe vidět je rozhodně velký plus pro bezpečnost.
Přídavná světla od TT nebo Wunderlichu mají homologaci,tak bych se v zahraničí potíží nebál. Myslím,že světlo z autobusu je díky velké ploše vidět lépe než 1 lépe svítící čočka.
A s přídavnýma světlama je origo lampa asi nejlepší kombinace.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
I když chcete být lépe vidě, tak furt existují určitá pravidla. Nejsou problémy jen v rakousku, ale všude. Večer vypíšu kolik a kde čeho může být.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Nejde jen o mozny problemy, ale taky moralku a slusnost.
Vim treba od ridicu kamionu jak nechutne neprijemny je potkat motorku s dalkovyma. Byt pari slunicko, byt je ridic vysoko, je to prej hrozny.
Takze i z tohohle duvodu, stejna situace je u chopperu (fuj) s pridavnyma ohromnyma svetlama, je to neprijemny vsem, ikdyz nejsou dalkovy.
Podle mě záleží na tom, jak jsou přídavná světla nastavena. Po montáži přece musíš najet před zeď, zapnout hlavní i přídavná světla a seřídit je tak, aby to neoslňovalo. Pak to nejlépe vyzkoušet s někým v protijedoucím autě. To je nastavení mlhovek.
Co se týká dálkových (příp. xenon), tam si to asi může každý nastavit jak chce, ale logicky to při protijedoucím vozidle (motorce) musí vypnout, ne?
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Cycli> tipnu si, ze jedno pridavny dalkovy a jedno pridavny mlhovy, ze? Na strane rekl bych nezalezi, ale na vzdalenosti od vozovky a obrysovych svetel asi jo. Kaslu na to, mam tam dve mlhovky, zapinatelny pri zapnutych jakychkoliv svetlech s vyjimkou stani na parkovacky.
No mě je to samo jedno jak si je dáte. Jen chci do toho vnést trochu světla abyste věděli, že nějaká pravidla jsou a když si ověsíte motorku jak vánoční stromek světlama ta X tisíc, tak pak vás bude srát, že nějaký policajt co to bude náhodou znát nebo technik STK po vás budou chtít at to sundáte. A věřte, že bude mít pravdu a vy jste na sebrání papírů a odtahovku. Jinak tady na strnkách píšu takové technické okýnko o těchto věcech. Vy ho zatim nevidíte, ale až tam něco ještě dopíšu, tak se to dá na veřejnost. Berte to jako radu pro ty poctivce, kteří to chtějí mít tak, jak to má být a nevědí kde ty informace sehnat. Jak si to, ale ve finále uděláte na svých vlastních motorkách to je fakt jen a jen vaše věc.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Dvoukolová (nový název pro jednostopá neboli motorky) motorová vozidla musí být vybavena jedním nebo dvěma světlomety s potkávacím světlem a jedním nebo dvěma světlomety s dálkovým světlem. Potkávací světlomety musí být ve výšce 500 - 1200 mm nad vozovkou. Dálková světla nejsou výškově omezena.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
A mam po zizalkach
Ja si radeji koupim jizdenku na dve stanice tramvaji, nez pak resit revizora a nasledne neprijemnosti. Takze i u motorky bych se rad pohyboval v normach.
Co se pouziva jako pridavne potkavaci svetlo ? Xenon/mlhovka/neco jineho ?
(Predpokladam ze na zapnutou mlhovku kdyz neni mlha budou mit blbe keci cajti.)
Jazz - přídavné potkávací je potkávací světlo asi jsem to ani nikdy neviděl.
Speedy - na jednostopé vozidlo pouze jedno schválené a homologované světlo do mlhy a to nejméně 250 mm od vozovky a horní jeho hrana nesmí být výš jak horní hrana potkávacího světla. Mělo by být uprostřed motorky, což asi moc dobře nejde.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Ja mam obe nastaveny jako "potkavaci".
Tzn svitej ve stejny vysce jako hlavni svetlo, ale mam je trosku natoceny do stran, tak akorat pro moji predstavu vyuziti. Tzn ve tme mi pomuzou videt dobre do stran, do prikopu, na srnky atd.
Cycli:
předem předesílám, že se jen ptám, a nevidím do toho....
Není náhodou to co jsi zde citoval jen popis toho, čím MUSÍ být dvoukolová vozidla vybavena? A někde v prováděcím předpisu bude, čím mohou být doplněna?
Musí mít minimálně jedno obrysové, jedno potkávací a jedno dálkové světlo. Zbytek můžou mít.... Myslel jsi to takhle, nebo jsem tě nějak nepochopil? Pak do toho technického okýnka napíšu přesné znění, tady píšu jen to na co se ptáte. Budu dopisovat až po Přežití, at jen nesedím u PC.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi