Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
 
BMW 1150 LPG
Kasak
#1 
Přidané 17.12.2010 17:47
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
Z důvodů neustálého zdražování benzinu na neúnosnou mez,jsem se rozhodl předelat svoji Barboru na plyn.Mám to už tak nějak promyšlené i prokonzultované.Jen nevím jestli dát LPG nebo CNG.Za vaše konstruktivní názory děkuji.Taky se tak nějak ušetří to životní prostředí.Cool
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
jezek
#2 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 17:58

Příspěvků: 2891
Registrace: 05.11.08
nějaké info najdeš tady..:

http://www.smartc...g-markets/

a viděl jsem i GS na CNG jen to nemůžu najít.. Sad
 
jezek
#3 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 18:03

Příspěvků: 2891
Registrace: 05.11.08
už to mám.. tady je něco..:

http://www.oma-li.../index.php

ale to o tom GS ještě nemůžu najít.. byl o tom článek i v SUPERMOTU..
 
raptor - neaktivni ucet
#4 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 18:24

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
kasak

- kolko km rocne robis?
- kolko ta vyjde uprava?
- mas premyslene aj to ako prejdes cez STK a zapises to do TP? (typove schvalenie)?
- kam das nadrz zo stlacenym plynom? (umiestnenie v lete moze byt problem)
 
lako
#5 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 18:27
Avatar člena


Příspěvků: 1868
Registrace: 23.02.10
já myslím že moto má být na ježdění, né na šetření, je to zdroj zábavy co něco stojí... hmm!
Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich

Instagram - Andrew POV
 
Kubrt
#6 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 18:30
Avatar člena


Příspěvků: 6765
Registrace: 24.09.07
Libore? Já Tido toho kafe nic nedal,nebo jo? Grin
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
bmwivo
#7 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 18:42
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
Kasak napsal:
Z důvodů neustálého zdražování benzinu na neúnosnou mez,jsem se rozhodl předelat svoji Barboru na plyn.Mám to už tak nějak promyšlené i prokonzultované.Jen nevím jestli dát LPG nebo CNG.Za vaše konstruktivní názory děkuji.Taky se tak nějak ušetří to životní prostředí.Cool



...hmm, tak si myslím, že si naděláš víc problémů než čekáš, vzduchem chlazený motor a plyn? Teploty na hlavách v létě a ještě plyn, to bych si netroufl. Ty jsi konstruktér??
Teploty při spalování směsi plynu jsou někde jinde...
Ivoš.
 
raptor - neaktivni ucet
#8 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 18:45

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
pockajteeeeeeeeeeeeeee - ja som strasne zvedavy na kalkulaciu kolko ho to predbezne vyjde / kolko km najazdi za rok / ako to zlegalizuje clap
 
Kasak
#9 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 19:05
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
Kilometrů najezdím hodně.Počáteční investice by byla skoro nulová,protože kámoš plyn montuje a chtěl by vědět jak by to fungovalo.Technickou jsem zatím nezjišťoval,ale když na to jezdí MHD,tak snad nebude problém.Kdyžtak tam pojedu s husou v batohu.
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
lako
#10 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 19:07
Avatar člena


Příspěvků: 1868
Registrace: 23.02.10
jak říká Ivoš; co na to asi řekne motor... tlak, teplota... hmm!
Upravil lako dne 17.12.2010 19:08
Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich

Instagram - Andrew POV
 
Kasak
#11 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 19:19
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
Ivošův názor beru jako přínosný,protože vím,že tomu dost hoví.Bohužel teď v zimě teplotu na hlavách nenaměřím přesně jak v létě.Zatím to máme jen v hlavách,ale zima je dlouhá a fantazie neomezená.Asi tím grogem.Každopádně motor lágrovat nebudu,to bych si radši usekl obě ruce.Lako jakou školu děláš.Konstruktérů je nás celá rodina,jen ne motorářů.
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
Kalut
#12 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 21:27

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
A co kolo , to jezdí na dva utopence a tři rohlíky.Grin
 
black333
#13 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 22:04
Avatar člena


Příspěvků: 178
Registrace: 10.07.09
Kasak-presne tak,ako ti pisal bmwivo,je sväta pravdaclap.Vzduchom chladene motory a vodou chladene motory maju teploty rozdielneWink.Potom,plyn ma tiež inu spalovaciu teplotu.Ak by si mal druhu motorku,staršiu alebo proste bez papierov a chcel by si to vyskušat,to pochopim.No ak si to chceš vyskušat na svojej motorke,ktoru bežne použivaš,uffShock.No a potom dalšia vec je bezpečnost.Skutočne ak by sa ti to aj nejako podarilo,čo pochybujemhelpless,nechcem vidiet,ak by ta chytila cestna kontrolastress.Proste a jednoducho sa na to vykašlWinki.Inač,ak chceš ušetrit existuju predsa DIEESLOVE motorkyWink.Neber to važneWink.
Upravil black333 dne 17.12.2010 22:06
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994bye
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003bye
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97bye
 
lako
#14 
BMW 1150 LPG
Přidané 17.12.2010 23:08
Avatar člena


Příspěvků: 1868
Registrace: 23.02.10
Kasak napsal:
...Lako jakou školu děláš.Konstruktérů je nás celá rodina,jen ne motorářů.


no nevim z jakyho úhlu si to myslel..
__
střední průmyslová škola automobilní, 3. ročník maturitního oboru silniční doprava
Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich

Instagram - Andrew POV
 
Paji
#15 
BMW 1150 LPG
Přidané 18.12.2010 02:48
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 408
Registrace: 03.04.07
Teď to tady s kolegou od Afrik na druhém konci světa čteme a říkáme si, že by s výše uvedeným ohledem na ochranu krajiny bylo ekologičtější vybavit bavora plachtou. Byla by rolovací a vždy by se vykasala při příhodném větru. Vznikl by tak úsporný hybridní pohon, který by, zejména na velkých pláních, dával bavorovi dostatečnou hybnou sílu. A byl ekologičtější, než spalování plynu.

Pokud však je z ekologického hlediska i přes to požadavek na plyn, pak bych doporučoval bioplyn s mobilní splyňovací jednotkou na PAV. Doplňování této jednotky by neměl být s ohledem na dostatek exkrmentů v okolí cest žádný problém.


Ne vážně, to fakt myslíte s předěláním bavora na LPG vážně? Podle mne je to pěkná blbost.
Upravil Paji dne 18.12.2010 02:59
 
raptor - neaktivni ucet
#16 
BMW 1150 LPG
Přidané 18.12.2010 09:08

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
paji pripajam sa clap
s mojou kratkou sestkou sa dlhodobo pohybujem medzi 5.5-5.7 litra co je myslim na ten obrovsky a tazky kus motorky prikladna spotreba
neviem si predstavit kolko by vysla samotna takato uprava aj ked by mal kasak dajme tomu pracu zadarmo a platil by len za material, neviem si predstavit kam by umiestnil nadrz z plynom (nesmie byt na slnku) a neviem si predstavit kolko km rocne by bolo treba aby sa takato investicia vratila

ak chce niekto setrit musi najskor predat Bawo a potom si za drahe peniaze kupit turbodiesel Track T-800

http://www.bikeexif.com/track-t-800cdi-diesel-motorcycle
 
itchy
#17 
BMW 1150 LPG
Přidané 18.12.2010 09:27
Avatar člena


Příspěvků: 603
Registrace: 06.06.09
Ja bych do toho v zadnem pripade nesel,muzes si tim pekne zavařit.Holt motorkařeni je drahej konicek
BMW GS 1200 adventure
 
Kubicek
#18 
BMW 1150 LPG
Přidané 18.12.2010 09:56
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
to raptor: s Eko 6 jsem dlouhodobě na spotřebě 4,8 - 5,3 to jen tak pro info
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
hicks
#19 
BMW 1150 LPG
Přidané 18.12.2010 10:05
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
Kasak napsal:
Z důvodů neustálého zdražování benzinu na neúnosnou mez,jsem se rozhodl předelat svoji Barboru na plyn.Mám to už tak nějak promyšlené i prokonzultované.Jen nevím jestli dát LPG nebo CNG.Za vaše konstruktivní názory děkuji.Taky se tak nějak ušetří to životní prostředí.Cool


hele uprimne -- ty mas benzin jako HLAVNI naklad provozu motocyklu?

ja tedy maximalne 50%, mozna min.

Za letosni sezonu -- 40k km jsem dal asi tusim 60 tisic (mam to presne, ale jsem linej dopsat Knihu jizd), dalsich MINIMALNE 50 tisic pneu, servis, oleje, desticky, kotouce...

a to NEPOCITAM tlumice, tedy Mr. Ohlinse :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
raptor - neaktivni ucet
#20 
BMW 1150 LPG
Přidané 18.12.2010 10:18

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
hicks mam pocit ze si nacal celkom zaujimavu temu
kolko to ze mas kilometrov najazdenych na tvojej F800GS ked si uz musel menit kotuce?

kubicek - viem viem - mal som dve 1150GS s ekonomickou 6 - aj som to chcel prerabat na dlhu sestku ale jednoducho sa mi to financne neoplati

najmensiu spotrebu som mal v chorvatsku - to som zajazdil za 5 litrov ale mam pocit ze to bude benzinom lebo vsetci partaci bez ohladu na znacku (VFR800, CBF 500) mali zrazu mensiu spotrebu

to iste sa stalo znamemu na ukraine a v rusku - hold ojebavaju u nas
 
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 118
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.43 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI