Ja mam najeto 20000km a nenapada me nic, v cem by mela byt horsi nez vzduchac.
Lehka, obratna, jede, brzdi, spotreba nizsi... proste vsechno mi prijde lepsi.
Problem mam akorat s mouchama na prilbe, takze zkusim zmenu podle rad fireboye - diky za tip.
S prevodovkou zadnej problem nemam, jde hladce. Je fakt, ze jednicku zbytecne nevytacim, 2 radim hodne brzy.
Vzhledem k tomu, že jsem měl HD tak jsem to řazení moc neřešil, ale dod?laný asistent řazení řadí lépe z 1 na 2 bez spojky, než se spojkou klasicky. Jinak s LC
velká spokojenost.
ano ta rozsypana prevodovka bola na 2013 (hold BMW si vzdy musi spravit pri novom modeli negativne PR )
kamos si kupil LC tusim 2013 fungla, ostavaju mu vysiet dialkove, povolil sa mu ten kolieskovy "multiovladac" a teraz to odniesol s motorom do servisu lebo to zacalo mat zvuky jak KTM
len sa neviem zbavit dojmu ze pri uvadzani noveho modelu skratka v BMW venuju minumum casu testovaniu, rozhodia to rovno medzi ludi (aj za cenu vad v prvych seriach) a potom to ladia za pochodu
live fast, die young be wild, have fun
mhoudek napsal:
Ten článek z motorrad o rozsypany převodovce ve 44tkm byl první vodnikovy GS 2013,ne? Udělali par změn, tak snad advik vydrží trochu víc?
Co vím od mechaniků z Německa, tak modelové ročníky LC 2014 (už ke konci 2013) mají kvalitnější ložiska. Ale také od nich vím, že se převodovky občas kazí i u těch novějších LC. Podle nich za to může nesprávné používání asistenta řazení (používání v nevhodných otáčkách). Také ovladače a u starších LC ještě vodní pumpy - ale to je podstatně líp řešitelné.
Upravil Tonda dne 20.05.2015 15:14
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Renek napsal:
Jak nesprávně se dá používat ten asistent řazeni? Řídí si to přece sám?
Je idealni otacky i pres to prizpusobovat, tzn. neradit pod plnym plynem atd. Aby byl prechod co nejjemnejsi.
O to vic ta pi*ovina podle me ztraci smysl, kterej stejne nikdy nemela
Proč by neuznala? Když jsem měl pučený Káčko tak mi bylo přímo doporučeno mlátit to tam pod plným plynem (pro rejpaly to byla třináctka, ne dvanáctka u kterých se sypaly převodovky). Naopak když člověk přidával a ťukl do řadičky nebo nedejbože ubral a kopl to tam tak to byla strašná rána.
Renek napsal:
Jak nesprávně se dá používat ten asistent řazeni? Řídí si to přece sám?
Někteří uživatelé řadí s asistentem kvalty směrem "nahoru" v moc nízkých otáčkách nebo naopak "dolů" z vyšších otáček - obojí je za čas pro převodovku "smrt".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
ten rocnik 2013 ale asistenta nemel, ne? to delali az do 2014, pokud vim. Krome plynulosti plynu (zvysenou hmotnosti protizavazi), menili neco na tom motoru?
mhoudek napsal:
ten rocnik 2013 ale asistenta nemel, ne? to delali az do 2014, pokud vim. Krome plynulosti plynu (zvysenou hmotnosti protizavazi), menili neco na tom motoru?
V příspěvku č.89 jsem to myslím popsal vcelku jasně - samosebou modely 2013 asistenta neměly - problém u LC v roce 2013 = méně kvalitní ložiska v převodovce - díky tomu občas "defekt" převodovky. U modelů 2014 občas problém s převodovkou díky nesprávně používaném "asistentovi řazení".
Jinak mezi GS LC a GSA LC je rozdíl v hmotnosti "setrvačníku-závaží" - kliková hřídel.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Oukej. Diky. ja mam GSA 2015, vyrobene rijen 2014. Od roku 2014 je tam pry 0 zmen a pouze rozsirili moznosti objednani s bezklicovym zamkem a rychlorazenim. Ani jedno tam nemam, tak snad chvili vydrzi.