Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 6 z 8:   1  ...  3    4    5    6    7    8  
 
Mitas E 08
Mr GS
#101 
Přidané 28.03.2014 10:31
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
Tak jasný,že musíš používat přední,když chceš zastavit.Tak jsem to nemyslel.Jen jde o to,jestli jezdíš stylem brzda-plyn,nebo kochačku a brzdíš spíš motorem,když to jde a jinak plynule.Na tlak,co je na pneu se vyprdni.Vždycky tlakuj podle návodu výrobce moto!Výrobce pneu neví,na co to namontuješ a mají tam jen mezní tlaky!
Na 650 jednobuch je to myslím 1,9 a 2,1 při jednom jezdci,jestli se dobře pamatuji hmm!
A ty přední vidle...s tím nic nevykouzlíš.To je prostě bída.Kdyby to bylo aspoň USD,ale toto je rozpočtovka.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Mr GS
#102 
Mitas E 08
Přidané 28.03.2014 10:34
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
ale když se naučíš k brzdění přední brzdou i lehce použít zadní(tak aby nešlo do smyku),tak to má docela vliv...i na potápění předku.To je taky důvod,proč vznikly kombinovaný brzdy na větších GS(a nejen tam samo)
Upravil Mr GS dne 28.03.2014 10:36
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
kepkin
#103 
Mitas E 08
Přidané 28.03.2014 10:42
Avatar člena


Příspěvků: 169
Registrace: 09.05.13
08 už jezdím šestým rokem a zatím velká spokojenost. Předtím na KLE 500 a Transalp 650. Letos jsem je nazul na GS. Tak doufám,že budu zase spokojen.
Jezdím převážně asfalt. clap
------------------------------------------------------------------------------------

CHOVEJ SE KE SVÉ MOTORCE TAK, JAK CHCEŠ ABY SE TVÁ HOLKA CHOVALA K TOBĚ clap
 
https://www.facebook.com/ZakazkoviTruhlarstviMarti
joe
#104 
Mitas E 08
Přidané 28.03.2014 12:31

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Rzbynek napsal:
JOE: mám dotaz na vystavišti jsem si všiml, že jste neměli E-07 vystavenou?!?, díval jsem se na tu E-08. Je na ní něco pro letošek nového nebo je vše po staru? Byl jsi v obložení lidí, tak jsem nechtěl otravovat. máš už ceny na letošní rok dík za info.

Ceny jsou pořád stejné, zatím. Jinak vše při starém.
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
joe
#105 
Mitas E 08
Přidané 28.03.2014 12:36

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Ten tlak uvedený na boku pneumatiky je ne max. tlak plnění pneumatiky, ale max. dosedací tlak na patku z důvodu zkušebny. Držte se doporučením výrobce a selským rozumem. Čím víc jsem naloženej a najezenej, tím víc musím foukat.
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
rick
#106 
Mitas E 08
Přidané 28.03.2014 19:38
Avatar člena


Příspěvků: 1783
Registrace: 29.04.12
Oskákanej předek jsem měl kdysi,když jsem měl novýho Banďoura a bál jsem se klopit zatáčky a pak mě na to upozornil poliš,že je to brzděním v zatáčkách.Wink
oranžová dvanáctka
 
www.kuchynekoupelny.eu
Olin
#107 
Mitas E 08
Přidané 29.03.2014 10:18
Avatar člena


Příspěvků: 388
Registrace: 07.02.11
Po minulé sezoně na 08 kdy jsem najel cca 2500km, mohu říct že se jedná o dobré gumy. Po přechodu z Tourance , nevidím zásadní rozdíl a to ani na mokru jak mně někteří strašili.
Podotýkám že jezdím slušně, jak se na dědu sluší ale taky na suchu až na stojan, motorka drží. Také jsem zkoušel extrém na malém rondelu za deště a zdálo se mi že zadní kolo jde do kontrolovatelného smyku. Byl to ale extrém s plynulým přidáváním plynu.
Takže za mně dobré, podstatně na asfaltu lepší jak 07, které jsou spíše univerzály 50/50. Ale taky jsem s nimi v minulosti na enduru byl spokojený.
 
3axap
#108 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 11:47

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Tak co už jsou nějaké informace o životnosti?Zajímalo by mne kolik se dá najet na sadě E 08 90/90 - 21 a 130/80 - 17.
 
Vikec
#109 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 13:14

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Vlastimile,já zrovna dojíždím sadu E08 na dvouventilu. Momentálně mají najeto 8500km a nejlepší mají zasebou,sou dost oskákaný,hlavně předek. Ale pořád se na nich dá jezdit slušně. Myslím že 10 000km dají s přehledem. Další sadu mám nachystanou E07,tak uvidím jakej bude rozdíl. Jen musím nahodit duše:-(
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
3axap
#110 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 13:29

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
To jsem si tedy myslel že vydrží víc.Na dvouventilu mi vydrží v E07 předek cca 7tis. a zadek 15tis.V E09 dakar předek 5tis a zadek (140/80-17)18tis.Rád bych ty osmičky nasadil na podzimní jízdu,ta bude 99% po asfaltu ale ta životnost mne zklamala,A nebo jsi takový střelec a oholíš to moc rychle.Smile
 
Paul
#111 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 13:39
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
vlastimil napsal:
To jsem si tedy myslel že vydrží víc.Na dvouventilu mi vydrží v E07 předek cca 7tis. a zadek 15tis.V E09 dakar předek 5tis a zadek (140/80-17)18tis.Rád bych ty osmičky nasadil na podzimní jízdu,ta bude 99% po asfaltu ale ta životnost mne zklamala,A nebo jsi takový střelec a oholíš to moc rychle.Smile

Ty jezdíš se zamáčknutou přední brzdou nebo co? To jinak není možný, že by jsi najel dvakrát míň na předku..
 
3axap
#112 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 13:50

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Paul napsal:
vlastimil napsal:
To jsem si tedy myslel že vydrží víc.Na dvouventilu mi vydrží v E07 předek cca 7tis. a zadek 15tis.V E09 dakar předek 5tis a zadek (140/80-17)18tis.Rád bych ty osmičky nasadil na podzimní jízdu,ta bude 99% po asfaltu ale ta životnost mne zklamala,A nebo jsi takový střelec a oholíš to moc rychle.Smile

Ty jezdíš se zamáčknutou přední brzdou nebo co? To jinak není možný, že by jsi najel dvakrát míň na předku..

Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viďcomfort
 
Paul
#113 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 13:52
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viďcomfort

Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?helpless
 
parukar
#114 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 14:00

Příspěvků: 830
Registrace: 17.04.12
Na předek patri E10 a na zadek 09. A basta .
 
joe
#115 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 15:59

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Paul napsal:
vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viďcomfort

Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?helpless

Je to dáno typem odpružení předku. Motorky téhle váhy s klasickou vidlí pořád jako by poskakují na předku a tím dochází k zvýšenému opotřebení předních pneumatik. Dá se to trošku omezit tvrdšími pružinami, ale i tak k tomuto efektu dochází nesrovnatelně dříve jako na velkém GS
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
Paul
#116 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 17:00
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
Zajímavý, něco takovýho jsem předpokládal, ale že to bude až takovej rozdíl to fakt ne..
 
3axap
#117 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 17:20

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Paul napsal:
vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viďcomfort

Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?helpless

Musíš se prostě víc snažitSmileaž budeš starý tak už budeš vědět všechno...comfort
 
3axap
#118 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 17:26

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Joe napsal:
Paul napsal:
vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viďcomfort

Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?helpless

Je to dáno typem odpružení předku. Motorky téhle váhy s klasickou vidlí pořád jako by poskakují na předku a tím dochází k zvýšenému opotřebení předních pneumatik. Dá se to trošku omezit tvrdšími pružinami, ale i tak k tomuto efektu dochází nesrovnatelně dříve jako na velkém GS

clapsám bych to nenapsal lépe...ale ještě má velký vliv brždění.Kdo jel na dvouventolovém GS tak ví že zadní "brzda"by se vlastně ani brzdou nazývat neměla(bohužel legislativasi to žádáGrin)a 99% brždění zajišťuje předek.A když tam dáš kotouč 320mm tak ta guma mizí před očima.
 
joe
#119 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 18:21

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
vlastimil napsal:
Joe napsal:
Paul napsal:
vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viďcomfort

Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?helpless

Je to dáno typem odpružení předku. Motorky téhle váhy s klasickou vidlí pořád jako by poskakují na předku a tím dochází k zvýšenému opotřebení předních pneumatik. Dá se to trošku omezit tvrdšími pružinami, ale i tak k tomuto efektu dochází nesrovnatelně dříve jako na velkém GS

clapsám bych to nenapsal lépe...ale ještě má velký vliv brždění.Kdo jel na dvouventolovém GS tak ví že zadní "brzda"by se vlastně ani brzdou nazývat neměla(bohužel legislativasi to žádáGrin)a 99% brždění zajišťuje předek.A když tam dáš kotouč 320mm tak ta guma mizí před očima.

No to už jsem tam nechtěl psát, aby jste mne neukamenovali, že je moc pomlouvám. Sám bych ho chtěl mít.
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
hobr
#120 
Mitas E 08
Přidané 15.07.2014 19:42

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
vlastimil napsal:
[quote][b]
Musíš se prostě víc snažitSmileaž budeš starý tak už budeš vědět všechno...comfort

A kolikpak máš rokůhmm!?
Jen by mně zajímalo, jestli jsi už starý....secretGrin
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
Strana 6 z 8:   1  ...  3    4    5    6    7    8  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 83
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.30 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI