Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 6 z 28:   1  ...  3    4    5    6    7    8    9  ...  28  
 
Renovace Jaguar E type
Michal21
#101 
Přidané 01.03.2016 20:04

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Nee, horni ramena mam novy.
 
PavelDR
#102 
Renovace Jaguar E type
Přidané 01.03.2016 20:52
Avatar člena


Příspěvků: 7433
Registrace: 13.06.11
Já zinkuju skoro všechno.Nechávám jemně otryskat,pak zinek.
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
Michal21
#103 
Renovace Jaguar E type
Přidané 01.03.2016 20:59

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Jo zinek je supr vec, je to levny a dobre chrani pred korozi. Nechaval jsem zinkovat spoustu veci a nektery i navrch nalakoval.
 
becka
#104 
Renovace Jaguar E type
Přidané 17.03.2016 16:46
Avatar člena


Příspěvků: 1147
Registrace: 12.10.07
čekáme na další info Smile
hlavně, že je pivo ftlamě
 
Michal21
#105 
Renovace Jaguar E type
Přidané 18.03.2016 21:34

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Dnesni dil bych rad nazval "originalita veterana". K cemu vlastne takovy veteran je? Na jezdeni nebo na cumeni? To je totiz docela rozdil. V prubehu rozebirani a prubezneho cisteni jsem zjistil, jak uz jsem psal drive, ze spoustu veci budu muset proste vyhodit. Zacneme od brzd. Samozrejme je mozne zrepasovat puvodni trmeny a dat original kotouce. Jenze ja bych s tim autem rad normalne jezdil a navic uz v zacatcich renovace jsem si rekl, ze aby z toho clovek mel radost(alespon teda ja) tak se to auto musi proste pouzivat. Plan je takovy, ze kdyz je hezky jedu Jagem a kdyz ne tak normalnim autem... Z tohoto duvodu jsem zacal uvazovat o upgradu prednich i zadnich brzd. U zadnich moc alternativ neni. Original jsou na aute nainstalovany kotouce bez vetrani o tloustce cca 10mm. Jenze kotouce jsou ulozeny primo u rozvodovky, tzn pod platem kufru a tak k nim neni moc pristup vzduchu. Rozhodl jsem se tedy koupit upgradovou sadu od renomovane aglicke firmy vcetne vetranych kotoucu a s tim souvisejicim rozsirenim na brzdice. Samozrejmosti jsou take pancerovane hadice a takzvany easybleed system kdy je odvzdusneni brzdove vetve vyvedeno na kraj zadni napravy. Dalsi dobrou veci je pridani chladicich tunelů pred zadni napravu pod auto, ktere privadi dostatek vzduchu primo ke kotoucum. Tato kombinace bude podle meho nazoru dostacujici...

U predku je moznosti vicero. Treti serie ma vyhodu v tom, ze uz od serie je naprava osazena vetranymi kotouci a docela zajimavym systemem tripistkovych trmenu. Zpocatku jsem byl presvedcen, ze proste jen zrepasuji originaly a bude vymalovano. Jenze...vaha originalnich trmenu je skutecne brutalni. Rikam si chtelo by to neco lepsiho a opet koukam po anglickych dodavatelich. Rad bych s jagem v lete taky pobrousil zatacky v Italskych a Rakouskych pasech a tak by to taky chtelo docela brzdit. nakonec vyhralo reseni v podobe duralovych trmenu opet od svetozname firmy. Kotouce jsou take zajimave resene a to tak, ze behoun kotouce je oddelen od stredu, ktery je taktez z duralu. Toto reseni je nejen velkou usporou vahy, ale take je velmi prihodne z hlediska vymeny tepla a s tim souvisejici roztaznosti stredu a krivani kotouce...
Michal21 přiložený následující obrázek:


[98.23Kb]
Upravil Michal21 dne 18.03.2016 21:39
 
Michal21
#106 
Renovace Jaguar E type
Přidané 18.03.2016 21:36

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
porovnani originalu a upgradu prednich brzd
Michal21 přiložený následující obrázek:


[94.12Kb]
 
PavelDR
#107 
Renovace Jaguar E type
Přidané 18.03.2016 21:49
Avatar člena


Příspěvků: 7433
Registrace: 13.06.11
Michal21 napsal:
porovnani originalu a upgradu prednich brzd


Jj,je v tom vidět nepatrný rozdílthumbs up
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
Michal21
#108 
Renovace Jaguar E type
Přidané 19.03.2016 19:28

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Jeste fotka predniho korouce
Michal21 přiložený následující obrázek:


[191.41Kb]
 
Michal21
#109 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 21:47

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Pokracujeme v dilu "originalita veterana" pojednanim o chlazeni motoru. Samozrejme jako skoro vsechno na tomhle aute jsem i toto zpocatku podcenil. Oprava original chladice a nakup novych hadic opravdu neni tim pravym resenim na v podstate novem aute. Takze...chladic do srotu a nakup noveho z hliniku. Made in England to jisti...k chladici samozrejme nemuzete mit "normalni hadice", ale specialni silikonovou sadu ktera je pry nesmrtelna. Chladic jsem na doporuceni odborniku doplnil o desetiliste vrtule s extra velkym vykonem. Jenze nacpat tyto vrtule do original krytu za chladicem je ponekud nevzhledne a tak toto konci vyrobou noveho zadniho krytu na miru z hliniku. Kdyz uz jsem u toho modelovani, resil jsem i nove drzaky celeho chladice. Original drzaky jsou vyrobeny z plechu, coz se mi moc nelibi. Vysledkem je model zesilenych drzaku ktere se budou frezovat z jednoho kusu hliniku, jelikoz toto nikdo (dokonce ani v Englandu) nevyrabi. No proste zabavy kopec...Smile
Michal21 přiložený následující obrázek:


[30.29Kb]
 
Michal21
#110 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 21:48

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
porovnani original a lepsich vrtuli
Michal21 přiložený následující obrázek:


[119.04Kb]
 
Michal21
#111 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 21:48

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
hadice sada
Michal21 přiložený následující obrázek:


[33.08Kb]
 
Michal21
#112 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 21:49

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Dalsi docela zajimavou veci je doplneni motoru o adapter na moderni filtry s odbockou na olejovy chladic. Tento princip asi vsichni zname z nasich jednostopych werku BMW.
Michal21 přiložený následující obrázek:


[189.21Kb]
 
Michal21
#113 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 21:50

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
drzaky
Michal21 přiložený následující obrázek:


[26.75Kb]
 
Michal21
#114 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 21:50

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
navrh zadniho krytu na chladic v rozbalenem stavu
Michal21 přiložený následující obrázek:


[55.33Kb]
 
Michal21
#115 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 21:58

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Touto dobou take vznika problem jmenem "Barva meho Jega". Tady bych rad vedel vas nazor...

1)Nechat auto original tzn. hnede
2)Dat tam British racing green (pri nakupu jsem si rikal ze ji tam dam)
3)Jeste neco jinyho (cervena, stribrna atd...)

podle klempire jednoznacne original, podle me fakt nevim, podle kamaradu u kazdyho jinak...

tak a ted se podelte...
Upravil Michal21 dne 25.03.2016 21:58
 
Waikiki
#116 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 22:52

Příspěvků: 406
Registrace: 11.12.13
Michal21 napsal:
Touto dobou take vznika problem jmenem "Barva meho Jega". Tady bych rad vedel vas nazor...

1)Nechat auto original tzn. hnede
2)Dat tam British racing green (pri nakupu jsem si rikal ze ji tam dam)
3)Jeste neco jinyho (cervena, stribrna atd...)

podle klempire jednoznacne original, podle me fakt nevim, podle kamaradu u kazdyho jinak...

tak a ted se podelte...


2) Zelená! Wink
 
Carlos GS reVamp
#117 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 23:01
Avatar člena


Příspěvků: 211
Registrace: 16.11.13
Michal21 napsal:
Touto dobou take vznika problem jmenem "Barva meho Jega". Tady bych rad vedel vas nazor...

1)Nechat auto original tzn. hnede
2)Dat tam British racing green (pri nakupu jsem si rikal ze ji tam dam)
3)Jeste neco jinyho (cervena, stribrna atd...)

podle klempire jednoznacne original, podle me fakt nevim, podle kamaradu u kazdyho jinak...

tak a ted se podelte...


Když je to kupé, ta origo hnědá se na něj fakt hodí, není úplně typická a za mě super, na druhou stranu tam už děláš neorigo, ale funkční úpravy, takže se striktně vůbec nemusíš držet tý origo hnědý. Být to cabrio, tak řeknu červená, ale kupé....buď hnědá nebo britská zelená. Takže za mě asi tak:-) jsem rád, že jsem ti pomohl :-D
Smilekdo jinému, tak se z lesa ozývá...sám do ní padáannoy
 
Ivan
#118 
Renovace Jaguar E type
Přidané 25.03.2016 23:51
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Být to nějaký vzácný konkrétní kus, držel bych se barvy, se kterou auto opustilo továrnu. Další možností je barva, se kterou se tento model opravdu dělal. Jinou barvu bych nedával, možná by byla hezčí, ale snižovala by hodnotu vozu.
 
jencekgs
#119 
Renovace Jaguar E type
Přidané 26.03.2016 07:34

Příspěvků: 2570
Registrace: 27.12.08
Michale myslim si, ze barvu si musis rozhodnout hlavne ty sam, podle toho, jak se to bude libit Tobe. Jak pise Ivan nejaka z puvodne pouzivanych bude ok.
Jinak originalita vs neoriginalita, me se vice libi, kdyz to auto udelas funkcni, nez 100% originalni. Myslim ze radost z jizdy ty upravy obhaji.
Splněný sen moje 1100GS
 
LORD
#120 
Renovace Jaguar E type
Přidané 26.03.2016 07:35

Příspěvků: 415
Registrace: 12.04.13
Ja bych volil BRG protoze je proste nadhernathumbs up
Jako druhou moznost bych dal tu hnedou co na nem jeWink
Carpe diem
 
Strana 6 z 28:   1  ...  3    4    5    6    7    8    9  ...  28  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 51
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,716
Nejnovější člen: LukasValek

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.37 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI