xHackerM napsal:
2 Kali: Odkaz na ty kufry: http://www.bgv.wz...page6.html Hugitka má ten model BGV5, ale Tvojí motorce by slušela i ta verze BGV4 a navíc jsou levnější. No a někomu se třeba líbí víc hranatý rohy, takže mrkni na to. Já když se jich dotazoval na ceny topcase, tak mi udělali lepší cenu, než je na webu a hlavně pro ně není problém udělat jakýkoliv rozměr.
MilKal napsal:
znamenám si Michal 1xBreneke
To nekupuj, mám je doma...
Pěkný kufryČas strávený na BMW GS se do života nepočítá!
Macek01 napsal:
Tak dnes mám díky Milanovi do zásoby novou zadní Karoo T a dle informací od něj a informací z webu metzelera tyhle pneu končí resp skončili a běží doprodej. Kdo má z vás zkušenosti s TKC ? jaké jsou v porovnání s KarooT nebo jít do něčeho uplně jinýho?
K Mitasu mam nějak psychickej blok, do toho jít nechci.
ja TKC80 jezdil pred karoo a musim rict, ze gumy jsou to dobry dokonce vyborny. Jako Karoo je super do bahna a na lepivej jil, tam TKC je zalepena po 5 metrech. Ale jinak u me vede stale TKC. Jsou min hlucne (a to jako o dost min), vic podrzi v zatackach a na vode a co hlavne da se na nich najet podstatne vic nez na karoo, ktrere mizi pred ocima a to i pri setrne jizde... Tkc jsem jezdil na pisku, sotoline, motorkosove trati i v bahne a musim rict, ze do blata a kross trat to neni, normalne se predek zalepi takovym zpusobem, ze je schopnej o blatnik zastavit motorku z brutalniho kopce, tak ze ani pridani plynu nepomuze Jinak na sotolinu a typycky cesky lesni cesty jsou absolutne skvely, rekl bych ze i lepsi nez karoo (alespon pro me), je to dany asi tou konstrukci kde karoo je dole dost uzka, kdezto tkc krasne roplacla drzi na sterku. Ajeste jedna podstavna vec je to, za na asfaltu drzi tkc lip jak tourancka, ja jsem tkccka sjizdel az na hranu posledniho spuntu, jak perfektne drzely coz o karoo rit nemuzu, ba naopak jedu na nich v asfaltove zatacce s velkym respektem a opatrnosti (o mokrem asfaltu ani nemluve)! Jezdil jsem i mitas E-10 a ty jsou co do porovnani s tkc hodne podobny jen ta jistota na mokrem asfaltu je s mitasem horsi, jinak jsem s nima nemel problem! Takze podle me asi tkhle pro velkyho offroadaka je Karoo idealne v ostre verzi absolutne super, pro velkyho offroadaka, co jede za offroadenim dal a treba i ve dvou tak Karoo T (s karoo3 nemam zkusenost, neznam ji) a pro normalnejsi lidstejsi pouziti s cca 70/30% on/off, si myslim je TKC plne dostacujici. Ja osobne pujdu zpet do TKC a nebo levnejsi M E-10 jako dalsi obuti...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Macek01 napsal:
Tak dnes mám díky Milanovi do zásoby novou zadní Karoo T a dle informací od něj a informací z webu metzelera tyhle pneu končí resp skončili a běží doprodej. Kdo má z vás zkušenosti s TKC ? jaké jsou v porovnání s KarooT nebo jít do něčeho uplně jinýho?
K Mitasu mam nějak psychickej blok, do toho jít nechci.
ja TKC80 jezdil pred karoo a musim rict, ze gumy jsou to dobry dokonce vyborny. Jako Karoo je super do bahna a na lepivej jil, tam TKC je zalepena po 5 metrech. Ale jinak u me vede stale TKC. Jsou min hlucne (a to jako o dost min), vic podrzi v zatackach a na vode a co hlavne da se na nich najet podstatne vic nez na karoo, ktrere mizi pred ocima a to i pri setrne jizde... Tkc jsem jezdil na pisku, sotoline, motorkosove trati i v bahne a musim rict, ze do blata a kross trat to neni, normalne se predek zalepi takovym zpusobem, ze je schopnej o blatnik zastavit motorku z brutalniho kopce, tak ze ani pridani plynu nepomuze Jinak na sotolinu a typycky cesky lesni cesty jsou absolutne skvely, rekl bych ze i lepsi nez karoo (alespon pro me), je to dany asi tou konstrukci kde karoo je dole dost uzka, kdezto tkc krasne roplacla drzi na sterku. Ajeste jedna podstavna vec je to, za na asfaltu drzi tkc lip jak tourancka, ja jsem tkccka sjizdel az na hranu posledniho spuntu, jak perfektne drzely coz o karoo rit nemuzu, ba naopak jedu na nich v asfaltove zatacce s velkym respektem a opatrnosti (o mokrem asfaltu ani nemluve)! Jezdil jsem i mitas E-10 a ty jsou co do porovnani s tkc hodne podobny jen ta jistota na mokrem asfaltu je s mitasem horsi, jinak jsem s nima nemel problem! Takze podle me asi tkhle pro velkyho offroadaka je Karoo idealne v ostre verzi absolutne super, pro velkyho offroadaka, co jede za offroadenim dal a treba i ve dvou tak Karoo T (s karoo3 nemam zkusenost, neznam ji) a pro normalnejsi lidstejsi pouziti s cca 70/30% on/off, si myslim je TKC plne dostacujici. Ja osobne pujdu zpet do TKC a nebo levnejsi M E-10 jako dalsi obuti...
Děkuju ti za porovnání a odpověď, takže mám jasno, další sada bude TKC, já ten Mitas nejak nechci :-))
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Jak si VEMTE? Jedes snad taky ne? Jinak ja dnes od rana lital na kole a ted jdu posekat zahradu a delat izolaci na baraku...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS