Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Cestování :: Cizina
Strana 7 z 9:   1  ...  4    5    6    7    8    9  
 
Dakar 2010
Paji
#121 
Přidané 12.01.2010 23:25
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 408
Registrace: 03.04.07
Zatím všude jsou z Dakaru jen fotky jezců, strojů a případě přírody. O úspěchu či neúspěch jezců však ve velké míře rozhodují technici, kteří mnohdy celou noc dělají ze silně použitých strojů stroje nové. Těmto bezejmenným hrdinům Dakaru myslím patří rovněž hold.

(zdroj: www.advrider.com)
Paji přiložený následující obrázek:


[131.77Kb]
Upravil Paji dne 12.01.2010 23:33
 
swat
#122 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 06:47
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Smile
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
Remus511
#123 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 08:03
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Je to tak, na druhou stranu kdyby dělal sám na motorce tři noci za sebou tak se někde zabije. Dvakrát se mi na závodech povedlo makat celou noc a bylo to pokaždé úplně jinak. Poprvé s kamarády to byla celkem pohoda (asi protože to nebylo nic vážného), ale po druhé to byl hrozný záhul. Možná proto, že jsem od jedné ráno na to byl sám. Makalo od 16.00 do 11.00. Ale sem tam byla pauza na slivovici thumbs up Mechána v noci maká a když je den se přesouvá, ale i tak jim to strašně závidím kiss Takže méchánům třikrát hurá flower
Upravil Remus511 dne 13.01.2010 08:04
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
jawaha
#124 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 09:56
Avatar člena


Příspěvků: 98
Registrace: 18.03.09
dobrá zpráva:
http://moto.sport...ivota.html
clap
 
morabo
#125 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 15:03
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Takže informace z Itálie, citující přímo jeho bratra Alessandra. Luca se probral včera ve 20:30, pohnul rukou a i když ještě není schopen mluvit, poznal svého otce, který už je v Santiagu od soboty. Podle lékařů otok mozku ustoupil a reakce na léčbu a medikaci jsou příznívé. BRAVO LUCA!!!
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
morabo
#126 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 20:41
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Že by si tu nikdo nevšiml, že dneska vyhrálo BMW po devíti letech etapu?! music
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
toli
#127 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 20:57
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Já si všimnul a jsem rád ale když sem slyšel jaký měli elitní jezdci problémy viz. Coma tak si říkám že to až tak skvělí vítězství nebylo.I když historie se neptá.
Upravil toli dne 13.01.2010 20:57
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Vjetrnik
#128 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 21:53
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Morabo: no jednu etapu to dohrkali jako první...zas tak bych to neslavil...GrinGrinGrin

Navíc s BMW jak píše Tom to nemá až tak společného Grin
 
Baltazar
#129 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 21:56
Avatar člena


Příspěvků: 748
Registrace: 04.01.08
morabo napsal(a):
Takže informace z Itálie, citující přímo jeho bratra Alessandra. Luca se probral včera ve 20:30, pohnul rukou a i když ještě není schopen mluvit, poznal svého otce, který už je v Santiagu od soboty. Podle lékařů otok mozku ustoupil a reakce na léčbu a medikaci jsou příznívé. BRAVO LUCA!!!
thumbs upthumbs upthumbs upthumbs up
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
 
toli
#130 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 22:05
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Vjetrnik napsal(a):
to Morabo: no jednu etapu to dohrkali jako první...zas tak bych to neslavil...GrinGrinGrin

Navíc s BMW jak píše Tom to nemá až tak společného Grin


To ale nemá žádná motorka moc společnýho se svim základem. Všichni dávaj něco lepšího než je v sérii. BMW G450X vidim jako dobrej základ.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Paji
#131 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 22:23
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 408
Registrace: 03.04.07
TOLI napsal(a):
....
To ale nemá žádná motorka moc společnýho se svim základem. Všichni dávaj něco lepšího než je v sérii. BMW G450X vidim jako dobrej základ.


Ne vždy se musí jet a dojet Dakar na silně vytuněném stroji. S číslem 55 jede stále Turek Kemal Merkit. Je na 52 místě a právě slaví své padesátiny. A hlavně. Jede na minimálně upravené KTM 690 R. Podobně minimálně upravený stroj měl jeho krajan s č. 56.

Zřejmě ASO zakáže úplně motory s obsahem nad 450 ccm a budou jezdit jen silně vytuněné "malorážky" s nutností dělat malou generárku motoru po každé etapě a několikrát motor vyměnit úplně.

Motorka s č. 55 může celý Dakar dojet jen se dvěma výměnami oleje. Navíc na podvozek, co je základu, se nemusí šáhnout.

Jednoznačně až budou ale moci jezdit jen 450-ky, je G450X opravdu perfektní základ. Jen to bude asi výrazně dražší než je nyní po jezce se startovními čísly 55 a 56.
Paji přiložený následující obrázek:


[77.86Kb]
Upravil Paji dne 13.01.2010 22:36
 
toli
#132 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 22:36
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Paji: s tím naprosto souhlasím že se dakar da "dojet" s naprosto sériovou motorkou ale v té top třídě na Kátéemkách určitě nejede nikdo sériové tlumiče WP a asi ani nádrže a kokpit nebudou stejné.
Já bych byl osobně pouze pro kategorii maraton- sériové stroje,protože by se k nám "koncovým uživatelům"dostalo konečně kvalitně vybavené a dostupné "nářadí".¨

Skutečně se mi vůbec nelíbí co se tam děje-uplně super byly kdysi šestidenní kde byly označené díly a kdo něco vyměnil byl diskvalifikován nebo velká penalizace, tímhle směrem by se to podle mě mělo ubírat. Na tom nakonec vydělají všichni.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Vjetrnik
#133 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 22:44
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
Osobně G450X jako povedenou motorku vážně nepovažuji...takže když bych chtěl něco takového jet, rozhodně bych ji jako záklnad nepoužil...

to Paji: v pouštním písku, ve kterém jedou bych ten motorový olej měnil po každé etapě...ať bych jel na čemkoliv...a jak tu někde Tom psal, nízká váha je velká výhoda, o letošním Dakaru se píše spíš jako o technickém, takže rozhodně 450ccm...
 
Paji
#134 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 22:46
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 408
Registrace: 03.04.07
TOLI napsal(a):
..... top třídě na Kátéemkách určitě nejede nikdo sériové tlumiče WP a asi ani nádrže a kokpit nebudou stejné....


Samozřejmě. Pokud má někdo ambice dojet v TOP10, tak je to o úplně jiném stroji a jiných podmínkách než u jezců, jejichž hlavním cílem je Dakar vůbec dojet do cíle. A u motorek se šancí na TOP10 je z hlediska nákladů asi jedno, zda mají objem 650 ccm nebo 450 ccm.

Pro druhou kategirii amaterských jezců už to tak jedno není. A v tom duchu byla moje předešlá poznámka.
 
Paji
#135 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 22:56
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 408
Registrace: 03.04.07
Vjetrnik napsal(a):
....v pouštním písku, ve kterém jedou bych ten motorový olej měnil po každé etapě...ať bych jel na čemkoliv...a jak tu někde Tom psal, nízká váha je velká výhoda, o letošním Dakaru se píše spíš jako o technickém, takže rozhodně 450ccm...


Netvrdím, že se na Dakaru nemá či nemění olej po každé etapě. Samozřejmě, že se zřejmě mění. Psal jsem, že standardní 690 to může dojet celý jen na dvě výměny. Což u ostatních motorek těžko platí.

Jistě, že zejména v písku nebo na kamenech je každé kilo znát. Jaký ale může být váhový rozdíl mezi motorkou č 55 (či 56) a plně kapotovanými 450-kami? Tipnul bych, že více jak 10kg to nebude. A na jakou stranu? :-)
Upravil Paji dne 13.01.2010 22:58
 
toli
#136 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 23:06
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Tak prvně k vjetrníkovy.
O povedenejch nebo nepovedenejch motorkách už tedka nemá smysl se vůbec bavit protože příští rok budou už pouze 450ccm a jakou má ktmka náhradu za svý 690??? žádnou.
Takže budou při stavbě problémy stejný jako u ostatních výrobců - pouze rám a motor origo a ostatní bude kit,nebo těžká improvizace.

Paji: tak nějak jsem pochopil že se to vztahuje k amatérům a tím odpovím zárověn i Vjetrníkovy že kdyby nastalo zcela nepochopitelné scifi že bych měl prachy na to jet dakar alespon v amatérské kategorii tak bych volil G650Xchallenge v touratech rallye kitu a s vylepšenym podvozkem.

Jinak ten rozdíl mezi 450 a 690 bude určitě více jak 10kg tipoval bych spíše kolem 20-25kg.Píšu o těch amatérských kategorií!!!

 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Vjetrnik
#137 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 23:15
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
Váhově to bude stejné jako porovnávat seriovou EXC a seriovou 690ku...na obojí je třeba zvětšené nádrže, kokpity s navigací, atd....ta pidikapotáž kolem nic neváží.

Mluvil jsem o základu, a jako základ považuji G450X za špatný, já bych volil mezi EXC, FE nebo WR...

Kdybych o scifi mluvil já, stavím na základu EXC (s karburátorem)...
 
toli
#138 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 23:25
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Jinak co bych si přál zkusit ale nechtěl živit je Aprilia RXV 450 ,dvouválec 450 v sérii 70koní ,co sem měl možnost vidět v akci tak to je maximální masakr.Na dakar jako stvořený ostatně výsledky Francisca Lopeze Contarda jasně napovídají.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
toli
#139 
Dakar 2010
Přidané 13.01.2010 23:38
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Příští rok bych chtěl jet dakar jako mechanik - umim rozpůlit,zgenerálkovat a složit motor jawa 350 se zavázanejma očima.Kdo mě veme do týmu ??? Grin
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Remus511
#140 
Dakar 2010
Přidané 14.01.2010 00:01
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
TOLI napsal(a):
Příští rok bych chtěl jet dakar jako mechanik - umim rozpůlit,zgenerálkovat a složit motor jawa 350 se zavázanejma očima.Kdo mě veme do týmu ??? Grin



Já se vrtal v ZX12 a Hayabusa...takže jedem spolu thumbs up
Jinak do G450X bych šel a to s velkou radostí. Ta konstrukce se mi opravdu líbí a to že má mouchy.. O obřích masařkách Kátéem bych radši pomlčel a to krosky stavěj asi půl století... Sad
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
Strana 7 z 9:   1  ...  4    5    6    7    8    9  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Cestování :: Cizina :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 64
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.28 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI