Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1300GS
Strana 7 z 18:   1  ...  4    5    6    7    8    9    10  ...  18  
 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Zdenek34
#121 
Přidané 03.10.2023 16:11

Příspěvků: 125
Registrace: 13.09.20
To bude nějaká rallye verze, nejde mi sem vložit obrázek. Ale na netu je plno fotek, kde je sedlo dvoudílné a v podstatě normální i pro spolujezdce.
 
hicks
#122 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 03.10.2023 16:25
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Zdenek34 napsal:
To bude nějaká rallye verze, nejde mi sem vložit obrázek. Ale na netu je plno fotek, kde je sedlo dvoudílné a v podstatě normální i pro spolujezdce.


presne tak... sedlo je i normalni.. vcetne zvyseneho + snizeneho.

+ motorka umi pod 25 km/h "kleknout" o 30mm dolu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Tygr
#123 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 03.10.2023 16:34

Příspěvků: 275
Registrace: 23.02.16
Sem okouzlen,příští fejslift prej bude umět i vyhulit pé...rolol
 
hicks
#124 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 04.10.2023 07:02
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Tygr napsal:
Sem okouzlen,příští fejslift prej bude umět i vyhulit pé...rolol


ano, kleknuti je vhodne trenovat! Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Radek_S
#125 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 05.10.2023 10:35
Avatar člena


Příspěvků: 278
Registrace: 30.01.15
Nalezeno na fejsbůku. Ale zda je to pravda, ví teď asi jen ... A je to jen překladač.
Radek_S přiložený následující obrázek:


[84.2Kb]
Upravil Radek_S dne 05.10.2023 10:36
 
cerv
#126 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 05.10.2023 10:41
Avatar člena


Příspěvků: 523
Registrace: 08.07.07
Radek_S napsal:
Nalezeno na fejsbůku. Ale zda je to pravda, ví teď asi jen ... A je to jen překladač.


Já to viděl i v originále, ale jsou pochybnosti o věrohodnosti toho zdroje.
 
www.carvago.com
Bohumil
#127 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 05.10.2023 11:35
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Tak kontrola a promazani kardanu po 20000km pro nás není žádná novinka už od modelu 1200 kdy se to nemusí odklápět kvůli výměně oleje....
To akorát v BMW to pořádně nenamazou a ještě si myslí že je to napořád....
Kupredu spatki ni krok...
 
Hrabe_X
#128 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 05.10.2023 13:27
Avatar člena


Příspěvků: 3742
Registrace: 31.10.07
Bohumil napsal:
Tak kontrola a promazani kardanu po 20000km pro nás není žádná novinka už od modelu 1200 kdy se to nemusí odklápět kvůli výměně oleje....
To akorát v BMW to pořádně nenamazou a ještě si myslí že je to napořád....


A Bohumile jak je to u 1100GS? Jsem na kardan nesáhl ještě nikdy, tak jestli jsem za 27let na motorce něco nezanedbal....hmm!
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
hicks
#129 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 01:09
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Hosi koukejte.. tady je to pekne cele videt.

Proste cely jezdec, motor atd.. je posunuty cca 10cm DOPREDU... tj. predni kolo je "vrazeny" vic do motoru.

+ je delsi Paralever... rikaji mu EVO.

U tehle "Rallye" verze vidite i predni a zadni radar.. a na nej navazany kratsi stitek (aby nezaclanel radaru, ovladany elektricky).

Jsou tam take videt centralne zamykane bocaky, nebo mi alespon prijde.

Super je, ze ta lita podsedlovka vypada DEMONTOVATELNE.

Jako uprimne.. nevim, jestli to je hezci nez 1250. Pojede to lip.. ale hezci? Nevim.

https://www.youtu...3AN_zzcKiI
Upravil hicks dne 09.10.2023 01:10
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#130 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 11:53
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8758
Registrace: 18.12.08
Musím říct, že jestli je pravdivá aspoň půlka z těch reklamních keců, tak tenhle novej model se vydal opravdu mnohem lepším směrem, než ty předchozí dva clap
Na druhou stranu... udělat pár kroků vpřed, když u posledních dvou generací se udělalo 10 kroků zpět, naní zase takovej šlágr. To spíš začíná připomínat obchodní strategii výrobců telefonů... uděláme něco na hov.no, abychom to příští rok mohli zlepšit.
Ale až čas ukáže, co to vydrží (hlíníková podsedlovka po letech vibrací a zátěže... to už známe z 11 a 1150, co dělaly ty nosiče) a taky, co na to řekne Servisák, až mu to projde x krát rukama na servis.
U předchozích LC mě stačilo vyměnit vzduch. filtr a bylo jasný, že tohle bych chtěl dělat někde venku. Komplikovaností to lehce předčilo i ****ní F650GS.
Žebrování už je tam taky jen pro design, takže to bude chlazený vodou mnohem více, než ze 30% jako předchozí LC. Tohle už se vzduchem neuchladí ani v nouzovým režimu.
Je tam tolik pro a proti, že jsem rád, že tohle dilema nemusím řešit Smile
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
hicks
#131 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 12:14
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
Musím říct, že jestli je pravdivá aspoň půlka z těch reklamních keců, tak tenhle novej model se vydal opravdu mnohem lepším směrem, než ty předchozí dva clap


az misty na design to vypada presne tak Smile


Na druhou stranu... udělat pár kroků vpřed, když u posledních dvou generací se udělalo 10 kroků zpět,


v cem konkretne? Ja jsem s LC extremne spokojenej: nemam turbulence v helme, skvele to sviti, stavitelny plexi, TEMPOMAT, Dynamicka ESA, sirsi gumy.

Co je na tom 10 kroku nazpatek? Nesmysl.


U předchozích LC mě stačilo vyměnit vzduch. filtr a bylo jasný, že tohle bych chtěl dělat někde venku. Komplikovaností to lehce předčilo i ****ní F650GS.


naprosto nechapu.. povolis par sroubu nahore a je venku.

Kde vidis problem?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Medik
#132 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 12:27
Avatar člena


Příspěvků: 4020
Registrace: 04.05.08
hicks napsal:
Kde vidis problem?


Je to hnusný.
BMW nejsou hezké motorky, ale tohle je ještě hnusnější než 1100.Grin
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Medik
#133 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 12:28
Avatar člena


Příspěvků: 4020
Registrace: 04.05.08
Hrabe_X napsal:
Bohumil napsal:
Tak kontrola a promazani kardanu po 20000km pro nás není žádná novinka už od modelu 1200 kdy se to nemusí odklápět kvůli výměně oleje....
To akorát v BMW to pořádně nenamazou a ještě si myslí že je to napořád....


A Bohumile jak je to u 1100GS? Jsem na kardan nesáhl ještě nikdy, tak jestli jsem za 27let na motorce něco nezanedbal....hmm!

To poznáš, až se ti hlodne křížek jako já. annoy
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
hicks
#134 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 12:44
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Medik napsal:
Je to hnusný.
BMW nejsou hezké motorky, ale tohle je ještě hnusnější než 1100.Grin


tohle je krasna motorka:

i.imgur.com/lB35Ru2.jpeg
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Bohumil
#135 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 12:53
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Nekecej že máme stejného šmoulu..
Bohumil přiložený následující obrázek:


[364.47Kb]
Kupredu spatki ni krok...
 
Mr GS
#136 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 13:18
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8758
Registrace: 18.12.08
hicks napsal:
Mr GS napsal:
Musím říct, že jestli je pravdivá aspoň půlka z těch reklamních keců, tak tenhle novej model se vydal opravdu mnohem lepším směrem, než ty předchozí dva clap


az misty na design to vypada presne tak Smile


Na druhou stranu... udělat pár kroků vpřed, když u posledních dvou generací se udělalo 10 kroků zpět,


v cem konkretne? Ja jsem s LC extremne spokojenej: nemam turbulence v helme, skvele to sviti, stavitelny plexi, TEMPOMAT, Dynamicka ESA, sirsi gumy.

Co je na tom 10 kroku nazpatek? Nesmysl.


U předchozích LC mě stačilo vyměnit vzduch. filtr a bylo jasný, že tohle bych chtěl dělat někde venku. Komplikovaností to lehce předčilo i ****ní F650GS.


naprosto nechapu.. povolis par sroubu nahore a je venku.

Kde vidis problem?

Ty seš typickej uživatel, toho nejhrubšího zrna...
Měnil jsi někdy ten vzduch. filtr za těch 10 let, co tom máš?
Viděl jsi aspoň, jak se na tom dělá servis?... ideálně v porovnání se starou 12kou? Vždyť musíš i sundat padáky, abys vyměnil olejovej filtr. Já si udělám servis na ulici v Kyrgyzstánu za 20 min jen s nářadím, co mám pod sedlem. Co ty? Zajedeš do Inveltu a druhej den se pro to stavíš? wait
YouTube Video

Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Bohumil
#137 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 13:22
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Ale s LC se jezdí na kafe do Rakouska ne do kirgischanu a machometanie....Grin
Ha....a sme zase u toho,na 1100 a 80g/s vyměním vzduchac bez vercajku...Grin fcil mudrujte.
Upravil Bohumil dne 09.10.2023 13:30
Kupredu spatki ni krok...
 
Zdenek34
#138 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 13:33

Příspěvků: 125
Registrace: 13.09.20
Mr GS napsal:
hicks napsal:
Mr GS napsal:
Musím říct, že jestli je pravdivá aspoň půlka z těch reklamních keců, tak tenhle novej model se vydal opravdu mnohem lepším směrem, než ty předchozí dva clap


az misty na design to vypada presne tak Smile


Na druhou stranu... udělat pár kroků vpřed, když u posledních dvou generací se udělalo 10 kroků zpět,


v cem konkretne? Ja jsem s LC extremne spokojenej: nemam turbulence v helme, skvele to sviti, stavitelny plexi, TEMPOMAT, Dynamicka ESA, sirsi gumy.

Co je na tom 10 kroku nazpatek? Nesmysl.


U předchozích LC mě stačilo vyměnit vzduch. filtr a bylo jasný, že tohle bych chtěl dělat někde venku. Komplikovaností to lehce předčilo i ****ní F650GS.


naprosto nechapu.. povolis par sroubu nahore a je venku.

Kde vidis problem?

Ty seš typickej uživatel, toho nejhrubšího zrna...
Měnil jsi někdy ten vzduch. filtr za těch 10 let, co tom máš?
Viděl jsi aspoň, jak se na tom dělá servis?... ideálně v porovnání se starou 12kou? Vždyť musíš i sundat padáky, abys vyměnil olejovej filtr. Já si udělám servis na ulici v Kyrgyzstánu za 20 min jen s nářadím, co mám pod sedlem. Co ty? Zajedeš do Inveltu a druhej den se pro to stavíš? wait
YouTube Video


A proč budeš v Kyrgystánu měnit olej a vzduchový filtr? Smile Měnil jsem olej s filtrem, jak na 1200 GSA 2015, tak na 1250 GSA a rozhodně jsem padáky nesundával... A zvládl bych to i na cestě i se vzduchovým fitrem s nářadím, co vozím sebou. Dobře, ne za 20 minut, ale za hodinu Wink
Upravil Zdenek34 dne 09.10.2023 13:40
 
Tygr
#139 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 14:40

Příspěvků: 275
Registrace: 23.02.16
Mě by spíš srala u toho elcéčka ta ****ně složitá výměna chladící kapaliny
 
Tygr
#140 
Nová generace R/M 1300/1400 GS (2024)
Přidané 09.10.2023 14:45

Příspěvků: 275
Registrace: 23.02.16
A nemožnost repase koncákuFrownjinak uživatelsky příjemný,proti tomu nic,ale....
 
Strana 7 z 18:   1  ...  4    5    6    7    8    9    10  ...  18  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1300GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 71
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.94 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI