Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 8 z 13:   1  ...  5    6    7    8    9    10    11  ...  13  
 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Rhinoceros
#141 
Přidané 25.01.2010 13:00
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 23.10.09
Zajimalo by me, jak se zmeni teplota katalyzatoru pri odstraneni ty fletny. Nechci bejt neekologickej vic nez musim a tak tam chci katalyzator nechat. Otazka je, zda i nadale plni svoji funkci a nebo jestli se teplota zvysi natolik, ze ho to sezehne a je tam potom zbytecnej. Mate nekdo laserovej teplomer a mohli byste mi zmerit teplotu katalyzatoru po delsi jizde? Protoze jestli bude neprimerene vysoka, tak do toho nejdu a radsi se budu vodrazet nohama Grin
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
 
servisak
#142 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 13:07
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Optimální pracovní teplota uvnitř katalyzátoru je mezi 300 až 600 °C, při vyšších teplotách by mohlo dojít k jeho poškození. A odtud jsem čerpal!http://www.mjauto...yzator.htm
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
berka
#143 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 13:22

Příspěvků: 401
Registrace: 23.10.09
Nevidím žádný důvod proč by se měla teplota katu zvýšit. Možná se díky rychlejšímu opuštění výfukových plynů z levé koncovky, teplota naopak malinko sníží, ale určitě to nebude žádný velký rozdíl.
Mnohem větší rozdíly teplot budou vznikat při různém stylu jízdy, ale to je přeci běžné. Při pohodové jízdě nebude výfuk tak rozpálený jako když pojedeš 150 km/h po dobu deseti minut. Ucpávka výfuku nemůže mít na teplotu katu žádný vliv.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
 
Rhinoceros
#144 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 13:27
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 23.10.09
Ahoj a diky. Pracovni teplotu ja znam. Me slo o to, zda by mi nekdo nemohl zmerit, kolik tam opravdu je bez ty fletny, abych na zaklade toho bud kuchal nebo ne. Nekdo, kdo tam pa porad nechanej katalyzator. Myslim si, ze snese i vetsi teplotu kolem 800, ale pres 1000 uz Sad
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
 
Rhinoceros
#145 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 13:32
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 23.10.09
berka napsal(a):
Nevidím žádný důvod proč by se měla teplota katu zvýšit. Možná se díky rychlejšímu opuštění výfukových plynů z levé koncovky, teplota naopak malinko sníží, ale určitě to nebude žádný velký rozdíl.
Mnohem větší rozdíly teplot budou vznikat při různém stylu jízdy, ale to je přeci běžné. Při pohodové jízdě nebude výfuk tak rozpálený jako když pojedeš 150 km/h po dobu deseti minut. Ucpávka výfuku nemůže mít na teplotu katu žádný vliv.

No bude tam rozdil v tlacich spalin a prerozdeleni mezi jednotlive laufy, kdy jako standart vetsina spalin opousti pravou koncovku. Pri uvolneni ty pistaly to bude podle me prdlat tak nastejno a pri zatahu mozna vic z leva. Otazka je, jak to zahejbe s teplotou?
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
 
berka
#146 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 13:39

Příspěvků: 401
Registrace: 23.10.09
Vzhledem k tomu že se všichni výrobci snaží nacpat katalyzátor co nejblíž k motoru aby se rychle prohřál na provozní teplotu, nemůže ten náš mít vzhledem ke vzdálenosti od motoru žádný problém s vysokou teplotou.
S tím rozložením tlaků mezi koncovky s tebou souhlasím. Výfukové plyny půjdou stejně jako každá věc na světě, cestou menšího odporu.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
 
Rhinoceros
#147 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 13:49
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 23.10.09
berka napsal(a):
Vzhledem k tomu že se všichni výrobci snaží nacpat katalyzátor co nejblíž k motoru aby se rychle prohřál na provozní teplotu, nemůže ten náš mít vzhledem ke vzdálenosti od motoru žádný problém s vysokou teplotou.
S tím rozložením tlaků mezi koncovky s tebou souhlasím. Výfukové plyny půjdou stejně jako každá věc na světě, cestou menšího odporu.

No prave to je to, co me zarazi. To musi znamenat, ze teplota ve svodech je moc velka a tak ho soupnou az do koncovky. A vzhledem k tomu, ze katalyzator ma urcitej rozsah provoznich teplot, tak tam musi bejt ten rozsah zachovanej tzn ze tam nemuze byt chladnejc. A tim padem si nejsem jist, jakou zmenu teplot tam ocekavat pri vykuchani ty sitoviny na ty pistale, ktera ma podle me krome zvuku vliv i na teplotu - cim vetsi povrh, tim rychleji se odvadi teplo. Ale nevim, jen teoretizuju.
Upravil Rhinoceros dne 25.01.2010 14:12
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
 
Honza ofroudak
#148 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 14:00
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
Mam termo kameru i infra teploměr. Takže to můžu zmeřit komukoli kdo přijede ke mě. Protože já kat. nemam. Ale v zásadě si myslim, že je to uplně zbytečné. Protože když si vzpomenu jak sem rubal motorku ve 40°vedrech třeba celej den 1. a druhej kvalt tak vejfuk skoro svítil. A s tim projektanti musej počítat pří návrhu motorky, že bude dostávat takovoudle sodu.
Upravil Honza ofroudak dne 25.01.2010 14:02
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
Rhinoceros
#149 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 14:11
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 23.10.09
Honza ofroudak napsal(a):
Mam termo kameru i infra teploměr. Takže to můžu zmeřit komukoli kdo přijede ke mě. Protože já kat. nemam. Ale v zásadě si myslim, že je to uplně zbytečné. Protože když si vzpomenu jak sem rubal motorku ve 40°vedrech třeba celej den 1. a druhej kvalt tak vejfuk skoro svítil. A s tim projektanti musej počítat pří návrhu motorky, že bude dostávat takovoudle sodu.

No to je prave to, co mam na mysli. Normalni jizdou v zime se neprehreje at je to jak je to, ale rubat ji v lete bez pistaly nebo s ni - to je co me zajima. Projektanti to evidentne navrhli s pistalou, tak proto me zajima, co se deje, kdyz tam nebude...
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
 
Honza ofroudak
#150 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 14:15
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
co je pištala?
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
Rhinoceros
#151 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 14:29
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 23.10.09
no pistala rikam ty deravy trubce, kterou z toho vykuchas. Jinak je to hudebni nastroj neco jako ukulele hilarious
Rhinoceros přiložený následující obrázek:


[68.62Kb]
Upravil Rhinoceros dne 25.01.2010 14:30
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
 
toli
#152 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 16:38
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Teplota tam bude ve finále nižší protože když vykucháš tu píšťalu tak většina spalin půjde levou koncovkou ale jelikož ten kat je jakoby ještě na svodech- před "odbočkou" tak to na něj nemůže mít vliv.Vliv bude mít to že díky vykuchání bude rychlejší odvod spalin a tudíž i menší tlak v celý vejfukový soustavě.Navíc ty naše mašiny maj díky vstřikování emise nulanula prd.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
vlada-adv
#153 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 17:21
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Nevím ale teplota spalin leoucí z benzinového motoru se motá na konci expanze někde kolem 650-700°C (při teplotách červeného žáru 700-750 pracuje výfukový ventil) takže o životnost katu nemusíš mít strach. Teplota nepoleze přes teplotu spalin a teplota spalin je dána konsrukcí motoru a směsí paliva, která tam hoří. (kompresní poměr, bohatost směsi a druh paliva). Nad 650°C vmístě katalyzátoru se tedy jen tak nedostaneš.

Rhinoceros>> katalyzátor ke koncovce nešoupou u motorek kvůli vysoké teplotě, ale kvůli délce výfukového potrubí před katalyzátorem u aut to není problém jsou dlouhá. U motorek je to problém výrazně větší proto až ke kocovce hodně zjednodušeně pro výstup směsi musím být místo kam se může s co nejmenším odporem přesunout z válce a tomu kat dost vadí.
 
Rhinoceros
#154 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 25.01.2010 18:51
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 23.10.09
To Vlada: No to je naprosto logicky. Takhle jsem o tom neuvazoval. Diky za info. Sem zase za blbce Cool Tak jdu do toho a nebudu se bat niceho...stress
Upravil Rhinoceros dne 25.01.2010 19:15
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
 
trafficGS
#155 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 03.02.2010 11:50
Avatar člena


Příspěvků: 69
Registrace: 24.02.09
Zdravím, přemýšlím, když pojedem v létě ve dvouch, kam dám stan? Mám totiž origo topcase a na ten se to vzhledem k jeho tvaru asi nechytne.
Tak mně napadlo, jestli někdo z vás nevimyslel, nebo někde neviděl, něco jako zahrádku, na kterou by se dal stan uvázat. Myslim, že to nenusí být nic složitýho, přichycený na 4 šrouby, nějaká pryžová podložka, nějaký hliník. Musím to koupit, nemám kde to udělat. Nebo nevíte, kdo v Praze a okolí by mi stím mohl pomoct. Díky V.thumbs up
 
http://www.animalpets.cz/
Slavek
#156 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 03.02.2010 12:15
Avatar člena


Příspěvků: 637
Registrace: 14.04.08
Dela se to, mel jsem to na Givi na Varanovi ... jen je potreba najit tu spravnou, protoze nektery sou tvarovany presne pro konkretni kufr.

S.
 
slavekm.spaces.live.com
Rhinoceros
#157 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 03.02.2010 12:45
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 23.10.09
A co treba jenom pridelat ocka nebo hacky po stranach horni odklapeci strany toho kufru, ktery budou slouzit jako uchyty pro gumicuk nebo sit. Podle me praktictejsi nez ta zahradka. A pokud pouzijes sitku, tak ti tvar toho kufru nebude na prekazku.
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
 
trafficGS
#158 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 03.02.2010 17:43
Avatar člena


Příspěvků: 69
Registrace: 24.02.09
Slavek napsal(a):
Dela se to, mel jsem to na Givi na Varanovi ... jen je potreba najit tu spravnou, protoze nektery sou tvarovany presne pro konkretni kufr.

S.

Aha, takže se tím už někdo zaobíral. Náhodou nějaký kontakt na někoho? Dík V
 
http://www.animalpets.cz/
trafficGS
#159 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 03.02.2010 17:49
Avatar člena


Příspěvků: 69
Registrace: 24.02.09
Rhinoceros napsal(a):
A co treba jenom pridelat ocka nebo hacky po stranach horni odklapeci strany toho kufru, ktery budou slouzit jako uchyty pro gumicuk nebo sit. Podle me praktictejsi nez ta zahradka. A pokud pouzijes sitku, tak ti tvar toho kufru nebude na prekazku.

Asi by to slo, ale moc bych tomu nevěřil. Navíc k rovnou plochu na topcasu využiješ i jinak. Dík za nápad.thumbs up
 
http://www.animalpets.cz/
MikiberG
#160 
Mate někdo nějaky vychytávky???
Přidané 03.02.2010 18:28

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Byl to jeden z důvodů proč stan nevozím Wink, není kam dát a je prakticky k ničemu.
Dávat stan nahoru je blbina - je to příliš těžký a ani Top toho snad tolik neuveze.
Vyprd bych se na top a přivaž to místo něj třeba do toho námořnickýho vaku.
Další varianta jsou postranní tašky od lojza + tankvak - to mám odzkoušený a spokojenost thumbs up - vozím tam teda spacáky ale místo to ušetří...
Dakar 650, HusaberG
 
Strana 8 z 13:   1  ...  5    6    7    8    9    10    11  ...  13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 90
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.32 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI