Spitfire, začni číst příspěvky od emigrantů třeba na Neviditelném psu a jistě ti to docvakne. Marxismus je na ,,západě,, na vzestupu a je to asi neodvratné.
Spitfire napsal:
Tak počkat, počkat, teď jsem se do toho zamotal. Ještě včera byl generál levicovej rudej komouš a dneska je zase tvárný vítací euroanal? To mi moc neštymuje. Může být jedno nebo druhé, ale ne oboje. Můžeš být buď chytrej nebo blbej. Moravák nebo pražák. Pedofil nebo gerontofil, ale ne oboje.
Vetsina aktualnich prazaku jsou moravaci, ktery vlastni vyhnali. Protoze nepouzitelny. Co tam mas dal ?
mam to i ozdrojovane, jak je ted v mode:
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/rodily-prazak-v-praze-spise-vyjimka-20191101.html?fbclid=IwAR24BStc484cpxVAat5lPaqG-2K9DR_RGPLfotffZC5SsBQ8xaHfa1UN6ZM
Upravil Vlkatec dne 01.11.2019 20:04
xylem napsal:
tak pro dlouhe zimni vecery (az nastanou), reakce k dnesku:
1/ pan Pastor, Yamaha CR:
- zdvih předního kola je definován délkou pohybu v ose přední vidlice
- zdvih zadního kola je definován délkou pohybu osy zadního kol po kružnici, skutečný pohyb odpružení je kratší díky přepákování zadní kyvné vidlice
2/ doc. Josef Kolář, ustav automobilu FSI CVUT:
- definici zdvihu kola jsem nenašel
- obecně z mechaniky platí, že motocykl se pohybuje po silnici opatřené svislými nerovnostmi h = f(x) a tedy osa kola je zdvihána v zemském souřadném systému Zk=h=F(x), tj. jako dráha osy kola kolmá na silnici
- stlačení vidlice, představuje posun osy kola v lokálním souřadném systému vidlice, tj. její velikost je funkci průmětu svislého pohybu těžiště motocyklu, kývání rámu motocyklu a průmětu svislé nerovnosti vozovky do osy vidlice
takze zatim 1:1 .......
a BMW má přepákování vzadu i vpředu...
pod trvalým dohledem
Mr GS napsal:
je to naprostá demagogie. To je, jak když někdo lápá zaměstnance na hrubou mzdu... zajímá tě, jako zaměstnance bez IČO, hrubá mzda? Já si myslím, že je ti k ho.vnu, stejně jako nějakej pohyb zadního kola po křivce, kružnici...
Hrubá mzda je přeci to jediný ohledně platu co tě zajímá. Čistou z toho má každy jinak podle počtu dětí atd.
Aktualne 1250 GSA HP
Zdvih se měří v ose, protože nerovnosti působí ve svislé rovině, teda kolmo od země. Proto mě nezajímá zdvih vidlice, kterej je pod úhlem, ale zdvih osy kola po kolmici.
[/quote]
Všetky výpočty sú správne, dobré, avšak o správnom nastavení podvozku u moto hovorí SAG.
1. Hodnota SAG pre zadné koleso je 30% z celkového zdvihu. Napr pre 1200 GS ADV. vzduch je celkový zdvih 220 mm, t.j. hodnota SAG je 66 mm. Meria sa to jednoducho metrom na osi zadného kola a označenom pevnom bode niekde na ráme, sedadle a pod. Je to vlastne rozdiel nameranej hodnoty odľahčenej moto (zadné kolo vo vzduchu) a nameranej hodnoty pri zaťažení oblečeným jazdcom. Tento rozdiel musí byť 30% z celkového zdvihu, t.j. u ADV je to 66 mm. Nastavuje sa to len zmenou predpätia pružiny.
2. Hodnota SAG pre predné kolo je 1/3 z celkového zdvihu tlmiča. Tiež sa nastavuje zmenou predpätia pružiny, resp. výmenou pružiny (pružín ..). Meria sa pozdĺž rúry teleskopickej vidlice, tiež pri odľahčenej a pri zaťaženej moto.
Pozor, 30% nie je 1/3 a opačne.
Filo přiložený následující obrázek:
Chyba je ta, že nečteš, co se ve vlákně řeší a do vlákna, kde přes rok řešíme problematiku zdvihu předního tlumiče a věcí kolem, napíšeš takovou banalitu, jako je nastavení SAG. Kdyby sis přečetl a spoň úvodní příspěvěk, když už ne celý vlákno, tak se to nestane, ale ty rovnou začneš "školit" o nastavení SAG.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Chyba je ta, že nečteš, co se ve vlákně řeší a do vlákna, kde přes rok řešíme problematiku zdvihu předního tlumiče a věcí kolem, napíšeš takovou banalitu, jako je nastavení SAG. Kdyby sis přečetl a spoň úvodní příspěvěk, když už ne celý vlákno, tak se to nestane, ale ty rovnou začneš "školit" o nastavení SAG.
Zdar, proč jsou na webu reklamy na děvky viz randezona.cz
Vím, že k motorkam zensky patří ale tohle je pod úroveň.
Upravil Kuba89 dne 24.11.2019 21:24
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Kuba89 napsal:
Zdar, proč jsou na webu reklamy na děvky viz randezona.cz
Vím, že k motorkam zensky patří ale tohle je pod úroveň.
netuším který web máš na mysli, ale tady jsem nic takového nenašel, ač jsem se snažil.
Upravil Medik dne 25.11.2019 08:49
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Já tam v těch místech mám Mitas. Netuším, kde to bereš. Používám Firefox.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
xylem napsal:
[
: )))) mas tam gumu a on zensky, takze ± furt jedno tema ........... v poradku
Asi otázka priorit než shoda :-) Ale v důsledku - baby raději bez gumy, motorku s gumou :-D
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz