Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 9 z 11:   1  ...  6    7    8    9    10    11  
 
Dlouhodobý test LCčka
Paul
#161 
Přidané 02.09.2013 11:42
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
hicks napsal:
Naopak... 21ka na dalnici jede jak po kolejich.

Nevím jestli je to váhou, lepší aerodynamikou nebo čím, ale 19ka s teleleverem mi přijde zvlášť na dálnici značně stabilnější.
 
schrek
#162 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 12:10
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
Paul, to je logisky v porovnani s 21", kdyz je jednak sirsi a jednak ji telever krasne doplnuje
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
stepan
#163 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 12:13
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Paul napsal:
hicks napsal:
Naopak... 21ka na dalnici jede jak po kolejich.

Nevím jestli je to váhou, lepší aerodynamikou nebo čím, ale 19ka s teleleverem mi přijde zvlášť na dálnici značně stabilnější.


No jo, ale hicks má ještě výrobní prototyp a nemá tam ještě tlumič řízení, kterej tam budou montovat snad i dodatečně. Smile
 
http://kouzelnyzivot.cz
Paul
#164 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 12:44
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
schrek napsal:
Paul, to je logisky v porovnani s 21", kdyz je jednak sirsi a jednak ji telever krasne doplnuje

Tak jak říkáš..
 
hicks
#165 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 13:20
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Paul napsal:
hicks napsal:
Naopak... 21ka na dalnici jede jak po kolejich.

Nevím jestli je to váhou, lepší aerodynamikou nebo čím, ale 19ka s teleleverem mi přijde zvlášť na dálnici značně stabilnější.


mne prisla o kousek stabilnejsi 21ka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#166 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 13:21
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Ivan napsal:
Hicks - to nebylo myšleno ve zlém:-). Mne spíš zaujala "testovací trať", tj. převážně dálnice a použití tempomatu, to je trochu netypický "profil" trati pro tuhle motorku.


a proc by mel byt?

byl tam i 400km D1 offroad Grin

kazdopadne subjektivne po 750km se mi NIKDY zatim nestalo, ze bych na 800 nebyl unavenej.

a to jsem tam mel dost nabitej program a cestou se stavoval jeste v brne.

tj. NEbylo to na jeden zatah.
Upravil hicks dne 02.09.2013 13:22
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Ivan
#167 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 13:52
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
To jo, D1 je polygon pro GS...
Ono se 750 km na člověku vždycky nějak podepíše, já cca po 500 km začínám cítit zadek, časem jsem si vypěstoval kombinaci zatínání svalů, jízdy ve stupačkách a masírování, který do 900 km funguje, pak už se nezvedám, zadek zmrtví a bolestivé je to až po zastavení. Jinak obvykle znatelnou, omezující únavu necítím, ono jde i o oblečení, helmu, rychlost... Ale to nepatří do tématu, omlouvám se. V každém případě na LC jdou určitě jezdit dlouhé štreky a překvapilo mne nedávo v Alpách, kolik jich už jezdí.
 
hicks
#168 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 13:56
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Ivan napsal:
To jo, D1 je polygon pro GS...
Ono se 750 km na člověku vždycky nějak podepíše, já cca po 500 km začínám cítit zadek, časem jsem si vypěstoval kombinaci zatínání svalů, jízdy ve stupačkách a masírování, který do 900 km funguje, pak už se nezvedám, zadek zmrtví a bolestivé je to až po zastavení. Jinak obvykle znatelnou, omezující únavu necítím, ono jde i o oblečení, helmu, rychlost... Ale to nepatří do tématu, omlouvám se. V každém případě na LC jdou určitě jezdit dlouhé štreky a překvapilo mne nedávo v Alpách, kolik jich už jezdí.


hele.. kdyz jsem jel zpatky.. tak jsem byl NATOLIK v pohode, ze jsem od Czunika od Hustopeci nad Becvou az domu VUBEC NESTAVEL.

a to jsem jel vetsinu za tmy.

to se mi FAKT normalne nestava.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Ivan
#169 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 14:53
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Kolik je to km co jsi jel nonstop? Asi dost když se Ti to běžně nestává, tím líp. Ale fakt záleží na dost faktorech, dlouhé trasy plánuju podle osvědčenéo receptu, někdy jsem tak v pohodě že ani tolik nestavím a jindy naopak. Když jsem na Gorille za den objížděl republiku, stavěl jsem každých 200 km až do 600 km, pak už kvůli zadku po 100 km, jinak jsem byl OK. Na 1100GS jsem kdysi objížděl republiku, ani nevím jak často jsme s Markem BMW tankovali ale hodně málo a po 800 km jsem si musel na chvilku zdřímnout, fyzicky pohoda, ale psychicky jsem byl na dně, myslel jsem že nedojedu, nakonec z toho bylo přes 1200 km za den po okreskách. Každá jízda je jiná, já na LC blbnul jen v Ga-Pa na endurotrati, tj. téměř nulová zkušenost, ale ergonomicky mi přišlo v pohodě.
 
hicks
#170 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 15:50
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Ivan napsal:
Kolik je to km co jsi jel nonstop? Asi dost když se Ti to běžně nestává, tím líp. Ale fakt záleží na dost faktorech, dlouhé trasy plánuju podle osvědčenéo receptu, někdy jsem tak v pohodě že ani tolik nestavím a jindy naopak. Když jsem na Gorille za den objížděl republiku, stavěl jsem každých 200 km až do 600 km, pak už kvůli zadku po 100 km, jinak jsem byl OK. Na 1100GS jsem kdysi objížděl republiku, ani nevím jak často jsme s Markem BMW tankovali ale hodně málo a po 800 km jsem si musel na chvilku zdřímnout, fyzicky pohoda, ale psychicky jsem byl na dně, myslel jsem že nedojedu, nakonec z toho bylo přes 1200 km za den po okreskách. Každá jízda je jiná, já na LC blbnul jen v Ga-Pa na endurotrati, tj. téměř nulová zkušenost, ale ergonomicky mi přišlo v pohodě.


asi 330. ale bylo to na konci cesty, ne na zaacatku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
florenti
#171 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 16:16

Příspěvků: 79
Registrace: 14.08.09
Nevím jak kdo, ale pro srovnání 12 ADV s origo sedlem jsem naříkal už po 400 km. Po výměně sedla za ergonomické :-) tak pálila sice prcina taky ale nebolela večer a ani kostrč. Na LC se mi zatím nestalo že by kdykoliv cokoliv. Najel jsem 470 a vůbec nic. Asi mě tam už umřely nervy. :-)
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
 
Paul
#172 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.09.2013 16:34
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
florenti napsal:
Nevím jak kdo, ale pro srovnání 12 ADV s origo sedlem jsem naříkal už po 400 km. Po výměně sedla za ergonomické :-) tak pálila sice prcina taky ale nebolela večer a ani kostrč. Na LC se mi zatím nestalo že by kdykoliv cokoliv. Najel jsem 470 a vůbec nic. Asi mě tam už umřely nervy. :-)

Já dal na origo ADV sedle za den zatím nejvíc 730km a docela pohoda, ale chápu, že každýmu sedí něco jinýho.
 
sanko
#173 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 09.09.2013 13:02
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
Paul napsal:
schrek napsal:
Paul, to je logisky v porovnani s 21", kdyz je jednak sirsi a jednak ji telever krasne doplnuje

Tak jak říkáš..


Kto nerjazdí fakt terén, alebo nejaké preteky tak 21 koleso je len nevýhoda.
Kedže som celkom pojazdil na 800 aj 650 twin, prakticky identické motorky ale keby mali rovnaký motor a 650 mala kvalitné brzdy a prednú vidlicu tak
naložený s kuframi by som 800ke vela šancí nedával.
Aj bez televeru je rozdiel značný. /to som chcel len povedať , vlastne ani som si neni istý či hrá nejakú roluSmile /
 
hicks
#174 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 01.11.2013 09:27
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
a je to tuu Grin 40k letos nedam, ale taky v tom neni zadna dovolena, neb jsem nikde nebyl :/

lh5.googleusercontent.com/-Ese16pKXjTY/UnJzvp2oOCI/AAAAAAAAA0k/QUvWUm3aABg/w966-h725-no/20131031_161310%25280%2529.jpg
Upravil hicks dne 01.11.2013 09:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#175 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 01.11.2013 09:28
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Eman_ napsal:
Hixi,
ja jsem zaslechl,ze nejakej dvoumetrovej arogantni haban co vlastni LC,tak s sebou snad v nulove rychlosti sekl a motorka v prd.eli......celej ram...

nevis o tom neco?

ja si to asi kupovat nebudu,ale jestli je to krehke......


jo ta predni stavba minimalne u prvnich serii je nejaka divna.

Asi uz je to opraveno, neresil jsem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Alda
#176 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 01.11.2013 09:54
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
hicks napsal:
a je to tuu Grin 40k letos nedam, ale taky v tom neni zadna dovolena, neb jsem nikde nebyl :/

lh5.googleusercontent.com/-Ese16pKXjTY/UnJzvp2oOCI/AAAAAAAAA0k/QUvWUm3aABg/w966-h725-no/20131031_161310%25280%2529.jpg


Co je ten symbol nad hodinama? Vypada to jak zasuvka na 220V.. tak me napada, ze je to signalizace ze mas neco pripojenyho?
 
hicks
#177 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 01.11.2013 09:56
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Alda napsal:
hicks napsal:
a je to tuu Grin 40k letos nedam, ale taky v tom neni zadna dovolena, neb jsem nikde nebyl :/

lh5.googleusercontent.com/-Ese16pKXjTY/UnJzvp2oOCI/AAAAAAAAA0k/QUvWUm3aABg/w966-h725-no/20131031_161310%25280%2529.jpg


Co je ten symbol nad hodinama? Vypada to jak zasuvka na 220V.. tak me napada, ze je to signalizace ze mas neco pripojenyho?


to je ten cip, co dela uz z tak straslive motocyklu jeste enteligentnejsi.

= pamatuje si to posledni ESA rezim i po vypnuti klicku (to pouzivam ja) + pristupny enduro pro mod.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
jencekgs
#178 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 01.11.2013 11:11

Příspěvků: 2570
Registrace: 27.12.08
Hicksiku tak jsem se konečně dokopal to vlákno pročíst a aˇč nerad, musím Tě za něj pochválitcomfort

A gratulace k 30tkm. To je slušná porce bez dovolené.

Splněný sen moje 1100GS
 
hicks
#179 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 01.11.2013 11:11
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
jencekgs napsal:
Hicksiku tak jsem se konečně dokopal to vlákno pročíst a aˇč nerad, musím Tě za něj pochválitcomfort

A gratulace k 30tkm. To je slušná porce bez dovolené.


jeste tu dost info neni... nestihal jsem to postovat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#180 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 01.11.2013 14:09
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
...

hele bacha! NEROZDELAVAT TY KRABICKY S TLACITKAMA NA RIDITKACH!

v repromu je u toho krutoprisny varovani, ze to je peclive slicovany z tovarny s tim, ze jsou tam tisteny spoje...

takze pozor. vikla se mi levej grip, malem jsem do toho vlezl...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 9 z 11:   1  ...  6    7    8    9    10    11  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 67
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,716
Nejnovější člen: LukasValek

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.31 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI