Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 9 z 26:   1  ...  6    7    8    9    10    11    12  ...  26  
 
Závady LC
Paul
#161 
Přidané 05.08.2014 09:33
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
servisak napsal:
Jj vse je tam standartni. Ono totit z 1 na 2 musis zaradit se spojkou jak nahoru tak dolu.

Fakt? Na RTčku to umělo i z jedničky a na jedničku. Nahoru to sice trochu cuklo ale dolů to šlo krásně..
 
servisak
#162 
Závady LC
Přidané 05.08.2014 09:53
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Dle navodu se z jednicky na dvojku a dvojky na jednicku ma radit se spojkou. Ale vis jak to je z ciziho krev netece
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Jahn
#163 
Závady LC
Přidané 05.08.2014 10:45
Avatar člena


Příspěvků: 62
Registrace: 16.07.14
MichalD napsal:
progranit napsal:
PavelDR napsal:
progranit napsal:
hřidelka zavit nemá...


No právě a proto my co máme 2013 - máme smůlu.


Smůlu nemáme, jen to bude stát vícehelpless
Vyměníš hřídel a dotahnes elektriku. Věřím ze to půjde....


přesně, dáš 10 za krabičku, 25 za elektriku, 20 za display, hřídelku nevyřešíš nijak .....a to se vyplatí


Jeden z důvodů /menších/ proč jsem třináctku prodal. Šla rychle a dobře. Koupím patnáctku a možná to bude levnější než tam něco roubovat.
 
www.chatatour.cz
mtucek
#164 
Závady LC
Přidané 05.08.2014 11:52
Avatar člena


Příspěvků: 95
Registrace: 20.06.14
Jestli by si spojkový asistent si nezasloužil svoje vlákno .Ahoj M
 
PavelDR
#165 
Závady LC
Přidané 05.08.2014 15:02
Avatar člena


Příspěvků: 7433
Registrace: 13.06.11
mtucek napsal:
Jestli by si spojkový asistent si nezasloužil svoje vlákno .Ahoj M


Jj.Měl by to admin přesunout,tedy alespoň do té doby než na tom budou závady a pak by to tady mělo opodstatnění.
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
Alda
#166 
Závady LC
Přidané 05.08.2014 16:41
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Tak radsi jeste chvilku pockame Grin
 
fireboy
#167 
Závady LC
Přidané 05.08.2014 20:47
Avatar člena


Příspěvků: 100
Registrace: 09.06.14
Tonda napsal:
fireboy - klasické řazení se spojkou můžeš vesele používat dál. Jestli si necháš "řadícího asistenta" namontovat a budeš ho používat, tak si zvykneš vcelku rychle. Je to fakt "pecka".


Diky, chvilku pockam a na novou sezonu ho tam asi prdnu Wink
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
 
www.prevent.cz
iz
#168 
Závady LC
Přidané 16.08.2014 16:05

Příspěvků: 39
Registrace: 01.06.14
Tak dnes na prvej krizovatke od domu som zistil ze mi nejdu smerovky a cely vypinac nefunguje volam BMW ze im to tam veziem po asi 3 km sa to prebralo a striedavo islo-neslo
Ze pri probleme hned objednavaju nove na vymenu.
Zmokol som v Rumunsku pred tyzdnom ale toto by sa nemalo stavat este ze som bol uz doma.
 
fero
#169 
Závady LC
Přidané 22.08.2014 19:57
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.

Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??
fero přiložený následující obrázek:


[205.1Kb]
Upravil fero dne 22.08.2014 20:05
 
www.kartonmat.cz
fero
#170 
Závady LC
Přidané 22.08.2014 20:00
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Frown
fero přiložený následující obrázek:


[205.35Kb]
 
www.kartonmat.cz
Pamilton
#171 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 07:29
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
fero napsal:
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.

Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??

Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.
BMMW R1200GS LC 2014
 
fero
#172 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 08:02
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Pamilton napsal:
fero napsal:
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.

Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??

Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.

Muselo to ubryndnout za jízdy, proze to je uschla modra skvrna. Budu to sledovat , ale nezdá se mi, ze by to bylo až na takovýto úkon. Poinformuji se v Regensburku až pojedu na servis v 10 000 a uvidíme.
 
www.kartonmat.cz
Pamilton
#173 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 08:59
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
fero napsal:
Pamilton napsal:
fero napsal:
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.

Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??

Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.

Muselo to ubryndnout za jízdy, proze to je uschla modra skvrna. Budu to sledovat , ale nezdá se mi, ze by to bylo až na takovýto úkon. Poinformuji se v Regensburku až pojedu na servis v 10 000 a uvidíme.

http://www.r1200gs.info/forum/14-maintenance-modifications/9506-2013-r1200gw-lc-water-pump-leak.html
Upravil Pamilton dne 23.08.2014 09:00
BMMW R1200GS LC 2014
 
Pamilton
#174 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 09:12
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
Pamilton napsal:
fero napsal:
Pamilton napsal:
fero napsal:
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.

Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??

Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.

Muselo to ubryndnout za jízdy, proze to je uschla modra skvrna. Budu to sledovat , ale nezdá se mi, ze by to bylo až na takovýto úkon. Poinformuji se v Regensburku až pojedu na servis v 10 000 a uvidíme.

http://www.r1200gs.info/forum/14-maintenance-modifications/9506-2013-r1200gw-lc-water-pump-leak.html

Osobně si myslím, že s touto závadou musí jezdit i další, ani o tom nemusí vědět. Únik kapaliny je drobný a zvlášť na světlém bloku motoru, je to minimálně vidět. taky nepředpokládám, že každej motorku leští každej týden.... Já osobně jsem na to přišel náhodou. V garáži mám světlou dlažbu, po větším úklidu jsem na čisté podlaze objevil kapku o průměru několik milimetrů. Byla pod motorkou, tak jsem začal hledat, na motoru jsem nic nenašel, jen na olejovém filtru (je černý) byly rozprášené světlé kapičky podobné barvy, to mně dovedlo až k dírce v bloku motoru, k pumpě. mít špinavější motorku nabo špinavější podlahu v garáži, nic nevím. Aby se kapka dostala až na podlahu, musí být motork na bočním stojánku, jinak steče po motoru a ukápne shora na kryt motoru, kde uschne.
BMMW R1200GS LC 2014
 
fero
#175 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 12:40
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Nechci spekulovat co jak, ale myslim si, že tam ta dirka s molitanem není jen tak pro nic za nic. Dle meho nazoru to slouží právě k tomu aby si to odfouklo, nebo aby se dostal ven vzduch. Zeptam se na to v PIA až tam budu.
 
www.kartonmat.cz
Pamilton
#176 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 13:14
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
fero napsal:
Nechci spekulovat co jak, ale myslim si, že tam ta dirka s molitanem není jen tak pro nic za nic. Dle meho nazoru to slouží právě k tomu aby si to odfouklo, nebo aby se dostal ven vzduch. Zeptam se na to v PIA až tam budu.


Dej potom prosím tě vědět, díky
BMMW R1200GS LC 2014
 
fero
#177 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 13:48
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Jasny napisu, podle mě je normální. Ale uvidíme ... thumbs up
 
www.kartonmat.cz
servisak
#178 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 14:29
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Ta dirka je odpadni mezi guferama aby se voda nedostala do oleje a obracene. A bylo videt taky ze se neco deje..
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
DAGR
#179 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 14:42

Příspěvků: 1421
Registrace: 14.09.11
Pamilton napsal:
fero napsal:
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.

Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??

Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.


Půlit motor se určitě nemusí, stačí sundat prsa, a vyměnit celý segment vodní pumpy, v Renocaru jsme to vyměnili u GSA na počkání Smile
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy

https://www.grube...
 
https://www.gruber-moto.cz/
fero
#180 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 14:55
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
servisak napsal:
Ta dirka je odpadni mezi guferama aby se voda nedostala do oleje a obracene. A bylo videt taky ze se neco deje..

Tzn. Známka po chladicí kapaline je spatne nebo dobře ??? Mam se znepokojovat či spis proč se tam objevuje ??
Upravil fero dne 23.08.2014 15:06
 
www.kartonmat.cz
Strana 9 z 26:   1  ...  6    7    8    9    10    11    12  ...  26  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 79
Členové on-line: 1
atom

Registrováno: 8,716
Nejnovější člen: LukasValek

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.51 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI