Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 9 z 15:   1  ...  6    7    8    9    10    11    12  ...  15  
 
R1250GS
hicks
#161 
Přidané 21.09.2018 18:23
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Miguel napsal:
longlife u benzínu - měním v půlce intervalu předepsaného výrobcem - cca 13 tisíc, abych měl každý druhý servis zdarma. u nafty bych to tak neřešil, a 25 tisíc se mi nezdá nereálné.


tvl Migueli... nafta, zvlast s turbem, ti (alespon podle mne dostupnych informaci) likviduje olej daleko rychleji, nez typicka atmosfera s benzinem.


ale kacířská myšlenka - BMW neúčtuje u nových aut servisní práce a olej - co by z toho měli, aby mrvili motory, které budou muset následně v rámci záruky vyměnit zdarma? a fakt jsou ti inženýři tak tupí, že na to nepřijdou?


OMG.. tys to nejak nepochopil. 2x takovy interval? BMW ZAPLATI CCA POLOVINU ZA SERVIS "V CENE".

My meli typicky 5y / 100 000 km.. to jsou DVE.. opakuji DVE vymeny oleje Grin

a zadalsi... tech 90+km ten motor prezije.. ale co tak ctu tak to prave je cca ten okamzik, kdy se to zacina projevovat.

No a fleetovi operatori (operativni leasingy a podobny veci).. to strelej nejakemu jelitu Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Miguel
#162 
R1250GS
Přidané 22.09.2018 09:14
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Za našich mladých časů se servis platil v plné výši a na olej se chodilo s benzínem dřív a s naftou pozdějiSmile
U benzínu mi to vychází na cca 26,52,75 a čtvrtý už bude asi po stovce, takže grátis nebude. Takže BMW zaplatí tři servisy, předtím jsi všechno platil ty, takže je to stojí logicky víc. Nevím, jak dlouho už to je, musel bych to vygooglovat...
nejsem si jistý, jak s takovým autem zachází druhý majitel, snad ty intervaly nedodržuje... ale že by bylo nějaké statisticky významné množství výměny motorů kvůli oleji si nemyslím. Za to, když se nějaký motor povede, třeba jako osmiválec biturbo, který se málokdy dožil 100 tkm, s olejem to moc nesouvisí...
P.S. Dneska psali na seznamu o tom, že za rok bude benzín i nafta o čtyři koruny dražší, to je teda radost...
pod trvalým dohledemSmile
 
Renek
#163 
R1250GS
Přidané 29.09.2018 09:36
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Tak o 1250 jsem se toho tady moc nedověděl. Ale aspoň vím, že jsem pozér, co " neumí jezdit tak má motorku se všemi asistenty " .. Grin
Upravil Renek dne 29.09.2018 09:37
 
Renek
#164 
R1250GS
Přidané 29.09.2018 09:36
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Tak o 1250 jsem se toho tady moc nedověděl. Ale aspoň vím, že jsem pozér, co " neumí jezdit tak má motorku se všemi asistenty " .. Grin
Upravil Renek dne 29.09.2018 09:37
 
TomR1
#165 
R1250GS
Přidané 29.09.2018 20:38

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
raptor napsal:
hicks ty si samozrejme mozes mysliet co chces. Ale ako vysvetlíš staré mercedesy ktoré majú nabehané ako v taxíky v nemecku milión km (s násobne vačším počtom naštartovaní) a u nás potom začnú další milión.

A ak niečo ničí kluku tak to nie je štart stop systém, ale riedky longlife olej ktorý sa dnes leje do áut. Zamysli sa nad tým a pochopíš to.


Start stop systém má vliv na životnost motoru a každý kdo rozumy trochu mechanice motoru to chape(nic proti tobe).

Ale je to proste tak, zkus něco o tom načíst zjistit atd.. než vycházet z vlastní teorie o taxicich.

Tom
Tom
 
Zaplata
#166 
R1250GS
Přidané 14.10.2018 13:04

Příspěvků: 98
Registrace: 23.04.15
https://www.youtube.com/v/...
Upravil Zaplata dne 14.10.2018 13:06
 
oliv
#167 
R1250GS
Přidané 14.10.2018 20:31
Avatar člena


Příspěvků: 148
Registrace: 20.10.16
http://www.bmwba....s-novinka/
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
 
Hrabe_X
#168 
R1250GS
Přidané 14.10.2018 21:30
Avatar člena


Příspěvků: 3742
Registrace: 31.10.07
TomR1 napsal:
Start stop systém má vliv na životnost motoru a každý kdo rozumy trochu mechanice motoru to chape.
Tom


Byl jsem ve Škodovce a čekal na servis. Měli tam chlubící brožuru, ve které machrovali s nějakou fábkou a octávkou po milionu najetých km a rozebírali stav jednotlivých částí motoru a pixly obecně.
Bylo tam napsáno, že největším kurvítkem je start-stop systém, který doporučují úzkostlivě vypínat, pokud chcete najet hodně km. (A to přímo doporučuje výrobce!)
Zdůvodnění bylo, že když se motor točí, vše se pohybuje na olejovém filmu a prakticky nedochází k opotřebování motoru, nebo je minimální. Po zastavení si to sedne a olejový film je přerušen. Opotřebení je tedy závislé mimo jiné na počtu roztočení motoru.

Jako strojař mohu říct, že je to částečně pravda. Jak moc tím zabijete klikovku nebo kroužky atd. nedokážu posoudit. Ale dokážu si představit, že to je jeden z negativních faktorů na výdrž motoru.

A k těm naftovým milionovým taxi medvědům: nemyslím si, že je majitelé chcípali mimo pauzy na oběd. Grin
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Miguel
#169 
R1250GS
Přidané 15.10.2018 07:02
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Samozřejmě je chcipaji pořád. To same dělá hybrid. Spalovák se zapíná a vypíná jak je potřeba. Je možné ze to motoru škodí, stejně jako mu škodí brzdění motorem, vytáčení, a spousta dalších činnosti. Nejlepší je mít auto v garáži pod plachtou.
Start/stop vypinam prepnutim auta do sportovního režimu, hned po nastartování...
pod trvalým dohledemSmile
 
Miguel
#170 
R1250GS
Přidané 15.10.2018 07:05
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Btw už jste na tom někdo jeli? Ze začátku jsem byl proti ale co jsem četl testy, tak ten motor je fakt dobrej a zbytek motorky se moc nezměnil, tak by se to nemuselo snad ani SR.á.t nějak extraSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
Mlha
#171 
R1250GS
Přidané 15.10.2018 07:58
Avatar člena


Příspěvků: 951
Registrace: 21.09.11
Test

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=D9wm2YQbnBg
 
Spitfire
#172 
R1250GS
Přidané 15.10.2018 08:58
Avatar člena


Příspěvků: 1269
Registrace: 05.06.12
YouTube Video

Upravil Spitfire dne 15.10.2018 08:59
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
 
hicks
#173 
R1250GS
Přidané 15.10.2018 11:07
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
hele ten jednoustopou je tady od nas...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
jast
#174 
R1250GS
Přidané 15.10.2018 18:16

Příspěvků: 43
Registrace: 12.04.17
Ano je viz.
https://www.bmwgs...d_id=35356
 
Pertla
#175 
R1250GS
Přidané 16.10.2018 23:20
Avatar člena


Příspěvků: 2678
Registrace: 20.12.10
Nikdy mi nesedly LCčkový motory ... ale tohle je teda mazec ... Normálně bych asi rozbil prasátko a koupil si to.
Jen mě udivuje že to nemá centrální stojan Grin Ale kdoví v jaký to mám výbavě ... Fascinuje mě štítek, jak něco tak malého funguje překvapivě dobře. Když budu mít čas, sepíšu nějaký dojmy jak to vrátím.
https://www.youtu...tla/videos
OFFROAD|GUIDE
www.offroad-guide...
https://www.faceb...403911829/
 
Miguel
#176 
R1250GS
Přidané 16.10.2018 23:25
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
myslím, že máš HP2ku, nástupce Rallye. Vibrace nula? Mají ho už v Praze k projetí?
pod trvalým dohledemSmile
 
madmike83
#177 
R1250GS
Přidané 17.10.2018 08:48
Avatar člena


Příspěvků: 511
Registrace: 19.03.10
Me teda na lc vadi jen pokud jedu delsi dobu kolem 4500ot/min, typicky 130km/h na 6ku. Brni mi z toho ruce. Vnimate to taky? Co novy motor?
Upravil madmike83 dne 17.10.2018 08:49
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
 
Pertla
#178 
R1250GS
Přidané 17.10.2018 09:05
Avatar člena


Příspěvků: 2678
Registrace: 20.12.10
Já si vibrací nevšiml ... ale to možná je tím, že normálně jezdím na 1150 a všechny vibrace a zvuky mi přijdou tak nějak normální ...
https://www.youtu...tla/videos
OFFROAD|GUIDE
www.offroad-guide...
https://www.faceb...403911829/
 
madmike83
#179 
R1250GS
Přidané 17.10.2018 09:08
Avatar člena


Příspěvků: 511
Registrace: 19.03.10
Ono je to typicky spis pro delsi presun pri konstantni rychlosti 130km/h, coz jsi asi v takovem modu nejel Smile Ale mas pravdu, ze z 1150 to tak moc vnimat nebudes Grin
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
 
Tonda
#180 
R1250GS
Přidané 17.10.2018 22:30

Příspěvků: 5243
Registrace: 16.02.07
Po dnešním svezení musím konstatovat, že inženýři v BMW udělali na novém R1250GS LC kus práce. Proti předchozím modelům LC je to fakt znát. Z motoru zmizeli "pazvuky", je kultivovanější, převodovka řadí nádherně bez divnozvuků a ran (i když motorka měla najeto jen pár kilometrů). Podvozek u HP verze bezvadnej. Fakt super svezení.

i.postimg.cc/QMkjZJfQ/20181017-173542.jpg
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Strana 9 z 15:   1  ...  6    7    8    9    10    11    12  ...  15  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 75
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.26 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI