Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 9 z 14:   1  ...  6    7    8    9    10    11    12  ...  14  
 
HEIDENAU - K60
pepanek1150
#161 
Přidané 19.10.2011 12:33
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.


To mi dělají TKC i u 1150..hlavně pokud je ojetá a hlavně jsou fihury nabržděné
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
kaca
#162 
HEIDENAU - K60
Přidané 19.10.2011 12:46
Avatar člena


Příspěvků: 1055
Registrace: 12.08.09
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.


Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....
 
MAKO
#163 
HEIDENAU - K60
Přidané 19.10.2011 12:50
Avatar člena


Příspěvků: 598
Registrace: 14.07.08
kaca napsal:
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.


Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....


Díky to jsem potřeboval slyšet Smile
FYYFF
www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/04/bmw_unstoppable.jpg
 
Roman Jakub
#164 
HEIDENAU - K60
Přidané 19.10.2011 14:48
Avatar člena


Příspěvků: 652
Registrace: 17.07.11
Mám jí na dvanáctce asi 6t km. Dávám jí ale docela zabrat. Životností je tak v půlce. Na silnici drží nádherně, jenom se musí podfoukávat. Jel jsem s ní maximálně 170 a neklid jsem nepociťoval. Na trávě bída, do bahna nejezdím a polní cesty ideál. Za mě optimální cestovní guma.
P.S. přední vypadá skoro jako nová. Ta dá podle mě dvě zadní.
 
MAKO
#165 
HEIDENAU - K60
Přidané 19.10.2011 14:56
Avatar člena


Příspěvků: 598
Registrace: 14.07.08
Roman Jakub napsal:
Mám jí na dvanáctce asi 6t km. Dávám jí ale docela zabrat. Životností je tak v půlce. Na silnici drží nádherně, jenom se musí podfoukávat. Jel jsem s ní maximálně 170 a neklid jsem nepociťoval. Na trávě bída, do bahna nejezdím a polní cesty ideál. Za mě optimální cestovní guma.
P.S. přední vypadá skoro jako nová. Ta dá podle mě dvě zadní.


Na kolik to hustíš? Já mám TKC tak kolem 1,8-2 atm
FYYFF
www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/04/bmw_unstoppable.jpg
 
morabo
#166 
HEIDENAU - K60
Přidané 19.10.2011 15:04
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
MAKO napsal:
kaca napsal:
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.


Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....


Díky to jsem potřeboval slyšet Smile


Na ten předek bacha, jestli jsi zvyklej na špunty a máš dojem, že využíváš a potřebuješ špunty, tak předek K60 fakt žádná sláva.... max. na suchou a tvrdou polňačku... Jinak mně třeba KarooT na 1150 nekmitaj ani při reálnej 160 (170 na tacho)... Scout neni blbá guma, ale ber to spíš jako silniční gumu s lepší využitelností v terénu, než terénní s lepšími vlastnostmi pro silnici. Prostě trošku drsnější Tourancka (a dost tvrdá na jízdu, není to bačkora jako špunt).
Upravil morabo dne 19.10.2011 15:05
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Roman Jakub
#167 
HEIDENAU - K60
Přidané 19.10.2011 15:09
Avatar člena


Příspěvků: 652
Registrace: 17.07.11
MAKO napsal:
Roman Jakub napsal:
Mám jí na dvanáctce asi 6t km. Dávám jí ale docela zabrat. Životností je tak v půlce. Na silnici drží nádherně, jenom se musí podfoukávat. Jel jsem s ní maximálně 170 a neklid jsem nepociťoval. Na trávě bída, do bahna nejezdím a polní cesty ideál. Za mě optimální cestovní guma.
P.S. přední vypadá skoro jako nová. Ta dá podle mě dvě zadní.


Na kolik to hustíš? Já mám TKC tak kolem 1,8-2 atm


Předek foukám na 1,9 a zadek při zátěži ve dvou (jezdím skoro pořád ve dvou) na 2,4.
Když ale pak náhodou jedu sám, tak zadek je hodně neklidnej. Ten by snesl ještě míň pro jízdu sólo.
Jinak docela souhlas s Morabem. Já to mám jako cestovní gumu. Když jedu někam dál a nechci pak řešit, že se budu bát projet polňačku, protože tam je trochu bahýnka.
 
MAKO
#168 
HEIDENAU - K60
Přidané 19.10.2011 15:27
Avatar člena


Příspěvků: 598
Registrace: 14.07.08
morabo napsal:
MAKO napsal:
kaca napsal:
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.


Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....


Díky to jsem potřeboval slyšet Smile


Na ten předek bacha, jestli jsi zvyklej na špunty a máš dojem, že využíváš a potřebuješ špunty, tak předek K60 fakt žádná sláva.... max. na suchou a tvrdou polňačku... Jinak mně třeba KarooT na 1150 nekmitaj ani při reálnej 160 (170 na tacho)... Scout neni blbá guma, ale ber to spíš jako silniční gumu s lepší využitelností v terénu, než terénní s lepšími vlastnostmi pro silnici. Prostě trošku drsnější Tourancka (a dost tvrdá na jízdu, není to bačkora jako špunt).


Já TKC v terénu naprosto nevyužiju jezdím polňačky a tvrdý povrchy co mi ale max vyhovuje je pohodlí na našich "kvalitních" cestách. Takže bych chtěl něco podobného co nerozvlní motorku na dálnici a dám na tom těch 8-10 tisíc (zadek)

No ještě uvidim ale podle tvého popisu už bude lepší tam vrazit anakee nebo tourancku.
FYYFF
www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/04/bmw_unstoppable.jpg
 
morabo
#169 
HEIDENAU - K60
Přidané 19.10.2011 15:44
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
MAKO napsal:
morabo napsal:
MAKO napsal:
kaca napsal:
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.


Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....


Díky to jsem potřeboval slyšet Smile


Na ten předek bacha, jestli jsi zvyklej na špunty a máš dojem, že využíváš a potřebuješ špunty, tak předek K60 fakt žádná sláva.... max. na suchou a tvrdou polňačku... Jinak mně třeba KarooT na 1150 nekmitaj ani při reálnej 160 (170 na tacho)... Scout neni blbá guma, ale ber to spíš jako silniční gumu s lepší využitelností v terénu, než terénní s lepšími vlastnostmi pro silnici. Prostě trošku drsnější Tourancka (a dost tvrdá na jízdu, není to bačkora jako špunt).


Já TKC v terénu naprosto nevyužiju jezdím polňačky a tvrdý povrchy co mi ale max vyhovuje je pohodlí na našich "kvalitních" cestách. Takže bych chtěl něco podobného co nerozvlní motorku na dálnici a dám na tom těch 8-10 tisíc (zadek)

No ještě uvidim ale podle tvého popisu už bude lepší tam vrazit anakee nebo tourancku.


Oproti těm vyloženě silničním je to určitě plus i na tý suchý polňačce, ale není to prostě pohodlí jako na špuntu. Když jsem to přezul po úplně sjetejch KarooT (10tisíc předek, 5 zadek) byl novej Scout rozhodně tvrdší a fungoval znatelně blbějc na všech typech terénu. Chvilku jsem to zvažoval, ale když jsem navíc zjistil jak snadno a rychle se přední zalepuje, šly "junáci" do světa. Prostě špalek mám rád v terénu i na silnici a raději udělám kompromis v životnosti, než kompromis v tom co mně baví a co je mi pohodlný...
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
marselus
#170 
HEIDENAU - K60
Přidané 02.11.2011 21:23
Avatar člena


Příspěvků: 261
Registrace: 10.11.10
Tyto gumy je lepší foukat tak do 2.2 zadek ještě lépe 2.0 pokud jezdíte solo.
někteří to fouknou na 2.6 a pak mají pocit že je guma moc tvrdá. Já jsem udělal stejnou chybu a střed šel rychleji pryč . mam na nich necelou desítku a zadek už je tak na 30% ale jezdím často dalnice 180 . Jinak dojmy super krom hlubšího měkkého terénu je to to nejlepší na čem jsem jezdil. nemám s ní problém ani na vodě. A na předek se sní dá nalítat v pohodě 20 tis. nevím o nikom kdo by na zadní najel pod 10 tis spíše více. - kochači i 20 tis Smile
www.marselus.com

Výroba motodoplňků.
 
www.marselus.com
morabo
#171 
HEIDENAU - K60
Přidané 03.11.2011 04:33
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Měl jsem samozřejmě i podfouknuto a stejně tak jsem zkoušel i na špuntech předepsanej tlak. K60 je prostě na jízdu pocitově tvrdší. A i kord bude hodně fest, dva gumaři měli problém jí dostat na ráfek, nakonec jsem musel taky pomoct a ve třech jsme jí nasadili....
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
brtnik
#172 
HEIDENAU - K60
Přidané 03.11.2011 08:51

Příspěvků: 1513
Registrace: 06.05.08
K60 je na jizdu samozrejme tvrdsi nez spunty, ale ne vic nez jiny ne spuntovy pneu.....
Jinak K60 za me dost dobra guma a kor za cenu u Marseluse sada tusim za 3600...pecka
 
morabo
#173 
HEIDENAU - K60
Přidané 03.11.2011 09:15
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
brtnik napsal:
K60 je na jizdu samozrejme tvrdsi nez spunty, ale ne vic nez jiny ne spuntovy pneu.....


Jo, to jo, jen by to člověk při tý výšce vzorku neřekl...
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Tryskac
#174 
HEIDENAU - K60
Přidané 11.03.2012 02:20

Příspěvků: 740
Registrace: 16.11.08
čaká ma na jar kúpa zadnej gumy a vyberám medzi TKC 80 a K60 Scout. Kedže sa dajú kúpiť za skoro rovnaký peniaz, tak by som sa chcel spýtať na pár detailov :
Aký je bežný nájazd na K 60 ? /Na Tkc robím okolo 10 kkm /
Je veľký rozdiel na mokrom asfalte medzi tkc a k60 ?
ďakujem za rozumné odpovedeWink
 
kola12345
#175 
HEIDENAU - K60
Přidané 11.03.2012 15:15

Příspěvků: 184
Registrace: 25.01.11
Tryskac napsal:
čaká ma na jar kúpa zadnej gumy a vyberám medzi TKC 80 a K60 Scout. Kedže sa dajú kúpiť za skoro rovnaký peniaz, tak by som sa chcel spýtať na pár detailov :
Aký je bežný nájazd na K 60 ? /Na Tkc robím okolo 10 kkm /
Je veľký rozdiel na mokrom asfalte medzi tkc a k60 ?
ďakujem za rozumné odpovedeWink



http://www.touratech.sk/novinky/188-novinka_heidenau_k_60_scout.htm

http://www.touratech.sk/novinky/189-akciove_ceny_continental_tkc80.htm
 
campa
#176 
HEIDENAU - K60
Přidané 11.03.2012 21:35
Avatar člena


Příspěvků: 65
Registrace: 30.10.10
Já jsem chtěl vyzkoušet něco novýho než Tourancky, tak jsem po dlouhém brouzdání po netu a ze zkušeností některých lidí na forech, udělal kompromis. Do zadu jsem dal K60 Scout a dopředu TKC 80 -kvůli lepšímu bočnímu vedení. Mám to čerstvě, tak jsem to byl zatím jen lehce projet a zdá se, že to bude dobrý, tak uvidím. Kamarád má Anakee II a říkal že jak je dojede, jde do této kombinace taky....tak asi tak :-)
 
Tryskac
#177 
HEIDENAU - K60
Přidané 16.03.2012 23:44

Příspěvků: 740
Registrace: 16.11.08
Tryskac napsal:
čaká ma na jar kúpa zadnej gumy a vyberám medzi TKC 80 a K60 Scout. Kedže sa dajú kúpiť za skoro rovnaký peniaz, tak by som sa chcel spýtať na pár detailov :
Aký je bežný nájazd na K 60 ? /Na Tkc robím okolo 10 kkm /
Je veľký rozdiel na mokrom asfalte medzi tkc a k60 ?
ďakujem za rozumné odpovedeWink


kola, campa vdaka za ochotu, ale ja by som rád o vyjadrenie od ludí, čo K60 alebo K60 Scout už zodrali, hádam sa tu taký nájdu ...
/preto tu citujem vlastný text/
 
joe
#178 
HEIDENAU - K60
Přidané 17.03.2012 06:25

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
campa napsal:
Já jsem chtěl vyzkoušet něco novýho než Tourancky, tak jsem po dlouhém brouzdání po netu a ze zkušeností některých lidí na forech, udělal kompromis. Do zadu jsem dal K60 Scout a dopředu TKC 80 -kvůli lepšímu bočnímu vedení. Mám to čerstvě, tak jsem to byl zatím jen lehce projet a zdá se, že to bude dobrý, tak uvidím. Kamarád má Anakee II a říkal že jak je dojede, jde do této kombinace taky....tak asi tak :-)

Trošku divná kombinace, ale proti gustu žádný dyšputát. Tam kde tě bude limitovat předek, to dá zadek a naopak.helpless
Upravil joe dne 17.03.2012 06:26
 
morabo
#179 
HEIDENAU - K60
Přidané 17.03.2012 06:31
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Joe napsal:
campa napsal:
Já jsem chtěl vyzkoušet něco novýho než Tourancky, tak jsem po dlouhém brouzdání po netu a ze zkušeností některých lidí na forech, udělal kompromis. Do zadu jsem dal K60 Scout a dopředu TKC 80 -kvůli lepšímu bočnímu vedení. Mám to čerstvě, tak jsem to byl zatím jen lehce projet a zdá se, že to bude dobrý, tak uvidím. Kamarád má Anakee II a říkal že jak je dojede, jde do této kombinace taky....tak asi tak :-)

Trošku divná kombinace, ale proti gustu žádný dyšputát. Tam kde tě bude limitovat předek, to dá zadek a naopak.helpless

Prave jsem chtel napsat, ze by to mohlo bejt rozumny. Do offu to bude alespon pouzitelny a na silnici, se s tim bude dat dojet dal nez na komplet TKC.
Mne to neprijde jako blbost, naopak. Spis asi idealni vyuziti scoutu.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
petr_t
#180 
HEIDENAU - K60
Přidané 17.03.2012 07:16
Avatar člena


Příspěvků: 852
Registrace: 06.05.08
Taky se mi tzo nezdá jako špatnej nápad,asi to prubnu co to bude dělat.Ta 60 je kolem 90-110 nějaká uhučená.Je pravda že zadek nemá rád větší tlak.I při naložení do 2.5.Pak to driftuje že až.Mám na nich sice kolem 5000 a vzorek o 1mm menší.Nijak je nešetřím a blátíčko snesou taky.Když vemu že tourancka pod 50% je na mokru už uklouzaná jsou ty 60 dobrej kompromis.
 
Strana 9 z 14:   1  ...  6    7    8    9    10    11    12  ...  14  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 68
Členové on-line: 1
geofre

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.35 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI