Dneska došel ten zadní brzdič tak jsme ho s Péťou vyměnili a pohráli si s ovzdušněním celé motorky včetně ABS jednotky.
A že sem to já tak sem si nechal rovnou poslat i druhou klapku protože ta levá původní teď byla oproti té pravé vyměněné malinko hlučnější a jak říkám když už tak už
Došlo i to přední světlo, nemohl jsem se dočkat večera až to vyzkouším a pánové to je orgasmus jak to teď svítí
LukyGs přiložený následující obrázek:
Dneska mi Péťa řek že budu mít v háji asi i zadní ložisko
Dá se to nějak poznat? Je na něm tak 1mm vůle když zakvedlám kolem do boku.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
Neví někdo náhodou jak zrušit chcípání motorky při vyklopení bočního stojanu?
Vůle zadního kola může být v uchycení koncového převodu ke kyvce (BMW systém paralever) - jsou tam dvě kuželíková ložiska.
Upravil Tonda dne 21.09.2011 22:55
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
LukyGs napsal:
Neví někdo náhodou jak zrušit chcípání motorky při vyklopení bočního stojanu?
Vůle zadního kola může být v uchycení koncového převodu ke kyvce (BMW systém paralever) - jsou tam dvě kuželíková ložiska.
Díky za schémátko ale nejsem elektrikář a spíš bych to potřeboval vysvětlit polopatě
A to znamená co? Nejezdit na moto a hned vyměnit ložiska nebo vyměnit ložiska ale můžu na tom než dojdou nové jezdit?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Popis k tomu schematu..
Pro majitele R 1100GS, který štve to, že motorka při postavení na bočák chcípne a chtěli by to mít stejné jako na 1150GS je zde schéma zapojení relátka.
Na levé straně pod sedlem řidiče vedle pojistkové, relátkové skříně jsou oba příslušné konektory: od stojánku a od neutrálu z převodovky.
Stačí tam vrazit relé podle schématu (vleze se krásně do pojistkové, relátkové skříně). Práce na půl hodiny. Jinak je ale lepší za studena nastartovat na hlavním stojanu - na bočáku to víc za studena zahulí. Ale pak není problém vyjet z garáže, postavit na bočák a jít si zavřít vrata. Díky Tomassinovi z Plzně .
Takhle to úplně nebylo, peníze naštěstí řešit nemusím protože mi firma šlepe celkem dobře
Za dobrý peníz byla ale hlavně mám takovem problém že když něco chci tak to prostě musím mít hned a tahle kámoška byla kousek ode mně
Tady je něco špatněnebo né?V jednom příspěvku děláš machra že peníze řešit nemusíš a firma ti šlape celkem dobřea v dalších vypisuješ jak je vše kur.a drahýj a jak tě dusí stará že utrácíša nebo že za tyhle prachy co tohle stojí(díl BMW)bych měl dvě kola na Captivu atd.Když mi to šlape a nemusím řešit prachy tak koupím vše co je třeba a nebrečím Nadšení máš dost,ale chtělo by to trochu víc myslet na to co tu nabliješ
Takhle to úplně nebylo, peníze naštěstí řešit nemusím protože mi firma šlepe celkem dobře
Za dobrý peníz byla ale hlavně mám takovem problém že když něco chci tak to prostě musím mít hned a tahle kámoška byla kousek ode mně
Tady je něco špatněnebo né?V jednom příspěvku děláš machra že peníze řešit nemusíš a firma ti šlape celkem dobřea v dalších vypisuješ jak je vše kur.a drahýj a jak tě dusí stará že utrácíša nebo že za tyhle prachy co tohle stojí(díl BMW)bych měl dvě kola na Captivu atd.Když mi to šlape a nemusím řešit prachy tak koupím vše co je třeba a nebrečím Nadšení máš dost,ale chtělo by to trochu víc myslet na to co tu nabliješ
Člověče, ty snad děláš starostu zeměkoule Že ty už nemáš děti a pes chcípnul? Ta potřeba vychovávat se někde musí brát.
brtnik napsal:
Popis k tomu schematu..
Pro majitele R 1100GS, který štve to, že motorka při postavení na bočák chcípne a chtěli by to mít stejné jako na 1150GS je zde schéma zapojení relátka.
Na levé straně pod sedlem řidiče vedle pojistkové, relátkové skříně jsou oba příslušné konektory: od stojánku a od neutrálu z převodovky.
Stačí tam vrazit relé podle schématu (vleze se krásně do pojistkové, relátkové skříně). Práce na půl hodiny. Jinak je ale lepší za studena nastartovat na hlavním stojanu - na bočáku to víc za studena zahulí. Ale pak není problém vyjet z garáže, postavit na bočák a jít si zavřít vrata. Díky Tomassinovi z Plzně .
Pořád mě nejde do hlavy, proč se tam cpe relátko? Musím se na to podívat. Dle selského rozumu by stačilo odpojit a nebo proklemovat svorky bočáku, aby si jednotka myslela, že je zaklopený. Na co relé?Další prvek, co hřeje, žere a může se po..... Je to fakt nutné ho tam cpát?
Upravil Medik dne 22.09.2011 07:29
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik: když ho jen proklemuješ, tak ho pouze vyrušíš, ale při zařazení rychlosti ti motorka při vyklopeném stojanu nechcípne (hrozí možnost pádu po rozjetí). Při dodržení zapojení na obr. výše s relé při vyklopeném stojanu a zařazeném a svítícím neutrálu nastartuješ, ale při zařazení rychlosti a tímto ztrátě signálu od "neutrálu" motorka "chcípne" - tím pádem si nenatlučeš hubu...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Medik: když ho jen proklemuješ, tak ho pouze vyrušíš, ale při zařazení rychlosti ti motorka při vyklopeném stojanu nechcípne (hrozí možnost pádu po rozjetí). Při dodržení zapojení na obr. výše s relé při vyklopeném stojanu a zařazeném a svítícím neutrálu nastartuješ, ale při zařazení rychlosti a tímto ztrátě signálu od "neutrálu" motorka "chcípne" - tím pádem si nenatlučeš hubu
To bych chápal, ale musím se na to kouknout proč a jak. Škoda, že je to schéma v mizerné kvalitě a když to vytisknu zvětšený, tak je z toho prd a na blechy už nevidím. Pokusím se ho někde vylovit větší, aby šlo vytisknout čitělně a přehledně.
edit
Aha, už to vidím, ono to jede přes další relátka, takže pastevecké překlemování vyruší pár funkcí dál. Takže opravdu nezbývá než relé. Leda by to člověk opravdu chtěl vyřadit z funkce komplet.
Upravil Medik dne 22.09.2011 09:43
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Vlastíku,bylo to myšleno tak a teď se nechci chlubit že kdybych chtěl 12 ctku tak jsem si ji mohl jít koupit novou jak pro sebe tak pro manzelku a nemusel bych na ni šetřit
Nesmís si plést pojmy a dojmy . To že jsou díly drahý je snad pravda a je jedno jestli mi firma šlape nebo jsem chudák tak to prostě je . Nebo si myslíš že třeba komplet zadní kolo za 19 tis je levné? Já si to nemyslím, za tu cenu mám komplet sadu AL kol na své auto, ber tohle jako příměr pro vyjádření DRAHÉ http://www.zednic... http://luky2.rajc...