Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 10 z 26:   1  ...  7    8    9    10    11    12    13  ...  26  
 
Závady LC
Pamilton
#181 
Přidané 23.08.2014 15:16
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
D-A-G-R napsal:
Pamilton napsal:
fero napsal:
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.

Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??

Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.


Půlit motor se určitě nemusí, stačí sundat prsa, a vyměnit celý segment vodní pumpy, v Renocaru jsme to vyměnili u GSA na počkání Smile

OK. sundání prsou není půlení motoru, ale zas tak jednoduchý to není, aby se mohly sundat ty prsa, musí se odmontovat telever a tlumení předního kola, myslím... A hlavně, je to co jste tam při výměně namontovali totožný s originálem, nebo je to už upraveno kvůli častým potížím i při malým nájezdu kilometrů? Vylepšili u BMW utěsnění, nebo něco?
Upravil Pamilton dne 23.08.2014 15:19
BMMW R1200GS LC 2014
 
servisak
#182 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 15:17
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Spatne. Musi to byt suche.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
fero
#183 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 15:23
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
servisak napsal:
Spatne. Musi to byt suche.

Víš příčinu ?? Nebo jinak . Proč se to stane ??
Upravil fero dne 23.08.2014 15:23
 
www.kartonmat.cz
servisak
#184 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 16:09
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Je to odpadni dirka z prostorubvodni pumpy musintam byt sucho
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
DAGR
#185 
Závady LC
Přidané 23.08.2014 21:44

Příspěvků: 1421
Registrace: 14.09.11
Pamilton: telelever se sundávat nemusí, když si moto dáš na bočák,tak se telelever od prsou vzdálí natolik, že jdou vyndat, takhle jsme dělali i spojku u normál GS a úplně v pohodě, nejhorší práce je asi sundat starý silikon Smile, jestli se pumpa dávala po nějaké inovaci netuším, zase tak hluboko do problému nevidím jsem pouhopouhý brigádník zatím... Smile
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy

https://www.grube...
 
https://www.gruber-moto.cz/
Tonda
#186 
Závady LC
Přidané 24.08.2014 22:00

Příspěvků: 5243
Registrace: 16.02.07
Pamilton napsal:
D-A-G-R napsal:
Pamilton napsal:
fero napsal:
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.

Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??

Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.


Půlit motor se určitě nemusí, stačí sundat prsa, a vyměnit celý segment vodní pumpy, v Renocaru jsme to vyměnili u GSA na počkání Smile

OK. sundání prsou není půlení motoru, ale zas tak jednoduchý to není, aby se mohly sundat ty prsa, musí se odmontovat telever a tlumení předního kola, myslím... A hlavně, je to co jste tam při výměně namontovali totožný s originálem, nebo je to už upraveno kvůli častým potížím i při malým nájezdu kilometrů? Vylepšili u BMW utěsnění, nebo něco?



Známému vodní pumpu měnili v Regensburgu, a když jsme se na to dívali, tak je stejná jako ta co byla vadná - takže pravděpodobně nic inovovaného není.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
fero
#187 
Závady LC
Přidané 25.08.2014 14:02
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Tak že, informace ze servisu zní:
Dírka u levého válce je přímo určená pro odvod vlhkosti a tekutiny v podobě chladící kapaliny, nic méně její únik je sporadicky možný. ALE neměl by být trvalý nebo pravidelný a už vůbec ne ve větších objemech.
TZN. Bylo mi sděleno, že mám únik sledovat a pokud bude situace přetrvávat a stále bude po utření okolního prostoru dírky potřísněný blok od kapaliny je nutno vyměnit pumpu chladící kapaliny.
Náročnost úkonu je v rámci servisu v 10 000 km 4-5 hodin celkem.
Info je paraelne z Inveltu a PIA Motors Regensburg.
Výhodu mají Ti co mají stříbrné varianty protože u těch tento jev zpozorovat není až tak jednoduché jako na černých variantách . Tím je myšleno, že únik bude asi na větším počtu motocyklů než je dopsud známo, vzhledem k tomu, že na stříbrném bloku motoru si toho jen tak lehce nevšimne pokud není leštič.
ShockFrowncrysmiley004

Každopádně je to asi řekl bych zásadní závada u LC.

ShockFrowncrySadsmiley004
Upravil fero dne 25.08.2014 15:04
 
www.kartonmat.cz
Supi
#188 
Závady LC
Přidané 25.08.2014 14:40

Příspěvků: 105
Registrace: 21.07.14
tak to je pekna "vyhoda" Frown
 
TomasTT
#189 
Závady LC
Přidané 26.08.2014 12:52
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Jen pro zajímavost na téma deformace předního rámu (krku řízení)...

Nejmenovaná cestovka, která provozuje půjčovnu motorek v nejmenované zemi, měla nejméně čtyři motorky (LC model 2013) s poškozeným rámem (krkem) po pádu jezdce v minimální nebo dokonce nulové rychlosti. Ve všech případech jezdec spadnul tělem na řídítka a došlo k deformaci horního víčka krku = výměna rámu. To jsem jen ty případy, o kterých ví člověk, který pro ně pracuje a které viděl. Možná jich bylo víc ještě předtím, než tam začal dělat. Takže to asi není tak úplně výjimečné. Pochopitelně u půjčoven je trošku jiná situace, lidi s půjčenými motorkami jezdí jinak než by jezdili s vlastní ale mají poměrně drahou spoluúčast, tak pochybuju že by s tím někdo mlátil jen tak pro legraci. A prý skutečně nešlo o žádné zásadní pády, že motorka byla až na zdeformovaný krk resp. to horní víčko téměř nepoškozená a podle toho co říkali ti lidi co to způsobili, tak to bylo jen tlakem těla po pádu na řídítka.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
iz
#190 
Závady LC
Přidané 26.08.2014 15:29

Příspěvků: 39
Registrace: 01.06.14
Udajne model 2014 ma ten krk uz spevneny.
 
TomasTT
#191 
Závady LC
Přidané 26.08.2014 15:38
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
iz napsal:
Udajne model 2014 ma ten krk uz spevneny.


Ano, potvrzeno z Inveltu - 2014 má to víčko silnější.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Alda
#192 
Závady LC
Přidané 26.08.2014 16:30
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
fero napsal:
Tak že, informace ze servisu zní:
Dírka u levého válce je přímo určená pro odvod vlhkosti a tekutiny v podobě chladící kapaliny, nic méně její únik je sporadicky možný. ALE neměl by být trvalý nebo pravidelný a už vůbec ne ve větších objemech.
TZN. Bylo mi sděleno, že mám únik sledovat a pokud bude situace přetrvávat a stále bude po utření okolního prostoru dírky potřísněný blok od kapaliny je nutno vyměnit pumpu chladící kapaliny.
Náročnost úkonu je v rámci servisu v 10 000 km 4-5 hodin celkem.
Info je paraelne z Inveltu a PIA Motors Regensburg.
Výhodu mají Ti co mají stříbrné varianty protože u těch tento jev zpozorovat není až tak jednoduché jako na černých variantách . Tím je myšleno, že únik bude asi na větším počtu motocyklů než je dopsud známo, vzhledem k tomu, že na stříbrném bloku motoru si toho jen tak lehce nevšimne pokud není leštič.
ShockFrowncrysmiley004

Každopádně je to asi řekl bych zásadní závada u LC.

ShockFrowncrySadsmiley004



Jsem to vcera zkouknul a mam tam sucho, cisto.
 
Vikec
#193 
Závady LC
Přidané 26.08.2014 17:08

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
TomasTT napsal:
iz napsal:
Udajne model 2014 ma ten krk uz spevneny.


Ano, potvrzeno z Inveltu - 2014 má to víčko silnější.

Takže se to poškodí až při "brutálním" pádu aspoň ve 20km/h :-)
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
fero
#194 
Závady LC
Přidané 27.08.2014 09:10
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Alda napsal:
fero napsal:
Tak že, informace ze servisu zní:
Dírka u levého válce je přímo určená pro odvod vlhkosti a tekutiny v podobě chladící kapaliny, nic méně její únik je sporadicky možný. ALE neměl by být trvalý nebo pravidelný a už vůbec ne ve větších objemech.
TZN. Bylo mi sděleno, že mám únik sledovat a pokud bude situace přetrvávat a stále bude po utření okolního prostoru dírky potřísněný blok od kapaliny je nutno vyměnit pumpu chladící kapaliny.
Náročnost úkonu je v rámci servisu v 10 000 km 4-5 hodin celkem.
Info je paraelne z Inveltu a PIA Motors Regensburg.
Výhodu mají Ti co mají stříbrné varianty protože u těch tento jev zpozorovat není až tak jednoduché jako na černých variantách . Tím je myšleno, že únik bude asi na větším počtu motocyklů než je dopsud známo, vzhledem k tomu, že na stříbrném bloku motoru si toho jen tak lehce nevšimne pokud není leštič.
ShockFrowncrysmiley004

Každopádně je to asi řekl bych zásadní závada u LC.

ShockFrowncrySadsmiley004



Jsem to vcera zkouknul a mam tam sucho, cisto.


Tak že mě to nemine, výměna pumpy je nutná, mám to dohodnoutý v PIA současně se servisem v 10 000 km, Frown
 
www.kartonmat.cz
PavelDR
#195 
Závady LC
Přidané 27.08.2014 15:08
Avatar člena


Příspěvků: 7434
Registrace: 13.06.11
fero napsal:
Alda napsal:
fero napsal:
Tak že, informace ze servisu zní:
Dírka u levého válce je přímo určená pro odvod vlhkosti a tekutiny v podobě chladící kapaliny, nic méně její únik je sporadicky možný. ALE neměl by být trvalý nebo pravidelný a už vůbec ne ve větších objemech.
TZN. Bylo mi sděleno, že mám únik sledovat a pokud bude situace přetrvávat a stále bude po utření okolního prostoru dírky potřísněný blok od kapaliny je nutno vyměnit pumpu chladící kapaliny.
Náročnost úkonu je v rámci servisu v 10 000 km 4-5 hodin celkem.
Info je paraelne z Inveltu a PIA Motors Regensburg.
Výhodu mají Ti co mají stříbrné varianty protože u těch tento jev zpozorovat není až tak jednoduché jako na černých variantách . Tím je myšleno, že únik bude asi na větším počtu motocyklů než je dopsud známo, vzhledem k tomu, že na stříbrném bloku motoru si toho jen tak lehce nevšimne pokud není leštič.
ShockFrowncrysmiley004

Každopádně je to asi řekl bych zásadní závada u LC.

ShockFrowncrySadsmiley004



Jsem to vcera zkouknul a mam tam sucho, cisto.


Tak že mě to nemine, výměna pumpy je nutná, mám to dohodnoutý v PIA současně se servisem v 10 000 km, Frown



No to jsou radosti.Nekupoval jsi to náhodou v Inveltu?????
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
luma
#196 
Závady LC
Přidané 27.08.2014 15:48
Avatar člena


Příspěvků: 35
Registrace: 19.05.14
Taky mi to teče. Najeto 7 tis. a čeká mě výměna pumpy. Ach jo ...
BMW R1200GS LC
 
fero
#197 
Závady LC
Přidané 27.08.2014 15:57
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
luma napsal:
Taky mi to teče. Najeto 7 tis. a čeká mě výměna pumpy. Ach jo ...

Teče to pry skoro na všech LC a na těch co ne tak to značne postupně taky Frown
Snad by na to měla byt po inovaci čerpadel svolavacka
Upravil fero dne 27.08.2014 16:02
 
www.kartonmat.cz
fero
#198 
Závady LC
Přidané 27.08.2014 15:59
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
PavelDR napsal:
fero napsal:
Alda napsal:
fero napsal:
Tak že, informace ze servisu zní:
Dírka u levého válce je přímo určená pro odvod vlhkosti a tekutiny v podobě chladící kapaliny, nic méně její únik je sporadicky možný. ALE neměl by být trvalý nebo pravidelný a už vůbec ne ve větších objemech.
TZN. Bylo mi sděleno, že mám únik sledovat a pokud bude situace přetrvávat a stále bude po utření okolního prostoru dírky potřísněný blok od kapaliny je nutno vyměnit pumpu chladící kapaliny.
Náročnost úkonu je v rámci servisu v 10 000 km 4-5 hodin celkem.
Info je paraelne z Inveltu a PIA Motors Regensburg.
Výhodu mají Ti co mají stříbrné varianty protože u těch tento jev zpozorovat není až tak jednoduché jako na černých variantách . Tím je myšleno, že únik bude asi na větším počtu motocyklů než je dopsud známo, vzhledem k tomu, že na stříbrném bloku motoru si toho jen tak lehce nevšimne pokud není leštič.
ShockFrowncrysmiley004

Každopádně je to asi řekl bych zásadní závada u LC.

ShockFrowncrySadsmiley004



Jsem to vcera zkouknul a mam tam sucho, cisto.


Tak že mě to nemine, výměna pumpy je nutná, mám to dohodnoutý v PIA současně se servisem v 10 000 km, Frown



No to jsou radosti.Nekupoval jsi to náhodou v Inveltu?????

No náhodou jo ......
 
www.kartonmat.cz
Pamilton
#199 
Závady LC
Přidané 28.08.2014 07:36
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
Pokud někdo chce vědět, jestli mu teče pumpa, hned po jízdě, nebo po nastartování nechat prohřát na volnoběh až do 100 stupńů, nechat třeba dva cykly chlazení ventilátorem, s tím, že motorka stojí na bočním stojánku. Pokud pumpa teče, z nakloněné motorky bude dírkou u pumpy kapat chladící kapalina.
Upravil Pamilton dne 28.08.2014 08:19
BMMW R1200GS LC 2014
 
fero
#200 
Závady LC
Přidané 28.08.2014 09:25
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Mělo by se jednat o tento díl, výměna prý není nijak náročná, a jediné co musí dolu jsou prsa motorky.
fero přiložený následující obrázek:


[23.98Kb]
Upravil fero dne 28.08.2014 09:26
 
www.kartonmat.cz
Strana 10 z 26:   1  ...  7    8    9    10    11    12    13  ...  26  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,717
Nejnovější člen: vasfire

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.51 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI