Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
řazení dvojky
Raubtier
#21 
Přidané 23.07.2011 21:02

Příspěvků: 149
Registrace: 25.11.10
Dnes jsem najel asi 300km a uposlechl jsem rady hanzelky a při zařazení rychlosti tam nohu ještě podržet dokud není i puštěná spojka. Funguje to bez jediného problému. No prostě jsem se nauřil jinak řadit než jsem byl zvyklej u Japonců a je to. Jen si to neumím představit v terénu.
 
Olin
#22 
řazení dvojky
Přidané 23.07.2011 21:09
Avatar člena


Příspěvků: 388
Registrace: 07.02.11
Nemusíš být ani v terénu, představ si že musíž zastavit v koloně v kopci, jedeš se spolujezdcem a pak jak se na jedničku rozjíždíš tak Ti vyskočí. je to na posrání. Samozřejmě držet řadičku sešlápnutou - to pomůže, ale je to normální ?
 
kim
#23 
řazení dvojky
Přidané 24.07.2011 19:05
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Olin napsal:
Nemusíš být ani v terénu, představ si že musíž zastavit v koloně v kopci, jedeš se spolujezdcem a pak jak se na jedničku rozjíždíš tak Ti vyskočí. je to na posrání. Samozřejmě držet řadičku sešlápnutou - to pomůže, ale je to normální ?


Není- dle mého se unáší spojka a při letmém zařazení jedničky díky tomu že je soukolí částečně v záběru ten kvalt odskočí(nedojde
,,k zajištění" ve správné poloze. Ač mám vůle na spojce nastaveny jak mají být tak i při plném vymáčknutí spojky a jemným zařazováním jedničky drnčí kola po sobě a musí být vyvinuta větší síla k překonání unášející se spojky. Myslím že to může způsobovat konstrukčně menší tloušťka spojk lamel které vlivem tepelných procesů v motoru se částečně deformují a způsobují unášení spojky.Řešením by dle mě bylo (otázka je na jak dlouho) výměna všech lamel spojky,to jen v př, že nejsou už spojk lamely zaklepány do koše či unačeše,což by komplikovalo jejich boční posuv a tím vypínání spojky,to už kdysi někdo popisoval u dominátorů to zaklepání lamel.
Upravil kim dne 24.07.2011 19:06
 
hanzelka
#24 
řazení dvojky
Přidané 29.07.2011 11:00

Příspěvků: 36
Registrace: 10.05.07
TOLI napsal:
hanzelka napsal:
kim napsal:
Taky mě to se.e jinak výbornej motor a tak to poserou s tou převodovkou ,nebo se tomu po čase zkroutí lamely a unáší se to ,to bude asi příčina páč mám pocit že s výší kilometrů se zvyšuje i hlučnost řazení jedničky a dvojky. rotaxáci by měly jít do hondy na školení jak se dělá spojka a převody


Nejen rotaxáci, mě se to děje na r.v. 2004 což už není Rotax, ale motor od BMW


Wauuu tak co to teda je??? helpless


Jéééééé sory v tom fofru jsem se do toho zamotal SmileWinkGrin jasně že je to Rotax omlouvám se za chybu.
hanzelka
 
turby
#25 
řazení dvojky
Přidané 03.08.2011 23:09

Příspěvků: 314
Registrace: 27.05.08
panove, mate BMW, tak do toho musite trochui kopat. stejne jako majitele ostatnich "legendarnich" motocyklu :-) mam dva bavoraky, Dakara a 1150GS a na obou musim "kopat". a kdyz vezmu vyvencit Horneta tak mam pocit, ze mu ublizuju :-)
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
 
SHREK JAN
#26 
řazení dvojky
Přidané 04.08.2011 07:32
Avatar člena


Příspěvků: 261
Registrace: 13.04.10
hanzelka napsal:
Raubtier napsal:
hanzelka - na kolik ta sranda přijde? Mám najeto cca 43tis, takže se na to budu asi pomalu chystat. Ale možná to vyřeší podložky pod perka ne?


Já to měl v servise s více úkonama, tipuju ty lamely + práce něco kolem 10-12.000 Kč


Ja kupoval lamely i pruzinky u prodejce www.motech.cz lamely 1694kc a pruzinky 324kc (GS 650 r.04) a delal jsem to doma podle navodu co je zde na foru a slo to taky... vymena v cca 55 tisicich km
Jezdím tak, jak umím...
 
kim
#27 
řazení dvojky
Přidané 04.08.2011 18:06
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
>SHREK JAN a poznal si nějakou změnu na řazení jedničky a dvojky po výměně ?
 
Olin
#28 
řazení dvojky
Přidané 07.08.2011 21:45
Avatar člena


Příspěvků: 388
Registrace: 07.02.11
Pokud by to výměna lamel řešila , okamžitě do toho jdu. Tato investice by vyřešila mnohé nepříjemné chvilky hlavně v terénu.
I když osobně si myslím , že opotřebením lamel to být nemůže. Na samotné vypnutí to vliv nemá, spojka by spíž měla tendenci za jízdy prokluzovat. Spíše si myslím , jak už to nějaký kamarád přede mnou uvedl, budou lamely zaklepány v koši a to může způsobovat nedokonalé vypnutí spojky. Anebo již při větším počtu ujetých kilometrů to způsobují opotřebované nájezdové hrany /čepy nebo drážky / samotného jedničkového kolečka a protikola. Konstrukci převodovky u BMW blíže neznám. Každopádně přes zimu provedu revizi spojkových lamel a koše spojky. Musíme na tento nešvar jinak dobré motorky přijít. Možná by poradil nějaký servisman od BMW, anebo asi ne , protože by tak přišli o svůj Know -How. A tak budeme koumat sami.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 107
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 6.48 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI