Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 2:   1    2  
 
BMW GS 1150 ADV versus GS 1200 ADV
Tonda
#21 
Přidané 26.08.2011 07:37

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Tak taky jednu "do placu". Moje předchozí motorka R1200GSA r.v.2008. V cca 10000km koncový převod, následováno po dalších pár tisíci km EWS, dále snímač škrtící klapky, ve 25000km regulátor pal. čerpadla, ve 27000km přední ESA.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Ivan
#22 
BMW GS 1150 ADV versus GS 1200 ADV
Přidané 26.08.2011 09:50
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Částečně se mi líbil první příspěvek chafreho. Každý máme jiné zkušenosti, jezdíme jinak, i každý kus motorky je jiný. 1200 nemám byť jsem na ní jezdil, ale na první 1100 jsem najel 85000 km - prasklá žárovka a náhon tacho. Na první 1150GSA jsem najel 60 tisíc km - cívky ve fajfkách. Pak už motorky z 2. ruky - druhá 1100 najeto 85000, já nedělal nic. Druhá 1150GSA, najeto 121000 km, býv. majitelem PREVENTIVNĚ měněno ložisko kardanu v rámci opravy atypické závady zadní brzdy.
1100 GS jsem v r.1998 kupoval jako motorku, která s běžnou údržbou vydrží stovky tisíc km. O závadách jako ložiska kardanu či na elektrice se nemluvilo, protože nebyly a nebo tak zřídka že se o nich nepsalo. Na 1150, zejména 2002-3 a mladších jsou vidět úsporné snahy výrobce ale stále to je hodně spolehlivá motorka, byť o některých mechanických závadách hlavně na zadku už se mluví častěji. A podle mne je 1200 je v tomhle ještě o krok dále - přestože je to skvělá a spolehlivá motorka, počet oprav se zvyšuje což souvisí s nižší hmotností, vyšším výkonem atd. a podle mne je trochu průšvih že majitelé to už vnímají jako standard spolehlivého stroje, což 1200 proti zbytku světa nepochybně stále je, protože motorka tě málokdy nedoveze domů a s dobrou údržbou asi taky najezdí stovky tisíc km. Ale 1100/1150 byly přece jen spolehlivější...:-)
Každý máme jiné preference a každý máme rád tu svou motorku - já 1150GSA, asi méně kvalitně udělanou než 1100, ale v mnohém lepší, někdo jiný nesmrtelnou 1100, další prý ještě nesmrtelnější dvouventil a někdo trochu úsporněji udělanou 12-ku, která při troše péče bude asi nesmrtelná taky...
 
VasekPraha
#23 
BMW GS 1150 ADV versus GS 1200 ADV
Přidané 26.08.2011 11:38
Avatar člena


Příspěvků: 1324
Registrace: 21.10.08
Ivan - clap
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
 
scorpion
#24 
BMW GS 1150 ADV versus GS 1200 ADV
Přidané 26.08.2011 13:40
Avatar člena


Příspěvků: 158
Registrace: 01.07.09
mne cuklo pri 12ooo km na zadnom perovani gufero / mam ESA / ...motorka po zaruke, ale kedze mala malo km, tak mi predajca poradil reklamovat v ramci kulancie.....vsetko vymenne zadarmo bez doplatku a uznana napriek tomu reklamacia...dakujem tymto fmoto bratislava za cely postup riesenia problemu thumbs up..zatial mam natocenych asi 24ooo km a klop klop klop zatial je klud....Wink


Ivan...thumbs up
Upravil scorpion dne 26.08.2011 13:42
 
https://picasaweb.google.com/home?tab=mq
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 89
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.10 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI