BMW dlouho zápolilo právě s puchýřky na laku, asi ji máš už vychytanou. Plastové nádrže se při opravě hůř lakují. A nedrží magnetický tankvak:-):-). Já považuju plech za lepší a asi i BMW, ale může to být věc názoru.
Ahoj, vim o ní, jen jsem se snažil najít něco tak do 60.tis km, i když 30tis. km jsou cca tři sezóny, ročníky 98-99 jsem našel, i vzhledově pekný, ale odradily mě ty kilometry, všechny měly 80-90tis. Kolik je tak práh, nad kterej byste nešli?
Je to (bude to) moje první GS, do teď jsem jezdil šestikila jednoválce z Japonska, a tam jsem nikdy nešel nad 40tis. km, pak to bylo na GO...takže nevim, jak tak hledat.....dík
Jak moc na to spěcháš?
Jestli netrváš na červené barvě a jestli chceš vybavenou 11 GS dobrýho ročníku s malým nájezdem v původním stavu (vše originál včetně laku), možná bude k mání moje voňavka leštěnka.
R 1100 GS, 11/98 (rok výroby listopad 1998), uvedená do provozu respektive přihlášená na jaře 1999. Motor dle výr. č. vyroben rovněž v listopadu 1998, ráfek předního kola dle DOTu vyroben v září 1998, ráfek zadního kola v říjnu 1998, katalyzátor v září 1998.
Individuálně dovezeno před třemi roky z Německa od prvního majitele, aktuálně najeto 47 tisíc km - skutečný nájezd, nestočeno! Doložitelné mj. servisní knížkou a stavem motorky a gumových detailů a podrobně vedeným palubním deníkem včetně průběžných dokladů (paragony z benzínek, faktury, protokoly STK).
Nebouráno (ani snad nikdy nepoloženo - i nádrž, která je na ráně, je v orig. stavu). Neježděno v terénu, ale výhradně po silnici. Teď v říjnu čerstvě po STK (raději už teď dřív abych nemusel jet v březnu na prosolených silnicích).
Vybavení:
- vypínazelný ABS
- FID (palubní displej)
- vyhřívané hefty
- padáky (kryty ventilových vík)
- dvě zásuvky na 12 V
- doplněny velmi kvalitní padací rámy Wunderlich
- Touratech výztuhy převodovky
- přídavná světla Hella (made in Germany) na samostatném tlačítku
- zvýšené blastry Touratech
- držáky bočních kufrů
- boční kufry BMW (nejsou na přiloženém fotografii)
- plotna
- velkoobjemový topcase (vejdou se i dvě integrální helmy)
- šusplech pod motorem
- kvalitní analogový venkovní teploměr
- měkký kryt hrazdičky řídítek
- zánovní obutí Michelin Anakee 2
Nikde nic nedrnčí, nekape olej, nic nevzlíná atd. Jezdím s citem k technice a tak, aby ta mašina přežila i naše potomky.
Např. než se motor zahřeje, zatěžuju ho co nejméně (zahřívám klidnou sólo jízdou střídavě po rovině a z mírného několikakilmetrového kopce), a po zahřátí jezdím vyloženě kochacím způsobem do cca 90-100 km/h.
Převodovka spolehlivá, řazení s dobrou reakcí na řadičku, indikace neutrálu a všech rychlostních stupňů na FIDu spolehlivě funguje.
EDIT: oprava překlepů
Dovi přiložený následující obrázek:
[155.98Kb]
Upravil Dovi dne 02.11.2011 13:54
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
O dobrém stavu motoru a jeho seřízení (podtlaky, ventily) i filtrů atd. snad svědčí i stejná teplota obou svodů a hlavně i prakticky nulová spotřeba oleje při mém stylu ježdění a dlouhodobá spotřeba paliva (Natural 95) pouhých 4.35 l/100 km (slovy méně než čtyři a půl litru na sto).
To byly ty dobré zprávy, a teď ta horší.
Vzhledem k ročníku, nájezdu, stavu a výbavě si ji cením na minimálně 115 tisíc Kč. Něco podobnýho by se snad dalo po delším shánění sehnat se štěstím v Německu nebo Rakousku, ale k tomu plus další nervy a výdaje - komunikace, cesta, doprava, poplatky, přihlášení u nás atd..
Důvod prodeje - pošilhávám stále víc po retro naháči Kawasaki (buďto W650 nebo W800), který by spíš odpovídal mému klidnému a výhradně kochacímu způsobu ježdění na motorkách.
Dovi přiložený následující obrázek:
Spea - ToM napsal:
4 Dovi. Ty se ji zbavujes???????? Vzdyt to je tvoje modla nebo se pletu?
No, moc se nepleteš.
Ale zjistil jsem, že spíš jezdím na malé dváce (Honda CBF 125) než na tom Báwu.
A i na něm jezdím skoro výhradně sólo a bez bočních kufrů (a žádné cesty kolem světa), a tak červíček hlodá a hlodá - že bych ho chca nechca případně snad i prodal a pořídil něco pomalejšího a vhodnějšího pro už vybouřeného staršího pána
A místo v garáži taky není nafukovací, a člověk nemůže sedět zadkem na iks motorkách zároveň.
Ale stejně bych musel přidat ještě dalších 100 tisíc, abych dosáhnul na novou W800.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Spea - ToM napsal:
4 Dovi. Ty se ji zbavujes???????? Vzdyt to je tvoje modla nebo se pletu?
No, moc se nepleteš.
Ale zjistil jsem, že spíš jezdím na malé dváce (Honda CBF 125) než na tom Báwu.
A i na něm jezdím skoro výhradně sólo a bez bočních kufrů (a žádné cesty kolem světa), a tak červíček hlodá a hlodá - že bych ho chca nechca případně snad i prodal a pořídil něco pomalejšího a vhodnějšího pro už vybouřeného staršího pána
A místo v garáži taky není nafukovací, a člověk nemůže sedět zadkem na iks motorkách zároveň.
Ale stejně bych musel přidat ještě dalších 100 tisíc, abych dosáhnul na novou W800.
Tedy, takovou spotřebu nemám ani z kopce. Nejníž jsem se dostal někam k pěti litrům. Akle je fakt, že jezdíme dva a nabalení. A navíc Bobeš je původově nejasný. Ne kradený, ale u nás v ČR jsem druhý majitel a zbytek netuším. Servisní kniha? Co to je? Ale jezdí. Dovi, neříkej mě, že je motorka, co dokáže jet pomalu za takovou spotřebu. Ještě jsem nenašel nic, co by mělo větší kochací potenciál než hroch. Sedím výš, lépe vidím a bublat umí po rovině na volnoběh. Ta Kawa je taky hezká, ale raději bych červa vypálil slivkou než se zbavovat takového klenotu co máš doma.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
vevis napsal:
Kdybych nemel 1100gs v podobnym stavu,tak bych za ni ty prachy dal!
Zvlášť jestli by se něco mělo stát s prachama...
Říkám si, jestli nakonec není lepší mít v garáži kus pořádný poctivý mašiny, co už neztrácí na hodnotě, než ve šrajtofli pár barevných papírků, který se můžou stát zakrátko bezcenýma (nebo do tý doby, než bych došetřil na tu W800).
Ale třeba to vidím zbytečně černě a ty státní bankroty se v Evropě (a v ČR) nebudou konat jak na běžícím pásu.
A možná je to taky hloupost prodávat motorku v listopadu, když na jaře se po takýchto kusech jen zapráší. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Dovi,to už jsi druhej z tohoto fora,který chce klasiku W800.Jen je mi divný,že nepřemýšlíte třeba o Triuph Boneville,to mi přijde jako klasika všech klasik matka.Hlavně je to Angličák.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Medik napsal:
Dovi, neříkej mě, že je motorka, co dokáže jet pomalu za takovou spotřebu. Ještě jsem nenašel nic, co by mělo větší kochací potenciál než hroch. Sedím výš, lépe vidím a bublat umí po rovině na volnoběh. Ta Kawa je taky hezká, ale raději bych červa vypálil slivkou než se zbavovat takového klenotu co máš doma.
Jo, dá se v klidu jet i na 1800-1900 ot/min. A dokonce i při 1500-1600 ot/min, což je u 1100 GS jízda na pětku při tachometrových cca 45-50 km/h. Samozřejmě bez zátěže, po rovince nebo mírně z kopečka, jen to tak lehce šimrat, a motor si jen přede.
Ale nesmí se za to pak vzít, to je jasný - při potřebě většího zrychlení nebo když se rovina změní ve stoupání je nutno podřadit.
Jinak ale 1100 GS začne slušně táhnout tak od zhruba 2600 ot/min výš.
S tou spotřebou - nikoho nelakuju, jezdím úsporně se vším, i s autama (litrový benzín průměr v létě cca 4.6 l/100 km, v zimě do 5 l/100 km). A s tou svojí 4T dvácou jezdím vyloženě kochací jízdy po okreskách dlouhodobě pod 1.7 l/100 km.
Tady máš když tak pro zajímavost můj přehled (aktualizuju to vždy po dotankování do plné):
Spotřeba mé Hondy CBF 125:
01. - "do plné" poprvé od koupě dotankováno za stavu odometru 1.350 km
02. - po ujetí 751 km dolito 6.00 l N95 za stavu odometru 2.101 km
03. 2.346 km, 6.00+12.56 l N95 / 996 km ~ 1.86 l/100 km
04. 3.202 km, 13.80 l N95 / 856 km ~ 1.61 l/100 km
05. - po ujetí 903 km dolito 2.88 l N95 za stavu odometru 4.105 km
06. 4.160 km, 2.88+12.19 l N95 / 958 km ~ 1.57 l/100 km
07. 5.112 km, 14.16 l N95 / 952 km ~ 1.49 l/100 km ("rekord")
Vždy tankováno za stejných podmínek - motorka na vodorovné ploše stojící na centrálním stojanu, dotankováváno až po hrdlo, ke konci opakovaným dokapáváním za občasného zakývání motorkou.
Dlouhodobá průměrná spotřeba tedy činí 1.64 l/100 km.
A tady je boGSer:
Spotřeba mého BMW R 1100 GS:
01. - "do plné" poprvé od koupě dotankováno za stavu odometru 44.513 km
02. 44.819 km, 13.99 l N95 / 306 km ~ 4.57 l/100 km
03. 45.270 km, 18.90 l N95 / 451 km ~ 4.19 l/100 km
04. 45.456 km, 8.33 l N95 / 186 km ~ 4.48 l/100 km
05. 45.873 km, 18.96 l N95 / 417 km ~ 4.55 l/100 km
06. 46.327 km, 19.91 l N95 / 454 km ~ 4.39 l/100 km
07. 46.835 km, 21.02 l N95 / 508 km ~ 4.14 l/100 km ("rekord")
08. 47.279 km, 19.25 l N95 / 444 km ~ 4.34 l/100 km
Vždy tankováno za stejných podmínek - motorka na vodorovné ploše stojící na centrálním stojanu, dotankováváno až po hrdlo, ke konci opakovaným dokapáváním za občasného zakývání motorkou.
Dlouhodobá průměrná spotřeba tedy činí 4.35 l/100 km.
Všimni si těch mých až směšně malých nájezdů - je to sranda oproti většině motorkářů (skoro se za to stydím, že to Báwo je pro mne tak trochu jako házet perly sviním), ale já to ježdění mám jenom pro občasnou relaxaci někdy o víkendu. Jsem jinak fakt dost vytížený člověk (práce, rodina atd. ) a motorky nejsou mým jediným koníčkem. A den má holt jenom 24 hodin. A sezóna trvá (pro mne) prakticky jenom tak asi 6-7 měsíců, jak který rok.
EDIT: aktualizace spotřeby po nedávném dotankování a upřesnění jízdy "na volnoběh".
Upravil Dovi dne 09.11.2011 11:44
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Kasak napsal:
Dovi,to už jsi druhej z tohoto fora,který chce klasiku W800.Jen je mi divný,že nepřemýšlíte třeba o Triuph Boneville,to mi přijde jako klasika všech klasik matka.Hlavně je to Angličák.
Viděl jsem oba stroje, na obou jsem seděl, a na W800 jsem se i projel (Brno Vinohrady, ofic. dovozce). Tichá, nízká, řídí se jak koloběžka, plochý průběh krouťáku, pro mne ideál na kochací jízdy.
Řekl bych, že ten TB je klasika dneska už spíš podle jména, ale ta W650 a W800 mi přijde ještě klasičtější, prostě udělat černobílou fotku s jezdcem v dobovém oblečení z konce 60. nebo začátku 70. let, tak to je dokonalá iluze.
A to provedení (dílenské zpracování) u té Kawy nemá chybu (snad jedině ten plastový pochromovaný kryt královské hřídele). A letos v létě jsem u Globusu pokecal s majitelem zaparkovaného TB, který mi začal vypočítávat ty nedodělky svého stroje, a sám od sebe toho svého Bonnevilla srovnával s novou W800. Říkal, že W800 je o stupeň kvalitnější výrobek a s pokrčením ramen se vyjádřil zhruba v tom smyslu, že dneska by vzal raději tu W800. I s tím, že je to japonec, není to angličan, a že je to menší objem a menší výkon.
No ta z němec je o 600eur levnější. Je bližší jsem z UL a přihlásit je budu muset tak jako tak. Navíc ta o Slovenského bratra pravděpodobně teren zažila už jen podle použitého obutí.
Ta spotřeba je velmi pěkná.. A celé tvé GS, škoda ho prodávat. Mimochodem, co takový Triumph Scrambler? Nad tím vždycky slintám, když ho někde vidím na fotce. I když na mě by byl asi moc mrňavej..
Ta cena je podle mě úplně v pořádku.....na červené netrvám, líbí se mi asi nejvíc, ale černá s bordovou sedačkou je taky kus Prodal jsem svoji Hondu a ještě bych měl v nejbližší době prodat veterána Mini....rozpočet bude nějakých 100tis., nevím jak moc s prodejem spěcháš, já to vidím zhruba přes zimu motorku koupit. Až to bude 100% aktuální, tak se ozvu, protože ta tvoje krasavice by rozhodně stála za to oběhnout příbuzenstvo a domluvit u nich malý "úvěr"
Upravil xtmotoman dne 02.11.2011 22:27
tak Dovi popsal svou motorku tak, že skoro závidím, ale, mám 95, najeto 130000 tis, nikde mi nic neteče, neklepe,nehvízdá, spojka nová v 110000, nasadil nové anakíčka a jezdím a jezdím a zatím nic neřeším, klepu na dřevo, gs je
Dovi,jestli jezdíš,tak jak píšeš,tak bejt tebou se nerozmýšlím a koupím opravdového oldtimera a ne nějakou náhražku.Pohybujou se ve skoro stejný cenový relaci a je to uplně něco jiného.Norton,Metchles,Triumph,BSA,BMW.Nádherný stroje.
Když je hlad,je i husa dobrá.