Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Ivan
#21 
Přidané 11.11.2011 14:03
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Mám zkušenost s PDA+brašnička i auto Garmin+brašnička s držákem TT. Nemohu říct že bych se vyloženě trápil, ale proti staré 60CSx to byl v komfortu krok zpět a tak jsem šel do Zumo 550 + držák TT na RAM kloubu. Garmin 660 toho umí ještě víc, oproti autonavigaci je displej lépe čitelný na slunci, nebudeš ho v průtrži mračen schovávat protože brašnička je "jen" voděodolná atd. Zdůvodnit jestli stojí vyšší komfort za 8 tisíc navíc si musíš sám, já to udělal, po nějaké době si peníze neuvědomuješ ale užíváš si dokonalosti nekompromisní, komfortní motonavigace. Mně to za to stálo..
 
hicks
#22 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Přidané 11.11.2011 14:45
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Ivan napsal:
Mám zkušenost s PDA+brašnička i auto Garmin+brašnička s držákem TT. Nemohu říct že bych se vyloženě trápil, ale proti staré 60CSx to byl v komfortu krok zpět a


zkousel jsem nekolik HTCek s tim odpruzenym pouzdrem TT:

- HTC/T-MOBILE Vario 1
- HTC/T-MOBILE Vario 3
- HTC HD2

VSECHNO se prehrivalo... nekdy jsem musel delat i (na ceste) hardreset, protoze to porasilo data v pameti.

Podle mne je cokoliv mimo 660 + drzak TT zbytecny trapeni... navic i nebezpecny.. nebot:

- nevidis poradne na navi v komplikovany dopravni situaci -> jses nas*anej -> jses nebezpecnej

Naposledy jsem si nabyl d****u ted s Oregonem 450. Stal ve vysledku skoro podobny penize jako Zumo.. sice jde dat na kolo i na skutr, ale 660 PROSTE NENAHRADI.

V Newcastlu jsem myslel, ze se fsteknu... nebyl jsem schopen dostat se kam jsme potrebovali... navic jeste kombinace s tou jejich nemocnou jizdou vlevo...

Stejne pokud clovek jezdi driv nebo pozdeji skonci u 660 imho.
Upravil hicks dne 11.11.2011 14:48
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
stepan
#23 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Přidané 11.11.2011 15:25
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Ivan napsal:
nebudeš ho v průtrži mračen schovávat protože brašnička je "jen" voděodolná atd.


Já jezdil s PDA a brašničkou od TT 2 sezóny na 2 motorkách, mockrát i v dešti, třeba celý den a to jsem měl ještě do brašničky přivedené napájení.
Nikdy se mi dovnitř voda nedostala.
 
http://kouzelnyzivot.cz
stepan
#24 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Přidané 11.11.2011 15:27
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
hicks napsal:
660 imho.


660 IMHO je někajem novej model? Já znám akorát ZUMO
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
hicks
#25 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Přidané 11.11.2011 15:39
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
stepan napsal:
hicks napsal:
660 imho.


660 IMHO je někajem novej model? Já znám akorát ZUMO


kdyz mi na chvili pujcis hrebik a svoji 660ku, klidne Ti to taky upradnu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#26 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Přidané 11.11.2011 15:41
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
stepan napsal:
Ivan napsal:
nebudeš ho v průtrži mračen schovávat protože brašnička je "jen" voděodolná atd.


Já jezdil s PDA a brašničkou od TT 2 sezóny na 2 motorkách, mockrát i v dešti, třeba celý den a to jsem měl ještě do brašničky přivedené napájení.
Nikdy se mi dovnitř voda nedostala.


voda se tam dostane jenom pri UKRUTNY prutrzi mracen...

mam s tim najeto asi 80 tisic, voda problem nebyl. Prehrivani ano.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Tom_Brno
#27 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Přidané 11.11.2011 15:59

Příspěvků: 132
Registrace: 28.04.10
Ahoj,

mám podobnou zkušenost jako HICKS taky Vario 1 a 3 (jen v autě) a teď naposledy TouchPro2 (i na motorce). Ale jsem psal, TomTom nemá SW pro nejnovější mobilní Windowsy a ani pro Androida a tím tedy vše (použití PDA telefonu jako navigace) končí ..
Takže teď je na stole (tak, jak zněla ta původní otázka)
Zümo 660
nebo
nějakej entry Garmin jako ten např. Nüvi 1390T Lifetime ?
Jinými slovy se ptám, je rozdíl jen v vodotěsném "balení - provedení" ?
Nebo i např. v:
- hardware - citlivost GPS modulu, rychlost startu ?
- software - jiné funkce, jiné mapové porkytí ?
- jiném displayi ?
Funguje i v taštičce - případné přehřívání ?
Tom
 
hicks
#28 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Přidané 11.11.2011 16:08
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Tom_Brno napsal:
Ahoj,

mám podobnou zkušenost jako HICKS taky Vario 1 a 3 (jen v autě) a teď naposledy TouchPro2 (i na motorce). Ale jsem psal, TomTom nemá SW pro nejnovější mobilní Windowsy a ani pro Androida a tím tedy vše (použití PDA telefonu jako navigace) končí ..


pozor.. ja v PDA mel trvale Garmin Mobile XT (roky neupdatovany/neprodavany). Ale fungoval export z Mapsource.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#29 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Přidané 11.11.2011 16:10
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Tom_Brno napsal:
Takže teď je na stole (tak, jak zněla ta původní otázka)
Zümo 660
nebo
nějakej entry Garmin jako ten např. Nüvi 1390T Lifetime ?
Jinými slovy se ptám, je rozdíl jen v vodotěsném "balení - provedení" ?
Nebo i např. v:
- hardware - citlivost GPS modulu, rychlost startu ?
- software - jiné funkce, jiné mapové porkytí ?
- jiném displayi ?
Funguje i v taštičce - případné přehřívání ?


ja bych koupil 660.. vse ostatni te bude nejakym zpusobem rozcilovat.

Ja jsem typickym prikladem... mne irituje dlouhodobe cena Zuma. Proste mi prijde predrazeny... za tu dobu, co mam Morabo 660ku jsem si s navigacema uzil takovej porod a vydaje, ze jsem si mel 660 koupit davno.

u mne je to komplikovane take tim, ze fakt vozim mobil v kapsicce na telefonovani.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
100bubu
#30 
Navigace low end x high end - rozdíl v parametrech ?
Přidané 12.11.2011 07:59
Avatar člena


Příspěvků: 2126
Registrace: 20.06.08
660 ma iny displej-lepsie podsvietenie a polarizacny filter, hw asi ani nie ale v SW ma viacej velmi uzitocnych funkcii.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK
Diagnostika GS-911 BT
https://www.faceb...963987398/
 
https://www.facebook.com/Bubutech-109219963987398/
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 86
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.65 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI