Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Drenáž
toli
#21 
Přidané 29.01.2012 21:11
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Zpátky k tematu to sundavání hadice je zvlášt pakárna u motorky s abs protože se tam právě přes abs motor nedá dostat ke šrouvku kterej tu hadici drží Shock zpátky už sem ho tam nikdy nedal a vyplatilo se to Grin po dalších 40tkm když sem dělal spojku tak už to šlo snadno.
Upravil toli dne 29.01.2012 21:11
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Dovi
#22 
Drenáž
Přidané 30.01.2012 09:28
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
TOLI napsal:
Dovi napsal:
 
Honza ofroudak napsal:
výměna težká neni, spíš je to pakárna.
Většinou je ale v vydřená i hřídelka vodní pumpy a je dobrý jí vyměnit taky. Protože jinak se ti to za chvíli stane znovu. Musí dolu celý dekl spojky a rozberat i vodní pumpu. Nejhorší je sundat trubku na olej co vede od zhora dolu pod mod motor. To je na celý práci nejtěžší-

Tydou napsal:
ja teda nevim co je na ty trubce tak slozityho, delal jsem to na 2 motorkach a vzdy bez problemu, oddelam si sroubek co je u sroubu na napinak rozvodovyho retezu a pak dole na motoru a muzu s ni hybat jak chci a kam chci, zpetna montaz taky bez problemuthumbs up

Tomyz napsal:
Nedalo mi to a byl sem se podívat, jak ta trubka vede. Budu to muset skloubit s výměnou oleje.


Honza měl pravdu s tou pakárnou (konkrétně u této jinak velmi dobré mašiny).

A dle oblíbeného Toliho rčení - u malýho GS Báwa je ke všemu přístup jak k penězům a hlavně je tam místa jak v hodinkách...


Řešilo se to tu i v jiných případech - viz např. Demontáž zadního světla

http://www.bmwgs....d_id=10211


Maličko sem musel poupravit názor- oproti dvanáctce je na šestpade královskýho místa a přístup taky lepší Grin


Omlouvám se za trochu off topic reakci, ale když už se to tu načnulo...

Toli, prosím Tě, s tou 1200 GS mě překvapuješ - měl jsem za to, že když 12ka vychází z 1100 GS a 1150 GS, bude i u ní skoro ke všemu stejně dobrý přístup.

U 1100 GS (a myslím, že i u 1150 GS) je téměř ke všemu snadný přístup, snad možná s výjimkou pár věcí, kvůli kterým je nutno nadzvednout nádrž.

Mohl by ses trochu rozepsat o těch obtížných místech na 1200 GS?

A pro jistotu - nemyslím to vůbec ironicky a nezpochybňuju Tvůj dojem z toho, ale opravdu mě překvapuje, že by to u 12ky mělo být ještě horší než u jednoválcové F 650 GS.
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
toli
#23 
Drenáž
Přidané 30.01.2012 09:32
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Možná sem trochu přeháněl ale když sem sundaval nádrž poprvý tak sem z toho byl docela vykulenej. Musí se sundat boční plasty a plechy.Středovej plast,potom víčko nádrže.Pak odpojit 4hadice a rozpojit 2konektory a pak jde teprv nádrž ven.Elektronika je tam lepší než u 650 protože jsou tam jen dvě velké jednotky a to je všechno.Přidělával sem tam elektroniku pro mlhovky a šlo to snadno myslim že mnohem jednodušejc než cokoliv přidávat do 650.Na to jak odvzdušnit okruh abs mi sice chvilku trvalo ale taky to nebyla žádná věda.Nicméně co se týče klasický údržby tak je na tom boxer o hoooodně moc líp.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Dovi
#24 
Drenáž
Přidané 30.01.2012 09:36
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
OK a díky Smile
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
BIGR
#25 
Drenáž
Přidané 30.01.2012 09:40
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
TOLI napsal:
Možná sem trochu přeháněl ale když sem sundaval nádrž poprvý tak sem z toho byl docela vykulenej. Musí se sundat boční plasty a plechy.Středovej plast,potom víčko nádrže.Pak odpojit 4hadice a rozpojit 2konektory a pak jde teprv nádrž ven.Elektronika je tam lepší než u 650 protože jsou tam jen dvě velké jednotky a to je všechno.Přidělával sem tam elektroniku pro mlhovky a šlo to snadno myslim že mnohem jednodušejc než cokoliv přidávat do 650.Na to jak odvzdušnit okruh abs mi sice chvilku trvalo ale taky to nebyla žádná věda.Nicméně co se týče klasický údržby tak je na tom boxer o hoooodně moc líp.


Středovej plast ani víčko nádrže nesundavám jde to sundat i s nima . U velkejch padáků je potřeba sundat i vršek. Ale jinak znám mnohem horší motorky na servis. Mě naopak přijde míň místa v 650...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
Darek
#26 
Drenáž
Přidané 30.01.2012 11:21
Avatar člena


Příspěvků: 351
Registrace: 01.09.10
TOLI napsal:
....Nicméně co se týče klasický údržby tak je na tom boxer o hoooodně moc líp.


Děkuji, žes mi nezkazil snění o novém stroji Smile
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 109
Členové on-line: 1
Peacemaker

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 1.65 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI