Dvou svíčku, ale děláto jen když je to studeny ty dorazy jsem ještě nedělal to se musí proč zase?Nejezdím na max.plyn max.120KM/H abych se udržel na polnačce D1
Chalani nestalo sa vam niekedz ye ste spoyorovali presak popri palivovej hadicke ako ide ci uy od cerpadla,od filtra alebo od vstrekovaca?Ja som to vlani cez sezonu spozoroval,a tak som tam dal novu SKpasku (klasicku srobikovu) a pohoda,no terazked som chcel moto zahriat kvoli vymene oleja tak som si to nova vsimol.Tak som si zohnal SKpasku "deformacnu" ktora by mala zovriet hadicku po celom jej obvode a tym padom aj lepsie tesnit.Srobikova SKpaska v oblasti srobika netvori obluk a preto si myslim ze to prepustalo.Nemate s tym niekto skusenost?
TOLI napsal:
... Myslim že to i bylo ve filmu- Road to Dakar jak to Boormanovi chcípalo pak tam přijel ten tovární jezdec nebo bůhví kdo to byl (už si nepamatuju) a ukázal mu jak se to dělá...
Nastartovat nemohl Simon Pavey (Boorman už byl mimo soutěž) a tenhle fígl mu ukazoval Nick Plumb. Bylo to tuším před poslední etapou.
Zapamatoval jsem si to, kdybych jel náhodou na svém Dakaru Dakar...
TOLI napsal:
... Myslim že to i bylo ve filmu- Road to Dakar jak to Boormanovi chcípalo pak tam přijel ten tovární jezdec nebo bůhví kdo to byl (už si nepamatuju) a ukázal mu jak se to dělá...
Nastartovat nemohl Simon Pavey (Boorman už byl mimo soutěž) a tenhle fígl mu ukazoval Nick Plumb. Bylo to tuším před poslední etapou.
Zapamatoval jsem si to, kdybych jel náhodou na svém Dakaru Dakar...
No vidiš já si dycky pamatuju jen to pro život důležitý Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
michal krtek napsal:
Dvou svíčku, ale děláto jen když je to studeny ty dorazy jsem ještě nedělal to se musí proč zase?Nejezdím na max.plyn max.120KM/H abych se udržel na polnačce D1
To se dělá proto že si řídící jednotka přes snímač polohy vstřik.klapky zkalibruje vzájemně hodnoty,které se mohou např opotřebením dorazů nebo zakarbonováním klapky mírně časem rozejít.
michal krtek napsal:
Dvou svíčku, ale děláto jen když je to studeny ty dorazy jsem ještě nedělal to se musí proč zase?Nejezdím na max.plyn max.120KM/H abych se udržel na polnačce D1
To se dělá proto že si řídící jednotka přes snímač polohy vstřik.klapky zkalibruje vzájemně hodnoty,které se mohou např opotřebením dorazů nebo zakarbonováním klapky mírně časem rozejít.
Spíš se to rozese.re když si při startování přidáš omylem plyn... např. ti chcípne motorka ve výjezdu a jak ji držíš v tom kopci a zároveň startuješ, tak si omylem trochu přidáš a problém může být na světě.
jardajerman@seznam.cz
michal krtek napsal:
Dvou svíčku, ale děláto jen když je to studeny ty dorazy jsem ještě nedělal to se musí proč zase?Nejezdím na max.plyn max.120KM/H abych se udržel na polnačce D1
To se dělá proto že si řídící jednotka přes snímač polohy vstřik.klapky zkalibruje vzájemně hodnoty,které se mohou např opotřebením dorazů nebo zakarbonováním klapky mírně časem rozejít.
Spíš se to rozese.re když si při startování přidáš omylem plyn... např. ti chcípne motorka ve výjezdu a jak ji držíš v tom kopci a zároveň startuješ, tak si omylem trochu přidáš a problém může být na světě.
nejsem na to sice expert ale myslím že by to přidání plynu nemělo tak vadit páč stejný system bude nejspíš i u aut se vstřikováním a spousta lidí přidává plyn při startu (ať už se to má či nemá) a nic se s nastavením neděje,to by bylo tímto dost zranitelný to nastavení ,že by s tím výrobce nepočítal? nevím jen tak uvažuju
michal krtek napsal:
Dvou svíčku, ale děláto jen když je to studeny ty dorazy jsem ještě nedělal to se musí proč zase?Nejezdím na max.plyn max.120KM/H abych se udržel na polnačce D1
To se dělá proto že si řídící jednotka přes snímač polohy vstřik.klapky zkalibruje vzájemně hodnoty,které se mohou např opotřebením dorazů nebo zakarbonováním klapky mírně časem rozejít.
Spíš se to rozese.re když si při startování přidáš omylem plyn... např. ti chcípne motorka ve výjezdu a jak ji držíš v tom kopci a zároveň startuješ, tak si omylem trochu přidáš a problém může být na světě.
nejsem na to sice expert ale myslím že by to přidání plynu nemělo tak vadit páč stejný system bude nejspíš i u aut se vstřikováním a spousta lidí přidává plyn při startu (ať už se to má či nemá) a nic se s nastavením neděje,to by bylo tímto dost zranitelný to nastavení ,že by s tím výrobce nepočítal? nevím jen tak uvažuju
Jarda má pravdu většinou to chcípá právě při nechtěném startu s plynem.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.