[quote]Will napsal:
hmmm.. tak jsem žil v mylné představě.. na technické byl na mě mooooc hodnej, naštěstí... tak pro ostatní, nemá smysl tam dávat xenon bez paraboly, stejně vidíš kulový jak s normální žárovkou a ještě problémy jinde... jediný pozitivní věc je, že tě ve dne vidí o hooodně víc... večer nevidíš a asi trochu oslňuješ. tohle je moje zkušenost. jinak stínítko tam mám a stojí to.... jak jsem psal už výše[/quote
S tou parabolou to trochu nechapu Ty mas svetlomet bez paraboly?? Nespletl jsi si to s optikou??
Pokud tam das xenon. vybojku, tak ti musi (pokud je dobre vyrobena) sviti mnohem lepe, nez normalini halogenka !! Jde take o to, jakou teplotu ma. Pokud das od 4100K - 6000K, tak svitis mnohem lepe. Pokud tam das 8000K a vys, tak cim vys, tim skutecne **** uvidis, pac to bude svitit modre, resp. fialove, takze moc toho neuvidis. Ja tam mam od Twalcomu primo pro GS a funguje dokonale. V kazdy motorce jsem mel xenony a vzdy svitily lepe nez halogenky. Samo, ze to neni homologovano. Na technickou doporucuji uvest do puvodniho stavu.
Pokud chces fakt dobrou alternativu, tak po odskouseni asi tisice zarovek,doporucuji tyto: http://www.xenony...ci-zarovky
no že svítí lépe, to možná ano, ale nic moc převratného... za přestavbu to asi nestojí, zvlášť když to vidí hned... třeba v zahraničí to může být problém. jinak parabola na xenon má jinou strukturu (sklo) , prostě je přizpůsobená na xenon, bez toho to světlo jde nějak všude. teplotu opravdu nevím, bílé, možná krapek do modra
jinak když se podívám na tohle tak to nějak vypadá...http://www.tourat...ts_id=2273 u motorky světlo ale dál není moc vidět... když jedeš 100 tak to tlumený nesvítí dál, tak vidíš prdlajs... u normálního světla je víc osvětlená ta vzdálená plocha a tak vidíš víc kam jedeš. Když jedeš pomalu, nebo když stojíš, světla je kolem dost, to je pravda..
Upravil will dne 19.03.2012 15:32