Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
 
rachot 1150
profesor
#21 
Přidané 28.03.2012 21:50
Avatar člena


Příspěvků: 163
Registrace: 14.10.07
No, tady tocej 91, ale moji 1150 asi voni. Neboucha a jezdi bez protestu?
Je pravda ze ji trosku davam za ouska blushing
profesor
 
www.pragmoto.cz
petrguss
#22 
rachot 1150
Přidané 28.03.2012 21:57
Avatar člena


Příspěvků: 728
Registrace: 04.03.12
Taky se mi to na 1100tce děje. Velmi rachotivý zvuk při rychlejší akceleraci ve vyšších otáčkách - to je přesně ono... pocituji to téměř po každé když rychleji akceleruji. Zkusím natankovat nějakou tu vervu 100okt. atd. a uvidíme, je to tedy usazeným karbonem? nebo proč tam dochází k tomu detonačnímu spalování - jaké je vysvětlení?

Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
 
Pertla
#23 
rachot 1150
Přidané 28.03.2012 22:05
Avatar člena


Příspěvků: 2678
Registrace: 20.12.10
Když nad tím tak přemýšlím, ze začátku nic ... to jsem tomu dával za uši ... ale teď pozoruju že jezdím jen tak šudlačku a pořádně za uši dostala někdy v srpnu na ITT..
petrguss> Přečti si co psal Tonda o stránku před Smile
 
Tonda
#24 
rachot 1150
Přidané 28.03.2012 23:24

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Karbonem to pravděpodobně nebude - jak už jsem psal výše 1.) tak jeden motor jsem si tehdy cvičně rozhodil a odkarbonoval a výsledek pro majitele=0 - 2.) znám totiž několik lidí, kterým to tehdy dělala úplně nová motorka od koupě - z lidí tady na fóru např. Ivan - tomu to tuším dělal 1150ADV od novoty). Jak už jsem psal výše - nekvalitní palivo a nevhodnej způsob jízdy (nízký otáčky a potom najednou moc plynu). Přikláním se ke smazakovi, že když se jezdí v otáčkách, tak se tyto detonace neprojevují. Já tak jezdil na 1100GS a opravdu jsem to málokdy pocítil.
Upravil Tonda dne 28.03.2012 23:35
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Kubicek
#25 
rachot 1150
Přidané 28.03.2012 23:33
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
Jo minulej rok mne to začalo dělat taky na 6 a je to na 4000 otáčkach.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
smazak73
#26 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 06:48

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
No motor na 1150 má tuším největší krouťák někde kolem 4000ot a tam by se měl držet vím krásně táhne už od 1500ot ale prostě ho ulejváte benzínem.Když z 1500ot votočím heftem tak tam teče tolik benzínu že to prostě nestačí spálit něco vyletí ven výfukem a když budete takhle jezdit pořát tak to je pak vevnitř jak komínWink
 
joe
#27 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 07:06

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Chce to víc tahat a nelít tam sajrajt. Dělalo mi to v Tunisku na jejich benzín i po cestě zpět v Italíi. U nás nic. Zatím. V každém případě je to hrozný zvuk.
 
Hrabe_X
#28 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 07:39
Avatar člena


Příspěvků: 3747
Registrace: 31.10.07
GS mám asi 10 let a musím říct, že se mi tohle nikdy nestalo.

Čtu tady, že se to stává více lidem a pro mě je to úplně nová informace. Shock
Tankuju ty nejlevnější benzíny v okolí a nikdy motorka ani nezakuckala.

Ale je fakt, že jí celkem točím, čas od času jí nadělím při předjíždění skoro omezovač a při prudších rozjezdech podřazuju.

Věřím, že krátkodobé, vysoké otáčky motoru jenom prospějou nebo minimálně nijak neuškoděj. Neuměl bych to drtit do kopce na vyšší volnoběh a plnej plyn, to motor dostane asi sadu jak bejk, i když si majitel myslí, že ho nízkejma otáčkama šetří. Je to běžnej omyl, kterej ale zásadně zkracuje životnost motoru.

Tonda můj motor viděl po 110tis km zevnitř (výměna těsnění pod válcem) a myslím, že o zakarbonování nic neříkal. Co posílal fotky, tak písty byly jak z výrobní liky a nemyslím, že je před focením leštil.
Upravil Hrabe_X dne 29.03.2012 08:26
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
ALF-gs
#29 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 08:40
Avatar člena


Příspěvků: 526
Registrace: 30.05.10
S moji 1150GS jsem najel cca 25 tis km a tenhle problém sem nikdy neměl. Vlastně většinou tankuju na LukOil, jen když není zbytí tak jinde. Drahým pumpám jako Shell, OMV atd se vyhýbám.
Ke stylu jízdy jak psal výš Hrabě_X... Rád se svezu rychleji, moto nepodtáčím spíš naopak. Tím nechci říct že točím k omezovači. Při klidnější jízdě řadím kolem 4 - 4,5 tis. otáček když se chci svézt tak kolem 6 tis. po dálnici většinou 130-150 mimo obce do 120...
 
Ivan
#30 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 09:10
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Tohle téma jsem nadhodil už před 5-6 lety a vymyslel i termín "omezovač zrychlení", protože to tak opravdu funguje. Když se přidává plyn pomalu a motorka jde pěkně s ním "ruku v ruce" tenhle jev nenastane. Když se přidá víc, tak v tom strašně rachotilo. Někdy pomohlo na začátku rachocení dát plný plyn, ono se to přes kritickou oblast bez rachtu dostalo a zase se mohlo ubrat. První "Kalaharka" 1100GS to nedělala, pak 1150ADV ano a to skoro od nové motorky. Druhá 1100GS to nedělala a u současné 1150GSA se to stalo jednou. Benzín tankuju kvalitní a pokud je, tak 98-100 a mohu potvrdit, že to pomůže, ne ale úplně a natrvalo. Opravdu nevím co to rachotí, ale společným znakem je, že se to stává u motorek, které jezdí kochacím tempem. Tohle mi už říkal kdysi kamarád, tak jsem motor nějaký čas víc vytáčel a ono to fakt přestalo. Jak jsem ale zvolnil a kochal se, po pár týdnech se to vrátilo. Možná na to má vliv víc faktorů (seřízení, benzín, olej, svíčky, nastavení ŘJ...), protože jsou i kochači, kterým se to nestává, ale kochači jsou společným jmenovatelem a dočasnou ostřejší jízdou se toho lze zbavit. Stačí řadit trochu ve vyšších otáčkách, občas podřadit a jet třeba v obci na nižší stupeň, občas při předjíždění ostřeji zrychlit apod.
 
zetor
#31 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 09:19
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
Do pátku (23.3.) mi to nerachtilo. V pátek jsme s Mr GS natankovali nějakej zkurvenej benzín = střelba do výfuku a od 4000ot (Mr GS to dělalo taky slušnou neplechu,až jsme museli zajet k Cyrilovi na diagnostiku kde to ukazovalo vše v poho-byl to ten benzín) a při prudším zrychlení rachot jak prase. Pak jsem natankoval Verva 100 = bylo skoro po rachotu. Pak opět 95-tku = rachot tam byl zase. No a v úterý jsem natankoval 98-čku = rachot opět skoro pryč. helpless
 
mandy8
#32 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 09:28
Avatar člena


Příspěvků: 708
Registrace: 28.10.08
U mě se to rachocení zatím nikdy neobjevilo. Ale je fakt že nejezdím moc kochacím stylem, to jde poznat i na spotřebě u které jsem se nedostal nikdy pod 6l. Navíc benzín tankuju kdekoliv, i na no name benzínkách.Ani v Tunisu kde jsem tankoval kdejakou sračku, motorka občas více střílela ale nikdy žádný rachot.
 
www.maliri-nateraci.cz
servisak
#33 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 09:30
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
zetor napsal:
Do pátku (23.3.) mi to nerachtilo. V pátek jsme s Mr GS natankovali nějakej zkurvenej benzín = střelba do výfuku a od 4000ot (Mr GS to dělalo taky slušnou neplechu,až jsme museli zajet k Cyrilovi na diagnostiku kde to ukazovalo vše v poho-byl to ten benzín) a při prudším zrychlení rachot jak prase. Pak jsem natankoval Verva 100 = bylo skoro po rachotu. Pak opět 95-tku = rachot tam byl zase. No a v úterý jsem natankoval 98-čku = rachot opět skoro pryč. helpless

Nenatankoval jsi na prostředním stojanu??
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
sadilek
#34 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 09:55
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Taky už jsem na toto téma dost přečetl i napsal,ale myslím si že ani styl jízdy na to nemá až takovej vliv.Je divný,že mě se to poprvé stalo ve Francii.Motorka dostávala při honičkách se supersportama dobrej kouř a najednou tohle až jsem myslel že jsem jí zkurvil.To bylo v 06.Pak byl dlouho klid až v 07 při cestě do Mongolska a pak vlastně pokaždý když vyjedu na východ.Tam sice nejedu jako ****,ale zase tam stojí benzín za houno a oktanů taky moc nepobral.Já mám pocit,že tím přidáváním kytek do paliva co nám ordinujou zelený se to palivo stává horší a přibližuje se těm neaditivovaným z východu.Tam ale stojí zlomek ceny co u nás.Podle mě dostávají kouř i auta,ale tam to u vodou chlazenýho a odhlučněnýho motoru neslyšíme,jen se nám zdá že to míň jede.U boxera je to jasný.Dá signál co si o palivu myslí hned a důrazně.
Apropo co vlastně chrastí?Ventily?
 
www.jezdime.eu
morabo
#35 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 10:28
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Nejsem si jistej, jestli mam na mysli to samy, ale pripada mi to jako klasicky zamlaceni a zakuckani pri podtocenym motoru a velkym pridni plynu... To je ale normalni a dela to snad vsechno, i auta, jen u 1150 je to opravdu vyzivne Grin

Mame sice dvoukolovy lokomotivy, ale chce to proste preci jen radit Wink

Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
zetor
#36 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 10:37
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
morabo napsal:
Nejsem si jistej, jestli mam na mysli to samy, ale pripada mi to jako klasicky zamlaceni a zakuckani pri podtocenym motoru a velkym pridni plynu... To je ale normalni a dela to snad vsechno, i auta, jen u 1150 je to opravdu vyzivne Grin

Mame sice dvoukolovy lokomotivy, ale chce to proste preci jen radit Wink


Ne-éé toto je rachot cca. od 4000ot./min jako kdyby jsi hodil hrst šroubů do pračky...

Ale jen při prudším přidání plynu....
Upravil zetor dne 29.03.2012 10:43
 
zetor
#37 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 10:38
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
servisak napsal:
zetor napsal:
Do pátku (23.3.) mi to nerachtilo. V pátek jsme s Mr GS natankovali nějakej zkurvenej benzín = střelba do výfuku a od 4000ot (Mr GS to dělalo taky slušnou neplechu,až jsme museli zajet k Cyrilovi na diagnostiku kde to ukazovalo vše v poho-byl to ten benzín) a při prudším zrychlení rachot jak prase. Pak jsem natankoval Verva 100 = bylo skoro po rachotu. Pak opět 95-tku = rachot tam byl zase. No a v úterý jsem natankoval 98-čku = rachot opět skoro pryč. helpless

Nenatankoval jsi na prostředním stojanu??


Né-éé....Ethanol či co to je jsem tam nedal....
 
servisak
#38 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 10:39
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Nevím nevím spíš byla prázdná nádrž a nabral sis usazeninu. Pač segra tam tankovala ten stejnej den ráno a auto jezdí uplně normálně... Mám prázdnou nádrž tak ji tam natankuju a uvidím..
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
morabo
#39 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 10:50
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
zetor napsal:
morabo napsal:
Nejsem si jistej, jestli mam na mysli to samy, ale pripada mi to jako klasicky zamlaceni a zakuckani pri podtocenym motoru a velkym pridni plynu... To je ale normalni a dela to snad vsechno, i auta, jen u 1150 je to opravdu vyzivne Grin

Mame sice dvoukolovy lokomotivy, ale chce to proste preci jen radit Wink


Ne-éé toto je rachot cca. od 4000ot./min jako kdyby jsi hodil hrst šroubů do pračky...

Ale jen při prudším přidání plynu....


Aha...
Takze normalne tocim 4000, chci pridat, vezmu za to a rozrachta se to?!
Tak to zaplatpanbuh nemam, mne mlati jen asi klapka (na volnobeh a pri pomalym brzdeni motorem). Ale taky jen nekdy.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
zetor
#40 
rachot 1150
Přidané 29.03.2012 10:58
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
Morabo: přesně jak říkáš...nad 3800-4000ot./min při prudším přidání to rachtá...u předchozí 1150GS mi to dělalo stejně...
 
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 108
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.45 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI