mirekcinan napsal:
za ty prachy neni absolutně co řešit, na suchu paráda, jdou krásně na hranu, ale jak píše bystricke - podřazení o 2 kvalty a zadek honíš po silnici a prudčí zabrždění taky nemusej. Jakmile se dostanou na mokro tak je ale zle, matičko, zle.. v totální průtrži kde jsem si na tkc80 dovolil předjíždět auta si s 07 jenom řikám ať nepřijde nějaká ostřejší zatáčka. Dá se na nich jet na vodě, ale je to opravdu wosser.
Co se praskání mezi figurama týče, Joe, nemůžu s tebou souhlasit, mám nový vzorek a gumy vyjely z fabriky jako jedny z posledních. a mezi figurama začaly praskat tak po 1000 km.
Jinak na albánský šotolině se jim tuze líbilo
Mám na nich najeto za 2 měsíce cca 6 tis km a úbytek vzorku výraznějc nepozoruju, snad jenom nepravidelný sjíždění zadní gumy v náklonech kdy se jednotlivý figury sjížděj do kulata, ale ve středu jsou krásně hranatý
Jenom zopakuju, že za ty prachy jsou výborný a dodám, že nepravidelný sjíždění je pravděpodobně ze sportovní jízdy minulý týden kdy sem motorku s chutí rval ze spárů zatáček
Ahoj,
taky uvažuju o E07, ale nerozumím tomu jak mohou být výborné, když nesedí na vodě, praskají, atd. Argument "za tu cenu" je takový trochu divný, když gumy sou to co tě odděluje od silnice. To je podle mě lepší jít do K60 Scout, trochu připlatit a na vodě neřešit, jestli to náhodou někde nepoložím.
Jednoduché řešení, pokud pneu praská je důvod ji reklamovat. V následujících řádcích se budu zase opakuvat. Je potřeba si uvědomit na co chci koupit jakou pneumatiku. Pokud chci pneu s vysokou figurou typu E-07,09,10 tak musím počítat s tím, že nebude ex měká z důvodu valchování figur (pocit neovladatelnosti) na silnici a výrazně malým nájezdům. Asi by se uživatelé hodně divili kdyby si koupily pneu např. E-07 a odjeli do Albánie a domů se na nich již nevrátili přes skutečnost, že na mokru krásně drží. Nelze srovnávat E-07 s pneu Haidenau K 60 Scout i když si jsou trošku podobné. Jasné je to, že na silnici vítězí K 60 a naopak, tak jak nelze srovnávat TKC 80 a E-09. Jisté srovnání lze udělat u E-10 a TKC 80. Tyto jsem pozoraval a srovnával na motovýletu s Tondou a ostatními na letošní cestě po Alpách. Tyto dvě pneu si jsou hodně, ale hodně podobny v chování i nájezdu na různých površích.
misak napsal:
Tak to je hodně vostrý číslo Štěpáne,to ses překlepnul né?
A nebo tady všeci jezdíme jako dobytci,že nám gumy nevydrží
Nepřeklepnul, taky jsem čuměl, jako puk, ale já jsem od mesiků zvyklej už na všelijaký věci, ale stejně jsem se divil.. Např. ten kluk najel za poslední rok na té 1100GS přes 100tis a už na ní má přes 200tis, zatím všechno šlape, i když se o ní vůbec, ale vůbec nestará, tlumiče původní, akorát se měnilo ložisko v převodovce. Jezdí s tím tak do 100km/hod.
Budu to schválně sledovat, jak to s tím nájezdem bude, ale takhle to říkal.
Že by fenomén zvaný Hrubák? Zdá se známá postava. Jeden by řekl že jeho aktuálních prý zhruba asi 140k na GS je pro někoho životní cíl, pro něj roční epizodka, na kterou si za rok za dva třeba skoro nevzpomene, až bude jednou jezdit na něčem jiném. Škoda, že není tady na fóru..
Na mitas E 07 mám najeto 2500 km, z toho 600 km v dešti. Jsem max spokojen. Nepřipadá mi, že na mokru nejak zásadně kloužou. Je jasné, že nejedu žádnou kudlu jako za sucha, ale rozhodně nejsem hlemýžď. Na štěrku jsou jako doma a na bahnité cestě jde s opatrností jet také. Zdůrazňuji jet! Nemyslím šourat se ani ne krokem a s nohama na zemi.
Prvních pár km byly gumice do zatáčky takové jakoby těžkopádné, když jsem najel do zatáčky do záklonu, gumy držely záklon a poté se sami nechtěly vrátit a musel jsem je jakoby přemoci. Ale když už v záklonu byly, tak tam prazvláštně držely. Toto se dělo cca 500 km. Poté se ojely a teď jsou Mitasky poměrně hravé. Předtím jsem na motorce měl Metz. Tourance.
Chci zareagovat na názory, že při podřazení o dva kvalty uletí zadek!? Umím jezdit dost ostře, ale toto se mi popravdě na těchto gumách ještě nestalo a hlavně si neumím představit jak podřazujete s hrochem rovnou o dva kvalty. Na tuto motorku je dle mého názoru dost brutus. Mluvíme o přímém podřazení o dva kvalty!
Co se týče hučení gum, pozoruji při nízké rychlosti cca do 60 km/h, že je občas zaslechnu. Ale není to rozhodně nic, co by nějak narušovalo jízdu, nebo dokonce vadilo. Rychleji když jedu, nic neslyším. Možná je to i helmou :-). Kamarád má na 1100 gs Heidenau K 60 Scout a ty hučí více. Jinak guma svým projevem dosti podobná, ale skoro o 2000,-Kč dražší.
Myslím že Mitas E-07 jsou za ty peníze bezkonkurenční. Jsem zvědav, kolik vydrží. Jezdím dost ve dvou a naložen, zatím to ale vypadá, že vydrží dost.
Joe napsal:
Jednoduché řešení, pokud pneu praská je důvod ji reklamovat.
Joe, to bych nedělal nic jinýho, klukům co je koupili na moje doporučení už taky začínaji praskat kolem figur, nutný říct, že zatim to nic neovlivňuje, praskliny se nezvětšují a s timhle vědomím na tom jezdíme dál a s tím vědomím si je i koupili. Ti kdo přezuli z TKC 80 jsou zvyklí :-)
elvis: že kloužou jsem se přesvědčil zrovna v týdnu a to sem to nikterak nepálil, co se podřazení o dva kvalty týče tak osobně dávám o kvalt v poměrně rychlým sledu za sebou, rovnou dva ne a s brzdou. A stačí to na popisovaný jev, kterej neni nikak vyjímečnej ani na daleko lepších a sportovních gumách. Snad jediná guma, na který se mi to nikdy "nepovedlo" byla Shinko. Taky by se slušelo říct, že takhle GS podřazuju když se blíží krizovka, rozhodně to neni moje hobby:-))
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
Joe napsal:
Jednoduché řešení, pokud pneu praská je důvod ji reklamovat.
Joe, to bych nedělal nic jinýho, klukům co je koupili na moje doporučení už taky začínaji praskat kolem figur, nutný říct, že zatim to nic neovlivňuje, praskliny se nezvětšují a s timhle vědomím na tom jezdíme dál a s tím vědomím si je i koupili. Ti kdo přezuli z TKC 80 jsou zvyklí :-)
elvis: že kloužou jsem se přesvědčil zrovna v týdnu a to sem to nikterak nepálil, co se podřazení o dva kvalty týče tak osobně dávám o kvalt v poměrně rychlým sledu za sebou, rovnou dva ne a s brzdou. A stačí to na popisovaný jev, kterej neni nikak vyjímečnej ani na daleko lepších a sportovních gumách. Snad jediná guma, na který se mi to nikdy "nepovedlo" byla Shinko. Taky by se slušelo říct, že takhle GS podřazuju když se blíží krizovka, rozhodně to neni moje hobby:-))
No vidíš, takže to není zase tak hrozné, když to dělají i ostatní gumy.
Joe napsal:
Jednoduché řešení, pokud pneu praská je důvod ji reklamovat.
Joe, to bych nedělal nic jinýho, klukům co je koupili na moje doporučení už taky začínaji praskat kolem figur, nutný říct, že zatim to nic neovlivňuje, praskliny se nezvětšují a s timhle vědomím na tom jezdíme dál a s tím vědomím si je i koupili. Ti kdo přezuli z TKC 80 jsou zvyklí :-)
elvis: že kloužou jsem se přesvědčil zrovna v týdnu a to sem to nikterak nepálil, co se podřazení o dva kvalty týče tak osobně dávám o kvalt v poměrně rychlým sledu za sebou, rovnou dva ne a s brzdou. A stačí to na popisovaný jev, kterej neni nikak vyjímečnej ani na daleko lepších a sportovních gumách. Snad jediná guma, na který se mi to nikdy "nepovedlo" byla Shinko. Taky by se slušelo říct, že takhle GS podřazuju když se blíží krizovka, rozhodně to neni moje hobby:-))
No vidíš, takže to není zase tak hrozné, když to dělají i ostatní gumy.
na druhou stranu byly ale obutý na 160koňových supersportech tak to vlastně nejde srovnávatNejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
Přispěju do staršího vlákna, třeba se někomu bude hodit zkušenost. Letos jsem obul taky Mitas E-07, po předchozích zkušenostech se silničními Metzelery a trochu off kombinací TKC80 vpředu a Mitas E-09 vzadu.
Musím říct, že zatím velká spokojenost. Mám na nich asi 4000km ve dvou a s kuframa a na vzorku se to nijak neprojevilo. Dlužno ale říct, že jezdím kochacím stylem, tedy kolem 100km/h max, plynule, tedy ne brzda/plyn. Do bahna jsem s nima jel zatím minimálně, polňačky, šotolina, rozbité cesty jsou v pohodě. Za mokra jsem problém nezaznamenal, ovšem dávám si bacha a nikam nespěchám, jsem poučen E-09 :-)
Někde tady na fóru jsem zachytil problém s únikem vzduchu. Ano, po týdnu stání v garáži byla přední guma úplně prázdná. Podle pracovníka Mitasu se tento problém projevoval jenom někde v Africe - nemyslím si, že měl pravdu. Doporučil mi lehce familiérně (u piva, takže v legraci), ať tu gumu po ráfku trochu posunu :-) To se zřejmě stalo samovolně, jak jsem táhl motorku po garáži s úplně prázdnou gumou. A vida! Od té doby guma bez problémů drží tlak a neuchází ani trochu. Zajímavé. Mitas je plný překvapení :-)
Dlouho jsem hledal kompromisní gumu, která by byla i na cestu i na lehký off. Zdá se, že jsem ji našel, jsem velmi spokojený, jak sám, tak ve dvou.
Co se mi ale zdá, že mám nějaký moc lehký předek, jakoby ta guma byla podhuštěná (aktuálně 2,5), i Tonda, když na motorce jel, mi říkal, že mu to přijde podhuštěné. Je to vlastnost té gumy? Je to výškou figur? Má někdo podobnou zkušenost?
Za mně, jako univerzální gumu na 1150GS můžu jenom doporučit. Jestli budou praskat, jako to dělají E-09 (a nikdo mi to nevymluví, měl jsem 2, na každé najeto asi 9000 a po 2 už praskaly), to se teprve uvidí. Zatím jsou v pohodě.
Takže super guma, za dobrou cenu pro silnice, lehký suchý off, v jednom i ve dvou. A nehučí :-)
kamarat jazdi na nich na pegase a pekne funguju, aj na mokrom. Ja ich mozno tiez vyskusam ked zoderiem E10. E10 mi miznu dost rychlo, ale zase funguju na jednotku, aj na mokrom. Mam znameho co ma na GS E07, tak si ich pojdem vyskusat ako sa motorka sprava. Mozno nevymenim, E10 mi zacala vyhovovat. E10 najazd neriesim, ked vydrzi malo, tak ju aj tak dam. Najskorsie som si nadaval, ze co som to kupil za blbost Mitsku, ale po 2000 km mam pocit taky, ze uz ani inu gumu nedam. Proste funguje na mokrom, v blate, na suchom...
ja mam E-07 asi 3000 km a som maximalne spokojny mal som na gs 1100 e-10 su dobre ale rychlo sa deru zadna mi vydrzala 5300km a predna 7000 tak som zvolil e07 a som spokojny aj preto ze mozem mat vzadu blatnicek co na e10 nie je mozne mam v partii ktm lc8 990 a dl 650 vsetci jazdime e07 a je az neuveritelne ako drzia pri tom podradovani mne na gs zadok tancuje ale to mne nevadi keby som chcel pohodlie pojdem mercedesom