Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Říjen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 2:   1    2  
 
přetlakování(přehřátí?) motoru
karlos100
#21 
Přidané 12.06.2012 07:39

Příspěvků: 7
Registrace: 24.05.12
chlapi,dík za podněty,s tím odvětráváním klikový skříně mě to taky trklo,
podívám se na to.. ale motor rozebíranej určitě nebyl.. každopádně technik v bmw se zasmál,a že už prý křuplý oko viděl.. a manuál jsem četl nejspíš blběFrown
 
Vikec
#22 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 13.06.2012 22:16

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Nazdar Karleannoy Tak už se tady slejzámethumbs up Vidíš,kdybys měl starej krám,tak se ti to nestane,máme tam jenom měrku jako v autěparty
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
Vodnik
#23 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 13.06.2012 23:37
Avatar člena


Příspěvků: 230
Registrace: 02.06.10
Mam ten samej model, přehřátí na bočáku, nebo na hlavnim stojanu po deseti minutách je blbost. Vohřeje se, jak má, po patnácti minutách vyleze vo čárku. Magnézijový hlavy fakt umí vodvádět teplo.... Při poslední výměně voleje sem krapet přelil, trochu prolínal přez nalejvací votvor a trochu ho vyteklo z výpušťáku na airboxu, teď je to OK, nadbytečnej volej si cestu ven najde, ale rozhodně ne přez kontrolní vokýnko, to je pevně zabudovaný a rozhodně to neni nějaká pojistka tlaku. Bylo prostě v análu.(prdeli)
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
 
karlos100
#24 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 14.06.2012 08:54

Příspěvků: 7
Registrace: 24.05.12
Vikec napsal:
Nazdar Karleannoy Tak už se tady slejzámethumbs up Vidíš,kdybys měl starej krám,tak se ti to nestane,máme tam jenom měrku jako v autěparty

bejku,se moc netlem...
ale už včera jsem oko vyměnil,dneska vyměním olej a dám teda bacha
kolik ho tam nalejuWink pak snad už jen samý příjemný zážitkyGrin
 
vorel
#25 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 14.06.2012 12:03
Avatar člena


Příspěvků: 1828
Registrace: 03.05.07
Vorloj zdraví Víkec, Karlos i Bečka
BP
říkám si hurikán
 
fajfka
#26 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 14.06.2012 12:49

Příspěvků: 116
Registrace: 01.04.08
Je to už dost dlouho co tu byly fotky BMW ,které na stojánku shořely. Pamatuju si jen,že to bylo z USA a motorky začaly hořet až po více než hodině . Majitelé prostě zapomněli,že jsou nastartované.
 
karlos100
#27 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 15.06.2012 08:14

Příspěvků: 7
Registrace: 24.05.12
vorel napsal:
Vorloj zdraví Víkec, Karlos i Bečka
BP

Zdar Vorle,tak jsme se sešli na správným místě,
a u správnejch strojůclap
 
karlos100
#28 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 15.06.2012 08:18

Příspěvků: 7
Registrace: 24.05.12
a k ukončení vlákna,oko drží,novej olej a filtr,
báwko jede,alles in Ordnunglol
tak ať přitom dlouho zůstaneSmile
 
Burgr
#29 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 05.07.2012 14:15

Příspěvků: 4
Registrace: 30.05.09
Vrátil sem se z dovči cca 6000 km ve městech se dost přehřejvala a parkrat mi i sama chcipla zbejvala čárka do rudeho..je to normalní a hlavně proč se ptám přijedu domu oplachnu motorku a ejhle na na valcích mi místy slezla barva co stim a dá se to přestříkat?? dík helpless
 
badateltel
#30 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 28.08.2012 13:11

Příspěvků: 13
Registrace: 02.10.11
becka napsal:
to je divný. 10 minut zas neni tolik. Taky záleží jak hodně byla motorka na bočáku nakloněná. Ale že by se tam udělal takovej tlak ? Třeba to voko bylo nějak načatý hmm!

Zdravím,
Když jsem 1150 gsa kupoval, dostal jsem radu, pokud možno vždy používat hlavní stojan. Prý kvůli tomu, jak stojí mašína na bočáku, tak se drobnými netěsnostmi může zaolejovat nižší válec a ten co je výš,tak zase přijde o olej. Tak jsem si na to zvykl, asi jako u jawy, která bočák neměla. Navíc když stojí na hlavním mám přehled o stavu oleje. Další rada byla nastartovat a vyjet, sytič nechat do jedné čárky na FIDu. Dělám to tak dle těchto rad, mašina šlape, olej žere vcelku umírněně.
 
Hrabe_X
#31 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 28.08.2012 14:11
Avatar člena


Příspěvků: 3766
Registrace: 31.10.07
badateltel napsal:
becka napsal:
to je divný. 10 minut zas neni tolik. Taky záleží jak hodně byla motorka na bočáku nakloněná. Ale že by se tam udělal takovej tlak ? Třeba to voko bylo nějak načatý hmm!

Zdravím,
Když jsem 1150 gsa kupoval, dostal jsem radu, pokud možno vždy používat hlavní stojan. Prý kvůli tomu, jak stojí mašína na bočáku, tak se drobnými netěsnostmi může zaolejovat nižší válec a ten co je výš,tak zase přijde o olej. Tak jsem si na to zvykl, asi jako u jawy, která bočák neměla. Navíc když stojí na hlavním mám přehled o stavu oleje. Další rada byla nastartovat a vyjet, sytič nechat do jedné čárky na FIDu. Dělám to tak dle těchto rad, mašina šlape, olej žere vcelku umírněně.


Stará dobrá 11tka ani na bočním stojánku nejde nastarovat. Inženýři tehdy asi věděli proč to tak dělají.

Mladíci, kteří pak konstruovali 1150 na toto zapoměli.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
jencekgs
#32 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 28.08.2012 14:54

Příspěvků: 2572
Registrace: 27.12.08
Hrabe_X napsal:
badateltel napsal:
becka napsal:
to je divný. 10 minut zas neni tolik. Taky záleží jak hodně byla motorka na bočáku nakloněná. Ale že by se tam udělal takovej tlak ? Třeba to voko bylo nějak načatý hmm!

Zdravím,
Když jsem 1150 gsa kupoval, dostal jsem radu, pokud možno vždy používat hlavní stojan. Prý kvůli tomu, jak stojí mašína na bočáku, tak se drobnými netěsnostmi může zaolejovat nižší válec a ten co je výš,tak zase přijde o olej. Tak jsem si na to zvykl, asi jako u jawy, která bočák neměla. Navíc když stojí na hlavním mám přehled o stavu oleje. Další rada byla nastartovat a vyjet, sytič nechat do jedné čárky na FIDu. Dělám to tak dle těchto rad, mašina šlape, olej žere vcelku umírněně.


Stará dobrá 11tka ani na bočním stojánku nejde nastarovat. Inženýři tehdy asi věděli proč to tak dělají.

Mladíci, kteří pak konstruovali 1150 na toto zapoměli.


Máš recht thumbs up
Já stavím taky skoro furt na centrál. Motorka je pak větší a mám z ní větší radostPfft
Splněný sen moje 1100GS
 
badateltel
#33 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 28.08.2012 17:21

Příspěvků: 13
Registrace: 02.10.11
jencekgs napsal:
Hrabe_X napsal:
badateltel napsal:
becka napsal:
to je divný. 10 minut zas neni tolik. Taky záleží jak hodně byla motorka na bočáku nakloněná. Ale že by se tam udělal takovej tlak ? Třeba to voko bylo nějak načatý hmm!

Zdravím,
Když jsem 1150 gsa kupoval, dostal jsem radu, pokud možno vždy používat hlavní stojan. Prý kvůli tomu, jak stojí mašína na bočáku, tak se drobnými netěsnostmi může zaolejovat nižší válec a ten co je výš,tak zase přijde o olej. Tak jsem si na to zvykl, asi jako u jawy, která bočák neměla. Navíc když stojí na hlavním mám přehled o stavu oleje. Další rada byla nastartovat a vyjet, sytič nechat do jedné čárky na FIDu. Dělám to tak dle těchto rad, mašina šlape, olej žere vcelku umírněně.

Dobrej důvod Grin ale asi máš pravdu, je to mastodont a to mě na ní baví

Stará dobrá 11tka ani na bočním stojánku nejde nastarovat. Inženýři tehdy asi věděli proč to tak dělají.

Mladíci, kteří pak konstruovali 1150 na toto zapoměli.


Máš recht thumbs up
Já stavím taky skoro furt na centrál. Motorka je pak větší a mám z ní větší radostPfft

Pravdu diž Grin je to dobrej důvod. A její obrovitost vynikne luxusně. Až se jí kolem zaparkované skůtry bojí Smile)
Upravil badateltel dne 28.08.2012 17:24
 
Kada
#34 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 04.06.2018 18:24

Příspěvků: 8
Registrace: 06.07.17
Zdar chlapi.
Znamej jel takhle po meste v kolone, 1150 Gs se mu ohrala az do cerveneho a kdyz za mestem zastavil, tak zjistil, ze se olejoznak vypouknul... Viz. Foto...
Co si o tom myslite?
Kada přiložený následující obrázek:


[69.27Kb]
Upravil Kada dne 04.06.2018 18:24
 
Kada
#35 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 04.06.2018 18:25

Příspěvků: 8
Registrace: 06.07.17
Dalsi foto.
Kada přiložený následující obrázek:


[70.58Kb]
 
Bohumil
#36 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 04.06.2018 19:50
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Ja si otom myslim ze je pjekny vul...mel zastavit este nez to zacalo varit a zistit co se deje, muze mit klidne zasekly termostat a olej mu nejde prez chladic.takle to upect v kolone to muselo byt 40 ve stinu ? Gde byl v africe ?
Kupredu spatki ni krok...
 
MotoPaja
#37 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 04.06.2018 20:12

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
Já si myslím to samý jako Bohumil, asi 2x se mi v koloně dostala teplota pod červený a ten motor začne dělat tak příšernej randál, že nechápu že by ho někdo nechal takhle vytrápit
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
Kareltec
#38 
přetlakování(přehřátí?) motoru
Přidané 08.06.2018 18:11

Příspěvků: 5
Registrace: 29.12.17
Přidávám fotky z motoru přehřátého tento týden v koloně u Jihlavy. Slabší povahy ať tento příspěvek přeskočí. Slova majitele :"začalo to mlátit tak jsem to zdech a už to nechytlo...." Takže jak vidět i takoví jedinci jsou.
Kareltec přiložený následující obrázek:


[78.61Kb]
Upravil Kareltec dne 08.06.2018 18:12
 
http://konzervace.webnode.cz/
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 126
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,737
Nejnovější člen: ciky

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.89 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI