Jo, jo. Dotažené je to slušně - 65Nm. Vzájemná poloha je daná. Jen jsem se už např. setkal s tím, že si někdo nasadil sice vačkové rozvodové kolečko na vačku dobře, ale při dotahování se mu o cca půl zubu pootočilo a "vytlačilo" si drážku do vačky o cca 1mm vedle. Kolečko samosebou pořádně nesedělo, řetěz na něm šmatlal a jen díky tomu, že to bylo opravdu o kousek, tak se to "nepotkalo". Kupodivu to takhle najezdilo pár tisíc km. Přišel jsem na to, když jsem tomu dotyčnému (jeden známej od člena fóra Milosche) měnil těsnění pod hlavou, který mu fouklo ( z důvodu špatné opravy předchozího majitele).
Tady máš "úryvek" z originálního BMW dílenského manuálu ohledně toho napínáku:
Removal:
• Remove timing chain tensioner, then remove
cam-shaft sprocket from camshaft.
Installation:
• First install camshaft sprocket, then timing chain
tensioner.
Caution:
Failure to observe this sequence can cause the
chain tensioner piston to fall into the left side of the
timing chain cavity.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...