Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 2 z 13:   1    2    3    4    5  ...  13  
 
Alternátor - závady a odstranění
hicks
#21 
Přidané 04.08.2012 10:18
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
sanko napsal:
Vcera som sa fakt presvečil že to až taká hypotéza nebude*hmm* a na jednom fore som čítal , chlapík to meral, že po krátkej jazde mal na dekli spojky 47C a na druhej 85C , po dlhšej jazde sa to podla mna prehreje celé ale nejaké rozdily tam určite budú.

Ja to budem asi riešiť obalením výfuku,aspon niečo možno len placebo , kedže tu zmienované "rebrovanie" rotoru nemám možnosť spraviť. A po dosiahnutí cca 55000km si

kupim na cesty náhradný niekde tu:
http://www.ricksmotorsportelectrics.com/results.php
možno ho preventívne vymením.

Ani si nemyslím že ten Alt sa dá nejakými upravami extra zachrániť , tam je to súčet teplotných zmien a podla mna aj vibrárácií a jednoducho má určitú životnosť a mali tam dať Rotaxáci dačo kvalitnejšie resp. inak nadimenzované. Možno nejaký " prevíjač motorov" doma urobí lepší ako je origo.


+1 :)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Jovan
#22 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 04.08.2012 11:16

Příspěvků: 29
Registrace: 17.03.10
Tak se to tu pěkne rozběhlo, akorát já jsem se ztratil. Víte tedy něco o tom "novym" alternatoru, udajně od BMW, ktery to přehřivani ma odstraňovat? nebo to nahoře jsou jen samo-domo úpravy?

 
swat
#23 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 04.08.2012 14:01
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Za 169 doláčů novej stator? Dobrá cena ne?

Product # 21-023

(21-023) New OEM Style BMW Stator

Description New OEM Style BMW Stator: This stator does NOT come with a grommet or connector. Customers will have to re-use their old pieces. Lead wires may need to be cut to length.

Price $ 165.00
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
kim
#24 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 04.08.2012 18:35
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
swat napsal:
Za 169 doláčů novej stator? Dobrá cena ne?

Product # 21-023

(21-023) New OEM Style BMW Stator

Description New OEM Style BMW Stator: This stator does NOT come with a grommet or connector. Customers will have to re-use their old pieces. Lead wires may need to be cut to length.

Price $ 165.00

Kde si to vzal??
 
swat
#25 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 04.08.2012 20:19
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
To je ten odkaz od sanka. Se na to podívej.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
swat
#26 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 05.08.2012 22:35
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Je to tak. Rozdíl teplot spojka a altik je fakt markantní. Na tom spolkovým se dá udržet ruka ale kde je altik, věřím že na tom udělám vejce.....ta omotavka bude asi potřeba. Zítra se stavím v hd tuning shopu na krenove v brně a zjistím nejaky moudra.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
kim
#27 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 05.08.2012 23:06
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
swat napsal:
Je to tak. Rozdíl teplot spojka a altik je fakt markantní. Na tom spolkovým se dá udržet ruka ale kde je altik, věřím že na tom udělám vejce.....ta omotavka bude asi potřeba. Zítra se stavím v hd tuning shopu na krenove v brně a zjistím nejaky moudra.


Ok omrkni to já do toho určitě pujdu,teď jsem jezdil o víkendu s vyhrnutýma nohavicema pod kolena v tom hicu a je fakt že na tu pravou stranu to hajcuje jako ku.va,podle mě na tom odcházení altiku má teplo od výfuku hlavní vliv; Zjisti jak se ta omotávka upevňuje jestli na to mají nějaký spony nebo ším se to tam aretuje
 
servisak
#28 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 08:15
Avatar člena


Příspěvků: 12385
Registrace: 02.01.09
Ta omotavka se pridelava klasickejma paskama na manzety poloos aut. Omotas na zacatku das pasku po a jedey dal a je videt jen jedna nebo na zacatku i na konci. Je to jedno.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
schrek
#29 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 09:46
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
ted jen dotaz nevite jak je to s vydrzi te omotavky co se tyka vody, bahna popripade pri umyvani WAPKOU
 
http://
Tomano79
#30 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 10:23
Avatar člena


Příspěvků: 336
Registrace: 08.01.10
na tu omotávku doporučuju nerezový šroubovací objímky, s těma páskama na poloosy se mi dělalo blbě a nešlo to pořádně stáhnout, asi jsou na to nějaký špéci kleště, fotky z omotávání tady:
http://jtopman.ra...cz/Y-svod/

pak se ta omotávka stříkne speciálním vypalovacím silikonovým sprejem co stál 700,-, ale jde koupit v drogerii to samý na výfuky za 170,- a jednou za rok to přestříknout, s tou wapkou nevim, sice to udělá takovou tvrdou krustu po vypálení, ale ta wapka tomu dá dost zabrat.

JO! a ješte jedna rada pro motače termo pásek, před omotáváním to navlhčete!! dělá se s tím o 100% líp Wink a i optický výsledek je pak někde jinde Smile
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl Smile
 
http://jtopman.rajce.idnes.cz/
swat
#31 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 13:41
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Tak jsem byl teď v tom HD servisu. Je to přesně tak jak píše Tomano79.
Před motanim navlhcit a na konci stáhnout páskou. Mají metr za 100 kč, v černé nebo bílé barvě. Časem bílá zašedne a černá zesvetla Smile .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
kim
#32 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 17:45
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Ještě jakou použít šířku na jednom odkazu nabízeli 2.5cm šířku a 4.5cm šířku tak dumám která bude lepší; na té Křence mají jaké šířky swate?a mají tam i ten spray na to?
 
Tryskac
#33 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 19:55

Příspěvků: 740
Registrace: 16.11.08
Jovan napsal:
Tak se to tu pěkne rozběhlo, akorát já jsem se ztratil. Víte tedy něco o tom "novym" alternatoru, udajně od BMW, ktery to přehřivani ma odstraňovat? nebo to nahoře jsou jen samo-domo úpravy?


Toto by zaujímalo aj mňa.
Ale domnievam sa , že to nie je domáca úprava, ale nový dizajn od výrobcu.
Ale to by mohol omrknúť Bulvic ak ho bude meniť za origo.
 
rop
#34 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 20:32
Avatar člena


Příspěvků: 466
Registrace: 10.08.11
Tak se mi to nějak nelíbí - kotouče svázané páskami, výfuk omotaný páskou - dyť ty naše motorky budou za chvíli vypadat jak váleční veteráni. Schreku, skus nahecovat Milánka, zda by nevytvořil rozšíření spodního krytu motoru, který by oddělil výfuky od motorové částí a přitom nasměroval proud vzduchu ze předu k alternátoruhmm!
 
https://www.zonerama.com/rop1
Tomano79
#35 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 20:34
Avatar člena


Příspěvků: 336
Registrace: 08.01.10
kim: použij tu 4,5 cm a pěkně to přes sebe překládej, klidně polovinou, uvidíš, jak ti to bude vycházet, tou užší by ses umotal...hlavně to vlhčit a připravte se, že vás bude všechno svědit, je to jak stará skelná vata Grin
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl Smile
 
http://jtopman.rajce.idnes.cz/
kim
#36 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 20:39
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Tomano79 napsal:
kim: použij tu 4,5 cm a pěkně to přes sebe překládej, klidně polovinou, uvidíš, jak ti to bude vycházet, tou užší by ses umotal...hlavně to vlhčit a připravte se, že vás bude všechno svědit, je to jak stará skelná vata Grin


Vlhčit tj normálně to před aplikací ponořit do vody nebo to chce nějak jen lehce?
 
Tomano79
#37 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 20:42
Avatar člena


Příspěvků: 336
Registrace: 08.01.10
kim: stačí dobře rozprašovačem, poznáš to, musí to změknout, je to myslím i v návodu, že se to nemá namáčet naprudko...
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl Smile
 
http://jtopman.rajce.idnes.cz/
swat
#38 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.08.2012 20:54
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Na křence mají tu širší. O spreji nic neříkal.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
schrek
#39 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.08.2012 13:43
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
az bude palubka dam tam tohle asi http://www.tme.eu...pelny.html

jinak kamrad mi jeste rikal ze pokdu omotame ty kolena tak se zacne vic zhavit dalsi cast vyfuku , jelikoz primarne teplo odchazi tema kolenama
 
http://
Tryskac
#40 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.08.2012 14:27

Příspěvků: 740
Registrace: 16.11.08
A na čo Ti to bude? Ked to meria "až" do 200 ale milivoltov.
Kamarát má pravdu, lambda "ušetrí" na vyhrievaní a treba dúfať, že nebude potrebné sledovať aj teplotu nádrže.
Jovan pri opakovanom prezretí úvodnej fotografie je záver taký, že je to nový dizajn výrobcu -zmenený odliatok telesa volnobežky, otvory v rotore aj z nábehmi pre zvýšenie ventilačného účinku. Skrátka táto úprava sleduje primárny problém slabý odvod tepla z oblasti cievok.
 
Strana 2 z 13:   1    2    3    4    5  ...  13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 69
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI