Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Tjůnink motoru
Otasek
#21 
Přidané 31.07.2008 22:40
Avatar člena


Příspěvků: 94
Registrace: 27.03.07
Tak včera jsem byl na brzdě a celkem zděšení co mě s toho vylezlo, sice bylo horko a dusno, takže žeprej to může být i >5% pod normálním stavem.. ale tak drbatou a poskákanou křivku jsem fakt nečekal... A taky jsem nějak nepochopil, naco má GS lamdu, když kromě volnoběhu a max otáček má trvale chudou směs - jsem dotedka myslel,že lamda je tam od toho aby směs byla v celé rozsahu co nejvíc ideální....
Tak začínám mít takový nepříjemný pocit, že se o to přečipování začnu zajímat víc...
moto.janca-konstrukce.cz/00/06.jpg
Upravil Otasek dne 31.07.2008 22:45
 
TomasTT
#22 
Tjůnink motoru
Přidané 31.07.2008 23:57
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Tohle je stará křivka z testu na motorcycle.com

photos.imageevent.com/nikonos/bmw1200gs/88GSv05GS.jpg

V Autecu mají křivku z podolí, kde se jela "naše" oblíbená kombinace asi před rokem a půl. Je to docela výrazné, zkusím to z DK vytáhnout. Minulý týden jsme instalovali nový Hexacone s vylepšenou verzí svodů ACS a jsem zvědavý na výsledek, Dyno máme domluvené.. Někdo to testoval v Anglii a výsledky jsou prý lepší než s Revolution. Každopádně sérii nemá smysl testovat, to se člověk jen naštve Smile

T.


*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
TomasTT
#23 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 00:14
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Tak pár dalších křivek z netu:

R1150GS proti sériové R1200GS modely do roku 2008:
www.moto-one.com.au/performance/graphs/r12gsg2.gif

Tady je nějaká americká 1200GS, což může být zavádějící protože mají kvůli EPA snížené výkony ale i tak, tohle má být se svody Krummer a Revolution koncovkou, celkem by to odpovídalo těm 12hp co se udává s KN filtrem v téhle kombinaci (info od našeho dodavatele svodů - ACS).
img.photobucket.com/albums/0903/Thunder/GS/Dyno%20charts/Remusfullsystem.jpg
A to samé s KN filtrem a Power Commanderem:
img.photobucket.com/albums/0903/Thunder/GS/Dyno%20charts/PCchanged.jpg

Jinak po zkušenostech co jsem slyšel na téma PowerCommander u 1150GS bych do toho NIKDY nešel...

Jen pro info, tohle je Hexacone (nerez+titan+karbon):

fixinbones.smugmug.com/photos/231379449-M.jpg





*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Petra
#24 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 07:23

Příspěvků: 19
Registrace: 26.06.07
na téma powercommander a 1150 GSA by vám nejlépe odpověděl Gik, který to měl, nevím, jestli ještě pořád má nacpané do motorky. Neexistoval nikdo, kdo by s tím dokázal zacházet tak, aby to mělo slibovaný efekt. Vždycky jsem říkala, že se zvýšil rámus motorky, rapidně vzrostla spotřeba. Výkon se pravda, trochu snížil, ale myslím, že časem se dostal na původní. Věřím, že pokud to ještě z motorky neodstranil, tak vám udělá přednášku, třeba i s praktickou ukázkou.
R 1200 GS
Honda 125 Dylan
 
aldisek
#25 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 07:40
Avatar člena


Příspěvků: 456
Registrace: 13.01.08
Otasek napsal:
Tak včera jsem byl na brzdě a celkem zděšení co mě s toho vylezlo, sice bylo horko a dusno, takže žeprej to může být i >5% pod normálním stavem.. ale tak drbatou a poskákanou křivku jsem fakt nečekal... A taky jsem nějak nepochopil, naco má GS lamdu, když kromě volnoběhu a max otáček má trvale chudou směs - jsem dotedka myslel,že lamda je tam od toho aby směs byla v celé rozsahu co nejvíc ideální....
Tak začínám mít takový nepříjemný pocit, že se o to přečipování začnu zajímat víc...
moto.janca-konstrukce.cz/00/06.jpg


Pravda, pravda jen samé mínusové hodnoty. Má to prý pouze BMWShock. Kroutil jsem nad tím hlavou taky. Jinak není to o čipování, ale o softwarové úpravě v řídící jednotce. To samé dělají třeba v Autecu když najdou nějakou chybu. Přeřídíš předstih, obohatíš směs nezávisle na lambda sondě, dostaneš se do plusu, výfuky ti změní barvu a jede to úplně jinaklol. Až budu mít svody hotové tak bych taky rád na brzdu, teda když mě poradíte kam.
 
Otasek
#26 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 12:59
Avatar člena


Příspěvků: 94
Registrace: 27.03.07
Tak u mě to byla pouze zvědavost.... KN jsem nasadil hned ze začátku, kdy jsem GS neměl vůbec v paži - takže nějaký rozdíl jsem nepoznal (teda zprvu se mě zdálo, že to dokonce jede hůř než předtím) a tedka mě to zajímalo, jak vlastně ten průběh vypadá v realitě..bo jezdím většinou v oblasti 3-4000 (90-120) a tam je to ochuzení směsi dost markantní, takže malé poštelování by si to určitě zasloužilo a pak co se děje okolo 5000 - tak to soudruzi vůbec neodladili.. dál už v tom chytají saze, ale tuhle oblast využívám jen velmi zřídka - takže o ladáku příliš neuvažiju, ikdyž s tím spodkem by to něco udělat mohlo...
 
TomasTT
#27 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 16:54
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Samotný KN bez svodů a koncovky je nesmysl. To je fakt horší než sériový filtr.
Jinak toho člověka se zkušenostmi s PowerCommanderem jsem měl na mysli taky Gika.. Ovšem PC jsme používali na cruiserech se skvělými výsledky, takže to asi bude prostě problém boxerů nebo nevím. Sám mám na WS novou řídící jednotku Dyna s měnitelnou křivkou předstihu, kolega měl na 1800 hondě power commander a asi 110hp, všechno bezproblémů. BMW je asi problém. Hlavně nechápu proč to tam dávat, když to se svodem a koncovkou jede víc, než normální člověk potřebuje.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Otasek
#28 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 17:59
Avatar člena


Příspěvků: 94
Registrace: 27.03.07
NJN asi sem byl mladej blbej... mě bylo řečeno že KN tomu pomůže.. a co se týče údržby tak určitá "výhoda" opratelnosti tu je.. jen by to chtělo přeměřit, co to vlastně s motorem udělá...jestli to není fakt horší než předtím - asi koupím papírák a uvidím... třeba to poznám...
 
brtnik
#29 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 18:26

Příspěvků: 1513
Registrace: 06.05.08
Hm to BMW je asi fakt divna motorka Smile powercommander jsem mel na jinych motorkach a vzdy to bylo po ladeni super....jinak ze by KN bylo horsi nez orig.se mi nejak moc nezda,kluci z DK racingu rikali,ze tim nemuzu nic zkazit ba naopak a ze to ladak a svody nepotrebuje,naopak ladak a svody ale potrebuji otevreny filtr,ja mel ten jen KN a lauf orig.ale zadnej rozdil jsem nepozoroval.Do 1150ADV si dam KN opetSmile
 
Vjetrnik
#30 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 18:37
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to TomasTT: tenhle Remus je prostě nádhernej....thumbs up
 
W
#31 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 20:36

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
Nevím pánové, ale mnohokráte jsem četl a ostatně i na vlastní kúži vícekrát vyzkoušel, že na silniční motorce, bylo pod KN filterm vždy více prachu a jiného bordelu než-li pod papírákem, uvnitř airboxu.
Na R1 i XX byla vždy znatelná vrtva prachu / stačilo máznout prstem / na vnitřní spodní straně airboxu pod filtrem, s papíráky nikdy ani mikro FŇ. Tytéž zkušenosti mají i soudruzi s goldama, kdy pod filtrem je vždy prach, a postupně se většina vrací k papírákúm.
Já osobně jsem to zažil na svých motorkách při více KN pokusech, a od té doby jsem osobně přesvědčen, že KN filtr MÉŇE filtruje nečistoty a navíc nijak neprospívá olej z filtru lamba sondám , a od té doby se řídím heslem " své motky mám rád, tak proto dávám seriové papírové filtry". Pár imaginárních koní či kw, mi za prach v motoru a urychlení zanášení a poškozování lambd nestojí.
Nikomu svúj názor nenutím, jen konstatuji fakta a zkušenosti z minula, přít se nehodlám, nechť si každý udělá pokus sám : papír+KN a podle toho co najde pod filtrem za stejné kilometry, se rozhodne.
 
nenca
#32 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 21:32
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Chce to koupit ten spešl olej od K&N a i novej ho prostříknout, aby to právě zachytávalo ty mikro FŇ.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
 
Otasek
#33 
Tjůnink motoru
Přidané 01.08.2008 21:40
Avatar člena


Příspěvků: 94
Registrace: 27.03.07
Wing>
KN se mě po stránce filtrace osvědčil skvěle.. off po brutálně prašných polích a lese.. na flltru po 300km několika milimetrová vrstva bordela, v podstatě z poloviny byl ocpaný.. a za filtrem a airboxu čisto.. ani smítko.. papírák by to určo zvládnul taky..ale dávej každý 200-500km nový filtr.. KN se vypralo a jelo se dál
Většinou se mě ho povede přemazat, ale nějaký extra vliv sem nepozoroval.. tekda už jezdím jen onroad..takže se zasírá minimálně..ale každých 5000 mu dopřeju údržbu a všechno OK
Airbox mám vevntř celý od olejových par..takže když šáhnu prstem tak cítím jestli tam nějaký prach je anebo ne.. a nikdy nic..
 
Killingman
#34 
Tjůnink motoru
Přidané 02.08.2008 11:09

Příspěvků: 243
Registrace: 08.05.07
[quote]Otasek napsal:
Tak včera jsem byl na brzdě a celkem zděšení co mě s toho vylezlo, sice bylo horko a dusno, takže žeprej to může být i >5% pod normálním stavem.. ale tak drbatou a poskákanou křivku jsem fakt nečekal... A taky jsem nějak nepochopil, naco má GS lamdu, když kromě volnoběhu a max otáček má trvale chudou směs - jsem dotedka myslel,že lamda je tam od toho aby směs byla v celé rozsahu co nejvíc ideální....
Tak začínám mít takový nepříjemný pocit, že se o to přečipování začnu zajímat víc...
moto.janca-konstrukce.cz/00/06.jpg[/quote

Na chip bych se vykašlal, už jsem to sem dával, nicméně - graf GS 05 po a před výměnou svodů, výfuku a filtru:

tvpuls.wz.cz/GS/graf.jpg
 
TomasTT
#35 
Tjůnink motoru
Přidané 04.08.2008 12:22
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Nepřijde mi to nějak moc špatný.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Killingman
#36 
Tjůnink motoru
Přidané 05.08.2008 07:09

Příspěvků: 243
Registrace: 08.05.07
TomasTT napsal:
Nepřijde mi to nějak moc špatný.


No však právě proto, mě se to taky subjektivně zdá lepší než to bylo předtím, proto bych se vykašlal v první fázi na nějaký elektronický úpravy a použil osvědčené postupy. Až potom, když by to stejně nestačilo bych se na jeho místě vrhnul do dalších úprav
 
TomasTT
#37 
Tjůnink motoru
Přidané 05.08.2008 10:39
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Aha, já viděl jen ten první text. Přišlo mi to víc než dobrý, výkon naprosto v pohodě a krouťák ve 2500 otáčkách perfektní.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
aldisek
#38 
Tjůnink motoru
Přidané 16.08.2008 11:59
Avatar člena


Příspěvků: 456
Registrace: 13.01.08
Ahoj mohl bych poprosit o info, kde by se dalo jít na brzdu? Východočeský kraj nejlépe??? Díky
 
Killingman
#39 
Tjůnink motoru
Přidané 16.08.2008 13:19

Příspěvků: 243
Registrace: 08.05.07
Já jsem byl u Tomáše Sulka v Dragharu, naprostá spokojenost, je to kluk co jezdí závody Dragstrů a myslím si, že věcem kolem motorů rozumí víc než dost...

Název : DragHar 007 - Tomáš Sulek
Adresa : Vlčkovická 50
Obec : Plačice
PSČ : 50004
Region : Královéhradecký kraj
Země : Česká republika
Telefon : 777 131 406
Fax : 495 533 789
 
aldisek
#40 
Tjůnink motoru
Přidané 18.08.2008 06:42
Avatar člena


Příspěvků: 456
Registrace: 13.01.08
Killingman: Díky moc za radu, až bude trochu více času tak se s ním domluvím.
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 94
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 2.76 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI