Kdyz uz sjme u te nadrze - moje GS se chova nejak divne. Rezerva se rozsviti, jdu na benzinku a nacpu tam tak 13 az 16. No ale to divne chovani je, ze kdyz priparkuju k benzince, treba musim cekat nejakou dobu, chcipnu to, pak nastartuju a hups, hned jsou tam 2-3 dilky.
Naskytuji se dve otazky:
1. Ma BMW nejakou specialni technologii, ktera vyrabi palivo kdyz je motorka nekde u benzikny a transportuje jej do nadrze
2. Je mozne ze plovak je nejak zblbly a kdyz mu dopreju klidu tak se stabilizuje? Pak se mi to zda ale byt velky rozdil. Nebo je to uplne normalni chovani.
radovant napsal:
Caues, mam 1100gs plechovou, takze to bude tech 25. Mi prijde proste divne ze by mela rezerva svitit pri teoretickych 10ti litrech co zbyvaji.
R
Jako první bych si zkontroloval, jestli není ohnutej plovák, stává se, že při výměně filtru se to při opětovném nasazení trochu hne.
Ahoj radovante, spíše než ohnutý plovák bude problém přímo ve snímači polohy plováku. Usazeniny z nádrže to jsou schopny znečistit natolik, že pak palivoměr "kecá". Stačí vyndat celý segment s plovákem a tu dráhu pořádně vyčistit. Také mohlo dojít k chybné zpětné montáži celého segmentu a posunutí o "šroub vedle" kdy je pak plovák ve špatné poloze. Nicméně spíše bych to viděl na ty nečistoty.
Co se týče objemu, tak je všeobecně známé, že do nádrže GS1100 a 1150 se načerpá max. 21-22lt. Mimo nevyčerpatelné zásoby je tam také "nenačerpatelný objem", který je daný konstrukcí hrdla nádrže a trubky přepadu. Když se člověk snaží to "natlouct" do plna, tak to prostě začne téci ven hadičkou přepadu.
A rozdílům v dotankovaných litrech se nedivte, PHM všeobecně mají totiž poměrně velkou objemovou teplotní roztažnost což se moderní výdejní stojany snaží alespoň kompenzovat na meziroční teplotní průměr 15 stuňů Celsia.
Upravil major dne 27.09.2012 00:22
BMW R1100GS
major napsal:
Ahoj radovante, spíše než ohnutý plovák bude problém přímo ve snímači polohy plováku. Usazeniny z nádrže to jsou schopny znečistit natolik, že pak palivoměr "kecá". Stačí vyndat celý segment s plovákem a tu dráhu pořádně vyčistit. Také mohlo dojít k chybné zpětné montáži celého segmentu a posunutí o "šroub vedle" kdy je pak plovák ve špatné poloze. Nicméně spíše bych to viděl na ty nečistoty.
Co se týče objemu, tak je všeobecně známé, že do nádrže GS1100 a 1150 se načerpá max. 21-22lt. Mimo nevyčerpatelné zásoby je tam také "nenačerpatelný objem", který je daný konstrukcí hrdla nádrže a trubky přepadu. Když se člověk snaží to "natlouct" do plna, tak to prostě začne téci ven hadičkou přepadu.
A rozdílům v dotankovaných litrech se nedivte, PHM všeobecně mají totiž poměrně velkou objemovou teplotní roztažnost což se moderní výdejní stojany snaží alespoň kompenzovat na meziroční teplotní průměr 15 stuňů Celsia.
nemáš úplně pravdu. Já do nádrže dal necelých 23 a benzín dotankuju až po hrdlo. Přepadem to začíná vytíkat jen v případě, že dáš motorku s takto naplněnou nádrží na boční stojan. Pokud to takhle blbne, tak bych to vytáhl střeva z nádrže a nešpekuloval bych.KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
major napsal:
Ahoj radovante, spíše než ohnutý plovák bude problém přímo ve snímači polohy plováku. Usazeniny z nádrže to jsou schopny znečistit natolik, že pak palivoměr "kecá". Stačí vyndat celý segment s plovákem a tu dráhu pořádně vyčistit. Také mohlo dojít k chybné zpětné montáži celého segmentu a posunutí o "šroub vedle" kdy je pak plovák ve špatné poloze. Nicméně spíše bych to viděl na ty nečistoty.
Co se týče objemu, tak je všeobecně známé, že do nádrže GS1100 a 1150 se načerpá max. 21-22lt. Mimo nevyčerpatelné zásoby je tam také "nenačerpatelný objem", který je daný konstrukcí hrdla nádrže a trubky přepadu. Když se člověk snaží to "natlouct" do plna, tak to prostě začne téci ven hadičkou přepadu.
A rozdílům v dotankovaných litrech se nedivte, PHM všeobecně mají totiž poměrně velkou objemovou teplotní roztažnost což se moderní výdejní stojany snaží alespoň kompenzovat na meziroční teplotní průměr 15 stuňů Celsia.
nemáš úplně pravdu. Já do nádrže dal necelých 23 a benzín dotankuju až po hrdlo. Přepadem to začíná vytíkat jen v případě, že dáš motorku s takto naplněnou nádrží na boční stojan. Pokud to takhle blbne, tak bych to vytáhl střeva z nádrže a nešpekuloval bych.
Po 70km na rezervu jsem po hrdlo natankoval 23,7l.Nekde mam mozna schovanej i doklad.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Po 70km na rezervu jsem po hrdlo natankoval 23,7l.Nekde mam mozna schovanej i doklad.
No jo, ale ty jsi zapomněl napsat, že jsi litr polknul místo slivky, bo si měl absťákLepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz