Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Brutálne klepanie motora
LukyGs
#21 
Přidané 23.10.2012 01:06
Avatar člena


Příspěvků: 3593
Registrace: 25.08.11
Kdo by to byl řekl... Já sem sice antitalent ale když sem repasoval klapky vstřikovačů tak sem tu na fóru vyzvěděl že se ty šroubečky mají pak zakápnout barvou?
Otázka je kam vletěl ten červíček, jestli do výfuku nebo ....
http://www.zednic...
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Tonda
#22 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 07:08

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
palciatko - no tak teď už víš, co máš dělat. Hlavu a válec dolů a posoudit škody, které tam ten šroubek nasekal.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
3axap
#23 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 07:14

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
No vidaFrown a teď už by to mohl převést do vlákna "bastlíme si pro radost"Grin
 
palciatko
#24 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 09:11

Příspěvků: 250
Registrace: 12.06.08
Hlava
palciatko přiložený následující obrázek:


[106.68Kb]
 
palciatko
#25 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 09:11

Příspěvků: 250
Registrace: 12.06.08
Piest
palciatko přiložený následující obrázek:


[182.77Kb]
 
palciatko
#26 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 09:12

Příspěvků: 250
Registrace: 12.06.08
Valec
palciatko přiložený následující obrázek:


[157.06Kb]
 
servisak
#27 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 09:16
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Tam je největší pruset ten obtisk u kraje pístu tam muže dojít k propálení pístu
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Tonda
#28 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 09:28

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Sundal bych válec a zkouknul jak to vypadá dál - jestli se tam ten šroubek někde "neobtisknul", když si hrál na "ťukanou". Taky bych sundal a zkontroloval sací ventily a zkontroloval sedla - když byl šroubek vcucnut dovnitř, jestli se tam na chvíli nevzpříčil a neobtisknul. Podle fotek toho spalovacího prostoru v hlavě je to jen taková "povrchovka", která by nemusela ničemu vadit (jen soudím podle fotek). Píst bych určitě vyměnil.
Upravil Tonda dne 23.10.2012 09:33
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
no_-_name
#29 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 09:38
Avatar člena


Příspěvků: 236
Registrace: 23.10.11
Viděl bych to jako Tonda, na výměnu pístu a kontrolu ventilů a sedel. Vyndej si ventily a sleduj, jestli nejsou ohnutý...

Mimochodem, ty šroubky se zakapávají barvou? Já myslel, že se to spíš nějak rozklepne, anžto nevím jak moc se líbí barvě v té benzínové atmosféře Smile Čeká mě to taky, až seženu osičky, tak abych nedopadl podobně...
~ R1100GS ~
 
palciatko
#30 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 09:46

Příspěvků: 250
Registrace: 12.06.08
Ak vymením ľavý piest, tak potom rovo aj s piestnymi krúžkami, keď už sa to predáva spolu.
Nerozhodím tým vyváženie tlakov na kľuku - tým, že ľavý valec bude potom mať pravdepodobne vyššiu kompresiu ako pravý? Alebo rovno vymeniť už aj pravý piest?

Dá sa označenie piestov nejak dešifrovať a určiť, aký piest mi treba?

ONLY APPLIES TO CYLINDER "AB" :
01 11 25 7 652 663 PISTON, ANTI-BLUESMOKE - AB+584-594GR $337.74
01 11 25 7 652 664 PISTON, ANTI-BLUESMOKE - AB- 574-584GR $337.74

Ako po vybratí ventilu presne zistím jeho ohnutie?

Tie skrutky v difúzoroch boli pôvodne rozklepané, ja som potom na ne dal Loctite 243, ale pravdepodobne závit na tej skrutke uz nebol dobrý.
 
Waltr
#31 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 10:01
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
Tlaků bych se nebál, dej ventil do soustruhu za dřík a hodiny axiálně na ventil, ale pokud naliješ na otočenou hlavu se zavřenými ventily t. benál uvidíš poměrně rychle pokud to bude zlé. Proteče.
S typem ti neporadím, šel bych po zadání vinka do fishe.
 
servisak
#32 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 10:41
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Já bych sehnal celej jinej motor a jen to přeházel..
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Tonda
#33 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 10:44

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Všechno máš v dílenském manuálu - rozměry, hmotnostní kategorie pístů /A,B,AB/, jak co změřit. Tam si vše najdeš. Musíš použít stejný píst. Nemůžeš použít na motoru dvě rozdílné váhové kategorie pístů.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
palciatko
#34 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 21:05

Příspěvků: 250
Registrace: 12.06.08
Mňa ani nenapadlo, že to je váha piestov v gramoch, až kým JRM66 nevybral digitálnu váhu. thumbs up flower

Skúšali sme ventile, zatiaľ len narýchlo, bez sústruhu (dík), s riedidlom - nič nepretekalo.
Piest má zaklepaný prvý krúžok v drážke. Budem mať aspoň peknú dekoráciu na stôl. Valec je OK.

Pozeral som servisný manuál (miery v mm, váhy v gramoch), asi mám starý manuál, ale valec v rozmerovej triede AB sa tam nespomína.

Rozmerové triedy:
Valce:
A: 100.992 ... 101.000
B: 101.000 ... 101.008

Piesty:
A: 100.971 ... 100.983
B: 100.983 ... 100.995
AB: 100.979 ... 100.987

Vôľa po nainštalovaní (Installed clearance): 0.005 ... 0.029

Váhové triedy:
+,-, rozdiel váh v jednej triede -> 10g (complete with pins and rings)
+ 584-594
- 574-584


Identifikácia veľkostí piestov:
On piston crown A, B, AB (for either A or B cylinder), and on cylinder A, B.

Rozmerová trieda:
Podľa webu sa dajú objednať len valce a piesty v rozmerovej triede A/B (valec/piest rozmerovej triedy A/B má len jedno objednávacie číslo, teda to vyzerá na triedu AB ).
Ak dobre vidím, tak moj valec a piest je rozmerovej triedy A - ale asi rozmerovú triedu A nie je možné objednať.
Podľa manuálu piest AB môže ísť do valca A (ale môže v ňom byť "tesnejší" ). Piest AB je zároveň označený ako AntiBluesmoke, tak neviem, či to bola nejaká snaha BMW o zníženie spotreby oleja. Ak by som mal Ačkový valec vyrobený v dolnej tolerancii, a nový piest AB by bol vyrobený v hornej tolerancii
(100.992 - 100.987 = 0.005), tak je to stále v norme (0.005 ... 0.029).
ABčkový piest má rozsah tolerancie 0.008, Ačkový a Bčkový piest 0.012

Hmotnostná trieda:
Je vyznačená aj na pieste?
Mám problém s preložením vety "complete with pins and rings" - čo myslia pod pojmom "pins"? Je to len samotný čap (pin), alebo aj poistné krúžky?
palciatko přiložený následující obrázek:


[93.37Kb]
 
palciatko
#35 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 21:08

Příspěvků: 250
Registrace: 12.06.08
Rozmerová značka na pieste, v ľavo je nejaké "+" - je to hmotnostná kategória?
Ten výstupok/dodatočný materiál na spodku (na foto vpredu) pravého otvoru pre piestny čap - to je značka orientácie piestu?
palciatko přiložený následující obrázek:


[86.95Kb]
Upravil palciatko dne 23.10.2012 21:11
 
servisak
#36 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 21:08
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
pojistné kroužky bych neřešil ty važí minimum a jsou v obou stejný
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
servisak
#37 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 21:10
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
váhu pístu zjistíš právě z těch udaju co naměříš
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
palciatko
#38 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 21:15

Příspěvků: 250
Registrace: 12.06.08
Váha piestu a poistky, aj s trochou karbónu secret.
Piest s poistkami - 585.3g - váhová kategória +
Poistka - 2.1g
Piest bez poistiek - 581.1g (len vypočítané) - váhová kategória -
palciatko přiložený následující obrázek:


[102.99Kb]
Upravil palciatko dne 23.10.2012 21:17
 
Tonda
#39 
Brutálne klepanie motora
Přidané 23.10.2012 21:50

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
palciatko - ten výstupek je vlastně značka orientace pístu směrem k výfuku - vše ostatní si změříš a zvážíš a porovnáš s manuálem - tak jak jsem ti psal výše. Váží se to komplet (píst, pístní kroužky, čep, segerovky /tj. pojistné kroužky/).
Upravil Tonda dne 24.10.2012 07:30
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Waltr
#40 
Brutálne klepanie motora
Přidané 24.10.2012 10:50
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
"complete with pins and rings" komlplet čep i kroužky...myslím že by je vůbec nenapadlo že z toho vytáhneš pojistné kroužky. Prostě bych vycházel z toho komplet Grin
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 99
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,730
Nejnovější člen: Stepan2

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.32 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI