Dufino drzim palce!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Intercontinental Rally 2013 - Day 04: Mhamid - Icht
YouTube Video
Intercontinental Rally 2013 - Day 05: Icht - Smara
Divoký den mají za sebou účastníci IR2013, dopolední start v 11 hodin poslal motorky i posádky aut na 280km dlouhou etapu, která zásadně zamíchala průběhem rallye. Vlasta Korec s Petrem Hněvkovským z KB Systém Offroad teamu, po třetí etapě vedoucí kategorii Car Race, se dostali do problémů na rychlé pistě, s autem udělali salto a museli si vyžádat pomoc organizátorů. Oba jezdci jsou v pořádku. O Vlastově a Petrově pokračování v soutěži se rozhodně pravděpodobně dnes, pokud bude auto opravitelné, může posádka pokračovat do Dakaru v kategorii Adventure. Podobně jako KB Systém dnes dopadl i tým OutBack (s.č.255), který položil Defendera na bok a na kola je museli vrátit až projíždějící posádky dalších aut. Všichni závodníci přes problémy nakonec dorazili bezpečně do bivaku. Nadcházející etapa je přiblíží k Mauretánii, cílovou destinací je město Boujdour. Etapa měří celkem 370km a rallye bude projíždět mj. městěm Layounne. Trasa vede převážně rychlými pistami, kamenitými koryty a dunami. Další aktuality přineseme z Boujdouru.
taká " zlá" moto ako 8gs a 2 kusy sa držia tak vysoko v rebríčku...
A čo na to Vjetrník a podobní ...
Inak je zaujímavé, že tam jazdí aj jedno Y XT600.
siso tu http://advriders.sk/ je pár info čo a ako Haro .
Intercontinental Rally 2013 - Day 06: Smara - Boujdour
Hory, skály, planiny... tři slova a tři terény, které přesně specifikují dnešní etapu Intercontinental Rally. Měřila dohromady přes 350km a nepřipouštěla žádné navigační chyby. Jeden z kontrolních bodů byl na náhorní plošině, na tu se ale dalo najet jen jedním směrem a kdo se pokusil ji objet, potýkal se s extrémními výjezdy a sjezdy ze skalních masivů. Navíc ztratil dobré půl hodiny v boji s časem. Vysoké duny, které závodníci v dnešní etapě zatím jen objížděli, jakoby byly předzvěstí nadcházejících dnů v Mauretánii. Nejlépe se s výzvami šesté etapy popasoval Victor Rivera z Club Adventura Touareg teamu, který také v celkovém pořadí po páté etapě vede kategorii Moto Race. Mezi auty je to tým Team Glad.dk z Dánska. V Boujdouru také skončil závod kategorie Car Race Lite, jediným registrovaným týmem a tím také vítězem kategorie se stal Jarda Chytil s manželkou Lenkou, kteří ale bez ohledu na konkurenci zajeli fantasticky v celkovém čase 43h 48min. Další zpráva z českého depa bohužel není tak příznivá, oranžový KB Systém Offroad teamu je bohužel neopravitelný a míří na vleku domů. Zítřejší etapa má celkem 265km a končí ve městě Dakhla, na pevninském výběžku obklopeném oceánem. Informace o jejím průběhu přineseme v další aktualitě, sledujte nás!
Ano, já to potvrzené mám, byl to tlumič co dostal výměnou od dovozce bituba protože bitubo mu pořád praskalo, tak mu dali zadarmo Ohlins a ten teď prdnul taky. Mám to potvrzené od Radka, který tam jede s kamionem jako support organizátora akce.
Pokud vím, tak Touratech/Tractive tlumič má namontovaný jeden závodník z Anglie a nevím jestli vůbec jede nebo už skončil. Radek psal, že měl příšerný problémy ve fešfeši u Mhamidu, že byl úplně "v prd..." fyzicky.
Psal jsem mu, ať udělá pár fotek a zeptá se...
Update: jsou na hranicích s Mauritánií. Angličan s F800 s tlumičem Tractive jede ale adventure, prý na to neměl fyzicky po tom písku a byl úplně na dně. Dušan Randýsek s buginou skončil.
Update: tak angličan s F800 nejede mimo závod ale jede kategorii Adventure. To je stejná trať jako jede ostrá kategorie ale bez časového limitu, takže může přijet do bivaku kdy chce.
Upravil TomasTT dne 04.02.2013 13:13
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Intercontinental Rally 2013 - Day 07: Boujdour - Dakhla
Sbohem Maroko, dobrý den Mauretánie, tak nějak by se dalo vystihnout současné dění kolem Intercontinental Rally 2013. Dnešní 280km dlouhá etapa přivedla účastníky Intercontinental Rally do města Dakhla. Hranice s Mauretánií jsou vzdálené cca 5 hodin cesty. Dnešní etapa patřila mezi nejrychlejší v celém podniku. Závodníky zavedla na marockou obdobu české dálnice D1, jen návěstidla a mýtné brány vystřídalo kamení a pneumatiky. Bir Anzarane je několik metrů široká pista, po které stroje mohly uhánět neomezenou rychlostí. Nejrychlejší jezdec sedmé etapy jezdí pod českou vlajkou za tým Alimax racing, Lukáš Černý dorazil do cíle v čase neuvěřitelných 2h 20min a vedoucího průběžného pořadí Victora Riveru za sebou nechal o dlouhých patnáct minut. Nejrychlejší mezi auty byl tým Glad.dk v čase jen o minutu pomalejším, než Lukáš. Zítřejší přejezd do Mauretánie zabere celý den, večerní briefing už bude ve městě Bou Lanouar.
Intercontinental Rally 2013 - Day 08: Dakhla - Bon Lanuar
Tradiční etapa spojená s přejezdem do Mauretánie zabrala kontingentu IR2013 téměř celý den. Ranní bivak v Dakhle opustily poslední posádky kolem deváté hodiny ráno, aby se sešly po poledni ve 400km vzdáleném motelu Barbas. Poslední výspa civilizace před Mauretánskou pouští je památníkem doby, kdy tudy proudily tisíce lidí. Velkolepý motel s obřím átriem, plným zelených stromů a rostlin dnes poskytuje stále ještě dobrou kuchyni a hlavně rychlé wifi připojení zdarma Většina účastníků tak využila příležitosti vyřídit pracovní i soukromou poštu, odeslat fotky nebo jen tak zabrouzdat po novinkách v domovských zemích. Samotný přechod hranic se odehrál v pořádku a hladce, zdržení na Marocké straně bylo asi hodinu, na Mauretánské ještě méně. Účastníci IR museli překonat i cca 4km dlouhou pistu minovým polem, které tu zůstalo jako stále se zmenšující památník válku. Realita života zdejších veksláků Ugia (mauretánská měna) a Marlboro je však mnohem klidnější než by se mohlo zdát. Zítra čeká na závodníky první mauretánská etapa, 300km dlouhá, vedoucí do města Akjout. Auta i motorky poprvé zavede do pořádných dun. Perlička na závěr bude divoký bivak v poušti. Jestli se s etapou všichni zdárně poprali zjistíte v zítřejší aktualitě...
YouTube Video
Intercontinental Rally 2013 - Day 9: Bou Lanouar - Akjout
Zatím nejnáročnější etapa v letošním ročníku IR2013, 300km v dunách, písečné bouři i po rychlých pistách. Vítr o rychlosti kolem 100km za hodinu zvedl v Mauretánii do vzduchu tuny písku, vytvořil žlutou mlhu a výrazně omezil viditelnost. Problémy potkaly Lukáše Černého z týmu Alimax Racing, kterému v terénu došel benzín a dorazil do bivaku až kolem třetí hodiny ráno. Vzhledem k tomu, že musel přivolat pomoc prostřednictvím SPOTu, bude pokračovat do Dakaru už jen v kategorii Adventure. St. č. 220 Simon Pedersen z týmu Outback tolik štěstí neměl, má poruchu na stroji a nocuje v dunách. Nehodu měla i česká posádka Wings team (Pavel Režný, Saša Semenov), kteří poslali stroj na střechu a čekají na vyproštění. Podle dostupných zpráv jsou v pořádku a přenocovali ve společnosti dalších dvou posádek, které jim vyjely na pomoc. Technický problém měly i oba pokračující Bowlery. Dánský, týmu Glad.dk, roztrhal zadní diferenciál a s docházejícím palivem vzdal zbytek etapy. Český, KB Systém offroad team, měl problémy s dunami a raději takticky zvolil objížďku k dalšímu check pointu. Zítřejší etapa měří 200km a s ohledem na dnešní problémy, které se jistě protáhnou do dalšího dne, je zjednodušená do podoby rychlého přejezdu po pistách směrem na Nouakchott. Další informace přineseme v zítřejší aktualitě.
YouTube Video
Spot: http://share.find...apN0pztBrM
Upravil swat dne 07.02.2013 20:43
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Dani napsal:
Dufíno skončil. Co se stalo? Je v pořádku?
uf.. doufam, ze jo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
8.2.:
Od Honzy nemáme už několik dní žádné zprávy. V 9. etapě zůstalo velké množství motorek i aut v dunách a podle SPOTu byl mezi nimi i Honza, který požádal o asistenci a ve výsledkové listině je označen jako OUT. Velké problémy měli i jezdci na čele pořadí. Stojí za zmínku, že celkově na prvních dvanácti místech v etapě dojely motorky, teprve třinácté bylo první auto.
V průběhu 10. etapy organizátoři stále ještě vyprošťovali posádky uvízlé v poušti předešlý den. 11. etapa byla neměřená, pouze přesun do Senegalu. Všichni uvíznutí by nyní již měli být vyproštěni, ozveme se jakmile budeme vědět víc.
Celkově vede Victor Rivera na KTM 530, nejlepším Čechem je zatím Jindřích Moravec na KTM 690R na 5. místě.
Zprávy od Hara:
05.02.2013
Je 16.30 hod., všetky kritické úseky mám už za sebou, išlo sa mi fajn, ale teraz stojím v púšti – asi sa mi odtrhla spojka, nejde radiť, a navyše sa mi vybil satelitný telefón, čiže aj uložené telefónne čísla sú v prdeli. Tak volám žene na Slovensko, aby mi zistila telefónne číslo Roba Szásza z KTM a riešim motorku za pochodu.
06.02.2013
Je 8 hodín večer a ja stále trčím na tom istom mieste, kde včera, teda uprostred púšte. Žijem, len žena je z tej informácie na prášky. Poslali po mňa servisné auto, točilo sa asi 4 km okolo mňa, ale boli tam také obrovské duny, že to ani za 8 hod. nedokázali prekonať, navyše už mali jedného zúfalca naloženého, tak odišli a ja som bol nútený prespať v púšti sám. Noc som prečkal, ako sa dalo – najprv som sa asi 4 hod. pokúšal opraviť motorku, no bez úspechu. Medzitým, samozrejme, 3x prišiel lejak (veď prečo si to neužiť naplno :-) ), a keď nepršalo, tak pomedzi to príšerne fučalo. Spoločnosť mi robili asi tri obrovské čmeliaky či čo, “stádo” otravných múch a jeden sukulent.
Dnes okolo polnoci by ma malo vyzdvihnúť druhé servisné vozidlo, dúfam, že tí ma už nájdu, lebo mi navyše dochádza šťava aj v civilnom mobile. Chcel by som odjazdiť zvyšné dve etapy, lebo tú dnešnú možno zrušia. Vraj zostalo visieť veľa vozidiel v púšti kvôli dnešnej púštnej búrke a aj kvôli náročnosti etapy – z celkovej trasy 6000 km bola asi tá najnáročnejšia. Uvidíme.
07.02.2013
Je 7 hodín večer a až teraz som sa dostal k záchranárskemu autu. Keďže sa nedostalo ku mne, musel som ja, po 3 dňoch strávených v púšti osamote, bez stravy a vody, šlapať 5 hodín púšťou k nemu. Motorka musela zostať tam, tú príde vytiahnuť zrejme vojsko. Som úplne grogy, zase som si raz siahol na dno svojich síl.
Intercontinental Rally 2013 - Day 10: Akjoujt - Nouakchott
Dnešní návratová etapa z bivaku v poušti u města Akjout byla stále ve znamení vyprošťování včera uvíznutých posádek. Během přípravy této aktuality byli v bivaku až na jednoho všichni motorkáři, k poslednímu míří org auto. Pro posádky, které včera dorazily do bivaku a postavily se na start, byla připravená rychlá etapa v kombinaci pist a malých dun. Přivedla je do bivaku na pláži, pár kilometrů od hlavního města Mauretánie, Nouakchottu. V kategorii Car Race končí posádka Alimax Racing (Vladimír Macourek, David Ondráček). Včera v noci v servisu v Nouakchottu udělali repasi motoru, oprava ale nevydržela a 60km od startu přestal motor fungovat. Stisknutí tlačítka Spotu pro přivolání asistence znamená pro Alimax Racing pád do kategorie Adventure. Proti tomu KB Systém offroad team i Offroad maraton team zajeli skvěle a stále bojují o umístění na stupních vítězů. Zítřejší etapa není měřená, kolona zamíří přes Mauretánské hranice do Senegalu, aby zakotvila v legendárním Zebra baru v St. Louis. Informace o průběhu přesunu i o úspěchu vyprošťovacích prací přineseme zítra.
Intercontinental Rally 2013 - Day 11: Nouakchott - St.Louis
Dobrá zpráva hned v úvodu, všichni závodníci, kteří čekali na vyproštění z pouště jsou v pořádku a dorazili do bivaku v St. Louis, případně do Nouakchottu. Ve večerních hodinách přijela do Zebra baru také kolona tří vozidel v čele s Patrolem teamu Joker, kteří spolu s havarovaným teamem Wings a jejich Adventure doprovodem strávili dva dny v poušti, poškozené auto opravili a v bezpečí překročili hranice. Dnes Intercontinental rallye tedy překročila hranice do Senegalu a během večera už všichni vychutnávali pohostinnou náruč Zebra baru (vč. místního piva La Gazelle, které by za normálních okolností českého pivaře mírně urazilo, ale po týdnu v poušti bylo jako nejlepší ležák!). Zítřejší etapa vede po okruhu v blízkosti St. Louis, na 3. kontrolním bodě se nachází Komunitní centrum, které je letošním partnerem IR. Ve spolupráci se závodníky budou zdejším dětem předány dárky v podobě kancelářských a školních potřeb, knih a dalších... Dakar je blízko, sledujte nás.
YouTube Video
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tak co jsem četl fb tak to orga trochu nedali. Závodníky nechali v poušti a trada do senegalu.
Celkem fail
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
No ale vem si jak málo může chybět v poušti aby to nebylo v pohodě. F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis