Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 2 z 5:   1    2    3    4    5  
 
Kontrola tlaku v pneu.
Karlovarak
#21 
Přidané 11.09.2015 11:51
Avatar člena


Příspěvků: 78
Registrace: 28.04.15
To tu trochu oživím, s jakou přesností to funguje,. Mě to ukazuje 2.1 předek a 2.5 zadek , ale když to chci dofouknout na pumpě tak mám hodnoty správny tedy 2,4 předek a 2,9 zadek. Kontrolováno na více místech a výsledek vždy stejný. Dá se to nějak resetovat nebo seštelovat ?smiley004
Karlovarak BMW R1200 GS Adventure
 
Waltr
#22 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 13.09.2015 21:31
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
2,9 je správný? Hele to se udajně nedá seřídit. Pouze zresetovat a to při 20°C ale mě to dělalo co tobě i po výměně baterie. Tak jsem to vytáhl.
 
Sysel
#23 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 23.10.2015 22:50

Příspěvků: 1
Registrace: 12.10.15
Po výměně novou baterii zase něčím utěsnujete nebo izolujete,případně čím... Díky Lukáš
 
Waltr
#24 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 24.10.2015 07:41
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
Já tam nacpal normální motorový tmel, a pěkně zarovnal.....ale by to k ho..u Grin
 
Suky
#25 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 17.08.2016 19:10
Avatar člena


Příspěvků: 488
Registrace: 08.05.12
Včera jsem to řešil - borec sundal gumu a říká - jé, vy tu máte senzor tlaku.
Říkám - stejně skoro nefunguje, asi baterka.

Borec neváhal - nožem sloupl tu gumu či co z baterky, já skočil vedle do OK, vypáčil baterku (oba kontakty byly nabodované) a vsunul novou.

Napájet kontakty nešlo, tak přihodil navrch podložku, aby přesahovala obrys snímače, stáhl izolační páskou a za pár minut a 69 Kč znovu vidím tlak zadního kola lol
Upravil Suky dne 17.08.2016 19:11
 
Leonardo
#26 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 26.03.2017 18:06
Avatar člena


Příspěvků: 333
Registrace: 06.03.12
Trošku to oživím snad to někomu pomůže při výměně...
YouTube Video
 
http://amk-medlov.cz/
DanielS
#27 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 27.03.2017 17:38
Avatar člena


Příspěvků: 494
Registrace: 13.08.14
no taky mě to letos čeká...obě čidla po smrti...teď jsem ve fázi kdy si před sebou obhajuju tu mordu za nový čidla.... ale tohle bych mohl před koupí vyzkoušet.
Má někdo zkušenost s touto výměnou baterií?
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....thumbs up
 
Pekelnik
#28 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 27.03.2017 20:00

Příspěvků: 139
Registrace: 31.12.15
Baterka je na kontakty z výroby bodnutá, aby nedošlo k uvolnění a následnému přechodovému odporu a ztrátě funkce. Ve videu letují jen + pól. Osobně bych naletoval tenký drátek na spodní - pól a na - pól baterky - takže kdyby se náhodou baterka pohnula nedojde ke ztrátě napájení. + pól pak přiletovat a následně tavnou pistolí utěsnit stejně jako ve videu. Myslím si že to musí v pohodě fungovat.
Upravil Pekelnik dne 27.03.2017 20:01
Od 8.2.2019 www.german-sh.it
 
Suky
#29 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 27.03.2017 22:02
Avatar člena


Příspěvků: 488
Registrace: 08.05.12
Doporučuji použít baterii do plošných spojů (s kontakty), třeba https://www.ges.c...01133.html
Spodní kontakt se často při opravě nepájí, kontakt je podpořen odstředivou silou.
Ale drátek nemůže uškodit.

Rozhodně utěsnit, já to neudělal a není to ono, vlhké ráno znamenalo zhoršení přesnosti.
Ono mi navíc poškodili to těsnění, takže jsem musel každý den dofukovat.
Takže už mám čidlo venku a udělám to znovu a pořádně...
Upravil Suky dne 27.03.2017 22:03
 
BIGR
#30 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 28.03.2017 07:51
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
Pekelnik napsal:
Baterka je na kontakty z výroby bodnutá, aby nedošlo k uvolnění a následnému přechodovému odporu a ztrátě funkce. Ve videu letují jen + pól. Osobně bych naletoval tenký drátek na spodní - pól a na - pól baterky - takže kdyby se náhodou baterka pohnula nedojde ke ztrátě napájení. + pól pak přiletovat a následně tavnou pistolí utěsnit stejně jako ve videu. Myslím si že to musí v pohodě fungovat.


Na baterku by se NEMĚLO letovat. Proto je kontakt z výroby nabodovanej a letuje se ten kontakt do tišťáku. Protože při ohřátí baterky hrozí její zničení. Bodováním se nestačí ohřát. Je lepší koupit baterku s nabodovaným kontaktem a ten pak letovat na upravený originál kontakt,co zbyl v senzoru.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
Pekelnik
#31 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 28.03.2017 10:54

Příspěvků: 139
Registrace: 31.12.15
Samozřejmě že baterie není dobré ohřívat a to žádnou, proto volba s již bodnutými plíšky které jsou připravené pro letování je nejlepší. Díky za upozornění. Na tule variantu jsem úplně zapomněl i když se tyto baterie s kontakty používají drahně let.
Od 8.2.2019 www.german-sh.it
 
PavelDR
#32 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 03.04.2017 19:40
Avatar člena


Příspěvků: 7444
Registrace: 13.06.11
Už jste to někdo zkoušel????

https://www.aliex...0.0.ze7bCf




.
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
DanielS
#33 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 04.04.2017 07:22
Avatar člena


Příspěvků: 494
Registrace: 13.08.14
PavelDR napsal:
Už jste to někdo zkoušel????

https://www.aliex...0.0.ze7bCf




.


Otázkou je, zda se to nechá napárovat. Jinak to vypadá dobře.
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....thumbs up
 
PavelDR
#34 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 04.04.2017 16:28
Avatar člena


Příspěvků: 7444
Registrace: 13.06.11
No a to bych chtěl právě zjistit.
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
DanielS
#35 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 08.04.2017 08:29
Avatar člena


Příspěvků: 494
Registrace: 13.08.14
Dneska jsem to risknul a čidla objednal... až dorazí dám echo jestli půjdou spárovat... někdo musí bejt ten první vůl tongue
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....thumbs up
 
welli
#36 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 08.04.2017 09:38
Avatar člena


Příspěvků: 1066
Registrace: 20.08.09
Zkousel jsem je, asi pred rokem. Nikde to nenaparovali, ani v pneuservisu ani na diagnostice. Ty cidla se zdaj uplne mrtvy.. Dej vedet, jak to dopadlo.
Doplňky a díly na BMW GS: https://mojegs.cz
Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
 
https://mojegs.cz/
DanielS
#37 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 08.04.2017 10:16
Avatar člena


Příspěvků: 494
Registrace: 13.08.14
welli napsal:
Zkousel jsem je, asi pred rokem. Nikde to nenaparovali, ani v pneuservisu ani na diagnostice. Ty cidla se zdaj uplne mrtvy.. Dej vedet, jak to dopadlo.


To jsem potřeboval slyšet Grin
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....thumbs up
 
Suky
#38 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 08.04.2017 18:23
Avatar člena


Příspěvků: 488
Registrace: 08.05.12
Tak zatím to vypadá dobře, tlak ukazuje a zdá se, že správně.

Vyhodil jsem starou baterii a nachystal si novou, s "nožičkami".
i.ibb.co/cXr29sJ/20170401-100039.jpg
Pod baterií je ještě jakási bílá hmota, tu neodstraňovat, kryje plošák.

Připájel spodní nožičku pomocí krátkého tenkého vodiče (lanko by bylo lepší - pružnější).
Schválně jsem to napájel mimo obvod baterie, aby spoj nezavazel.
i.ibb.co/2SRZwhg/20170401-102658.jpg

Zatlačil baterii na místo a připájel horní kontakt
i.ibb.co/c12Cf7H/20170401-104043.jpg

A zalil lepidlem tavnou pistolí.
i.ibb.co/r7292ff/20170401-105645.jpg
Horké lepidlo jsem zvolil, protože pěkně zatéká, slévá se a lepí.
Měl jsem trochu obavy s přehřátí baterie, tak jsem to napoprvé zalil jen tenkou vrstvou a posléze zalil vrchem.

Když o tom uvažuji, možná ani nebylo třeba letovat, stačilo by asi i použít normální baterii, protože ty původní kontakty baterie byly pružné, baterie byla na kraji pod tlakem toho horního kontaktu, ale přece jen zichr je zichr.

Použil jsem baterii Renata, bo jako jediná garantovala teplotní rozsah.

Dnes odzkoušeno a funguje!

Upraveno: imagehosting.cz mi vyměnil poslední obrázek, musel jsem ho nahrát znovu!
Uptaveno 2: Znovu nahrány obrázky
Upravil Suky dne 15.12.2024 09:21
 
DanielS
#39 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 13.04.2017 07:44
Avatar člena


Příspěvků: 494
Registrace: 13.08.14
Suky napsal:
Tak zatím to vypadá dobře, tlak ukazuje a zdá se, že správně.

Vyhodil jsem starou baterii a nachystal si novou, s "nožičkami".
www.imagehosting.cz/thumbs/2017040110.jpg
Pod baterií je ještě jakási bílá hmota, tu neodstraňovat, kryje plošák.

Připájel spodní nožičku pomocí krátkého tenkého vodiče (lanko by bylo lepší - pružnější).
Schválně jsem to napájel mimo obvod baterie, aby spoj nezavazel.
www.imagehosting.cz/thumbs/201704fef.jpg

Zatlačil baterii na místo a připájel horní kontakt
www.imagehosting.cz/thumbs/201704bfb.jpg

A zalil lepidlem tavnou pistolí.
www.imagehosting.cz/thumbs/201704aca.jpg
Horké lepidlo jsem zvolil, protože pěkně zatéká, slévá se a lepí.
Měl jsem trochu obavy s přehřátí baterie, tak jsem to napoprvé zalil jen tenkou vrstvou a posléze zalil vrchem.

Když o tom uvažuji, možná ani nebylo třeba letovat, stačilo by asi i použít normální baterii, protože ty původní kontakty baterie byly pružné, baterie byla na kraji pod tlakem toho horního kontaktu, ale přece jen zichr je zichr.

Použil jsem baterii Renata, bo jako jediná garantovala teplotní rozsah.

Dnes odzkoušeno a funguje!

Upraveno: imagehosting.cz mi vyměnil poslední obrázek, musel jsem ho nahrát znovu!


Krásná práce! clap
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....thumbs up
 
Suky
#40 
Kontrola tlaku v pneu.
Přidané 13.04.2017 08:40
Avatar člena


Příspěvků: 488
Registrace: 08.05.12
Díky dog

Na posledním obrázku je vidět na levé straně poškození těsnící gumy.
Nevím, jak to v prvním servisu dokázali, předpokládám, že to narvali na silu.

To těsnění je gumový váleček, který se po přitažení upevňovací matky ventilu roztáhne po obvodu a těsní.
Pravděpodobně po demontáži zůstane zdeformovaný (roztažený na středu) a přesahuje obvod díry v ráfku, takže lze poškodit.
Asi je nutno ho před zpětnou montáží opatrně narovnat, BMW ho neprodává zvlášť a musí se koupit v sadě za 8 stovek.

Bacha na to, ne každý má štěstí na hodného servisaka Milana jako já thumbs up
 
Strana 2 z 5:   1    2    3    4    5  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 89
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.92 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI