Taky jsem skončil u Bafangu, je to podle mě dobrá volba. Jen jsem místo axcelerátoru dal el.plyn, využívám elektropohon hlavně do stoupání, kde mi už páteř neslouží nebo v terénu. Pozor na výkon motoru, pokud´z kola nechcete mít těžký elektroskůtr. Mám 350W ve špičce 500W. 1000W už má velkou spotřebu a nároky na větší a tím i těžší baterii. Já se dostal na necelých 20kg. Viděl jsem i kolo, co mělo 2 náhony v kolech po 1000W a protože borec už nestačil točit, místo pedálu měl dvě baterie. Jelo to prý skoro 80km/hod, brzdy tomu skoro nefungovaly a stav kola vhodný pro sebevraha.
Mnoho staveb elektrokol funguje bez rychlostního omezení, přitom konstrukce kola vycházela na pojíždění neb na nákup. Já mam zdvih 140mm, kolo slušně zvládá terén i menší skoky, na to je toto kolo stavěné.
Už bych si dovedl představit kvalitnější a lehčí baterii, umístěnou před motorem pod spodním rámem. Opět bych se dostal o 1,5kg níž.
rop přiložený následující obrázek:
[76.49Kb]
Upravil rop dne 16.08.2016 12:00
https://www.zonerama.com/rop1
já jsem to koupil hýr: http://www.eclips... motor 750W,baterie 48V 12 Ah,cena 24 + nějaký drobný včetně pošty,za 5 dní to bylo doma
Upravil bystricke dne 16.08.2016 14:29
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz