Každopádně bych nesouhlasil s tím, že takovou motorku jakou potřebuje BMW nedělá nebo nedělalo. Rozhodně bych třeba popřemýšlel o XChallenge, se kterým se dá zažít hodně zábavy za relativně málo peněz a s minimální údržbou. A nebo i F650GS nebo Dakar, na kterých se skutečně jezdily rallye (a pořád jezdí ale ne Dakar), byť mocně upravených (podvozek, nádrže, kokpit, sání i motor...). Pokud znáte rallye jezdce Honzu Mareše (taky se tady dřív vyskytoval), tak ten jezdil starší F650GS Dakar s velkou nádrží a podvozkem z kitu TT39 a jezdil s tím takové věci, že nad tím zůstával rozum stát. A to jezdil s partou ostrých KTM. Dakaru k dokonalosti chybí jen podvozek, to je fakt nejslabší místo celé motorky. Motor je extra spolehlivý držák, vydrží neuvěřitelné věci a dá se celkem i poladit aby to mělo vyšší výkon. Na Dakaru měly tyhle motory třeba i 100 koní, pochopitelně převrtané na skoro 800ccm. Ale i s velkým airboxem a otevřeným výfukem se dá získat motorka, se kterou se africký Dakar dal v pohodě absolvovat (viz tým Race to Dakar ze známého videa) a s jedním motorem a bez nějaké zásadnější údržby motoru. Navíc se na tom dá celkem komfortně přejet i tisíce kilometrů, což na něčem ostřejším už takový komfort není.
Každpádně pokud je cílem opravdu "120km/h před zatáčkou ve stupačkách na šotolině a smrt v očích", tak je to celkem fuk, ta smrt přijde dříve nebo později bez ohledu na typ motorky ale s 1150 bych řekl že by mohla přijít dřív, tak to bude asi ta správná volba *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...