Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 2 z 8:   1    2    3    4    5  ...  8  
 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
TomasTT
#21 
Přidané 20.01.2014 14:49
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Myslím že diskuze na téma litý kola vs. dráty je nanic. Je to jen zbytečná ztráta času.
Pamilton: řekl bych že naopak většina majitelů GS LC v Evropě kupuje litý kola kvůli snadnějšímu čištění. Na 1200GS jsem měl jak litý, tak drátěný kola, osobně žádný zásadní rozdíl ve vlastnostech za jízdy nebo při brždění nedokážu poznat ale v okamžiku kdy člověk jen trošku uvažuje o ježdění po čemkoliv kde hrozí riziko trefení ráfku třeba i na rozbitých silnicích, má drátěný kolo navrch. Všechny drátěný kola počínaje R100GS jsou podstatně tužší než obyčejný kola na cestovních endurech. Určitě na to má vliv ten postranní okraj kde končí dráty aby to šlo používat bezdušově. Srovnávám to třeba s F650GS nebo s Yamahou YT... Taky se podstatně hůř dá trefený ráfek vyrovnat.
Ale jedna věc by mohla být zajímavá, obecně (nemluvím o LC ale obecně o GS) se celkem snadno dají sehnat náhradní litý kola. Ale sehnat náhradní drátěný, to je sakra velký problém. Pochopitelně myslím za nižší cenu než je koupit 2x nový u BMW. Lidem by asi vyhovovalo mít litý obutý na silničních pneu a drátěný obutý třeba na Karoo a jen je za chvilku přehodit podle toho, kam se chystají. Ale ty drátěný jsou téměř nesehnatelný.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
stepan
#22 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 14:54
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Pamilton napsal:
...s rezervou. Wink Každopádně dráty a liťáky jsou to samý co elektrony a plecháče u auta. Co obout na sportovnější ježdění u auta je jasný.


Tohle srovnání je pořádnej nesmysl, dráťáky jsou opravdu u GSa pořádně pevný. Oproti liťákům rozhodně při sportovní jízdě nepoznáš rozdíl, a ani při naložené motorce.
 
http://kouzelnyzivot.cz
Alda
#23 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 15:00
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
stepan napsal:
Pamilton napsal:
...s rezervou. Wink Každopádně dráty a liťáky jsou to samý co elektrony a plecháče u auta. Co obout na sportovnější ježdění u auta je jasný.


Tohle srovnání je pořádnej nesmysl, dráťáky jsou opravdu u GSa pořádně pevný. Oproti liťákům rozhodně při sportovní jízdě nepoznáš rozdíl, a ani při naložené motorce.


Souhlas, srovnani fakt mimo misu.
Me je celkem burt co je kde lepsi, kdyz se zamyslim nad svyma prioritama, tak si cestovni "enduro" nedokazu predstavit na kolech z Fireblada. Proste enduro=draty. Ikdyz vim, ze posledni GSa nemaji s endurem moc spolecnyho.

Je to jako s advikem. Kdo z majitelu ho fakt potrebuje? Podle me absolutne nikdo. A o tom to je. Nepotrebuju ADV, ale libi se mi a o tom motorka je. Ne o rozumu.
 
TomasTT
#24 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 15:17
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
U toho advíka nebo obyčejné motorce - tam rozhoduje jenom ta nádrž. To je zásadní věc. A když někdo fakt cestuje, tak tu nádrž využije. Já byl léta zvyklý na 30l s malou nádrží to je fakt znát. Někde prostě benzín fakt není každých 20-30km, stačí třeba jet z Německa na Rozvadov a nejsou tam benzínky ani po 50km. Ale když jde o čas, třeba stihnout trajekt apod - tak to tankování vždycky zdržuje. Ale v některých zemích prostě fakt nemají benzín pokaždé a těch třeba 150km rozdílu v dojezdu je docela dobrá věc. Ale to je mimo téma...
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Vjetrnik
#25 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 15:31
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
Alda napsal:
...Je to jako s advikem. Kdo z majitelu ho fakt potrebuje? Podle me absolutne nikdo. A o tom to je. Nepotrebuju ADV, ale libi se mi a o tom motorka je. Ne o rozumu.


Aldo, cos napsal je absolutní nesmysl:
- jezdím dlouhé cesty, potřebuji větší nádrž
- potřebuji rámy, na které jdou přidělat láhve s vodou, rámy na přídavné brašny
- jsem vysoký, ocením vysokou motorku
- ocením větší plexi, přídavné plexi
- jedu v noci, potřebuji přídavná světla, nabíjím za jízdy telefony, navigace, foťáky, potřebuji silnější alternátor

...atd...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
czunik
#26 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 15:35
Avatar člena


Příspěvků: 1599
Registrace: 08.09.09
Pamilton napsal:
...s rezervou. Wink Každopádně dráty a liťáky jsou to samý co elektrony a plecháče u auta. Co obout na sportovnější ježdění u auta je jasný.


pletešsi pojmy.elektrony jsou něco jinýho než litináče na soutěžní auta.Jezdil jsem auta rallye roky 90-94 než nebyli prachy a je to nepoměr.elektrony by ani na autě seriovce nikdo nezaplatil....což o litinových se řící nedá....a plecháče nejsou tak zlý...pokroutěj se ale dojedeš...litináč praskne končíš...proto elektrony...
GS pletený jsou více dojezdový,litinový zase pohodlnější..ale zásadní jiný rozdíl v tom nevidím,měl jsem oboje.A i litinivý se daj rumunsko atd. ale člověk se neustále bojí aby to neotřel o hranu ráfku...což na loukoti je mi celke jedno
http://czunici.ra...

kdo nemění názory je blbec:-)
 
www.ventobohemia.cz
Alda
#27 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 16:35
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Vjetrnik napsal:
Alda napsal:
...Je to jako s advikem. Kdo z majitelu ho fakt potrebuje? Podle me absolutne nikdo. A o tom to je. Nepotrebuju ADV, ale libi se mi a o tom motorka je. Ne o rozumu.


Aldo, cos napsal je absolutní nesmysl:
- jezdím dlouhé cesty, potřebuji větší nádrž
- potřebuji rámy, na které jdou přidělat láhve s vodou, rámy na přídavné brašny
- jsem vysoký, ocením vysokou motorku
- ocením větší plexi, přídavné plexi
- jedu v noci, potřebuji přídavná světla, nabíjím za jízdy telefony, navigace, foťáky, potřebuji silnější alternátor

...atd...


Vidis a vsechno co jsi napsal.. NEpotrebujes. Chces, protoze je to pohodlnejsi, ma to svy vyhody apod. Ale neni z toho nic, bez ceho se neobejdes. Kluk na Jawe kolem sveta to taky nema.

Ja jsem jednoznacnym zastancem advika, o tom zadna, takze presne to co pises mam i ja jako duvody, ale je nesmysl psat, ze to potrebujeme.

Kdyby se motorka kupovala rozumem, jmenovala by se Octavia TDi.
 
Paul
#28 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 16:41
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
Chlapi to je slovíčkaření, tímhle myšlením ani tu motorku nepotřebuješ, můžeš přece chodit pěšky.
 
Vjetrnik
#29 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 16:42
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
Paul napsal:
Chlapi to je slovíčkaření, tímhle myšlením ani tu motorku nepotřebuješ, můžeš přece chodit pěšky.


...přesně tak, Alda mele kraviny...

Měl by chodit pěšky a jezdit vlakem...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Dedkoid
#30 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 16:43
Avatar člena


Příspěvků: 888
Registrace: 02.08.10
....pokud možno na hlínách, Aldo. hilarious
 
Alda
#31 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 16:44
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Paul napsal:
Chlapi to je slovíčkaření, tímhle myšlením ani tu motorku nepotřebuješ, můžeš přece chodit pěšky.


A vo tom tu mluvim.
 
TomasTT
#32 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 16:54
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Alda: kluk na jawě kolem světa nemá nic, protože si chce něco dokázat. Ale má motorku. Jsou lidi na cestě kolem světa na kole a nemají ani tu motorku! Potřebuješ vůbec motor? Je to luxus nebo ne?
Chápeš co tím chci říct? Obejdeš se bez všeho když na to přijde. Potřebuješ jen peníze, nějaké oblečení, asi nějaký batoh a boty a můžeš vyrazit. Před 150 lety chodili "po světě" krajánci s holí a dekou a neměli vůbec nic jiného a taky to šlo.
Ale dneska je trošku jiná doba. Když nevíš co s volným čase, je ti úplně jedno jestli se přesuneš za den o 20 nebo 200km, tak můžeš klidně jet třeba na pionýru. Nebo na té Jawě nebo trabantem. Nebo ťuk-ťukem, taky je pár lidí na cestě "kolem světa" v ťukťuku, kamarád je potkal když jeli z Asie a projížděli někde v Etiopii. Proč ne. Ale pokud máš na dovolenou 14 dnů a chceš jet celkem dlouhý etapy a relativně komfortně, tak oceníš třeba i to velké plexi, velkou nádrž, široký stupačky apod. Ne že by to bez toho nešlo..
Ale to podstatné je, že je fůra lidí, které baví ty své motorky (auta..) měnit, vylepšovat, přidávat doplňky a úpravy apod. Pochopitelně že to bez toho "jde" taky a nemusíš spát ve střešním stanu za 25 tisíc ale můžeš spát vedle auta jen tak na zemi. Nemusíš mít na spodku auta plechy, nemusíš mít pevnostní nárazníky, přídavný světla, safari šnorchl s cyklonem atd. Nic z toho mít nemusíš ale taky můžeš kvůli třeba té chybějící ochraně spodku auta řešit, co s poškozeným autem 5000km od domova. Nebo jak jet dál bez světla, které ti vytloukl šutr od někoho před tebou. Tak je to se vším. Koho to baví, ten si to chce pořídit protože ho právě tohle baví. Nic z toho co máme, kupujeme a prodáváme mít nemusíme. Jde to nakonec i bez těch našich motorek a věř mi, že lidi co jezdí na kolech se smějí když vidí že jedeme někde v maroku v horách na motorkách. Proč motorku když jí mít nemusíš?
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
petr kamennyujezd
#33 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 17:57

Příspěvků: 149
Registrace: 03.03.12
já souhlasím s aldou ...CHCEME , nemusíme ...... chceme projet afriku z dráťákama ..haha ...ale de to i na jiných :-) ,, třeba na R1 :-) ...takže chceme, nemusíme a blbneme z počasí, který letos je asi zfetovaný ..možná že chce GrinGrintongue
 
LORD
#34 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 19:10

Příspěvků: 415
Registrace: 12.04.13
Mezi slovy CHTIT a POTREBOVAT je velmi tenka hraniceGrin
Treba ja kdyz neco chci tak zahy zjistim ze to nutne potrebujushop






.
Carpe diem
 
TomasTT
#35 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 19:16
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
LORD napsal:
Mezi slovy CHTIT a POTREBOVAT je velmi tenka hraniceGrin
Treba ja kdyz neco chci tak zahy zjistim ze to nutne potrebujushop

.


Ale to je na těch koníčkách přece to hezký. Nepotřebuju nutně nový objektiv ale docela bych ho chtěl a za chvílí člověk začne hledat na tom starém chyby a zjistí, že ten nový prostě ukrutně nutně potřebuje Smile Přesně tak to je s lyžováním (nové lyže určitě NEPOTŘEBUJU a mohl bych jezdit na starých ale... Wink
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Nori
#36 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 20:49

Příspěvků: 491
Registrace: 15.11.10
Na geeso patří dráty.A geeso je přece stavěno na cestování po nezpevněných cestách.Já nechápu majitele GS, kteří jezdí pouze po asfaltu.Na to je spousta jiných vhodnějších motorek.Ale půjde tu pravděpodobně o adventure stylovku, že?Smile Nakonec si stejně většina koupí to, co se jim líbí a ne to co opravdu využije.Já jsem asi jedna z výjimek Wink
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
 
www.dentibraun.cz
Maris
#37 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 21:05

Příspěvků: 522
Registrace: 14.04.09
jj GS jedině na drátech.. Smile
4.bp.blogspot.com/-lf2-iKn65No/UdAQ4Txpl3I/AAAAAAAAPfg/zKdkVcIyTBc/s1600/GS+LC+2013.06.30+balade+TT+photo+13+Les+Crosets.jpg
 
Maris
#38 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 21:06

Příspěvků: 522
Registrace: 14.04.09
na litákách to není ono, to si rovnou můžete koupit nějaký 990 SMT atd..
www.gs-forum.eu/attachments/r-1200-gs-lc-135/101203d1372442147-zeigt-mir-eure-r1200-gs-adventure-lc-image.jpg
Upravil Maris dne 20.01.2014 21:06
 
Maris
#39 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 21:07

Příspěvků: 522
Registrace: 14.04.09
www.gs-forum.eu/attachments/r-1200-gs-lc-135/99418d1370801874-zeigt-mir-eure-r1200-gs-adventure-lc-dscn1624.jpg
 
hicks
#40 
Doporučená konfigurace pro nové LCčko
Přidané 20.01.2014 21:19
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Nori napsal:
Na geeso patří dráty.A geeso je přece stavěno na cestování po nezpevněných cestách.Já nechápu majitele GS, kteří jezdí pouze po asfaltu.Na to je spousta jiných vhodnějších motorek.Ale půjde tu pravděpodobně o adventure stylovku, že?Smile Nakonec si stejně většina koupí to, co se jim líbí a ne to co opravdu využije.Já jsem asi jedna z výjimek Wink


sorry Nori, ale to jsou zase kecy.

nevim, jestli mate horecku nebo co, ale pro jezdeni po ROZMLACENEJCH cestach tedy GSo je a POKUD ti nevadi, ze kolo trochu hazi a vicemene se to NEDA UPLNE VYCENTROVAT, obhajuj si draty.

Ale nechapu, co nechapes na tom, ze na GSu maji nekteri litaky.

Napsal jsem JASNE argumenty, co draty delaji a nedelaji (hazi, nutna udrzba a dotahovani -- hodne servisu na to sere).

Navic protiargument je, ze po opravdu nezpevnenych cestach s TELELEVEREM jezdi jenom jelito Pfft Cool ja teda mimo silnici ROZHODNE USD.
Upravil hicks dne 20.01.2014 21:21
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 2 z 8:   1    2    3    4    5  ...  8  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 57
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.39 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI