Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
řetězka
Kamen
#21 
Přidané 06.06.2013 09:58

Příspěvků: 38
Registrace: 25.03.11
Tu podložku jsem rozehnul samozřejmě, ale ohřát to nemůžu, protože tam pod podložkou mám gumu, která kreje kromě zubů celé kolečko, ale jaké je tam stoupání závitů, pravé nebo levé, abych to třeba neutahoval místo povolování, protože na té matce to není vidět, jaký závit to je.
 
JanekS
#22 
řetězka
Přidané 06.06.2013 10:23

Příspěvků: 19
Registrace: 13.05.10
Sory, zapomnel sem napsat ze je tam obyc pravy zavit. Me se to prave podarilo, ze jsem zabiral klicem nahoru a tim vic nohou primackaval brzdu. Nemusel jsem teda pridrzovat motor tim inbusem pod plastovou zatkou altiku.
 
Kamen
#23 
řetězka
Přidané 06.06.2013 21:51

Příspěvků: 38
Registrace: 25.03.11
Díky informaci, že matka má pravý závit se mi podařilo konečně tu potvoru povolit, ale selhalo naprosto všechno, až když jsem asi 40mm dlouhý šroub M8 opřel hlavou o zub kolečka a druhou stranou o karter motoru, tak se mi teprve pomocí 1m dlohé trubky nasazené na ráčně podařilo matku povolit, byla skutečně dost obstojně zalepená v závitu lepidlem. Teď už je tam nové kolečko 17 zubů, akorát mě mrzí, že nemá to oboustranné pogumování jako to origo, proto ta guma mohla docela schopně působit jako tlumení. Už jsem i vyzkoušel jízní vlastnosti a splnilo to moje očekávání. Otáčky na stejnou rychlost klesly podle otáčkoměru asi o 400-420 ot/min, což je pro mne vyhovující, protože víc jezdím silnice než terén a motor, řekl bych tu změnu asi ani nezaznamenal. Zatím jsem spokojen a díky za vaše pomocné rady.
 
Kamen
#24 
řetězka
Přidané 06.06.2013 21:58

Příspěvků: 38
Registrace: 25.03.11
Jo ještě jsem zapomněl dodat, že to pobraly napínáky a nemusel jsem dávat jiný řetěz, jen jsem vrazil kolo k motoru, nasadil, dopnul a paráda. V té dráze kola je kolo posunuto asi o 1cm blíž k motoru.
 
Sharki
#25 
řetězka
Přidané 07.06.2013 09:51

Příspěvků: 179
Registrace: 10.03.09
Taky jsem laboroval a dvou sezonách mě nejvíc vyhovuje 16=43. Jezdím jenm silnici. Ta 17 ve dvou nebo z báglem,budeš furt řadit 4=5 a je to otravné. Jinak fandím za info, je dobré si takto pomáhat, ušetříme hromadu peněz.
bubak
 
geofre
#26 
řetězka
Přidané 08.06.2013 12:01
Avatar člena


Příspěvků: 1559
Registrace: 08.02.12
Souhlasím se Sharkim... Nejhorší je to neustále řazení. Se standartním převodem tam v cca 80 kopneš pětku a jedeš. Když půjdeš do těžšího převodu, tak okolo 90-100km/h neustále řadíš 4-5.
Navíc jsem vypozoroval, že se mi s těžším převodem taky o nějakého půl litru zvedla spotřeba. Ať jsem dělal cokoliv, víc jak 310km (spíše 280km) jsem po hladové oko neujel. Teď zpět na originál převodu neni problém dát 360km po hladové oko.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010

Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
 
will
#27 
řetězka
Přidané 08.06.2013 14:43
Avatar člena


Příspěvků: 150
Registrace: 04.03.10
jak se bude kolečko povolovat přes brzdu a tyčkou, tak si akorát zničíš řetěz. Nejlépe je to povolit rázovým utahovákem a jelikož ho určitě nemáš doma, tak zajeť kamkoli do servisu, kde dělaj gumy a máš vystaraný. Hlavně to u nich nedotahuj!
www.motovaky.cz,
facebook Motovaky
 
www.motovaky.cz
Kamen
#28 
řetězka
Přidané 09.06.2013 20:48

Příspěvků: 38
Registrace: 25.03.11
Ten rázový utahovák doma mám, ale ani ten nebyl nic platný, protože pokud není kolečko zablokonané natvrdo, aby se uplatnil ten úder, tak to nepomůže, řetěz přes brzdu ty rázy nechytil a přes zařazenou rychlost jsem se bál, aby neprdnul nejaký zub v převodovce. Pomohla až metoda, kterou jsem psal. Ještě dodám , že dnes jsem najel něco kolem 300 km a opravdu je třeba více řadit 4-5, jak píše Scharki, ale ten převod 16-43 mi přijde ještě těžší než 17-47.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 98
Členové on-line: 2
Bedabanjo, equir

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.19 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI