xHackerM napsal:
TT dává komaxit na všechno, co není nerezové, tak to přeci nemůže být takový propadák. Určitě v TT myslí i na servis takových dílů a jejich rovnání a znovulakování... Podle přečtených argumentů bych spíš dával klasickou práškovku, ale zase na druhou stranu třeba na držáky kufrů bych radši komaxit. Mám nosiče i horní padáky TT komaxitové a prostě to drží, ani od kufrů žádné oděrky, jsem spokojený...
No já se komaxitu právě nezastávám kvuli tomu,že nejde opravovat. Kdysi sem dělal pár sad nosičů na motorky a tam mě komaxit odvedl dobrou práci,kdy pěkně překryl DROBNÝ nerovnosti a obroušený sváry zalil téměř dostracena,ale máš pravdu že tam člověk nesměl nechat nikde dirku,nebo nějaký ostrý zákoutí,kde se ten komaxit má snahu při pečení nějak rozbublat a nadělat pěknej humus.
Podle mě patří komaxit na zahradní nábytek a podobný hovadiny,ale né na motorku,nebo nedejbože kola u auta,to je teprve děs:-)
Vikec napsal:
No já se komaxitu právě nezastávám kvuli tomu,že nejde opravovat. Kdysi sem dělal pár sad nosičů na motorky a tam mě komaxit odvedl dobrou práci,kdy pěkně překryl DROBNÝ nerovnosti a obroušený sváry zalil téměř dostracena,ale máš pravdu že tam člověk nesměl nechat nikde dirku,nebo nějaký ostrý zákoutí,kde se ten komaxit má snahu při pečení nějak rozbublat a nadělat pěknej humus.
Podle mě patří komaxit na zahradní nábytek a podobný hovadiny,ale né na motorku,nebo nedejbože kola u auta,to je teprve děs:-)
Komax opravit jde ale strašně blbě. Jdou opravit odřený místa tak že prášek smícháš s acetonem a natřeš to na místo co chceš opravit a pak to horkovzduškou nahříváš tak dlouho až se "zapeče". Nejde opravit všechno, jak se začne loupat tak je to v háji a neopravitelný.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Já to stříkl černým matem ... když se to odře, lehce to opravím ... a jakože se to už odřelo, jen se mi to nechtělo opravovat ... protože od toho tam ty padáky mám..