Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 8:   1    2    3    4    5  ...  8  
 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
servisak
#21 
Přidané 02.09.2013 19:34
Avatar člena


Příspěvků: 12397
Registrace: 02.01.09
Ale to je ted u OHLINSU normální vyroroba se přesunula do číny
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Kasak
#22 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 20:03
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
servisak napsal:
Ale to je ted u OHLINSU normální vyroroba se přesunula do číny
Takže z plechovek od coly a petlahví.Grin
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
Melizoy
#23 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 20:07
Avatar člena


Příspěvků: 841
Registrace: 23.04.10
Říkám si, co když je problém v nesprávném použití? Že by výrobce třeba prostě naivně nepředpokládal, že se s tím bude jezdit s nákladem v terénu... ? Vím, že teď mluvim proti sobě a mém používání, jasně že mě štve, že přicházím o prachy a mohl jsem se pěkně vymlátit, ale říkám si, co když je DR46S prostě jen "silniční model" podvozku? S funkcí jsem byl spokojenej, fakt Öhlins funguje dobře. Teda, fungovalGrin
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
servisak
#24 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 20:26
Avatar člena


Příspěvků: 12397
Registrace: 02.01.09
To si myslím není.. pujč si tlumič abys byl mobilní a tuten nechej repasovat. Ohlinsy dělá HALBYCH .. Kdyby jsi potřeboval jezdí k nám do Stratosu měřit a počítat motorky po bouračkách
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Vikec
#25 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 21:10

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Tuším,že ta spodní vidlička je normálně výměnná. Kdysi sme tohle řešili na banditech,bylo tam dvojí provedení spodního uchycení a dalo se to na ohlinsech přehazovat.
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
mara
#26 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 21:17
Avatar člena


Příspěvků: 3169
Registrace: 05.03.08
vevis napsal:
Jednomu zdejsimu clenovi se ted to same stalo na 2 roky starem wilbersu.A ten kolega opravdu nejezdi extrem.Nevim o tom,ze by se toto stalo na originalnim tlumici.Ale treba se pletu.helpless


No jestli myslíš mě...Smile
Z gruzie jsem se vrátil s takovouto prasklinkou. Nicméně už mám doma tlumič opravený a stálo mě to náklady na dopravu.

Tímto děkuji známému pražskému servisuthumbs up
mara přiložený následující obrázek:


[52.6Kb]
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
vlk
#27 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 21:37
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
kurna snad sa svedi uz ne..... a nedali to do čajny Frown

schvalne som si este raz riadne pozrel foto od vikeca a tomasa presnejsie to spodne miesto uchytenia
vikec - tvar U profilu
tomasTT - trubka
prikladam foto toho mojho - kuzelova cast O ckom na konci, ak je to "masiv" a odliatok tak ciste teoreticky mi pride najhutnejsi - predpokladam ze tomasTT ma schladi s vetou:
....poznam cloveka ktoremu sa v afrike uprd aj takyto Ohlins rolleyes
tlmic mam: S46DR1S - 1150gs

Samozrejme berem na vedomie a suhlasim co bolo napisane ze pricin k ukazanym a popisanym poskodeniam je vela a vyvolane mohli byt roznorodo, ale stale verim ze severani idu smerom k lepsiemu pri projektovani a vyrobe novsich tlmicov, na druhu stranu dnesny trend je samy spotrebak a .....
.... s cielom znizovat hmotnost a dodrzat aku taku pevnost ale mozna s nizsim "koeficientom pevnosti/tuhosti" lebo dnes uz nie je ratane taka masovka vyuzitia new 12 gs v tazkom - extrem terene - dlhodobejsie tak usetrili hmotnost a ..... vid foto od tomasaTT ......... ALE TO UZ SU LEN MOJE UVAHY argue
vlk přiložený následující obrázek:


[90.84Kb]
Upravil vlk dne 02.09.2013 21:45
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
vlk
#28 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 21:47
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
mara napsal:
vevis napsal:
Jednomu zdejsimu clenovi se ted to same stalo na 2 roky starem wilbersu.A ten kolega opravdu nejezdi extrem.Nevim o tom,ze by se toto stalo na originalnim tlumici.Ale treba se pletu.helpless


No jestli myslíš mě...Smile
Z gruzie jsem se vrátil s takovouto prasklinkou. Nicméně už mám doma tlumič opravený a stálo mě to náklady na dopravu.

Tímto děkuji známému pražskému servisuthumbs up


a jejej ten spodek mam hodne podobny az rovnaky Frown
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
LiborJ
#29 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 22:05
Avatar člena


Příspěvků: 225
Registrace: 24.09.07
Ve všeckém je švindl, akorát v mlíku je voda, říkala moje babička.
V dnešní době už začíná všechno stát za h.o.v.n.o. a je jedno jaká značka. Všechno se šidí na materiálu, jen aby se ušetřilo ušmudlané euro. Vidím to na strojích, které vozím. Čím novější, tím je to odrbanější. Jó počítače super, rychlosti posuvu super, ale za rok nebo dva se to vysype a je po p.r.d.e.l.i. Staré mašiny makají 20 let a nikdo o nich neví.
Stalo se toto někomu na PD 100? na 1100 GS?
Toto už jsou komponenty, dobré tak pro závodníky, kteří mají nějakou podporu a můžou si dovolit tlumič měnit každý druhý den.......
Všechno jde do kytek, HI-TECH technologie, ale výdrž nula Angry
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere.
www.lj-tech.cz
 
www.lj-tech.cz
LukyGs
#30 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 22:07
Avatar člena


Příspěvků: 3593
Registrace: 25.08.11
hicks napsal:
dufino napsal:
je Hicksi.
Tlumic specialne byl udelanej u Halbicha tak, aby nechodil na dorazy.
Tohle ulozeni u 8cky je slabe misto, to preci vime. Mam tam ted to zpevneni a i trochu vic pevnostni sroub (z puvodni 10tky je tam 12cka). Tak uvidime. Obcas s tim i skacu na motokrosovy trati, tak to prave takto resim


ja vim.

zajimavy je, ze ja se svejma spekama a casto prelozenej jsou to za 130000km nehodnul Grin

asi mi krivdite a ja vlastne nejsem vubec vyzranej.


Spíš ten tlumič nepoužíváš ve smyslu jezdit offroad ale jen na ježdění po okreskách a dálnicích Smile
http://www.zednic...
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
morabo
#31 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 22:18
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
LukyGs napsal:
hicks napsal:
dufino napsal:
je Hicksi.
Tlumic specialne byl udelanej u Halbicha tak, aby nechodil na dorazy.
Tohle ulozeni u 8cky je slabe misto, to preci vime. Mam tam ted to zpevneni a i trochu vic pevnostni sroub (z puvodni 10tky je tam 12cka). Tak uvidime. Obcas s tim i skacu na motokrosovy trati, tak to prave takto resim


ja vim.

zajimavy je, ze ja se svejma spekama a casto prelozenej jsou to za 130000km nehodnul Grin

asi mi krivdite a ja vlastne nejsem vubec vyzranej.




Spíš ten tlumič nepoužíváš ve smyslu jezdit offroad ale jen na ježdění po okreskách a dálnicích Smile


Hele, nahodou na tom jel Kuba Travelevent - off, ve dvou a docela dobre Wink
Nejakej offik to osmikilo za sebou ma a velkyho nalozeni taky.
Ale taky nema prvni tlumic, pokud se nepletu hmm!
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
vlk
#32 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 02.09.2013 22:19
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
LiborJ napsal:
Ve všeckém je švindl, akorát v mlíku je voda, říkala moje babička.
V dnešní době už začíná všechno stát za h.o.v.n.o. a je jedno jaká značka. Všechno se šidí na materiálu, jen aby se ušetřilo ušmudlané euro. Vidím to na strojích, které vozím. Čím novější, tím je to odrbanější. Jó počítače super, rychlosti posuvu super, ale za rok nebo dva se to vysype a je po p.r.d.e.l.i. Staré mašiny makají 20 let a nikdo o nich neví.
Stalo se toto někomu na PD 100? na 1100 GS?
Toto už jsou komponenty, dobré tak pro závodníky, kteří mají nějakou podporu a můžou si dovolit tlumič měnit každý druhý den.......
Všechno jde do kytek, HI-TECH technologie, ale výdrž nula Angry


v podstate som svojimi uvahami vyslovil to iste len miernejsie, ale suhlasim aj s takto priamo napisanym bez okolkov - a s tymi strojmi deto

predpokladam ze viacerych serka ze sa secko sidi a aj produkty - znacky preferovane ako bomba a riadne zmarketingovane a vysledok?
marketing vyborny lebo predavaju a su uspesny, dobre predaje a uzitkova hodnota = spotrebak ktory sa po zarucnej dobe v dohladnej dobe pose..ka.ka
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
TomasTT
#33 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 03.09.2013 10:55
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Já bych neřekl, že právě Ohlins by někde "šidil" materiál aby ušetřili 10g hliníku. To je pitomost. Prostě se to může stát. Pochopitelně že každý výrobce chce mít hmotnost tlumiče co nejnožší a rozměry taky. Větší rozměry o pár mm můžou znamenat, že to do některé motorky nepůjde namontovat vůbec. A váha je takový papírový faktor, podle kterého se někteří lidi rozhodují (asi ne v kategorii cestovních endur) a srovnávají různé výrobce. Ono jde třeba o to, že někdo dělá to tělo tlumiče z oceli a pochopitelně je to kilo sem, kilo tam a rozdíl ve váze celé motorky může dělat hodně a když je to sportovní motorka, tak se fakt snižuje váha jak to jen jde. Ty tlumiče se nedělají na konkrétní motorky - jsou to dost univerzální těla, která se využívají na řadu motorek, to je taky důležitý.

Ohlins tlumičů je celá řada, starší a novější typy, obyčejné a s piggytailem. Těla se liší, takže záleží i na tom, jaký konkrétní typ to byl. A to, že z tisíců který někde jezdí dva ńebo tři tlumiče někomu prasknou, to myslím není nic tak špatného. Já měl Ohlinsy v severní Africe 4x na 1150GSA a jednou na WRku a naprosto žádné problémy a nemyslím si, že bych jezdil nějak pomalu v offroadu. Naopak. Ale třeba kolega s Ohlinsem vyrazil do Albánie a vytekl mu i když ho měl naprosto čerstvě servisovaný v doporučovaném servisu Ohlins. A nebylo to jen jednou myslím. Prostě stát se to může a vytéct může jakýkoliv tlumič. Ale praskání materiálu je věc jiná ale nemyslím si, že by Ohlins něco šidil nebo že by nebyly určené na offroad. Je to jeden z nejlepších tlumičů co se týká funkčnosti (nemyslím tím ty nejlevnější řady s emulzí) ale nic nového pár let nepředvedli (pro naše motorky) a právě těch pár let stačilo jiným výrobcům k tomu, aby přišli s konstrukcí, která je robustnější ve všech směrech a teoreticky by měla vydržet víc a delší dobu. Ale zase jsou to tlumiče nabízené jen na zlomek ze stovek typů motorek, na které se nabízí Ohlinsy.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
TomasTT
#34 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 03.09.2013 11:05
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
LiborJ napsal:
Ve všeckém je švindl, akorát v mlíku je voda, říkala moje babička.
V dnešní době už začíná všechno stát za h.o.v.n.o. a je jedno jaká značka. Všechno se šidí na materiálu, jen aby se ušetřilo ušmudlané euro. Vidím to na strojích, které vozím. Čím novější, tím je to odrbanější. Jó počítače super, rychlosti posuvu super, ale za rok nebo dva se to vysype a je po p.r.d.e.l.i. Staré mašiny makají 20 let a nikdo o nich neví.
Stalo se toto někomu na PD 100? na 1100 GS?
Toto už jsou komponenty, dobré tak pro závodníky, kteří mají nějakou podporu a můžou si dovolit tlumič měnit každý druhý den.......
Všechno jde do kytek, HI-TECH technologie, ale výdrž nula Angry


I na PD100 nebo 1100GS se používají Ohlinsy. Nezáleží na tom, jaká motorka to je. Nemá smysl donekonečna rozebírat, jak byly spolehlivé motorky před 20 roky. Zase mají řadu jiných nevýhod - komfort, rychlost... a přijde mi to jako srovnávat škodovky z roku 1975 s moderními auty a říkat "na škodovce mi nikdy neodešel vstřikovač nebo nepřestala fungovat klimatizace". Aby jo, když tam nic takového nebylo. Lidi chtějí komfortní cestovní motorky nabité elektronikou. Trh si to žádá, tak to výrobci dělají. BMW mělo poměrně radikální stroj s minimem elektroniky a proč se teda výroba HP2 ukončila, když by to defacto měl být nejprodávanější model? Protože nebyla komfortní, nebyla určená na silniční touring, vyžadovala určité jízdní umění a neměla ty elektronické pomůcky. Zadní tlumič nebyl kvalitní a přední tlumiče byly v sérii jedny z nejhorších, které jejich italský výrobce měl v nabídce. Šlo tam dát špičkové tlumiče od WP nebo od Ohlinsu a zcela jistě se mohlo stát, že někomu na těchto tlumičích mohlo něco prasknout ale těch prodejů byla tak setina nebo možná tisícina proti prodejům na 1200GS a tak se asi o nikom neví, že by mu to ruplo.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
hicks
#35 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 03.09.2013 11:42
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
LiborJ napsal:
Ve všeckém je švindl, akorát v mlíku je voda, říkala moje babička.


kecy. mel ses jit podivat do mlikarny za komunistu. nebo do jine (velko)potravinarske vyrovny.

tehdy to byl humus nad humus. dneska bys mohl zrat z podlahy.

kvalitni zbozi EXISTUJE, jenom nemusis chodit do lidlu.


Jó počítače super, rychlosti posuvu super, ale za rok nebo dva se to vysype a je po p.r.d.e.l.i. Staré mašiny makají 20 let a nikdo o nich neví.


totalni kravovina. Par let nazpet byl problem s kondenzatorama, to uz ted moc nebyva.

486ky atd byly poruchovy taky, navic nemely teplomery ani nic takoveho.


Stalo se toto někomu na PD 100? na 1100 GS?


jo vam se jenom LAME PREVODOFKA GrinGrin


Toto už jsou komponenty, dobré tak pro závodníky, kteří mají nějakou podporu a můžou si dovolit tlumič měnit každý druhý den.......
Všechno jde do kytek, HI-TECH technologie, ale výdrž nula Angry


nesmysly.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#36 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 03.09.2013 11:43
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
TomasTT napsal:
mi to jako srovnávat škodovky z roku 1975 s moderními auty a říkat "na škodovce mi nikdy neodešel vstřikovač nebo nepřestala fungovat klimatizace". Aby jo, když tam nic takového nebylo.


neverim, ze se starsi auta sraly min, nez novejsi.

Jedinej rozdil je v tom, ze to starsi si opravi i analfabet s kladivem.

A tohle byva jen rev lidi, co neumi s novejma vecma.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#37 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 03.09.2013 11:46
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
vlk napsal:
predpokladam ze viacerych serka ze sa secko sidi a aj produkty - znacky preferovane ako bomba a riadne zmarketingovane a vysledok?
marketing vyborny lebo predavaju a su uspesny, dobre predaje a uzitkova hodnota = spotrebak ktory sa po zarucnej dobe v dohladnej dobe pose..ka.ka


to je do znacne miry optimismus pameti.

NAvic driv NEBYLY fora a o pripadnych ulomenych tlumicich ses proste.. NEdozvedel.

Nechapu, jak muze nekdo s 80kou nebo 100kou atd mit tu DRZOST mluvit o robustnosti.

staci se podivat na ty jejich pidikardánky a pidivdličky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Dedkoid
#38 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 03.09.2013 12:34
Avatar člena


Příspěvků: 889
Registrace: 02.08.10
No jo, jenže kam by dnes výrobce přišel, kdyby výrobek vydržel 10, 20 a více let. Výrobní cyklus se neustále zkracuje. Co rok, to nový model. Boty, hadry, auta, motorky...

Pamatuju na farmářky koupený za komárů, vydržely 10 let. Dneska? Darmo mluvit.
Upravil Dedkoid dne 03.09.2013 12:43
 
Vikec
#39 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 03.09.2013 15:57

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
hicks napsal:
vlk napsal:
predpokladam ze viacerych serka ze sa secko sidi a aj produkty - znacky preferovane ako bomba a riadne zmarketingovane a vysledok?
marketing vyborny lebo predavaju a su uspesny, dobre predaje a uzitkova hodnota = spotrebak ktory sa po zarucnej dobe v dohladnej dobe pose..ka.ka


to je do znacne miry optimismus pameti.

NAvic driv NEBYLY fora a o pripadnych ulomenych tlumicich ses proste.. NEdozvedel.

Nechapu, jak muze nekdo s 80kou nebo 100kou atd mit tu DRZOST mluvit o robustnosti.

staci se podivat na ty jejich pidikardánky a pidivdličky.

Ten kardánek na stovce přežije tři tvoje hájtech brutal kardanyGrin
Ty seš klasickej případ reklamou zblbnutýho člověka,kterej žere každou tiskovou zprávu výrobců,jejich odůvodnění pro zavádění kurvítek do výroby pod heslem zlepšení toho či onoho a placebo efektem tomu zřejmě hrozně rád podléháš.
Uvědom si,že nejsou fšichni lidi stejní,každej má individuální potřeby a přání pro každej výrobek a dnešní zasraná doba jim to nedopřává,protože se chrlí jen rozpočtovky pro největší masu lidí,laiků...
Smutný je,že kdyš chce v dnešní době člověk kloudnou věc,jakoukoliv,musí ju stokrát přeplatit oproti tomu šuntu nabízenýmu masám... A to platí i v tom výše zmíněným potravinářství,ne jenom u aut a motorek. Proto možná dost lidí nesdílí tvoje nadšení z dnešní doby,ikdyš se jim to snažíš vymluvit.
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
hicks
#40 
Prodnešek jsem doÖhlinsoval
Přidané 03.09.2013 16:33
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
Vikec napsal:
Ten kardánek na stovce přežije tři tvoje hájtech brutal kardanyGrin


to bych chtel videt.


Ty seš klasickej případ reklamou zblbnutýho člověka,kterej žere každou tiskovou zprávu výrobců,jejich odůvodnění pro zavádění kurvítek do výroby pod heslem zlepšení toho či onoho a placebo efektem tomu zřejmě hrozně rád podléháš.


ale vubec. To ty jses tele, co neumi s novym naradim a potrebuje si to vsemozne omluvit "Pfft

A dela z nouze ctnost.


Uvědom si,že nejsou fšichni lidi stejní,každej má individuální potřeby a přání pro každej výrobek a dnešní zasraná doba jim to nedopřává,protože se chrlí jen rozpočtovky pro největší masu lidí,laiků...


jo jasne... nejlepsi je, ze nejvic tu rvou proti moderne ti, CO ZA MOTORKY UTRACEJI NEJMENE PENEZ(!)


Smutný je,že kdyš chce v dnešní době člověk kloudnou věc,jakoukoliv,musí ju stokrát přeplatit oproti tomu šuntu nabízenýmu masám... A to platí i v tom výše zmíněným potravinářství,ne jenom u aut a motorek. Proto možná dost lidí nesdílí tvoje nadšení z dnešní doby,ikdyš se jim to snažíš vymluvit.


je mi u prdele, kdo sdili nebo nesdili nadseni z dnesni doby.

reagoval jsem na polopravdy pripadne JASNY nesmysly sem postnuty.

Komunisticke potravinarstvi BYLA JEDNA VELKA PRASARNA.

Pokud povazujes za kvalitni mliko ve kterym plavou lidsky vlasy a machaj si v tom hnaty bez rukavic, tak prosim.

Pro mne to kvalita NENI.
Upravil hicks dne 03.09.2013 16:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 2 z 8:   1    2    3    4    5  ...  8  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 139
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.34 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI