Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
vlk
#21 
Přidané 29.09.2013 18:12
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
Marek BMW napsal:
vlk napsal:
vsem dik za info, v podstate uz mam jasno Wink

... to L - vdaka za tel. a tvoj cas, snad to u Stefiho splachnem flower


Pozdravuj na Štefitechtour, já tam letos nebudu. Dlouho jsem Tě už neviděl , tak snad někde jinde. Ještě otázka, byl jsi loni na Štefi tech tour ????


Marek BMW - mas PM
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
Vikec
#22 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 03.10.2013 15:11

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
A jak je to s převodovkama na obyč gs/gsa? Myslím tím převodovej poměr jednotlivejch rychlostí... Mám gsa a zdá se mě ta převodovka uplně nesmyslně nakrátko poskládaná,taková vopravdu endurová,která na silnici není uplně ideální,protože po rozjezdu furt jenom řadím a rychlost furt nikde a teprve od 4ky nahoru to trochu jede. Asi mám krátkou 6ku,na displeji svítí 6 a maximálka je někde na hranici 190-200km/h Má otázka zní,má obyč gs tu špajzku víc natáhlou dorychla,nebo je to stejnej traktor. A třeba 1150RT má zpřevodování stejný,nebo je celkově rychlejší?
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
MotoPaja
#23 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 03.10.2013 15:48

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
GSA má vždycky "krátkou" 6 a 1 byla na přání buď dlouhá nebo krátká endurová. Jestli máš krátkou tak Ti gratuluju, protože já mám dlouhou a úplně nadšenej z toho nejsem (spojka dostává šíleně na prdl hlavně do kopce nebo ve dvou).

Ono vůbec ta převodovka je u GSA taková divná. Já díky tý 6 mám stejný točky jako táta na R1100 R s pětikvaltem. Takže úspora žádná, akorát se víc řadí.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
nForger
#24 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 03.10.2013 15:52
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
Pokud si dobře vzpomínám, tak GS má celkem 4 převodovky
1. krátká 1, krátká 6
2. krátká 1, dlouhá 6 (někdy označována na FID jako E)
3. dlouhá 1, krátká 6
4. dlouhá 1, dlouhá 6

U mého GSA je taky maximálka kolem 190Km/h.. a nejsem si jistý, jestli u GSA není standardně jen krátká 6
 
nForger
#25 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 03.10.2013 15:56
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
MotoPaja napsal:
GSA má vždycky "krátkou" 6 a 1 byla na přání buď dlouhá nebo krátká endurová. Jestli máš krátkou tak Ti gratuluju, protože já mám dlouhou a úplně nadšenej z toho nejsem (spojka dostává šíleně na prdl hlavně do kopce nebo ve dvou).

Ono vůbec ta převodovka je u GSA taková divná. Já díky tý 6 mám stejný točky jako táta na R1100 R s pětikvaltem. Takže úspora žádná, akorát se víc řadí.


Jak rychle ti to jede na volnoběh? Podle čísla převodovky bych měl mít taky dlouhou 1, ale v porovnání s ostatními se mi to moc nezdá.
 
nForger
#26 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 03.10.2013 15:57
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
Ha, věděl jsem, že to tu někde je.. Díky patří Zmijonovi

Převodovka kódy
Sestavování kódy pro sérii a R 1150 R 1100 xx xx


1100 série:
DAC => 1993 - 1994 (i stále prim 1.56)
DAF (stříbro) a DAH (černá) => '94 (s vypuštěním GS), novým předsedou i 1.82 (VEH mít jinou HA překladu, O-kroužky na volné kola chrastítko volnoběhu snížení)
DAG = stříbro zařízení pro 1100 GS / RT -> v době, kdy tam byly 2 druhy barev ve stříbrné motoru a převodovky, DAG je varianta DAM jiného.
Daj = DAN na verzi před upgradem na novou tábora, některé z nich bez O-kroužky

EAQ (stříbro) a DAR (černá) => MJ 96 nových typů ložisek do 3 vln
SZÚ (stříbro) a EAB (černá) => od MY 97-ústa nové geometrie, nové hnací hřídel klapky, bez O-kroužky více.
EAF (černá) => od MY 97, s no-load a zařízení ukazatel, montážní díly pro GS / RT

Přenos všech typů R 1100 do "R 1100 S" jsou totožné v každém modelu ročně. Pouze HAG liší.


1150 série
Tam je prakticky standardní převodovkou pro všechny modely R 1150 (jedná se o 1. a 6. rychlost "dlouhý"Wink
Rozdíly jsou pak:
* Lakování bydlení v závislosti na modelu
* Model-specifická hlavice řadicí páky
* Model-specifické vybavení displej nebo neutrální spínač
* Model-specifické převodových poměrů -> 1 Krátký kurz jako SA na ADV nebo 6. Krátký kurz jako standard pro R 1150 R a R 1100 S a K 1200 RS.
* Model-specifická rozšíření
To pak vede k typech a jejich předávací kódy
Jsou vzájemně kompatibilní všech 1150-R přenos v různých vozidlech

Tato značka (tři písmena) je připojeno k zařízení čísla.

GAJ => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
HRY => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAK => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
GAG => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAD => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)

GAN => až do MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
SZP => až do MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAG => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAH => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAL => od MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAM => od MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)

Jaj => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAK => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAQ => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
Jao = havaroval lisování za JAQ

Po předání všech 1150 a 1100 S jsou stejné, například, by nikdy ukázat na vyšší rychlost s RT s kódem JAM. Pouze HAG liší.

2. Písmeno označuje vždy "typ" vysílání:
Xax = XXXXXX> standard přenosu
XBX XXXXXX => Náhradní zařízení
XCX = XXXXXX> spínací zařízení
Tam, kde se v zásadě mezi náhradní a výměnné zařízení není žádný skutečný rozdíl

Příklady:
EÚD = výměna typu zařízení SZÚ = R 1100 stříbrná
JBL = výměna typu zařízení JAL = R 1150 GSA Silver
 
MotoPaja
#27 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 03.10.2013 17:11

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
nForger napsal:

Jak rychle ti to jede na volnoběh?


Podle toho kdy vyřadím Grin
Ne ale vážně, rozjezdy jsou dlouhý a do kopce se to trápí ale dá se s tím bezproblémů jezdit 40 km/h (tzn. na rozumný otáčky, žádný 5000 ot/min). Na popojíždění minimální rychlostí super. Otáčky a rychlosti ti z hlavy neřeknu, to bych musel zkusit.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
Vikec
#28 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 03.10.2013 19:40

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
No jedničku mám zřejmě dlouhou,protože při rozjezdu do kopce to musím fest líznout přez spojku. A 6ka bude asi krátká,protože nemusím 5ku bůhvíjak roztahovat,aby se šestka "chytla". Jestli je to na RT a R a RS stejný,tak mě to pro silniční ježdění připadá jako dost tragédie takhle nakrátko zpřevodovaný a čekal bych u dálničního parníku trochu jinou dynamiku jízdy. Budu se muset na tom RT svézt,nějak se mě dostává pod kůžiGrin
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
MotoPaja
#29 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 03.10.2013 22:22

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
předpokládám že silniční modely mají dlouhý 6, ale nejsem si jistej jestli nemají i jinej koncovej převod, takže by to bylo celý posunutý jinam
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
Vikec
#30 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 04.10.2013 08:51

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Tak sem se díval do fiše. 1150GS,GSA,RS,R mají stejnej koncovej převod,RT má dokonce ještě pomalejší koncák. GS má na výběr jen z dlouhé či krátké 6ky,kdy 1ka je vždy dlouhá. GSA má naopak vždy krátkou šestku a na výběr je dlouhá či krátká 1ka. U RT je možnost obojího,volit i jedničku i šestku.
Jestli se to dalo extra objednávat i u GS,GSA,RS,R nevím,je to možný.
Klikovky mají stejný objednací číslo,takže jsou asi stejný,na vačky sem se nedíval. Asi bude rozdíl v nich a v jednotce,protože jinak si nedokážu vysvětlit to,proč je GS takovej lenoch. No a v neposlední řadě na to bude mít vliv hmotnost mašiny,GS je prostě těžký.
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
Choke
#31 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 12:38

Příspěvků: 95
Registrace: 03.06.14
Ahoj, chtěl bych dat na GS tlumiče GSA a tak mě nemine uprava nebo výměna stojanů. A tak by mě zajímalo o kolik je delší hlavní i boční stojan na GSA oproti GS.
Nebo jestli by někdo kdo má GSA změřil délky stojanů. Dík
 
honzis
#32 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 13:21

Příspěvků: 129
Registrace: 28.09.11
Hlavní jsem nastavil o 25mm, to je max., aby se ti to vešlo k vejfuku. Zjistil jsem, že by stačilo i 20mm. A boční stojan nevím, ještě jsem se k tomu ani po roce nedostal. Možná za dlouhých zimních večerů...
 
vlk
#33 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 14:00
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
to Choke - niekde to tu je, pozri vlakna o tlmicoch - vymene GSovych za GSAovych
ked si najdem vecer xvilku cas pozrem Ti to ak to nenajdes
Bocak je najjednoduchsie (podla mna) opatrit "botickou" ktora nielen rozsiruje ale i zvysuje, a su i speci ktore su vyssie-vyssie a na tento ucel su O.K.
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
joe
#34 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 14:31

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Choke napsal:
Ahoj, chtěl bych dat na GS tlumiče GSA a tak mě nemine uprava nebo výměna stojanů. A tak by mě zajímalo o kolik je delší hlavní i boční stojan na GSA oproti GS.
Nebo jestli by někdo kdo má GSA změřil délky stojanů. Dík

Jde to i s tím, že na hlavní stojan nebudeš makat a boční jsem nastavil o 25mm. Na hlaváku to stojí i s 21 kolem
Upravil joe dne 25.09.2014 14:31
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
milanosor
#35 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 14:38
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
A tou prevodovkou. Do terenu je urcite GSA lepsi. A dle meho i na bezne CZ cesty je kratsi 6 lepsi. Muzu jezdit stabilne na 6 vsude.V ramci dovolenych predpisu samoze. Nevim jestli se to da rict o E sestce. Jel jsem na tom a byla tam vcelku dira. Ale zase trapim se vic na dalsici a E si jenom seveli...... Bud a nebo
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Choke
#36 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 14:41

Příspěvků: 95
Registrace: 03.06.14
To Joe: Chtěl bych, aby central fungoval pro případnou upravu defektu.

Jinak díky, na max možnost jsem koukal, ale aby to pak šlo ještě zvednout ...2 cm by tomu měli stacit
 
Mira1150
#37 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 14:56
Avatar člena


Příspěvků: 327
Registrace: 19.01.13
Upravoval jsem to kámošovi podle své GSA boční je delší o25 mm a hlavní je delší o 20mm.
 
bystricke
#38 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 15:49
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
taky jsem zvedal moto na stojanech o 2,5 cm
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
 
www.begr.cz
strndy
#39 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 17:26

Příspěvků: 290
Registrace: 31.10.12
kluci s dlouhou E šestkou kolik vám to točí při 120 km/h
 
maqrtek
#40 
rozdiel medzi 1150GS a 1150GSA
Přidané 25.09.2014 18:34
Avatar člena


Příspěvků: 550
Registrace: 26.06.11
necelý 4000 ot./min.

In pivo veritas!
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 110
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI