Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Saturnin
#21 
Přidané 12.10.2013 17:24
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
Melizoy: Erom od bbpower se mi docela líbí, jak je náročná montáž? přepínání map se provádí jak? sníží se nějak výdrž motoru?
 
Melizoy
#22 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 13.10.2013 00:56
Avatar člena


Příspěvků: 840
Registrace: 23.04.10
Saturnin napsal:
Melizoy: Erom od bbpower se mi docela líbí, jak je náročná montáž? přepínání map se provádí jak? sníží se nějak výdrž motoru?


Ahoj, můžu ti poslat nějakou fotku, ale jsou v návodu.. potáhneš dozadu nádrž (netřeba sundavat), vycvakneš štekr na řídící jednotce Motronic a vyndáš jí ven. Je na 4řech šroubech - na křížový šroubovák. Sundáš dekl z motronicu - 4 x torx (velikost jako imbus 4mm), dekl je přisilikonovaný, takže je třeba trošku páčit, ale jde to. Vevnitř je jediný šváb na patici. Vypáčí se postupně tenkým šroubováčkem. Místo něj přijde nová epromka.... chce to trochu šikovnosti, aby člověk neulomil nožičky, kdyžtak si nechat pomoct...
Nastavení programu se provádí drátovou propojkou podle zvoleného programu podle tabulky v návodu. Propojka přijde místo kódovacího štekru v pojistkové skříňce pod sedačkou. Program si vybereš podle konfigurace jakou máš na motorce, tj podle výfuku, KATu (nebo Ysvodu), paliva, eventuelně kompresního poměru pístů a použitých vaček. Ohledně životnosti ti můžu říct jenom můj nepodložený názor, že je to o způsobu zacházení s motorem, o tom jak mu dáváš za studena, jak dodržuješ výměny, jak ho trápíš pod plynem v nízkých otáčkách, nebo naopak jak moc ho točíš, necháváš dlouho zbytečně přehřívat na volnoběh... Sériová R1100S se stejnou klikovkou a ojnicemi jako 1150 má sériových 98PS. 1150RS/RT má sériových 95PS. Kluci v německu jezdí běžně s upravenými motory kolem 120PS /125 NM a nestěžují si na problémy se životností. Záleží ale taky, co si pod pojmem životnost představuješ. Já mám najeto 120.000 km a nedávno 11tkm jsem sundaval původní válce a písty. Opotřebení ani kompresi jsem neměřil, ale jevily se válce i písty naprosto OK, jen jeden stírací kroužek vypadal připečeně a motor lehce pokuřoval po startu, nejspíš pouštělo nějaké z gufer na výfukovém ventilu.. to pokládám za normální, vzhledem ke stáří i počtu km. Je tohle opotřebení? Neřešit - jezdit
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
marhan
#23 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 13.10.2013 08:06

Příspěvků: 66
Registrace: 23.02.13
Tady jsou nějaký foto pro představu..
http://www.bmwgsc..._Eprom.pdf
 
Melizoy
#24 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 22.10.2013 22:56
Avatar člena


Příspěvků: 840
Registrace: 23.04.10
Nechci zakládat nové téma, ikdyž tohle je spíš typ na kup. Kdo by to myslel s výkonovým laděním R1100GS vážně, tak dávám typ, co jsem našel na ebayi. KOMPLETNÍ sestava laděného výfuku LASER. Pozor, aukce se skládá ze tří komponentů, které se musejí použít všechny, jinak nemá kup vůbec smysl, a díly samy o sobě budou bezcenné:
Symetrický laděný svod, provedení vykazuje shodné délky obou svodů (jako je na modelu RS a RT 1100/1150) a od pohledu mají větší průměr, než je origo 38 mm, v inzerátu je přímo psané, že má větší průchod, ale nepíše se kolik mm má v průměru. Tyhle kompletní výfukové sestavy používá do svých staveb firma www.roesnerundros...
svod: http://www.ebay.d...43c0d888a0
rezonátor: http://www.ebay.d...43c0d87de9
a koncovka Laser Duotech: http://www.ebay.d...43c0d86f64
Upravil Melizoy dne 22.10.2013 22:58
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
romanko4
#25 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 01.07.2014 18:23

Příspěvků: 63
Registrace: 08.05.14
Trosku ozivim tuto temu. Mate niekto skusenosti s chipom TRITON? je to talianky vyrobca.

http://www.powup.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=32&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=36

je to alternativa pre BBpower, podstatne lacnejsia.
 
Melizoy
#26 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 01.07.2014 21:37
Avatar člena


Příspěvků: 840
Registrace: 23.04.10
romanko4 napsal:
Trosku ozivim tuto temu. Mate niekto skusenosti s chipom TRITON? je to talianky vyrobca.

http://www.powup.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=32&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=36

je to alternativa pre BBpower, podstatne lacnejsia.


Ahoj Romanko, o Tritonu jsem neslyšel, na stránkách nemají jediný graf, Lambdu ani rychlostní charakteristiku. Ale třeba by cosi někdo mohl napsat o P-Line, za podobnou cenu (49 EUR), pár lidí to tady jezdí, nechce se někomu hodit sem zkušenosti? Myslím, jak je to se spotřebou od instalace, jak se změnilo chování motoru, srovnání jízdy bez čipu a s ním...?
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
marhan
#27 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 03.07.2014 20:35

Příspěvků: 66
Registrace: 23.02.13
Ja ten P-line mam. K tomu KN, y-svod Creptus a od Akrap. koncovku. Jo a mam twin spark. V kratkosti - dira nahore a strelba do vyfuku zmizela a celkovy prubeh mi prijde o dost lepsi.. Spotrebu jsem zatim nejak neresil-nemeril, kdyztak pisnu casem, ale nevypada to, ze by se nejak extremne zvedla..
 
jetam
#28 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 03.07.2014 20:52
Avatar člena


Příspěvků: 172
Registrace: 03.06.10
P-line rikáš? no já se snad dokopu namontovat y svod a koncovku zach s filtrem pipercross a uvidíme co to udělá, nejlepší by bylo mít asi i ysvod zach a pak nějakej čim a bude to raketa lol
 
http://www.zamky-retezy.cz/
kubas
#29 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 03.07.2014 22:49
Avatar člena


Příspěvků: 1073
Registrace: 16.06.13
Ahoj,tak tady čtu tu debatu a jako pořád ještě novej uživatel gsa koukám že potřebuju poradit..Mám na motorce KN filtr,Y-svod a koncovku sebring twister bez db killeru... Jestli to dobře chápu tak by bylo poměrně vhodné ještě k tomu dokoupit ten chip, že? Jo a mám vyhozené to relátko co je v pojistkové skříní..Kde se dá ten Eprom sehnat? A má smysl v té pojistkovce něco přepojovat když tam ten Epron nemám?? Shock
per aspera ad astra
 
marhan
#30 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 04.07.2014 06:29

Příspěvků: 66
Registrace: 23.02.13
Twinspark - http://m.ebay.de/...nav=SEARCH zadna propojka se nepouzije - chip (P-line) obsahuje jen jednu mapu, stejne kdyz tam mas serii.. I kdyz lidi psali, ze u serie nekdo rozdil pri propojeni pocitil, jiny zas ne, takze zkusit to muzes.. Napr. ja rozdil nepoznal..
Upravil marhan dne 04.07.2014 06:41
 
kubas
#31 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 04.07.2014 06:37
Avatar člena


Příspěvků: 1073
Registrace: 16.06.13
marhan napsal:
Twinspark - http://m.ebay.de/...nav=SEARCH zadna propojka se nepouzije - chip obsahuje jen jednu mapu, stejne kdyz tam mas serii.. I kdyz lidi psali, ze nekdo rozdil pri propojeni pocitil, jiny zas ne, takze zkusit to muzes.. Napr. ja rozdil nepoznal..



Může bejt i na jednosvíci??
per aspera ad astra
 
marhan
#32 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 04.07.2014 06:42

Příspěvků: 66
Registrace: 23.02.13
Jednosvice http://m.ebay.de/...nav=SEARCH tomu prodejci pisnes, co presne mas..
Upravil marhan dne 04.07.2014 06:45
 
Melizoy
#33 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 04.07.2014 08:38
Avatar člena


Příspěvků: 840
Registrace: 23.04.10
kubas napsal:
Ahoj,tak tady čtu tu debatu a jako pořád ještě novej uživatel gsa koukám že potřebuju poradit..Mám na motorce KN filtr,Y-svod a koncovku sebring twister bez db killeru... Jestli to dobře chápu tak by bylo poměrně vhodné ještě k tomu dokoupit ten chip, že? Jo a mám vyhozené to relátko co je v pojistkové skříní..Kde se dá ten Eprom sehnat? A má smysl v té pojistkovce něco přepojovat když tam ten Epron nemám?? Shock


Hoj Kubas: na tvoji otázku:
Ano má smysl sehnat originální propojku (jak píšeš relátko) a vrátit jí do pojistkovky tam kam patří.

Bez čipu, tedy s originální jednotkou jsi s Y svodem a otevřenou koncovkou v pásmech mimo regulaci lambdy samozřejmě chudší. Při plném plynu a kdykoli nad 5500 otáček třeba už dost výrazně. S jakýmkoli čipem určeným pro nezměněný HW motoru bude výsledek lepší, než s originální mapou, která je extrémně chudá, vzhledem k silně restrikčnímu origo výfuku.
S čipem záleží jakou chceš zvolit mapu. Univerzální odpověď neexistuje, každý čip má v sobě různé mapy. P-Line má co já vím jen jedinou, pro originální konfiguraci motoru, ale počítá s větší průchodností výfuku a vzduchového filtru. Naprosté většině lidí s laďákem bude vyhovovat. Také jsem to zkoušel, ikdyby nepřidal jediný Nm, nebo PS, motorka příjemně visí na plynu, a necuká při konstatních otáčkách. Samozřejmě lepší jsou čipy s více mapami, kde si člověk vybere svojí konfiguraci. 1) vše origo 2) slip on s KATem 3) Y svod + koncovka s homologací 4) Y svod + RACE illegal .... atd.
Čipy umí BB Power, Laser, Wunderlich, Dieboxergarage, Rennkuh, M-Tec, Rehcing, RoesnerundRose, a kdoví co člověk sežene ještě všechno na Ebayi ...
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
Kubrt
#34 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 04.07.2014 15:15
Avatar člena


Příspěvků: 6746
Registrace: 24.09.07
Marhan : kde jsi ten P-line kupoval? Popřípadě nebude si ho někdo objednávat?? Měl bych asi zájem...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
marhan
#35 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 04.07.2014 17:50

Příspěvků: 66
Registrace: 23.02.13
Kubrt napsal:
Marhan : kde jsi ten P-line kupoval? Popřípadě nebude si ho někdo objednávat?? Měl bych asi zájem...

Ja to bral z toho ebaye...
 
Kubrt
#36 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 04.07.2014 18:29
Avatar člena


Příspěvků: 6746
Registrace: 24.09.07
marhan napsal:
Kubrt napsal:
Marhan : kde jsi ten P-line kupoval? Popřípadě nebude si ho někdo objednávat?? Měl bych asi zájem...

Ja to bral z toho ebaye...


Díkes Smile

A v Čechách lze nahlédnout, popřípadě objednat kde, víte?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
kubas
#37 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 04.07.2014 21:43
Avatar člena


Příspěvků: 1073
Registrace: 16.06.13
Melizoy napsal:
kubas napsal:
Ahoj,tak tady čtu tu debatu a jako pořád ještě novej uživatel gsa koukám že potřebuju poradit..Mám na motorce KN filtr,Y-svod a koncovku sebring twister bez db killeru... Jestli to dobře chápu tak by bylo poměrně vhodné ještě k tomu dokoupit ten chip, že? Jo a mám vyhozené to relátko co je v pojistkové skříní..Kde se dá ten Eprom sehnat? A má smysl v té pojistkovce něco přepojovat když tam ten Epron nemám?? Shock


Hoj Kubas: na tvoji otázku:
Ano má smysl sehnat originální propojku (jak píšeš relátko) a vrátit jí do pojistkovky tam kam patří.

Bez čipu, tedy s originální jednotkou jsi s Y svodem a otevřenou koncovkou v pásmech mimo regulaci lambdy samozřejmě chudší. Při plném plynu a kdykoli nad 5500 otáček třeba už dost výrazně. S jakýmkoli čipem určeným pro nezměněný HW motoru bude výsledek lepší, než s originální mapou, která je extrémně chudá, vzhledem k silně restrikčnímu origo výfuku.
S čipem záleží jakou chceš zvolit mapu. Univerzální odpověď neexistuje, každý čip má v sobě různé mapy. P-Line má co já vím jen jedinou, pro originální konfiguraci motoru, ale počítá s větší průchodností výfuku a vzduchového filtru. Naprosté většině lidí s laďákem bude vyhovovat. Také jsem to zkoušel, ikdyby nepřidal jediný Nm, nebo PS, motorka příjemně visí na plynu, a necuká při konstatních otáčkách. Samozřejmě lepší jsou čipy s více mapami, kde si člověk vybere svojí konfiguraci. 1) vše origo 2) slip on s KATem 3) Y svod + koncovka s homologací 4) Y svod + RACE illegal .... atd.
Čipy umí BB Power, Laser, Wunderlich, Dieboxergarage, Rennkuh, M-Tec, Rehcing, RoesnerundRose, a kdoví co člověk sežene ještě všechno na Ebayi ...



Ahoj,neměl by jsi náhodou nějakej odkaz na chip co by na tu moji 1150 gsa 2002 pasoval a měl by víc map? Vadí mě to cukani v té konstantní rychlosti..Předem dikypray
per aspera ad astra
 
duncovt
#38 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 20.07.2014 23:57

Příspěvků: 43
Registrace: 17.07.11
Ahoj, keďže som na GS presedlal s Triumpha tak sa pokúšam niečo poladiť. Zmenil vymenil som výfuk za Zach (môj dojem ide lepšie odspodu... hore neviem nejazdím tam ). Mám nachystaný KN filter, čakám na Y-zvod. keď som sa už na to dal tak asi aj ten čip vymením zatial uvažujem o BB power. Pri hľadani som narazil na na toto: http://www.ebay.d...1c42ed7b83
Nemáte s týmto niekto skúsenosť?
 
Melizoy
#39 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 21.07.2014 07:24
Avatar člena


Příspěvků: 840
Registrace: 23.04.10
duncovt napsal:
Ahoj, keďže som na GS presedlal s Triumpha tak sa pokúšam niečo poladiť. Zmenil vymenil som výfuk za Zach (môj dojem ide lepšie odspodu... hore neviem nejazdím tam ). Mám nachystaný KN filter, čakám na Y-zvod. keď som sa už na to dal tak asi aj ten čip vymením zatial uvažujem o BB power. Pri hľadani som narazil na na toto: http://www.ebay.d...1c42ed7b83
Nemáte s týmto niekto skúsenosť?

Mam zkušenosti s originál produkty BB-Power. Tato nabídka je přinejmenším plagiátorství, nebo pokus o zneužití jména BB-Power. Originál byl distribuován prostřednictvím Wunderlichu a přímo u BB-Power, za cenu 240 Eur
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
lullu
#40 
1150GSA-powercomandr,čip atd.
Přidané 21.07.2014 08:42

Příspěvků: 320
Registrace: 30.06.08
Tenhle chip dela jeden typek z Recka, neco malo ke cteni je zde http://www.ukgser...JOHNGS1100
Nevim, proc do nazvu pise bbpower, ale asi proto, aby se na ebayi tenhle chip lepe vyhledaval. Jinak vyvoj dela sam a reakce jsou celkem pozitivni, staci mu napsat, konfiguraci moto a posle chip na miru. Az dostavim R1100carb, urcite si tenhle chip na 1150 koupim Smile
 
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 70
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,716
Nejnovější člen: LukasValek

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.31 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI