Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Dostatek výkonu?
vevis
#21 
Přidané 06.10.2013 21:30
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Nori napsal:
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...

Taky jsem si vsimnul kolik lidi treba jenom odtud z fora prodalo 1200gs a koupili si 1100gs.thumbs upMyslim ze je to proste otazka casu.Wink
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
3X
#22 
Dostatek výkonu?
Přidané 06.10.2013 21:41
Avatar člena


Příspěvků: 1686
Registrace: 07.03.09
vevis napsal:
Nori napsal:
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...

Taky jsem si vsimnul kolik lidi treba jenom odtud z fora prodalo 1200gs a koupili si 1100gs.thumbs upMyslim ze je to proste otazka casu.Wink


Grin thumbs up
 
ripper
#23 
Dostatek výkonu?
Přidané 06.10.2013 21:47
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
vevis napsal:
Nori napsal:
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...

Taky jsem si vsimnul kolik lidi treba jenom odtud z fora prodalo 1200gs a koupili si 1100gs.thumbs upMyslim ze je to proste otazka casu.Wink


Ze by krize? Nebo prozreti? Grin
 
esterkafoto.cz
Paul
#24 
Dostatek výkonu?
Přidané 06.10.2013 23:18
Avatar člena


Příspěvků: 2634
Registrace: 04.03.11
KTM jsem měl půjčenou na Travel Eventu na cca 45 minut a hned první věc, kterou tady zatím nikdo neřekl je, že je to prostě ošklivý. Od světla, přes budíky s grafikou jak stará nokia, přes nefunkční přední štít (málem mi ty turbolence utrhly hlavu a to jsem zkoušel různý nastavení) až po zvláštní pocit z podvozku, kterej i na nastavení Comfort byl prostě příliš tvrdej na dlouhý cesty.

Na druhou stranu ten motor je z jinýho světa. Do 4000 tisíc, klidnej tichej a bez cukání a co se začne dít potom je nepopsatelný. Jeho kořeny v RC8 jsou prostě cítit, táhne až do omezovače a řve jak šílenej. Musím říct, že v ten moment jsem zapomněl na podle mě nepovedenej design a měl jsem hubu od ucha k uchu.
Chtěl bych vyzkoušet verzi R, která nemá elektronickej podvozek a má vyšší posez, ta by mě možná sedla víc. Já osobně bych ji nekoupil, ale naprosto chápu kohokoliv kdo si ji koupí stejně jako každýho kdo si koupí LC. Ty motorky nejsou už na první svezení přímými konkurenty, každá se chová úplně jinak a je na nich naprosto rozdílné svezení.

Jinak takovej dotaz na Melizoye: "Co stojí dostat z dvouvačky takovej výkon a jakej je strop použitelnosti a hlavně dlouhodobý výdrže motoru?"
Upravil Paul dne 06.10.2013 23:18
 
Melizoy
#25 
Dostatek výkonu?
Přidané 07.10.2013 08:51
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
Paul napsal:

Jinak takovej dotaz na Melizoye: "Co stojí dostat z dvouvačky takovej výkon a jakej je strop použitelnosti a hlavně dlouhodobý výdrže motoru?"


Hojhoj, na tyhle otázky by měl odpovědět konstruktér Andreas Reh www.rehcing.com, Převodovka i koncový převod s kardanem prý jsou na takový moment stavěné, slabina je spojková lamela, kterou dávají sintrovou Touratech, který to prý zvládá přenést.
Upravil Melizoy dne 07.10.2013 12:41
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
Georgino
#26 
Dostatek výkonu?
Přidané 07.10.2013 20:41
Avatar člena


Příspěvků: 156
Registrace: 14.03.11
Melizoy napsal:
Nori napsal:
Do nedávna jsem si pořád chrochtal blahem, jak je geeso skvělá, agilní motorka, s dostatkem výkonu pro účely, pro které byla postavena.Je to dvouvačka, takže nejlepší čistý vzducháč.Na žadné motorce jsem nenajel tolik km-45 tis.A byl jsem přesvědčen, že u mě dlouho zůstane.
To jsem se ale neměl svézt na KTM 1190 Adventure...asi to nej, co se dnes dá koupit.Myšleno pro blbce jako jsem já.Takový úžasný mix superbiku a endura je nevídaný.
Jde o to, že pro mě je potěšením hodně svižná palbička po jakémkoliv asfaltu.A tady KTM jasně diktuje, při zachování vlastností cendura.
Nové LC je taky supr, ale výkonem neohromí tolik jako Rakušák.
Včera jsem si zrovna užíval na geesu a zjišťoval jsem, že vše funguje velice dobře, ale tak nějak sterilně, bez větších emocí.
Oranžový červ pochybností mě tedy pořádně nahlodal a budu pravděpodobně dumat v zimě co s tím dál...
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...


Nori, řešilo by TOHLE tvůj problém v rozhodování ... ?? GrinFrown mrkni hlavně na krouťák a kde začíná... 125 Nm od 2.000 otáček...
Použito: SR-Racing kompletní výfuk, R1200S škrtící klapky, Edelweiss DOHC vačkový set, klika se zdvihem 79mm + 105mm vrtání s kovanými písty (obojí Rehcing), ale mají i moc pěkný výsledky bez Big-Bore kitu.



Přesně takovej motůrek bych moc potřeboval..
 
ripper
#27 
Dostatek výkonu?
Přidané 07.10.2013 21:07
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Georgino napsal:
Melizoy napsal:
Nori napsal:
Do nedávna jsem si pořád chrochtal blahem, jak je geeso skvělá, agilní motorka, s dostatkem výkonu pro účely, pro které byla postavena.Je to dvouvačka, takže nejlepší čistý vzducháč.Na žadné motorce jsem nenajel tolik km-45 tis.A byl jsem přesvědčen, že u mě dlouho zůstane.
To jsem se ale neměl svézt na KTM 1190 Adventure...asi to nej, co se dnes dá koupit.Myšleno pro blbce jako jsem já.Takový úžasný mix superbiku a endura je nevídaný.
Jde o to, že pro mě je potěšením hodně svižná palbička po jakémkoliv asfaltu.A tady KTM jasně diktuje, při zachování vlastností cendura.
Nové LC je taky supr, ale výkonem neohromí tolik jako Rakušák.
Včera jsem si zrovna užíval na geesu a zjišťoval jsem, že vše funguje velice dobře, ale tak nějak sterilně, bez větších emocí.
Oranžový červ pochybností mě tedy pořádně nahlodal a budu pravděpodobně dumat v zimě co s tím dál...
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...


Nori, řešilo by TOHLE tvůj problém v rozhodování ... ?? GrinFrown mrkni hlavně na krouťák a kde začíná... 125 Nm od 2.000 otáček...
Použito: SR-Racing kompletní výfuk, R1200S škrtící klapky, Edelweiss DOHC vačkový set, klika se zdvihem 79mm + 105mm vrtání s kovanými písty (obojí Rehcing), ale mají i moc pěkný výsledky bez Big-Bore kitu.



Přesně takovej motůrek bych moc potřeboval..


Stačí investovat několik blíže nespecifikovaných tisíc Kč a je tvůj. Smile
 
esterkafoto.cz
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 80
Členové on-line: 1
buboGS

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.11 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI