Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
chcípání za studena
toli
#21 
Přidané 24.10.2013 20:59
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Volnoběžnej ventil je taky možnost hodně pravděpodobná jinak mě odešla lambda když do rozpálenýho vejfuku chrstla voda- jako uplně dovnitř protože sem to téměř utopil.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Tonda
#22 
chcípání za studena
Přidané 24.10.2013 21:23

Příspěvků: 5245
Registrace: 16.02.07
Lambda je u twinsparku 650 samosebou jen jedna.
Jinak volnoběžný ventil to dělat může taky.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
looker
#23 
chcípání za studena
Přidané 25.10.2013 07:41
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
Ahojte, tak včera jsem v podvečer zkusil natočit s připíchlou baterkou a drželo, za 3x ani jednou nechcíplo.

Dnes ráno, baterka celou noc na nabíječce, chcíplo 4x. Poprvé a podruhé tak po 1-2s.
Potřetí to drželo tak 6s, počtvrté ještě o pár vteřin déle.

Podotýkám, že včera odpo. sucho - 15stupňů
dnes ráno, mlha - vysoká vlhkost, 9stupňů

Předvčerem jsem to byl projet, motor jako takový šlape jako hodinky. Po cca 1/2hodinové jízdě to hoďku odpočívalo. Pak jsem startoval - motor chytl, pak jakoby jednou vynechal (už jsem myslel, že to chcípe) a než se stihl dotočit, tak zase chytl Sad
Zkusím ještě jednou zítra ráno, za stejných podmínek, jestli se to stane s tou extra baterkou, jestli to nebyla trochu náhoda.

Orientační měření včera, baterka v klidu 13,5V při startu (starter točí) 9,5V dobíjení 14V
což mi příjde vpořádku.
 
Labus01
#24 
chcípání za studena
Přidané 25.10.2013 14:36

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
baterka u tech nasich werku dela hodne ale tuto bych hledal jinde. Me vymena vubec nepomohla.

@ tonda/toli: Kde najdu ten volnobeznej ventil? To je najakej ventilek u skrtici klapky?
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
looker
#25 
chcípání za studena
Přidané 30.10.2013 08:50
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
Dnešní start, opět 2x chcípla po cca 3s chodu. Otáčky vyjely nad 1500 (odpovídalo by to sytiči) a pak pomalu šla rafička o kousek dolu až to chcíplo.
Napotřetí otáčky pěkně držely a už se nesnižovaly, takže to drželo.

Baterkou to není, připíchnul jsem při ranním startování autobaterku.

Nějaký nápad? (kde najdu ten volnoběžný ventil?)

Díky
 
dada123
#26 
chcípání za studena
Přidané 24.11.2013 14:44

Příspěvků: 3
Registrace: 11.08.13
Vyndej celou vstřikovací jednotku a celou jí pořádně vyčisti.Klapku,volnoběžnej ventil+kanály kudy je veden vzduch volnoběhu a dej si záležet.Pořádně nabij baterku,očisti kontakty baterky a musí to makat normálně.Měl jsem úplně ty samý problémy co popisuješ.
 
toli
#27 
chcípání za studena
Přidané 24.11.2013 15:40
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Volnoběžnej ventil je po pravý straně vstřikování - taková černá oválná věc na dvou šroubech.Bejvá to fest zanesený a pak to právě nedrží volnoběh.
www.bmwgs.cz/forum/attachments/2013/01/img_4645.jpg
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
looker
#28 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 08:24
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
Včera jsem to čistil, bylo to dost zabordelený.

Počistil jsem i klapku, co šlo i ten kanál jak tam zajíždí ten ventil. Celý jsem to ale nechal na moto, nevymotovával jsem to.
Prostříkal jsem kontakty a složil.
Chcípá to stejně dál Sad
Dá se nějak vyzkoušet ten ventil volnoběhu? Třeba že to budu mít venku na drátek a po zaputí to zajede a vyjede?
 
looker
#29 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 08:25
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
takto vypadalo před čištěním.
looker přiložený následující obrázek:


[236.54Kb]
 
looker
#30 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 08:26
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
a tady je ten ventil
looker přiložený následující obrázek:


[292.71Kb]
 
mara
#31 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 08:48
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Na naší bývalé 650 to byl naprosto normální jev. Nastartovat na poprvé se povedlo vždy jen, když v ten den byl motor jednou nastartován.
Jinak to bylo pokaždé start-chcíp-strart-chcíp… prostě je to asi vlastnost.

Neobviňte mě ze šarlatánstvíGrin ale zdálo se mi, že se startování povedlo na poprvé, když jsem podržel tlačítko startéru ještě o dvě – tři vteřiny déle po naskočení motoru, to je sice hodně zvláštní, nevím, jak by to mohlo pomoct. Prostě zdálo se mi, že to funguje, motor naskočil a zůstal vrčet bez chcípnutí.
Tuto metodu jsem si ověřil několikrát, asi to ale byla náhoda. helpless
Raději jsme, zůstali u klasického startování na víckrát.

Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
looker
#32 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 09:06
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
To těleso s klapkou se mi moc vymontovávat nechtělo... Je to moc složité? Přišlo mi, že budu muset toho rozebrat dost... odpojovat lanko,hadici atd...

Ještě takový postřeh, při nakopnutí (i při podržení cca 3s starteru) to jelo cca 5-6s otáčky byly cca těch 1700, ale slyšel jsem, jak to lehce pšouká, udělalo to tak 3x, mezitím normální zvuk. Jako by to párkrát špatně pálilo (nebo pozdě) a pak to chcíplo.

Do výfuku to ale nestřílí.

Příště to natočím
 
looker
#33 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 09:24
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
Jak jsem měnil olej, tak na vypoušťáku bylo par šponeček... Jestli ony ty mrchy nejsou i na snímači! Moc mi to sice nesedí k tomu mému problému (že to chcípe jen za studena a nikdy ne za jízdy), ale kdo ví.
Předchozí majitel měl hodně startů denně, takže kontrola volnoběžky ně nemine.
Když už o tom píšu, kde seženu těsnění pod to víko a tu volnoběžku?
Dík
 
toli
#34 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 17:35
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
looker napsal:
To těleso s klapkou se mi moc vymontovávat nechtělo... Je to moc složité? Přišlo mi, že budu muset toho rozebrat dost... odpojovat lanko,hadici atd...

Ještě takový postřeh, při nakopnutí (i při podržení cca 3s starteru) to jelo cca 5-6s otáčky byly cca těch 1700, ale slyšel jsem, jak to lehce pšouká, udělalo to tak 3x, mezitím normální zvuk. Jako by to párkrát špatně pálilo (nebo pozdě) a pak to chcíplo.

Do výfuku to ale nestřílí.

Příště to natočím

Jestli ti to pšouká tak bych se určitě mrknul na tu gumu mezi hlavou a vstřikováním.Často se stává že praskne a pak to tudyma saje a dělá brikule.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Labus01
#35 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 18:17

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
volnoběžka tu teď lítá v inzerci, tak se koukni...
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
servisak
#36 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 19:21
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Potřebuješ ještě stahovák nesundáš rotor altíku abys vyměnil volnoběžku.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Tonda
#37 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 19:24

Příspěvků: 5245
Registrace: 16.02.07
Labus01 - Tenkrát jsem někam do fóra dával výkres toho stahováku. Zkus pohledat. Pro šikovnýho soustružníka práce na hodinku.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
looker
#38 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 20:07
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
Tonda napsal:
Labus01 - Tenkrát jsem někam do fóra dával výkres toho stahováku. Zkus pohledat. Pro šikovnýho soustružníka práce na hodinku.

Nojo, vidíš, to je fakt. Ale pro vyřešení toho chcípání bych to mohl zatím jen lehce sundat a očistit ten snímač.

Eště kouknu na to těsnění - pod vstřikem jak píše TOLI. Jestli jsem to dobře pochopil, tak je to přímo pod vstřikem (mezi ním a hlavou?)

A nepasuje nato stahovák z VAPE? hilarious
To by nemohla být náhoda Cool

Jo a co to těsnění? má to cenu řešit? nebo postačí lukopren?
Upravil looker dne 25.11.2013 20:08
 
toli
#39 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 20:11
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
looker napsal:
Tonda napsal:
Labus01 - Tenkrát jsem někam do fóra dával výkres toho stahováku. Zkus pohledat. Pro šikovnýho soustružníka práce na hodinku.

Nojo, vidíš, to je fakt. Ale pro vyřešení toho chcípání bych to mohl zatím jen lehce sundat a očistit ten snímač.

Eště kouknu na to těsnění - pod vstřikem jak píše TOLI. Jestli jsem to dobře pochopil, tak je to přímo pod vstřikem (mezi ním a hlavou?)

A nepasuje nato stahovák z VAPE? hilarious
To by nemohla být náhoda Cool

Jo a co to těsnění? má to cenu řešit? nebo postačí lukopren?

Těsnění objednej jako originál díl - to zas taková pálka nebude.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
servisak
#40 
chcípání za studena
Přidané 25.11.2013 20:13
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
stojí myslím 350kč
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 53
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,717
Nejnovější člen: vasfire

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.50 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI