Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
klasické GS na DAKAR
Labus01
#21 
Přidané 27.11.2013 19:19

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
bral jsem to na stojánku k ráfku zadního kola a pak na kolech k výfuku. snad to je dobře vidětSmile
Labus01 přiložený následující obrázek:


[64.13Kb]
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
DAGR
#22 
klasické GS na DAKAR
Přidané 28.11.2013 07:38

Příspěvků: 1421
Registrace: 14.09.11
Naměřil jsem obdobné hodnoty, když byla motorka jen na kolech ve vzpřímené poloze, naměřil jsem od země k šustplechu 20 cm, na hlavnim stojanu mám kolo pneu 3cm od země, a ráfek 12cm od země. díky všem za měření, s tímto už se dá nějak pracovat thumbs up
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy

https://www.grube...
 
https://www.gruber-moto.cz/
Labus01
#23 
klasické GS na DAKAR
Přidané 28.11.2013 09:09

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
opravdu? Ja si posledni dobou rikam, ze mi to nejak moc sedi na zemi - usuzuju z toho, ze mam subjektivne vic pokrceny nohy nez sem mel kdyz sem to koupil... Proto jsem shanel novou pruzinu, ale ted vidim, ze sem na tom jeste dobreSmile jen chci jeste podotknout, ze mam stelovak na max tvrdost.
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
LeoMi
#24 
klasické GS na DAKAR
Přidané 28.11.2013 12:22

Příspěvků: 116
Registrace: 14.11.10
Nazdárek , pokud přemýšlíš o přestavbě na dakar a budeš shánět jiný vidle , mrknul bych na kompletní předky od ktm.yamaha... (WP,KAYABA...) , budou určitě líp fungovat , zadní pružina už není takový problém.
Mám F650 s předkem ktm a je to lepší.
 
DAGR
#25 
klasické GS na DAKAR
Přidané 28.11.2013 13:13

Příspěvků: 1421
Registrace: 14.09.11
LeoMi: no zatím chci něco mezi Dakarem a normálním GS, tato úprava by mi měla zase na nějaký čas stačit a pokud mě chytí enduro ježdění ještě víc, tak bych až pak řešil komplet přestavbu na Dakar a nejspíš bych už volil USD vidle na předek a pořádný tlumič na zadek, zatím si potřebuju urovnat pirority, jestli silnice nebo teren Smile
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy

https://www.grube...
 
https://www.gruber-moto.cz/
Jirkoj
#26 
klasické GS na DAKAR
Přidané 13.08.2020 12:01

Příspěvků: 6
Registrace: 11.08.20
Labus01 napsal:
opravdu? Ja si posledni dobou rikam, ze mi to nejak moc sedi na zemi - usuzuju z toho, ze mam subjektivne vic pokrceny nohy nez sem mel kdyz sem to koupil... Proto jsem shanel novou pruzinu, ale ted vidim, ze sem na tom jeste dobreSmile jen chci jeste podotknout, ze mam stelovak na max tvrdost.


Ahoj, tohle je blbost ne? Stupačky i sedlo jsou na stejným kusu rámu.
 
Nahdar_Vebb
#27 
klasické GS na DAKAR
Přidané 13.08.2020 12:05

Příspěvků: 411
Registrace: 13.04.14
Prakticky ne, efektivně ano.

Stupačky jsou přišroubované k hlavnímu rámu, sedlo k podsedlovce. Podsedlovka je přišroubovaná k hlavnímu rámu, takže pokud nerupnou šrouby, nebo se stupačky nepřizvednou, tak se vzdálenost mezi sedlem a stupačkami nemění (nezkrátí).
 
Ynhoj
#28 
klasické GS na DAKAR
Přidané 14.08.2020 00:05

Příspěvků: 1
Registrace: 13.08.20
Zdar, chtěl bych pořídir Dakara, jen mne napadá zda s výškou cca 170 cm nebudu problém třeba na křižovatkách, abych to ustál, říkám si, že při výšce sedadla by to snad neměl být problém(?)
 
Nahdar_Vebb
#29 
klasické GS na DAKAR
Přidané 14.08.2020 07:30

Příspěvků: 411
Registrace: 13.04.14
Zdar, raději si to s někým domluv a vyzkoušej osobně. Zpětně se dá snížit zadek, popustit v brýlích.

Já mám 182, respektive jsem měl před deseti lety, a na standardním podvozku se standardním sedlem, jsem měl obě chodidla pevně na zemi, když jsem se natlačil na přední plasty. Sedlo je široké až běda.

Teď se zvednutým podvozkem se země dotýkám buď špičkama, nebo jednou nohou, a druhou na stupačce.


Ve městě na pohodu, v kolejích si to sedne, mimo koleje pokud by sis chtěl přišlápnout by mohl být problém, ale zase, není to o výšce, naučit se dá vše. Nevím jestli 170 je málo nebo dost, záleží jak máš dlouhý nohy, někdo je má v nepoměru k výšce.

Vyzkoušej.
 
Mr Oizo
#30 
klasické GS na DAKAR
Přidané 14.08.2020 09:53
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 03.07.15
Ynhoj napsal:
Zdar, chtěl bych pořídir Dakara, jen mne napadá zda s výškou cca 170 cm nebudu problém třeba na křižovatkách, abych to ustál, říkám si, že při výšce sedadla by to snad neměl být problém(?)


Ahoj, mám 173 cm a snížené sedlo. Na zem dosáhnu na půl chodila na obou nohách současně.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 61
Členové on-line: 1
trajosef

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.16 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI