Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
Strana 2 z 2:   1    2  
 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
hicks
#21 
Přidané 26.01.2014 15:05
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
Tomasek napsal:
Tonda napsal:
Tome, ty ses ještě nerozhodnulWink. Do nového LC bych šel zrovna jen s výbavou (holou bych nechtěl). Dynamická ESA spolu s motorem (jízdními režimy) je to, co tu motorku dělá takhle dobrou (můj názor). Změníš třeba z RAIN na DYNAMIC a je to úplně jiná motorka - jak charakter motoru, tak podvozku. Bez dynamic ESA je to takový polovičatý - jel jsem i na nevybaveném modelu, takže v tom mám jasno. To už bych šel raději do posledního R1200GSA DOHC 90.Jahre v plné palbě - jestli se teda ještě nějaký nový někde u prodejce "povaluje" (tak jak jsme spolu mluvili telefonicky).


Dikec Tondo, za dobre rady a postrehy, ten ESA podvozek jeste promyslim a treba prehodnotim...


holy LCcko nekupuj, to snad radsi vzduchace ve FULLu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
brtnik
#22 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 15:08

Příspěvků: 1514
Registrace: 06.05.08
To jsem myslel, ze elektronickej podvozek na 1190R nejde, jen na obyc 1190...no tak jestli jde tak tim lip Smile
 
brtnik
#23 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 15:10

Příspěvků: 1514
Registrace: 06.05.08
hicks napsal:


holy LCcko nekupuj, to snad radsi vzduchace ve FULLu.


To jako to LC jede samotny bez elektroniky tak blbe, ze je lepsi starsi vzduchac???
 
welli
#24 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 15:15
Avatar člena


Příspěvků: 1066
Registrace: 20.08.09
Uz jen s ohledem na to, ze ho jednou asi budes prodavat bych vzal jedine full. To je tady videt, kdyz se prodava dvanactka hola, treba bez abs, tak to tady lezi i dost pod cenou a kupec se hleda dele..
Doplňky a díly na BMW GS: https://mojegs.cz
Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
 
https://mojegs.cz/
joe
#25 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 15:38

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
brtnik napsal:
To jsem myslel, ze elektronickej podvozek na 1190R nejde, jen na obyc 1190...no tak jestli jde tak tim lip Smile

1190R Adventure nemá el. podvozek.
Upravil joe dne 26.01.2014 15:39
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
hicks
#26 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 16:08
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
brtnik napsal:
hicks napsal:


holy LCcko nekupuj, to snad radsi vzduchace ve FULLu.


To jako to LC jede samotny bez elektroniky tak blbe, ze je lepsi starsi vzduchac???


ja bych si radsi koupil vybavenyho vzduchace se vsema vyhodama, nez socialni LCA, kde prichazis o ty nejvetsi vychytavky (tempomat, LED, dynamicka ESA) atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
paja1
#27 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 16:49
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Celkem nevim naco bude advík bez kufrů.
Ty stejně budeš muset pořídit, nebo máš ze starší motorky doma jiné?

Jak vlastně motorku budeš používat? Pokud máš rád kudlu tak je vodník asi lepší volba než vzducháč. Pokud tě kudla nebere tak máš vodníka naprd.

Pokud lítáš opravdu terén tak asi ta KTM.

PS: mi se aspoň na téhle fotce ADV vodník vůbec nelíbí, má drobátko bachratou nádrž, což asi opticky dělá to šedé pole pod kolena.
www.bmwgs.cz/forum/attachments/2014/n/1.jpg
Pája
 
Bob
#28 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 16:57
Avatar člena


Příspěvků: 4916
Registrace: 24.10.07
Pavlíku starší kufry jsou ti naprd vejfuk u LC adv je na druhé straně tudíš výřez.Takže funglofky + cca 35000kč
Upravil Bob dne 26.01.2014 17:11
Dovoz a prodej motocyklů Bmw - www.cestovniendura.cz
www.baworak.cz/images/news/2020/bob-logo-ce-small.png
 
www.cestovniendura.cz
paja1
#29 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 17:01
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Bob napsal:
Pavlíku starší kufry jsou ti naprd vejfuk je na druhé straně tudíš výřez.Takže funglofky + cca 35000kč


Hodily be se mu na ten vzducháč...
Ale jinak jasné a souhlas.
Pája
 
Tomasek
#30 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 17:34
Avatar člena


Příspěvků: 152
Registrace: 15.03.09
paja1 napsal:
Celkem nevim naco bude advík bez kufrů.
Ty stejně budeš muset pořídit, nebo máš ze starší motorky doma jiné?

Jak vlastně motorku budeš používat? Pokud máš rád kudlu tak je vodník asi lepší volba než vzducháč. Pokud tě kudla nebere tak máš vodníka naprd.

Pokud lítáš opravdu terén tak asi ta KTM.

PS: mi se aspoň na téhle fotce ADV vodník vůbec nelíbí, má drobátko bachratou nádrž, což asi opticky dělá to šedé pole pod kolena.
www.bmwgs.cz/forum/attachments/2014/n/1.jpg


To vis, ze kufry casem budou, nejlepe od TT Zega Pro Wink

Rad cestuji, jezdim svizne i teren, proto mam vybrane tyto stroje. Drive jsem nejvice cestoval ve dvou, ale jak prisla rodina, tak vic jezdim sam i mimo cesty...

Nova ADV je v realu fakt pekna a dostalo me to nadherny zpracovani detailu, ale je to samo jen moje hodnoceni, starsi GSA je asi volba z rozumu a KTM by pro me byla asi nejzabavnejsi...
 
Alda
#31 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 18:49
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
paja1 napsal:
Pokud máš rád kudlu tak je vodník asi lepší volba než vzducháč. Pokud tě kudla nebere tak máš vodníka naprd.



Co to je? Grin Grin
Takze rozdil mezi starou a novou 12tkou je v tom, ze ta nova umi litat kudlu? Omg..
 
docik
#32 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 27.01.2014 14:10

Příspěvků: 162
Registrace: 21.08.09
Zdar, kup si Stelvio a mas po dilemaSmile))
 
raptor
#33 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 27.01.2014 14:21
Avatar člena


Příspěvků: 2054
Registrace: 19.06.13
nad XTZ 1200 supertenere si nepremyslal?
keby neexistovalo GS tak sa vozim celkom urcite prave na nej..
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Alda
#34 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 27.01.2014 16:35
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
raptor napsal:
nad XTZ 1200 supertenere si nepremyslal?
keby neexistovalo GS tak sa vozim celkom urcite prave na nej..


Tak to ja bych volil zcela urcite prave Stelvio NTX thumbs up
 
Paul
#35 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 27.01.2014 17:21
Avatar člena


Příspěvků: 2634
Registrace: 04.03.11
Jeden osobní a čistě subjektivní pohled na věc: KTM je fajn, ale já se zařekl, že si ji nikdy nepořídím, protože bych se na ní buď zabil nebo při nejmenším do měsíce přišel o papíry. Ta věc neumí jezdit pomalu, nebo ji alespoň já nedokážu odolat abych nepřidal. Advik mě k tomu nenutí a i to je pro mě jedna z výhod. Neberte to prosím tak, že BMW by nejelo dostatečně rychle, to jenom KTM k tomu víc vybízí.
U výběru mezi dvěma BMW bych měl velký dilema, ale asi bych to viděl stejně jako Hicks. LC bych zvažoval pouze v kombinací s dymanickou ESA a tempomatem, jinak určitě DOHC a to zvlášť 90 yahre v plný palbě.
Upravil Paul dne 27.01.2014 17:23
 
kejda
#36 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 05.02.2014 16:53
Avatar člena


Příspěvků: 1470
Registrace: 17.09.08
Joe napsal:
brtnik napsal:
To jsem myslel, ze elektronickej podvozek na 1190R nejde, jen na obyc 1190...no tak jestli jde tak tim lip Smile

1190R Adventure nemá el. podvozek.


Přesně tak, klasický WP tlumení, jediný, co si nastavuješ elektronicky jsou palivové mapy, snížení výkonu (off a rain) ve spolupráci s regulací protiprokluzu a odpojení ABS. Je to navzájem propojený, když dáš off - výkon je jen 100k a protiprokluz povolí velké drifty a ABS vypneš na zadním kole.
Upravil kejda dne 05.02.2014 17:04
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10

teď oranžovej Advik 1190
 
www.motopupci.kvalitne.cz
kejda
#37 
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 05.02.2014 17:01
Avatar člena


Příspěvků: 1470
Registrace: 17.09.08
No a ještě u oranžové, ADV R má proti nerzi ADV lepší tlumiče, horší sedlo, menší štítek, je o 2 cm vyšší a lepší rozměr pneu na off. Nic víc...
Možná bys do toho srovnání mohl zařadit i obyč 1190 s plně elektronickým podvozkem. Ty zdvihy 190/190 budou asi v 90% stačit, pokud teda nechceš prasit furt off.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10

teď oranžovej Advik 1190
 
www.motopupci.kvalitne.cz
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 123
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.42 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI