Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Chcípání studeného i teplého motoru
kendy
#21 
Přidané 06.01.2009 10:44
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
Typuju to spíš na svíčku Zkusím ještě tohle a pak už jdu jen do diagnostiky
Upravil kendy dne 06.01.2009 10:48
 
tora
#22 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 06.01.2009 11:44
Avatar člena


Příspěvků: 145
Registrace: 19.04.08
kendy napsal:
Typuju to spíš na svíčku Zkusím ještě tohle a pak už jdu jen do diagnostiky


svíčka to podle mě nebude. to by ti to třeba v tahu pocukávalo nebo třeba hůř chytalo, ale aby to dělalo, to co to dělá, si nemyslim.... spíš ten pal filtr a pak diagnostika, zatim jsem nic nevymyslel ted scháním pal fitr vyměním a uvidím. Možná to bude tím. Co jsem koukal tak filtr je pěkně "mastnej" mam tam zatim origo, tak vyměnim.
koupim otestuju a když to bude stejný tak si to necham napíchnout
 
buboGS
#23 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 06.01.2009 15:57
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
Svíčky mám nedávno nové (na podzim), tím to asi nebude, dělá to pořád (vlastně ale nevím, jestli to dělalo i se starými svíčkami - moc jsem toho s tím před servisem nenajezdil - kupoval jsem moto v srpnu a někdy v září se měnil olej, filtry, svíčky atd. Jsou tam ale předepsané podle tabulky - tuším že to byly nějaké NGK, tak snad to bude OK). Konzultoval jsem palivový filtr se svým dvorním mechanikem a na ten filtr to moc nevidí - benzín tam tlačí čerpadlo, tak by ho tam mělo být dost (čerpadlo to prý přes ten filtr protlačí). Navíc to dělá nepravidelně, kdyby byl přicpaný filtr, byly by problémy IMHO trvalé.
 
buboGS
#24 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 06.01.2009 16:16
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
Tak u nás v Liberci má diagnostiku na BMW Moto Lindner, takže až se vylyžuju a sleze ta bílá peřina, tak tam zajedu a nechám to napíchnout na diagnostiku.
Až to dořeším, napíšu sem výsledek (no jo, ta ale může být taky až v březnu :-( )
 
tora
#25 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 06.01.2009 21:04
Avatar člena


Příspěvků: 145
Registrace: 19.04.08
nj tak se uvidí ;-)

dej sem pak info
ale v tim filtru by měl bejt nějakej regulační člen, kdyby to tam haprovalo, tak by to tím třeba být mohlo... nevim Sad
 
kendy
#26 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 07.01.2009 16:10
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
Je to naprd Už je tam prostě moc elektroniky Za každou radu budu rád apokud taky na něco přijdu tak to sem dám Na silnici je to ještě v poho ale až mi motor zhasne někde v terénu tak si pěkně rozbiju kokos Sad
 
buboGS
#27 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 23.01.2009 16:45
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
Novej napsal:
Já řeším to samý. Někdy jo a někdy ne. Když mám čerstvě nabitou baterku tak v poho ale za dva dny to samý. Když mám zaplý vyhřívaní gripů tak je to horší


To Novej: Na webu Funduro 650 jsi 26.5.2008 psal, že už jsi to vyřešil:

"Tak jsem asi zjistil čím to je. Chcípalo mi to i když jsem čekal pár vteřin až zhasnou kontrolky. Podle mne na to má vliv ještě i chcípák co je u plynu. Když zhasnou všechny kontrolky tak přepnu chcípák do polohy startovat (prostě dolu:-)) je slyšet jak natlačí čerpadlo a třikrát zabliká červená kontrolka vpravo nahoře (tep) a až pak nastartuju. Dnes jsem to zkoušel aspoň desetkrát a v poho. Sláva"

Nahoře citovaný příspěvek z toho fóra je z 29.08.2008, takže předpokládám, že ta startovací procedura nepomohla (byl jsem to hned v garáži zkusit a fakt to po přepnutí chcípáku bliká, po zapnutí klíčkem ale taky).

BTW: bál jsem se, že bude baterka prázdná, ale točila docela dobře a asi na potřetí s malým přidáním plynu motor naskočil thumbs up - ale musel jsem mu malinko přidat - někde tam jde asi málo benzínu a to by mohlo být i to chcípání. hmm!
Upravil buboGS dne 23.01.2009 16:46
BMW GS = stroj na radost
 
buboGS
#28 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 25.03.2009 23:20
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
Zde http://www.bmwgs....post_55862 jsem popsal poslední poznatky. Na diagnostiku zatím nejdu, budu chvíli pozorovat, jak se to chová a pak se uvidí.
BMW GS = stroj na radost
 
Thomasson
#29 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 25.03.2009 23:28
Avatar člena


Příspěvků: 1051
Registrace: 10.03.08
bubo napsal:
[quote]Novej napsal:
... ale musel jsem mu malinko přidat - někde tam jde asi málo benzínu a to by mohlo být i to chcípání. hmm!



Já musím taky trochu přidat, jinak to chytá hůř... myslím, že je to normální ...Wink
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) ----- www.bmwgs.cz/images/smiley/lol.gif
 
kendy
#30 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 26.03.2009 09:48
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
Možná že je to bylbost ale... No mě tady na foru ještě přivedli na jednu věc na palivovej filtr Jestli když není palivovej systém pod tlakem - zavřený plyn tak jestli v pal. filtru není nějaký bordel a nepřicpe na volnoběh něco co nemá a potom to chcípne Mění se dle propozic po 20 tisících a já už se k nim blížím Jinak je docela masnej asi 2500,-
 
Dave S
#31 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 26.03.2009 15:41

Příspěvků: 25
Registrace: 30.05.08
Mám GS r.v. 2004 a se starty za studena jsem měl taky potíže. Obvykle motor sice naskočil, ale po několika vteřnách zase zhasl, takže jsem musel startovat tak 4x. Vyřešil jsem to seřízením dorazu klapky na vstřikování. Laicky jsem to seřídil tak, že jsem pomalu zašroubovával ten šroubek dorazu klapky až do okamžiku kdy se začnou mírně zvyšovat volnoběžné otáčky motoru, v tomto bodě jsem ten šroubek vrátil o čtvrt otáčky zpět a je po problému. Teď to chytá vždy normálně napoprvé.
 
Thomasson
#32 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 26.03.2009 15:46
Avatar člena


Příspěvků: 1051
Registrace: 10.03.08
kendy napsal:
Možná že je to bylbost ale... No mě tady na foru ještě přivedli na jednu věc na palivovej filtr Jestli když není palivovej systém pod tlakem - zavřený plyn tak jestli v pal. filtru není nějaký bordel a nepřicpe na volnoběh něco co nemá a potom to chcípne Mění se dle propozic po 20 tisících a já už se k nim blížím Jinak je docela masnej asi 2500,-


No, já¨mám najetách skoro 19 tis a bez problémů.. ale asi je to i o tom,jaký
tak liješ palivo (kvalita atd..)
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) ----- www.bmwgs.cz/images/smiley/lol.gif
 
buboGS
#33 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 26.03.2009 19:09
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
kendy napsal:
Možná že je to bylbost ale... No mě tady na foru ještě přivedli na jednu věc na palivovej filtr Jestli když není palivovej systém pod tlakem - zavřený plyn tak jestli v pal. filtru není nějaký bordel a nepřicpe na volnoběh něco co nemá a potom to chcípne Mění se dle propozic po 20 tisících a já už se k nim blížím Jinak je docela masnej asi 2500,-


Dle mého názoru: palivový systém by měl být pod tlakem vždy, když je zapnuté zapalování - jak otočíš klíčkem, tak zabliká krátce a rychle kontrolka (asi 4x, tuším že to je mazání?) a je slyšet, jak vrčí palivové čerpadlo, které natlakuje benzín v systému - ubrání plynu by na to nemělo mít vliv.

Nastavení dorazu klapky by ale mohlo být to pravé. Ve spojitosti s malým napětím na baterce by to mohlo být ono - malé napětí = slabší jiskra (?), trochu nižší otáčky volnoběhu a po u brání plynu se volnoběh neudrží...

S novou baterkou to je teď lepší, ale studený motor napoprvé nenastartuji - nechám ho asi 3 - 4 vteřiny protočit, pak ho nechám chvilku odpočnout a pak už chytne na cvrnknutí. Řídící jednotka nastaví vyšší otáčky, ale stejně většinou jednou nebo dvakrát zhasne. Když už je ohřátý motor, tak je to OK
BMW GS = stroj na radost
 
buboGS
#34 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 26.03.2009 19:13
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
Dave S napsal:
Mám GS r.v. 2004 a se starty za studena jsem měl taky potíže. Obvykle motor sice naskočil, ale po několika vteřnách zase zhasl, takže jsem musel startovat tak 4x. Vyřešil jsem to seřízením dorazu klapky na vstřikování. Laicky jsem to seřídil tak, že jsem pomalu zašroubovával ten šroubek dorazu klapky až do okamžiku kdy se začnou mírně zvyšovat volnoběžné otáčky motoru, v tomto bodě jsem ten šroubek vrátil o čtvrt otáčky zpět a je po problému. Teď to chytá vždy normálně napoprvé.


A kde že je ten kouzelný šroubek? Nebylo by třeba foto? say cheese!
BMW GS = stroj na radost
 
Honza ofroudak
#35 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 26.03.2009 19:31
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
Jak je to popsaný, by to mělo bejt seřizený normalne už z linky
Honza ofroudak přiložený následující obrázek:


[103.07Kb]
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
buboGS
#36 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 26.03.2009 19:37
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
Honza ofroudak napsal:
Jak je to popsaný, by to mělo bejt seřizený normalne už z linky


No, seřízený by to asi být mělo, ale třeba udělali soudruzi z NDR někde chybu...hmm! helpless
BMW GS = stroj na radost
 
Dave S
#37 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 26.03.2009 21:47

Příspěvků: 25
Registrace: 30.05.08
bubo napsal:
Honza ofroudak napsal:
Jak je to popsaný, by to mělo bejt seřizený normalne už z linky


No, seřízený by to asi být mělo, ale třeba udělali soudruzi z NDR někde chybu...hmm! helpless


Jojo u mě se to chovalo přesně jak píšeš, po nastartování za studena sice řídící jednotka otáčky přidala, ale stejně to chcíplo a musel jsem startovat několikrát znovu. Tím šroubkem se to ale vyřešilo. Nastavil jsem to do bodu těsně předtím než to začne zvyšovat volnoběžné otáčky. Myslím, že je možné, že se tovární nastavení té klapky za ty roky ježdění prostě časem mírně rozladilo.
 
Honza ofroudak
#38 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 26.03.2009 22:17
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
Spiš se v tom někdo vrtal. Ten šroubek by měl bejt zakáplej barvou aby se nepovolil. Ted si matně vspomínám, že mi to taky jednou dělalo, když jsem se vyrakvil a šroubek to vyřešil Smile
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
kendy
#39 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 27.03.2009 09:13
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
No jo ale u mě není problém se studenýma startama ale z chcípáním při dojezdech na křižovatku po vyřazení kvaltu a třeba s chcípnutím při vymáčknutí spojky při pomalém pojíždění v terénu (to je na rozbití huby)
Seřizovat klapku už jsem zkoušel, baterku kontroloval\proměřoval(kontakty)
Je to divný Volnoběh to má taky dostačující jen to dělá tohle JAko kdyby se to nějak samo přidusilo ASi budu muset skutečně na tu diagnostiku
 
buboGS
#40 
Chcípání studeného i teplého motoru
Přidané 27.03.2009 12:59
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
kendy napsal:
No jo ale u mě není problém se studenýma startama ale z chcípáním při dojezdech na křižovatku po vyřazení kvaltu a třeba s chcípnutím při vymáčknutí spojky při pomalém pojíždění v terénu (to je na rozbití huby)
...


To mi ale dělá (dělalo) taky. Vzhledem k tomu, že se jedná o volnoběh, který se neudrží, předpokládám, že by to mohlo mít oboje stejnou příčinu.
BMW GS = stroj na radost
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 69
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.78 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI