Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Seřízení ventilů - tuning ?
lullu
#21 
Přidané 22.04.2014 09:10

Příspěvků: 320
Registrace: 30.06.08
Ahoj,
dal jsem do své jednosvíčky také DOR14LGS, zatím bohužel nemohu moc poreferovat z provozu, ale první dojmy byly takové, že moto za studena krásně chytla a držela volnoběh i bez sytiče. Teď mi odešla fajvka, nebo cívka, tak si ještě počkám, jen doufám, že to není briskem.. Smile
 
milanosor
#22 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 24.04.2014 14:58
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
A co teda zkusenost tech co maji Twinspark? Civky ok? Neodchazeji vice. Budu menit svice,tak jestli objednat NGK klasiku nebo BRISK DOR14LGS
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
bmwivo
#23 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 24.04.2014 19:42
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
milanosor napsal:
A co teda zkusenost tech co maji Twinspark? Civky ok? Neodchazeji vice. Budu menit svice,tak jestli objednat NGK klasiku nebo BRISK DOR14LGS

Ahoj, POZOR, mám zkušenost, o kterou se mohu podělit.
Mám R 1150 GSA, jednu z posledních 2005. Mohu napsat jen to, že dle výrobce Brisk, přímo technik, který se tímto zabývá v továrně, tak se distancuje od doporučení BRISK DOR14LGS do dvousvíce, i na stránkách německého webu je výslovně napsáno a to s vykřičníkem, že do dvousvíce uvedené svíčky NE.
Doporučena pro twinspark (dvousvíce) je kombinace svíček 2 X DOR14IR und 2 X BOR12LGS, více na:
http://www.boxer-design.de/de/detail.asp?ID=47&pID=726
tam též zjistíte, že jako hlavní vyšší svíčku DOR 14LGS přímo nedoporučují,
DOR14IR je svíčka, která vyhoví "fajfkocívkám", nezatěžuje cívku a proto to je jako kombinace doporučeno.
Mám na těchto svíčkách cca tisíc kilometrů a mohu říci, že fakt dobrý, tak budu doufat. Prý ty iridiové uvedené Brisky cívku šetří, i když nemohu napsat, že mám delší zkušenost, jen mám pocit lepšího průběhu zapalování v nižších otáčkách.
Jinak DOR14LGS do jednosvíce ano.
Upravil bmwivo dne 24.04.2014 19:44
Ivoš.
 
milanosor
#24 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 25.04.2014 08:44
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
bmwivo
#25 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 25.04.2014 10:19
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
milanosor napsal:
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.

Ne, přesně naopak 2 X DOR14IR hlavní a 2 X BOR12LGS spodní, ale ony by Ti stejně jinak nešly, jedny mají 12 závit a druhé 14.
S tím vyzkoušením to můžeš zkusit naopak, stáhni středové ově fajfky a natoč to na spodní a uvidíš.
Dvousvíčka má lepší průběh spalování, o poznání příjemnější chod na ustálené otáčky při jízdě, oni by to tam Helmuti nedávali jen tak pro srandu.
Ivoš.
 
milanosor
#26 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 25.04.2014 10:40
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Tak to tim padem je teda hlavni, klasika ( iridiovka ), myslim tim typem jiskrice. A dopalovacka spodni preskakuje na okruzi. Myslel jsem ze jsou typove naopak. Kupoval jsi pres net nebo Elit? Budu objednavat olej,ale jak na svinu je v shopu nemaji.
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
bmwivo
#27 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 25.04.2014 11:53
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
milanosor napsal:
Tak to tim padem je teda hlavni, klasika ( iridiovka ), myslim tim typem jiskrice. A dopalovacka spodni preskakuje na okruzi. Myslel jsem ze jsou typove naopak. Kupoval jsi pres net nebo Elit? Budu objednavat olej,ale jak na svinu je v shopu nemaji.

Kupoval jsem je v Hr.Král. u Otto-moto, Elit je umí myslím taky a Brisk je má v eshopu, bývají běžně nejdéle do druhého dne.
Ivoš.
 
Kubrt
#28 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 25.04.2014 11:58
Avatar člena


Příspěvků: 6775
Registrace: 24.09.07
Ha a moje milovaná polovička v Brisku dělá, to bych mohl uhrát nějakou zaměstnaneckou slevu Grin

Zajímavý vlákno. Nikdy mě nenapadlo dát do Ericha jiný svíce než dávám( NGK). Do aut zase dávám jedině Brisk...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
milanosor
#29 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 25.04.2014 12:39
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Myslim, ze kdyby jsi tady rozhlasil hromadnou objednavku, urcite by se tady par desitek kusu vzaloWink
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Kubrt
#30 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 25.04.2014 13:33
Avatar člena


Příspěvků: 6775
Registrace: 24.09.07
to asi jo, ale pochybuju, že bych i já měl nějakou slevu... Lucka tam je na montáži a kontrole, ale dneska mužu zjistit, jen tak ze srandy, jestli by to šlo Smile
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
ripper
#31 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 28.04.2014 09:30
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Chlapi ku.rva Smile, jak souvisí svíčky se seřízením ventilů??

P.S. ste mě ukecali a koupil sem Brisky. Líp to za studena startuje, odezva na plyn lepší. Zatím spokojenost.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
tomikanec
#32 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 28.04.2014 09:48
Avatar člena


Příspěvků: 304
Registrace: 03.01.13
bmwivo napsal:
milanosor napsal:
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.

Ne, přesně naopak 2 X DOR14IR hlavní a 2 X BOR12LGS spodní, ale ony by Ti stejně jinak nešly, jedny mají 12 závit a druhé 14.
S tím vyzkoušením to můžeš zkusit naopak, stáhni středové ově fajfky a natoč to na spodní a uvidíš.
Dvousvíčka má lepší průběh spalování, o poznání příjemnější chod na ustálené otáčky při jízdě, oni by to tam Helmuti nedávali jen tak pro srandu.

Zase to s tou chvalou na dvojsvici neprezenWink
 
bmwivo
#33 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 28.04.2014 10:09
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
tomikanec napsal:
bmwivo napsal:
milanosor napsal:
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.

Ne, přesně naopak 2 X DOR14IR hlavní a 2 X BOR12LGS spodní, ale ony by Ti stejně jinak nešly, jedny mají 12 závit a druhé 14.
S tím vyzkoušením to můžeš zkusit naopak, stáhni středové ově fajfky a natoč to na spodní a uvidíš.
Dvousvíčka má lepší průběh spalování, o poznání příjemnější chod na ustálené otáčky při jízdě, oni by to tam Helmuti nedávali jen tak pro srandu.

Zase to s tou chvalou na dvojsvici neprezenWink


Jasně, byl jsem docela nerad, když jsem po koupi motocyklu musel šahnout ještě jednou do kapsy a koupit nové fajfkocívky za 5200Kč celkem za obě. Ale je fakt, že ty původní byly rezem nafouklé,( stínící plech) a já doufám, že při mé péči vydrží alespoň 100tkm.

Zajímavé, že kdo chce, tak si ty články najde i ve vláknu na tuning.Smile
Upravil bmwivo dne 28.04.2014 10:10
Ivoš.
 
tomikanec
#34 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 28.04.2014 19:35
Avatar člena


Příspěvků: 304
Registrace: 03.01.13
bmwivo napsal:
tomikanec napsal:
bmwivo napsal:
milanosor napsal:
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.

Ne, přesně naopak 2 X DOR14IR hlavní a 2 X BOR12LGS spodní, ale ony by Ti stejně jinak nešly, jedny mají 12 závit a druhé 14.
S tím vyzkoušením to můžeš zkusit naopak, stáhni středové ově fajfky a natoč to na spodní a uvidíš.
Dvousvíčka má lepší průběh spalování, o poznání příjemnější chod na ustálené otáčky při jízdě, oni by to tam Helmuti nedávali jen tak pro srandu.

Zase to s tou chvalou na dvojsvici neprezenWink

mam jedno svici,a ted sem taky daval brisk,,dokonce sem sehnal v takovej zaprclej mototechne kus za 150kc,jinak nic proti dvoj svici ,ale jak rikas pri vymene dalsi penize navic,,..to same na cipecek je taky vhodnejsi jedno fajfka...ale prej se to da nejak predelat dvojsvic na jednosvic,ale to uz........

Jasně, byl jsem docela nerad, když jsem po koupi motocyklu musel šahnout ještě jednou do kapsy a koupit nové fajfkocívky za 5200Kč celkem za obě. Ale je fakt, že ty původní byly rezem nafouklé,( stínící plech) a já doufám, že při mé péči vydrží alespoň 100tkm.

Zajímavé, že kdo chce, tak si ty články najde i ve vláknu na tuning.Smile
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 127
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.26 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI